Chidaneh.com placeholder image

پارچه مبلی جدید، 7 مدل از میان تورهای خانه گردی چیدانه!

به قلم: تحریریه چیدانه

همیشه تازگی و خاص بودن خانه جذابیت دارد و بسیاری از افراد ترجیح می دهند به دنبال دکوراسیون و وسایلی بگردند که با آنچه تاکنون در دیگر خانه های ایرانی مشاهده کرده اند، متفاوت باشد. در این میان یکی از وسایل اصلی که نقش مهمی در انتخاب سبک و رنگ خانه دارد، مبلمان است و انتخاب پارچه مبلی جدید برای این افراد تنوع طلب و خاص پسند از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه مطلب می خواهیم 7 تور خانه گردی چیدانه را معرفی کنیم تا با انواع پارچه مبلی جدید آشنا شوید. این خانه ها همگی مربوط به دکوراسیون خانه های ایرانی هستند. 

 

سرویس خواب بالسا

 

الهه آزاد
خانه ما
الهه آزاد

پارچه مبلی جدید، دکوراسیون پذیرایی خانه الهه

دلیل انتخاب این دکوراسیون تفاوت جنس پازچه و رنگ آن در طراحی داخلی منزل است. از آنجایی که فضای نشیمن و پذیرایی در طراحی داخلی فضا یک تکه و یکپارچه است، ست کردن دو دست مبل یا راحتی این دو فضا با هم کمی سخت بود ولی به این منظور دو فضای نشیمن و پذیرایی با دو ست مجزا از سبک های مختلف تکمیل شده است. در دکوراسیون پذیرایی مبلمان از مدل چسترفیلد دیده می شود. رنگ خردلی به عنوان ترکیب رنگ طوسی در این فضا گرمای خاصی به دکوراسیون می بخشد و می تواند برای مهمان های رسمی مناسب باشد. البته رنگ خردلی برای هماهنگی پذیرایی و نشیمن، در کوسن های بخش نشیمن نیز به چشم می خورد.

  • مبلمان: برند ونتیران، خرید از محله یافت آباد تهران، حدود 23 میلیون تومان

مطلب منتشر شده: ترکیب رنگ طوسی، دکوراسیون منزل خانواده چهار نفره الهه!

عرفان شریف نژاد: عکاس
عکاسی از خانه خیابان بهار
عرفان شریف نژاد: عکاس

پارچه مبلی جدید، بافت در انتخاب مبل خانه تهران

پارچه رومبلی لزومی ندارد همیشه ساده و بدون بافت باشد. در این خانه پارچه مبلمان مدرن بافت ریزی دارد که آن را با همنوعان خود متفاوت می کند. خانم خانه از همه خدمات منزل راضی است. انتخاب رنگ قهوه ای برای آجرنما، حس گرم و صمیمی بودن خانه را افزایش می دهد و زمانی که در ترکیب با رنگ سبز مبلمان و دیوار قرار می گیرد، ترکیب فوق العاده و جذابی پدید می آورند. البته ناگفته نماند که وسایل چوبی و رنگ هماهنگ بین چوب به کار برده شده در این وسایل هم اتحاد و همبستگی فضا را بیشتر کرده است.

  • مبلمان: برند نیلپر، خرید از بازار مبل یافت آباد، ۱۰ میلیون تومان

مطلب منتشر شده: مکمل رنگ قهوه ای در دکوراسیون، فاطمه و پژمان سبز را انتخاب کردند!

استودیو پر
عکاسی منزل مسکونی یوسف آباد
استودیو پر

پارچه مبلی جدید، جنس مخمل در دکوراسیون نشیمن

پارچه مخملی یکی از متریالی است که شاید هر کسی برای مبل خود به سراغ آن نرود. خصوصا اگر فرزند کوچک یا حیوان خانگی داشته باشید، احتمال آسیب پذیری آن بیشتر است ولی به هر حال می تواند به عنوان یک مبل جدید در خانه حضور پیدا کنید. در دکوراسیون نشیمن،خانه آرمان و مژگان فرش دستبافت ایرانی نماد فرهنگ کشور خودمان است و در کنار مبلمان راحتی با پارچه مخمل به رنگ خردلی و سرمه ای فضا را تکمیل می کند. در این فضا آباژور به سبک معاصر نمادی از دوره جدید دکوراسیون است و می تواند روشنایی بیشتری را به نشیمن وارد کند.

  • مبلمان: تولیدی برند برانیکو، 14 میلیون تومان

مطلب منتشر شده: دکوراسیون خانه تهران، طراحی زیبا و شیک با انتخاب آرمان و مژگان!

زهرا مهدیان
منزل رضوانه
زهرا مهدیان

پارچه مبلی جدید، طرح گلدار در خانه رضوانه

می توانید برای انتخاب مبل جدید و متفاوت بودن ان از دیگر خانه ها به سراغ پارچه های طرح دار یا حتی گل درشت بروید. به نظر رضوانه، خانم خانه رنگ سفید همیشه یک زمینه مناسب نشان دادن درخشش رنگ های دیگر است. “زمانی که من زمینه رنگ خانه را سفید انتخاب کردم، سعی داشتم رنگ های آرام بخشی مثل سبز و فیروزه ای را به فضای داخلی وارد کنم تا آرامش را منتقل کند. رنگ مورد علاقه همه ما آبی است، قطعا وجود گیاهان خانگی در این فضا باعث شادابی و و روح بخشی می شود به نظر من گیاهان به خانه روح می دهند و انرژی های منفی را کم می کنند".

  • مبلمان: محله یافت آباد تهران

مطلب منتشر شده: خانه‌ های زیبای ایرانی، دکوراسیون پر نور و دلچسب برای خانواده سه نفره!

معین صالحی
خانه بازسازی شده خانم دلیران
معین صالحی

پارچه مبلی جدید، مبل چسترفیلد مخملی

زمانی که مدل مبل و هم پارچه آن جدید و متفاوت از باقی خانه های ایرانی باشد، به یک عنصر شاخص در خانه تبدیل می شود. در دکوراسیون خانه زوج مشهدی یکی از این انتخاب های متفاوت را می بینید. هدف اصلی آنها از انتخاب رنگ ها به این صورت بود: “ما دنبال یک خانه تمام و کمال مدرن با رنگ های بی روح و سرد نبودیم. قصد داشتیم در عین مدرن بودن، حس گرمای یک خانه به ما منتقل شود تا بعد از یک روز کاری بتوانیم در خانه مان به آرامش برسیم." مبل چسترفیلد به رنگ طوسی، شزلون زرد خردلی، میز جلومبلی با متریال چوب و فلز و فرش مدل جدید سبک وینتیج از اجزای اصلی این نشیمن هستند. رنگ زرد به فضای نشیمن روح بخشیده است. 

  • مبلمان: فروشگاه های یافت آباد تهران

مطلب منتشر شده: چیدمان خانه عروس، دکوراسیون زیبا و به روز با سلیقه عالمه و رحمان

امیر صادقی
عکاسی خانه ی خاص پردیس
امیر صادقی

پارچه مبلی جدید، سبک سنتی با پالت چوبی

برای داشتن یک مبل جدید می توانید خودتان دست به کار شوید. همانطور که فرشته و فرزام برای آماده کردن بخشی از مبلمان خانه خود از بدنه با پالت چوبی و تشکی استفاده کرده اند که با پارچه سنتی دوخته و آماده شده است. در طبقه دوم خانه این زوج نشیمن کوچک و دنج با این مبلمان خاص را مشاهده می کنید که با استفاده از وسایل سنتی و وینتیج طراحی شده است. فرشته می گوید: “رنگ هایی که در دکوراسیون خانه استفاده کرده ایم، جزو رنگ های گرم هستند و آن هم به دلیل روحیه مان بوده است. فضای داخلی خانه ما شور و انرژی زیادی دارد. ما به سبک بوهو علاقه داشتیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم دکوراسیون خانه مان هم به این سبک تکمیل شود."

مطلب منتشر شده: خانه زیر شیروانی، دکوراسیون خاص و جذاب فرشته و فرزام دیدنی است!

استودیو پر
عکاسی منزل مسکونی یوسف آباد 2
استودیو پر

پارچه مبلی جدید، رنگ کله غازی در خانه سمانه

من سعی کردم در خرید وسایل از رنگ هایی که دوست داشتم، استفاده کنم و برایم مهم بود که فضای داخلی خانه چندان شلوغ نباشد.  رنگ هایی که انتخاب کردم، رنگ های مورد علاقه ام بودند و حس کردم ترکیبشان با هم نتیجه خوبی بر جای می گذارد.
در دکوراسیون نشیمن یک کاناپه سه نفره با پارچه رومبلی مخملی و به رنگ کله غازی دیده می شود که با مبل تک نفره طوسی ست نشیمن را کامل می کنند. میز مربعی جلو مبلی هم همراه با فرش مدرن طوسی رنگ، از دیگر وسایل اصلی این خانه هستند.

  • مبلمان: فروشگاه پالت جاجرود

مطلب منتشر شده: خانه های مدرن تهران، دکوراسیون جدید منزل سمانه در 60 متر!

با کلیک بر روی لینک مطلب منتشر شده می توانید تصاویر بیشتری از پارچه مبلی جدید یا حتی دیگر فضاهای دکوراسیون خانه های ایرانی مشاهده کنید.

در مورد پارچه های رومبلی جدید بیش تر بدانید:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه