Chidaneh.com placeholder image

10 میز کار جمع و جور برای اتاق های نقلی

به قلم: تحریریه چیدانه

اتاق کار: اتاق های کار جزو فضاهایی محسوب می شوند  که دکوراسیون داخلی، اجزا و تجهیزات مورد استفاده در آن ها بسیار مهم است چرا که همه این موارد به کارآیی بهتر این فضا کمک خواهد کرد. یکی از این موارد میز های کاری هستند که دراین اتاق ها مورد استفاده قرار می گیرند. اما آیا  به حال به این قضیه فکر کده اید که چه طور می توانید میزهای کار را در اتاق های کوچک  خود جای دهید، پس با چیدانه در این مطلب جذاب همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه می توانید میزکاری مقرون به صرفه در اتاق کار کوچک خود داشته باشید. 

طراحی میز کار در گوشه اتاق خواب

اسکای اسکرپر

کنج اتاق، بهترین مکان برای جانمایی میزهای کار 

میزهای کار بهتر است تا در جایی از اتاق قرار بگیرند که خیلی مسیرهای عبور و مرور را مختل نکنند. از این رو گوشه اتاق ها بهترین مکان برای قرار گیری این میز های است. به عکس بالا نگاه کنید تا متوجه شوید که جانمایی درست میزهای کار تا چه اندازه می تواند بر کارآیی آن تاثیر گذار باشد. 

مطلب پیشنهادی: چگونه یک فضای کار در اتاق خواب ایجاد کنیم؟

طرامی میز کار و کتابخانه در اتاق کار

اختصاص دادن یک دیوار به کتابخانه و میز کار در دکوراسیون داخلی 

شما می توانید تا با طراحی یک میز کار در دل کتابخانه تان به بهینه تر شدن فضای اتاق تان کمک کنید. عکس بالا نمونه ای خلاقانه از این کار را به شما نشان می دهد. اختصاص دادن یک دیوار به کتابخانه و میز کار می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد. برای این که با نمونه های بیشتری از این میزها آشنا شوید می توانید نگاهی بیاندازید به مطلب ۷ میز کار فوق العاده زیبا و کاربردی.

طراحی میز کارگردان در اتاق کار

طراحی میزکار های متحرک برای استفاده بیشتر از فضای اتاق کار

صفحات میز کار می تواند به صورت گردان طراح شود تا در صورت لزوم به کار کردن همزمان دو نفر روی میز، فضای کافی برای آن ها فراهم باشد. این مدل میز ها را می توان در هر قسمتی طراحی و اجرا کرد. عکس بالا یک نمونه از این میز ها را به شما نشان می دهد. این میزها فضای داخلی اتاق را به اتاق کار رویایی برای هنرمندان تبدیل می کند.

استفاده از میزکار جمع شونده در اتاق کار

استفاده از میزهای کار جمع شونده در دکوراسیون داخلی اتاق های کار 

میزهای جمع شونده هم یکی دیگر راه حل های پیش روی شما است. این میزها به راحتی می توانند جمع و در داخل کمدها پنهان شوند. مزیت این میزها این است که هر زمان که بخواهید آن ها را باز می کنید و از آن ها استفاده می کنید. به این ترتیب در زمان های غیر ضروری فضای مفید اتاق تان در اختیار شما است. 

مطلب پیشنهادی: طراحی داخلی اتاق کار رویایی درخانه

طراحی مینیمالیستی میزهای کار در اتاق کار

طراحی مینیمالیستی میزهای کار در دکوراسیون داخلی اتاق کار

قرار نیست برای طراحی میزهای کارخیلی سخت فکر کنید. این میزها به راحتی جای خود را در اتاق پیدا می کنند. به عکس بالا نگاه کنید، طراحی ساده و مینیمالیستی این میز کار دکوراسیون داخلی اتاق کار را نیز تحت تاثیر قرار داده است و باعث شده تا فضای داخلی اتاق کار جذاب تر به نظر بیاید. 

طراحی میز کارهای معلق در فضای اتاق کار

طراحی میزهای کار معلق در دکوراسیون داخلی اتاق کار

گوشه و کنار خانه را به اتاق کار تبدیل کنید. برای این کار می توانید از میز های معلق استفاده کنید. این میز ها بدون پایه هستند و به دیوار متصل می شوند. شما می توانید با استفاده از لولاهای پروانه قابلیت جمع شدن را نیز به این میزها اضافه کنید و از داشتن یک میز چند منظوره لذت ببرید. 

میز کار کشویی برازندهدکوراسیون داخلی اتاق کار شما

میز کار کشویی برازنده دکوراسیون داخلی اتاق کار شما

سطح رویی کشوهای موجود در اتاق شما هم می تواند به عنوان میز کار مورد استفاده قرار بگیرد. طراحی این میز ها بسیار هوشمدانه و مقرون به صرفه است. 

مطلب پیشنهادی: جسیکا آلبا بازیگر هالیوودی از طراحی دفتر کارش می گوید!

استفاده از یک صفحه چوبی به عنوان میز کار

صفحات چوبی، میز کاری زیبا برای دکوراسیون اتاق شما

شاید میز کارمورد علاقه شما فقط یک صفحه چوبی با ضخامت زیاد باشد که روی یکی از دیوار ها نصب شده است. این صفحات چوبی با رنگ زیبای خود می توانند به عنوان یک عنصر چشم گیر نیز در اتاق شما استفاده شود. 

مطلب پیشنهادی: ۷ میز تحریر برای زیبایی اتاق کار

میز کار شیشه ای

میزکار های شیشه ای، زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق کار شما

میزهای کار را می توان از جنس شیشه انتخاب کرد و ان را به دیوار متصل کرد. این میزها به دلیل شفافیت باعث می شوند تا دکوراسیون اتاق شما نیز روشن تر به نظر بیاید و همین مساله در نهایت باعث زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق و بزرگ تر جلوه دادن آن می شود. 

مطلب پیشنهادی: اتاق کار زیبا در خانه بسازید

میز کار کلاسیک

میز کاری مناسب با اتاق کار شما

لزومی ندارد که حتما میزهای کار به دیوار چسبیده شده باشند. اگر شما در اتاق کار فضای کافی در اختیار دارید می توانید میزکار مورد علاقه تان را در وسط اتاق مکان نمایی کنید. البته به شرطی که باعث سختی در رفت و آمد نشود. 

مطالب پیشنهادی: خانه ای در دل اتاق کار
فنگ شویی اتاق کار برای موفقیت در کار
۷ ایده نظم دهی برای کارآیی بیشتر دکوراسیون اتاق کار
۷ راه حل برای حفظ شادابی و سلامت در محل کار!

شما می توانید سوالات خود را درباره خرید لوازم منزل و یا طراحی دکوراسیون خانه تان در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه با اهالی فن و کارشناسان در میان بگذارید.

اگر مشغول ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

نویسنده شمیم آقازاده | گردآوری شده در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
maedeh___eb در تاریخ 13 مرداد 1394
بسیار عالی بود
shamim در تاریخ 17 مرداد 1394
تشکر از همراهی شما. پایدار باشید.

ثبت دیدگاه