Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون منزل عروس، چه سبکی بهتره؟

به قلم: تحریریه چیدانه

از آنجایی که ممکن است بسیاری از افراد در انتخاب سبک دکوراسیون منزل خود، نحوه چیدمان وسایل، دستیابی به ایده های متفاوت و… گاهی دچار مشکل شوند و یا ندانند که چه باید بکنند بر اساس قرار همیشگی مخاطبین وب سایت چیدانه سوالات خود را با ما در میان می گذارند تا ما نیز در اولین فرصت در بخش مشاوره دکوراسیون خود به آنها پاسخ دهیم و کمکشان کنیم تا به بهترین دکوراسیون منزل دست یابند. در این مطلب از وب سایت چیدانه نیز با مشاوره دکوراسیون دیگری همراه شما هستیم.

حسین گلیار
عکاسی منزل آقا و خانم قائینى
حسین گلیار

اسکای اسکرپر

سوال مخاطب:

برای دکوراسیون منزل عروس چه سبکی بهتره؟

پاسخ چیدانه:

از آنجایی که پیش از این بارها در وب سایت چیدانه به مقوله دکوراسیون منزل عروس پرداخته شده است در این مطلب می خواهیم همراه شما مروری بر آن مطالب داشته باشیم تا ایده ها و نکات مربوط به دکوراسیون منزل عروس را بهتر بشناسیم.

انتخاب سبک دکوراسیون منزل عروس

قطعا قبل از آن که شروع به چیدمان منزل خود کنید باید این را بدانید که اصلا به دنبال چه سبک دکوراسیونی هستید و اصلا چه خانه ای را دوست دارید؟ شاید بهتر باشد بگوییم که در انتخاب سبک دکوراسیون منزل شما هیچکس به جز خودتان نباید تصمیم گیری کند و بگوید که چه چیزی بهتر است و چه چیزی نیست. شما باید با بررسی های لازم در رابطه با فضا و پتانسیل خانه تان و هم چنین سلیقه ای که دارید دست به انتخاب بزنید، اما اصلا نگران نباشید، ما قدم به قدم همراه شما هستیم تا بتوانید به بهترین انتخاب خود دست یابید. امروزه سبک های دکوراسیونی بسیاری وجود دارند که می توانید روی آنها حساب کنید و خانه تان را به دستشان برسانید، پس در ادامه مطلب همراه ما باشید تا برخی از مجبوب ترین سبک های دکوراسیونی را بشناسیم

امیر صادقی
مبلمان نشیمن سفید
امیر صادقی

سبک دکوراسیون سنتی برای منزل عروس

یکی از پرطرفدارترین سبک های دکوراسیون منزل عروس، سبک سنتی است. در مطلب «طراحی داخلی سنتی، چه المان هایی به کار ببریم؟» سعی شده است که به چگونگی دستیابی به این سبک به طور کامل پرداخته شود، پس اگر این سبک از چیدمان مورد علاقه شماست همین حالا این مطلب را به طور کامل مطالعه کنید. علاوه بر این در مطلبی با عنوان «دیزاین سنتی، حس دلنشین زندگی در دکوراسیون ایرانی» نیز سعی شده تا با ارئه راهکارهایی بتوان به شما ایده هایی ارائه داد تا به چیدمان سنتی خانه خود، آن هم به کل موفقیت آمیزی دست یابید. بهتر است برای دریافت ایده هایی از چیدمان یک خانه ایرانی واقعی نیز مطلب «دکوراسیون سنتی ایرانی: خانه پدری مژده در کرمانشاه!» را مطالعه کنید.

فروزان رحمانی
خانه خانم سونیا طایی
فروزان رحمانی

سبک کلاسیک در خانه نو عروس

باید اعتراف کرد که تعداد کسانی که عاشق دکوراسیون کلاسیک هستند بسیار زیاد است، پس اگر شما هم یکی از این افراد هستید و تصمیم دارید که خانه خود را به سبک کلاسیک چیدمان کنید حتما به مطلب «مدل چیدمان منزل، 11 خانه ایرانی به سبک کلاسیک» سری برنید. وجود 11 ایده متنوع و در عین حال بسیار زیبا می تواند برای شما پر از ایده و الهام باشد و در نحوه استفاده از این سبک در خانه به کمکتان بیاید.

دکوراسیون روستیک در منزل

سبک دکوراسیونی بعدی که به عنوان یک گزینه دیگر نیز می توانید در نظر بگیرید سبک روستیک است. روستیک یکی از سبک های جذاب و جسورانه ای است که امروزخ طرفداران بسیاری را در میان زوج های جوان پیدا کرده است. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با سبک دکوراسیون روستیک مطلب «سبک روستیک را به دکوراسیون منزل خود بیاورید!» را مطالعه کنید.

سینا عزیزی
دکوراسیون پذیرایی
سینا عزیزی

دکوراسیون مدرن در منزل عروس

نوبتی هم که باشد نوبت به سبک مدرن می رسد. امروزه زوج های جوان بسیاری که تصمیم دارند به زیر یک سقف بروند و زندگی شان را آغاز کنند سبک دکوراسیونی مدرن را یکی از گزینه های چیدمان خود قرار می دهند. اگر شما هم این تصمیم را دارید، اما نمی دانید که چگونه باید از این سبک استفاده کنید می توانید مطلب «سبک مدرن و نشانه های آن در دکوراسیون منزل» را مطالعه نمایید.

معین صالحی
میز جلو مبلی نشیمن
معین صالحی

سبک دکوراسیون تلفیقی

طراحی دکوراسیون منزل همیشه دست شما را برای انتخاب های متنوع و ایده آل با سلیقه تان باز می گذارد، به همین دلیل هم هست که شما حتی می توانید به ترکیب سبک ها نیز دست یابید. سبک تلفیقی یکی از رایج ترین سبک هاست که همان طور که از نامش مشخص است با ترکیب دو یا چند سبک دکوراسیونی شکل می گیرد. برای آشنایی بیشتر با این سبک دکوراسیونی به مطالب «ترکیب سبک ها در دکوراسیون منزل، چند تیر و یک نشان!» و «سبک تلفیقی، دکوراسیون بی قانون!» نگاهی بیندازید.

دکوراسیون لوکس خانه عروس

اگر شما از طرفداران سبک های لوکس و یا به قول معروف لاکچری هستید اصلا نگران نباشید! چیدانه ایده های فوق العاده ای در این زمینه برایتان دارد، پس حتما برای آشنایی بیشتر با چگونگی چیدمان خانه با این سبک مطالب «دکوراسیون لوکس، با این روشها خونه رو شبیه هتل 5 ستاره کن!» و «خانه لوکس، برای این دکوراسیون چی بخریم؟» را به دقت مطالعه کنید.

شیما خراسانی
خانه ای با طعم آرامش
شیما خراسانی

چیدمان ساده منزل عروس

حالا وقت آن می رسد که کمی هم به سادگی در خانه بپردازیم. سبک های بسیاری وجود دارند که می توانند گزینه های خوبی برای زوج های ساده پسند باشند. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با این سبک های ساده به مطلب «5 سبک دکوراسیون داخلی که طرفدارای سادگی اند» سری بزنید.

استودیو پر
مبلمان مدرن خانگی
استودیو پر

دکوراسیون منزل عروس در تور خانه گردی

بخش تور خانه گردی وب سایت چیدانه همیشه یکی از پرطرفدارترین بخش ها بوده و با کمک آنها می توان از ذوق و سلیقه افراد مختلف در چیدمان خانه هایشان لذت برد. حالا باید این را هم اضافه کنیم که تورهای خانه گردی یکی از بهترین گزینه های الهام بخش و ایده های مناسب برای زوج های جوانی به شمار می آیند که تازه تصمیم دارند خانه شان را چیدمان کنند. شما می توانید با مطالعه مطلب «دکوراسیون منزل عروس، 11 چیدمان منتخب چیدانه!» با بهترین ها آشنا شوید و از آنها ایده های خوبی بگیرید. در ادامه نیز شما را با برخی از تورهای خانه گردی چیدانه آشنا خواهیم کرد.

چیدمان منزل من

چیدانه در یکی از تورهای خانه گردی خود به سراغ خانه ای رفته بود که برای چیدمان آن از سبک مدرن/ کلاسیک استفاده شده است. قطعا مطلب «دکوراسیون منزل عروس ایرانی: خانه زهرا در تهران!» می تواند برای شما پر از ایده و الهام باشد. مطالعه تجربیات صاحب این خانه نیز خالی از لطف نیست. سبک تلفیقی همیشه طرفداران خودش را دارد و می توان آن را با نهایت تنوع به دست آورد، به همین دلیل هم با مطالعه «چیدمان منزل عروس، ثنا و پیمان این خانه را از عشق ساختند!» با شکل دیگری از سبک تلفیقی رو به رو خواهید شد.

اگر از طرفداران سبک سنتی هستید می توانید مطلب «پذیرایی عروس به سبک سنتی، خانه ایرانی فاطمه و حمیدرضا» را به خوبی بررسی کرده و از ذوق و سلیقه این زوج ایده بگیرید.

معین صالحی
فرش سنتی در دکوراسیون
معین صالحی

 «چیدمان پذیرایی عروس، تجربه آرزو در خرید جهیزیه» پر از ایده و البته تجربه برای زوج های جوانی است که تصمیم دارند با خرید جهیزیه، دکوراسیون منزل خود را به بهترین شکل ممکن طراحی و چیدمان کنند.

در نهایت هم باید بگوییم که اگر فکر می کنید چیدمان خانه ای با ابعاد کم و کوچک کار سختی به حساب می آید با مشاهده مطلب «دیزاین خانه های کوچک، دکوراسیون رنگی و کم هزینه مهسا و بهراد!» خواهید دید که این زوج چگونه با نهایت دقت و حوصله خود، خانه ای را چیدمان کرده اند که از تماشای آن لذت می برید و چشمانتان نوازش می شود. 

شما می توانید این مطالب را نیز مطالعه نمایید:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه