Chidaneh.com placeholder image

بهترین برند لوازم خانگی چیست؟

به قلم: مژگان احمدی

شاید بارها و بارها هنگامی که به دلایل مختلفی با خرید لوازم خانگی سروکار داشته‌اید این سوال را از خودتان پرسیده باشید که در میان برندهای مختلف موجود در بازار، بهترین برند لوازم خانگی در ایران کدام است و برای خرید لوازم خانگی جنس خوب بهتر است به سراغ کدام مدل از کدام برند بروید؟ چه زمانی خرید کنید و برای خرید از بهترین برند لوازم خانگی چقدر باید هزینه کنید؟ در این مقاله از چیدانه قصد داریم تا به نکات بسیار کاربردی و مهمی در این زمینه بپردازیم. خلاصه‌‌ی مطالبی که در ادامه خواهید خواند به صورت زیر است:

  1. راهنمایی درباره ویژگی‌های بهترین برند لوازم خانگی
  2. راهنمایی درباره روش‌های تشخیص لوازم خانگی اصل از تقلبی
  3. راهنمایی درباره بهترین زمان خرید لوازم خانگی با هزینه‌ی کم‌تر (مناسبت‌ها، جشنواره‌ها، آفرها و خرید اقساطی بدون بهره لوازم خانگی)
  4. محدوده‌ی قیمت لوازم خانگی بوش در تابستان سال 98
  5. معرفی پرفروش‌ترین محصولات لوازم خانگی بوش

اگر فکر می‌کنید که خواندن این مطالب می‌تواند برایتان مفید باشد، توصیه می‌کنیم که حتما تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

چوب و هنر

 

لوازم خانگی بوش
یخچال فریزر توکار-بوش
لوازم خانگی بوش

انواع لوازم خانگی، از بهترین مدل‌ها تا خرید اقساطی و بدون بهره

احتمالا درست در زمانی که تصمیم به خرید محصولات مختلف و لوازم خانگی بزرگ آشپزخانه گرفته‌اید، بارها این جمله به گوشتان خورده که “هر برندی یه چیزیش خوبه"! به این معنی که نیازی نیست تا همه‌ی محصولات مختلف لوازم خانگی برقی و گازی را از یک برند بخرید. با این حال شما به دنبال بهترین برند لوازم خانگی برای جهیزیه می‌گردید و ترجیح می‌دهید که همه‌ی وسایلتان را نیز از یک برند خریداری کنید. چاره چیست؟ به عنوان مثال لوازم خانگی بوش یکی از همان برندهای کاردرست است که به دنبالش هستید.

 

لوازم خانگی بوش
کشوگرمکن-بوش
لوازم خانگی بوش

بهترین برند لوازم خانگی جهان چه ویژگی‌هایی دارد؟

چه چیزهایی باعث می‌شوند تا برندی به عنوان بهترین برند لوازم خانگی شناخته شود؟ و شما چگونه می‌توانید این مسئله را تشخیص دهید؟ پاسخ ساده است. در هنگام خرید لواز خانگی نکاتی وجود دارد که اگر به این نکات توجه کنید، به آسانی می‌توانید خودتان بهترین برند لوازم خانگی برقی یا گازی را تشخیص دهید و آن را به خانه‌ی خود ببرید.

میزان مصرف انرژی محصول، تکنولوژی‌های مصرف بهینه آب و برق، میزان آلودگی صوتی، دارا بودن تکنولوژی‌های جدید، نوع گارانتی و خدمات پس از فروش از جمله نکاتی هستند که توجه به آن‌ها در هنگام خرید لوازم برقی خانه و آشپزخانه بسیار ضروری است.

 

لوازم خانگی بوش
صفحه گاز توکار-بوش
لوازم خانگی بوش

چگونه لوازم خانگی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

یکی از روش‌های مطمئن برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن لوازم خانگی این است که مدل محصول مورد نظر را در سایت رسمی شرکت تولیدکننده‌اش جستجو کنید. و در صورت موجود بودن، مشخصات و شکل ظاهری آن را با محصولی که قصد خریدش را دارید به دقت تطبیق دهید.

 

لوازم خانگی بوش
هود بوش
لوازم خانگی بوش

اما توصیه‌ی چیدانه به شما این است که ترجیحا لوازم خانگی با مارک مورد نظرتان را از یک نمایندگی مستقیم فروش خریداری کنید و خیال خودتان را راحت نمایید.

چیدانه برایتان یک پیشنهاد هیجان‌انگیز دارد: شرکت خانه بوش به عنوان نماینده رسمی محصولات خانگی بوش با قدمتی بیش از یک دهه در این عرصه، می‌تواند همان جایی باشد که به دنبالش هستید. اگر فکر می‌کنید که این مقاله برایتان مفید است، در ادامه ما را همراهی کنید تا کمی بیشتر در این باره صحبت کنیم.

 

لوازم خانگی بوش
ماشین لباسشویی توکار-بوش
لوازم خانگی بوش

چه زمانی برای خرید بهترین برند لوازم خانگی مناسب است؟

وقتی به دنبال بهترین‌ها باشید، احتمالا هزینه‌ی بیشتری را نیز متحمل می‌شوید و گاها ممکن است بودجه‌ی کافی برای خرید محصول مور نظرتان را نداشته باشید. در چنین شرایطی کافی‌ست تا کمی هوشمندانه‌تر عمل کنید. بسیاری از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر لوازم خانگی در بسیاری از ایام سال فروش ویژه می‌گذارند و تخفیف‌های قابل توجهی را برای مشتری‌ها در نظر می‌گیرند.

همچنین ممکن است شرایط خرید اقساطی و بدون بهره لوازم خانگی را نیز برای مشتری‌ها فراهم نمایند. بنابراین حواستان باشد تا اصطلاحا روزهای شگفت‌انگیز آفر را برای خرید لوازم خانگی از دست ندهید. شرکت خانه بوش به عنوان یکی از بهترین عرضه‌کنندگان لوازم خانگی بوش، یکی از همان فروشگاه‌هایی ست که همواره هوای مشتری‌های خود را دارد.

 

لوازم خانگی بوش
ظرفشویی توکار بوش
لوازم خانگی بوش

قیمت بهترین برند لوازم خانگی چند است؟

درست است که برای داشتن لوازم خانگی با مارک خوب باید هزینه‌ی بیشتری را متحمل شوید، اما نباید فراموش کنید که در ازای این هزینه آپشن‌های بیشتر و بهتری را  بدست می‌آورید. در حقیقت شما چیزی را گران نمی‌خرید، بلکه چیز ارزشمندتری می‌خرید.

 

لوازم خانگی بوش
فرتوکار-بوش
لوازم خانگی بوش

در ادامه به شما می‌گوییم که در این بازه‌ی زمانی یعنی تابستان سال 98، رنج خرید بهترین برند لوازم خانگی برای محصولاتی نظیر ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و فر توکار برای لوازم خانگی بوش به چه صورت است:

  • قیمت ماشین ظرفشویی بوش: برای خرید ماشین ظرفشویی از شرکت خانه بوش، حداقل به 7 میلیون تومان و حداکثر به 15 میلیون تومان بودجه نیاز خواهید داشت.
  • قیمت ماشین لباسشویی بوش: برای خرید ماشین لباسشویی از شرکت خانه بوش، حداقل به 7 میلیون تومان و حداکثر به 15 میلیون تومان بودجه نیاز خواهید داشت.
  • قیمت فر توکار بوش: برای خرید فر توکار از شرکت خانه بوش نیز حدودا به 10 الی 20 میلیون تومان بودجه نیاز خواهید داشت.

 

لوازم خانگی بوش
مایکروویو توکار-بوش
لوازم خانگی بوش

پرفروش‌ترین محصولات لوازم خانگی بوش کدام است؟

در این بخش از مقاله قصد داریم تا پرفروش‌ترین لوازم خانگی در خانه بوش را که در بخش قبل مثال زدیم به شما معرفی کنیم:

  • پرفروش‌ترین ماشین ظرفشویی: پرفروش‌ترین ماشین ظرفشویی در شرکت خانه بوش در واقع ماشین ظرفشویی سری ۶ بوش است قیمت آن 14 میلیون و 500 تومان می‌باشد.
  • پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی: همچنین ماشین لباسشویی سری Home Professional، پرفروش‌ترین نوع ماشین لباسشویی در شرکت خانه بوش می‌باشد که قیمت آن 14 میلیون تومان است. هوم پروفشنال کاملترین سری از محصولات کمپانی بوش در بخش لباسشویی‌ها می‌باشد.
  • پرفروش‌ترین فر: و در نهایت فر توکار سری 8 پرفروش‌ترین نوع فر توکار در شرکت خانه بوش است. قیمت این نوع فر 12 میلیون تومان است و در واقع کاملترین سری از محصولات کمپانی بوش در بخش فرهای توکار می‌باشد.

 

کلام آخر: آنچه در این مقاله به آن پرداختیم به شما کمک می‌کند تا خودتان بتوانید به راحتی بهترین برند لوازم خانگی را بشناسید و در نهایت خرید آگاهانه‌تری داشته باشید. مثلا اینکه بهترین برند لوازم خانگی کدام است و چه ویژگی‌هایی دارد، چگونه جنس اصل را از تقلبی تشخیص دهیم و اینکه بهترین زمان برای خرید برندهای خوب چه زمانی است. همچنین حدود قیمت لوازم خانگی بوش را به عنوان یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی بررسی نمودیم و برخی از پرفروش‌ترین محصولات آن را به شما نشان دادیم. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم می‌توانید لوازم خانگی بوش را از شرکت خانه بوش که نماینده رسمی محصولات بوش می‌باشد خریداری نمایید. حتما می‌دانید که محصولات شرکت خانه بوش دارای گارانتی رسمی بوش سرویس هستند.

 

اگر نیاز به اطلاعات تماس از شرکت خانه بوش دارید، می‌توانید همین حالا به پروفایل این شرکت در چیدانه بروید و نمونه کارها، سایت و اینستاگرام‌شان دیدن کنید>>>

 

شاید این مطالب را نیز درباره بهترین برند لوازم خانگی بپسندید:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه