Chidaneh.com placeholder image

زباله خردکن ظرفشویی، پرشیانا لایف را در نمای نزدیک با آلاله ببینید+ویدیو

به قلم: آلاله جعفری فرد

نمای نزدیک با آلاله یه جور unboxing یا معرفی محصوله، که قراره با هم ویژگی های یه محصول رو بررسی کنیم. نکات مثبت و منفی اون رو با هم بسنجیم و در آخر بفهمیم خرید این محصول کار درستی هست یا نه. امروزه که یه عالمه وسایل متنوع پیرامونمون هست آدم باید خرید هوشمندانه ای داشته باشه، تا هم از مصرف گرایی جلوگیری کنه هم بتونه با تکنولوژی روز دنیا پیش بره.

قسمت دوم: زباله خردکن پرشیانا لایف

زباله محو کن ها دستگاه های کاربردی هستن که زیر سنک نصب می شن تا بتونیم از مبدا زباله های تر رو از بین ببریم، به نظر من زباله محو کن ها یه کالای لوکس نیستن بلکه یه کالای مصرفی و ضروری هستن که با داشتنشون به محیط زیست کمک می کنیم. این دستگاه ها در کشور های غربی خیلی رایج تر از کشور ماست و خوبه که ما هم برای کمک به طبیعت از خونه های خودمون شروع کنیم و سینک سبز خودمون رو بسازیم.

سرویس خواب بالسا

ویژگی های زباله محو کن پرشیانا لایف:

  • مهم ترین ویژگی این کالا اینه که به محیط زیست  کمک می کنه، وقتی زباله های تر از مبدا نابود بشن تولید شیر آبه های فاضلابی نمیکنن و همین موضوع در بازیافت زباله کمک قابل توجهی می کنه.
  • با توجه به بازه قیمتی که داره تقریبا با هر بودجه ایی قابل تهیه است، و چون قابل نصب و جدا شدنه برای مستاجر ها هم قابل استفده است.
  • زباله محو کن ها ما رو از شر بوی بد زباله تر و نمای نامطبوعی که توی آشپزخونه به وجود میاره راحت می کنن، و همین موضوع باعث می شه حتی سیستم شوتینگ برای ساختمان ها ضروری نباشه و فقط زباله های خشک خروجی هر ساختمانی باشه که خیلی هم راحت دیگه قابل بازیافت هستن و به تفکیک احتیاجی نیست.
  • صدای این دستگاه خیلی کم تر از نمونه های قبلی این کالاست و خطری هم نداره.
  • زباله های تر سخت رو هم این دستگاه میتونه از بین ببره مثل هسته میوه ها و استخوان مرغ.
  • از این زباله خرد کن ها میشه برای رستوران ها و کلا مصارف صنعتی هم استفاده کرد.

 

“همین حالا زباله محو کن پرشیانا لایف رو سفارش بدین"

 

 

مطالب پیشنهادی:

 

اجرا: آلاله جعفری فرد| فیلمبردار: میلاد پروز

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه