Chidaneh.com placeholder image

مبلمان نیم ست راحتی، با 5 ترکیب رنگ جذاب

به قلم: تحریریه چیدانه

بعد از یک روزسنگین و سخت کاری اکثر افراد با فکر این که بر روی مبلمانی نرم و راحت استراحت کنند راهی خانه می شوند،   مبلمان در زندگی های امرزی دیگر تنها نمادی از زیبایی به حساب نمی آید وکارایی آن بیشتر برای مهمان و مهمانی نیست، شاید اگر بحث گدشته ها بود می توانستیم این تعاریف را برای مبلمان به کار ببریم، اما امروزه وسیله ای برای راحتی و آسایش افراد محسوب می شود. از این رو انتخاب مدل مبلمان منزل از اهمیت بالایی برخوردار است و در هنگام انتخاب آن باید نکاتی را مد نظر داشته باشیم.
مبلمان های راحتی امروزه در مدل های مختلفی تولید می شوند که برای داشتن انتخابی ایده آل و مناسب، خوب است که به سبک دکوراسیون داخلی خانه، سالن پذیرایی ودیگروسایل استفاده شده در این بخش از منزل توجه داشته باشیم.

با ما باشید که در این مقاله می خواهیم از مبلمان راحتی مدرن با شما سخن بگوییم.

قالیشویی ادیب

گالری کرسی
مبلمان مدرن
گالری کرسی

چرا مبلمان نیم ست راحتی مدرن؟

سبک مدرن یکی از سبک های محبوب و پرطرفدار در دکوراسیون داخلی منزل به شمار می آید که سه اصل زیبایی، سادگی و راحتی را در خود جای داده. در سبک دکوراسیون مدرن، زیبایی بر پایه خلوتی و به دور از تجملات و شلوغی تلقی می شود.. همانطور که می دانید، بی نظمی و شلوغی در دنیای پر مشغله امروز باعث فشار و استرس برای بسیاری از افراد می شود. اما دکوراسیون مدرن، ساده و آرامش بخش در منزل، زیبایی، کارآمدی و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد.

مبل نیم ست مدرن چیست؟

مبلمان نیم ست مدرن مبلمانی هستند که درعین سادگی تمام نیاز مخاطب را اعم از راحتی، ترکیب رنگ و … را به خوبی پوشش می دهند. در اصل، از برجسته ترین ویژگی مبلمان نیم ست مدرن این است که تنوع رنگی آن ها می تواند به  صورت یکپارچه و تک رنگ باشند و هم می توانند چند رنگ مختلف را در دل خود جای دهند، که این امر باعث می شود زیبایی آن ها به استفاده از چوب و یا رنگ چوب متکی نباشد.

گالری کرسی
مبلمان مدرن
گالری کرسی

چیدمان و رنگ مبلمان نیم ست راحتی در خانه

با توجه به رواج آپارتمان نشینی در شهر های بزرگ و کوچک شدن متراژخانه ها، استفاده از مبلمان نیم ست بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. به راستی در یک آپارتمان کوچک70-60 متری چیدمان و قرار دادن یک دست مبلمان راحتی هفت نفره منطق و زیبایی خوشایندی ندارد و هیچ زیبلیی به محیط خانه ما نمی دهد، زیرا اگر شما نشیمن خانه تان را از مبلمان پر کنید برای دیگر وسایل جای خالی نخواهید داشت و افراد در این محیط احساس راحتی نخواهند کرد. از این رو انتخاب و نوع چیدمان مبلمان در فضای کوچک بسیار حائز اهمیت خواهد بود. بنابراین اگر در یک آپارتمان کوچک ساکن هستید و قصد خرید مبلمان دارید، بهتر است به نکات گفته شده ارزش دهید.

از دیگر نکات مهم دیگری که در هنگام  خرید یک دست مبلمان نیم ست راحتی برای منزلتان باید درنظر بگیرید، انتخاب رنگ مبلمان می باشد. انتخاب رنگ پارچه مبل نیم ست در منازل کوچک بسیار حائز اهمیت است. اگر رنگ های تیره را می پسندید بهتر است از این علاقه صرف نظر کنید. زیرا استفاده از مبلمان با رنگ تیره فضای منزل خانه شما را کوچک تر نشان خواهد داد. از این رو پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگهای روشن و رنگ های شارپ است، به عنوان مثال استفاده از مبلمان زرد با ترکیب طوسی می تواند بهترین گزینه برای خانه شما باشد زیرا هم از رنگ روشن مانند طوسی استفاده شده و هم از رنگ شارپ داری مانند زرد.همین ترکیب با رنگ آبی روشن هم می تواند بسیار چشم گیر باشد و قرارگیری یک مبل دونفره طوسی در کنار دو مبل تک نفره آبی دلبری خانه شما را به خوبی به مخاطب منتقل می کند.

گالری کرسی
مبلمان مدرن
گالری کرسی

مبلمان نیم ست راحتی برای خانه های بزرگ

ناگفته نماند که کاربرد مبلمان نیم ست راحتی فقط محدود به خانه هایی با متراژ کوچک نمی شود، و اگر شما خانه ای بزرک دارید می توانید در قسمت های مختلف خانه مانند کتابخانه، اتاق کار، و حتی در گوشه ای از نشیمن خود اگر خالی است با مبلمان نیم ست چیدمان کنید.

به عنوان مثال اگر تی وی روم منزل شما در قسمت دیگر خانه قرار دارد می توانید از مبلمان نیم ست راحتی برای آن فضا استفاده کنید، و با توجه به متراژ آن هم می توان از یک دست مبلمان نیم ست سه نفره که از یک مبل دونفره و یک مبل تک نفره تشکیل شده است بهرمند شوید و یا از یک دست مبلمان نیم ست چهار نفره و یا حتی از دوتا مبل تک نفره استفاده کرد.

گالری کرسی
مبلمان مدرن
گالری کرسی

مبلمان نیم ست گالری کرسی

یک ویژگی که می توان فقط به مبلمان های مدرن اختصاص داد این خواهد بود که پارچه مبلی می تواند روی تمامی قسمت های مبل را بپوشاند، و شما می توانید یک مبل یک دست داشته باشید که کاملا یک مترایل آن که پارچه است به چشم بیاید با پایه هایی از مبل.
در نگاه اولی که شما به این سبک از مبلمان داشته باشید، برای شما بسیار جذاب خواهد بود زیرا به خوبی مدرنیته بودن را در آن ها احساس خواهید کرد.از نکات چشمگیری که این سبک از مبلمان های مدرن گالری کرسی دارند و قطعا برای بسیاری جذاب و متفاوت از دیگر مبلمان های مدرن است این می باشد که این مبلمان ها که تمامآ با پارچه پوشیده شده اند میزهای جلومبلی ست خود را دارند و شما می تواند یک ست و یا نیم ست مبلمان مدرن کاملا خاصی در خانه ی خود داشته باشید.

گالری کرسی
مبلمان مدرن
گالری کرسی

انواع مبلمان نیم ست راحتی :

  • نیم ست مبلمان مدرن سه نفره
  • مبلمان مدرن پنج نفره
  • مبلمان مدرن هفت نفره
  • مبلمان مدرن نه نفره

شما در زمان انتخاب مبل نیم ست راحتی گالری کرسی می توانید موارد زیر را نیز ست کنید:

سرویس خواب
 میز ناهار خوری
 صندلی بلند اپن
 صندلی آشپزخانه

همچنین می توانید پاف هایی هم ست مبلمان و میز جلومبلی خود داشته باشید و در کنار مبلمان خو قرار دهید تا هماهنگی چشم نوازی را به خانه شما هدیه دهد.
به عنوان مثال مبل دو و یا سه نفره را تک رنگ مثلا کرم انتخاب کنید و مبلمان های تک نفره کنار و میزجلومبلی را یک رنگ دیگر انتخاب کنید. همچنین پاف کنار مبلمان ها را هم می توانید ست پاف و مبلمان تک نفرها سفارش دهید تا یک ست و یا نیم ست شیک از مبلمان راحتی مدرن در خانه خود داشته باشید.

گالری کرسی
مبلمان مدرن
گالری کرسی

خرید مبلمان مدرن برای فضای کوچک

دیگر متراژ محدودیتی برای خرید مبلمان دلخواه شما نیست، از خوبی مبلمان نیم ست راحتی که از آن به سادگی نمی توان گذشت این است که شما درهر متراژی می توانید این مبلمان ها را در فضای خانه خود و یا دیگر مکان ها داشته باشید . اگر نشیمن و یا سالن پذیرایی شما کوچک است و خرید مبلمان مدرن انتخاب شماست، می توانید با خرید یک مبلمان دونفره و دو مبل تک نفره به خوبی یک انتخا درست را داشته باشید.

اگر به مبلمان های ست  ونیم ست مدرن علاقه مند هستید پیشنهاد ما به شما " گالری کرسی “ است.

مطالب مرتبط زیر را به شما پیشنهاد می دهیم :

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه