Chidaneh.com placeholder image

اجرای سقف دکوراتیو، مطمئن هستید که همه چیز را می‌دانید؟

به قلم: گلنار

این مقاله از چیدانه را به چند و چون اجرای سقف دکوراتیو اختصاص داده‌ایم. این چیزی‌ست که مخاطبان چیدانه می‌خواستند. آن‌ها می‌گویند علی‌رغم اطلاعات مختلفی که با سرچ در اینترنت به دست می‌آورند، اما دلشان می‌خواهد صفر تا صد داستان اجرای سقف دکوراتیو به صورت یکجا و به زبانی ساده در دسترس‌شان باشد. اگر شما نیز این روزها درگیر اجرای سقف کاذب دکوراتیو در منزل یا محل کارتان هستید، مطالب عنوان شده در این مقاله می‌تواند برایتان بسیار مفید باشد. 

توجه توجه: پیشنهاد می‌کنیم که اگر وقت کافی برای خواندن مقاله را ندارید، حتما آن را ذخیره کرده و در اولین فرصت بخوانیدش.

قالیشویی ادیب

سقف دکوراتیو کناف

نحوه‌ اجرای سقف دکوراتیو چگونه است؟

یکی از جدیدترین و رایج‌ترین روش‌های اجرای سقف دکوراتیو، استفاده از سقف کاذب کناف می‌باشد. روش اجرای سقف دکوراتیو کناف به اینصورت می‌باشد که در ابتدا باید طراحی سه بعدی بر اساس نقشه سقف ساختمان با ابعاد و اندازه‌های دقیق اجرا گردد. به منظور اجرای طرح سقف دکوراتیو مورد نظر لازم است که نخست یک سقف اولیه بر روی سقف اصلی اجرا شود تا سطحی کاملا صاف و فلت داشته باشیم. سپس احجام مورد نظر طبق طراحی بر روی سقف اولیه ساخته می‌شوند و در نهایت بتونه‌کاری و رنگ آمیزی بر روی آن انجام می‌شود.

اجرای سقف کناف

به این نکته نیز توجه داشته باشید که به طور کلی هرچقدر طراحی کناف پیچیده تر و خطوط منحنی و فرم‌های هندسی پیچیده تری در آن به کار رفته باشد، اجرای آن نیز به دقت و مهارت بیشتری نیاز دارد. اگر می‌خواهید دقیقا به همان طرحی برسید که در ذهن‌تان دارید، فراموش نکنید که کار را باید به دست کاردانش بسپارید.

آیا با شرکت کی پلاس و خدمات این شرکت آشنا هستید؟ 

اجرای سقف دکوراتیو

معرفی انواع مختلف طرح سقف دکوراتیو

اجرای سقف دکوراتیو یکی از پرطرفدارترین کارهایی‌ست که افراد برای بازسازی منزل خود به سراغ آن می‌روند. چرا که طراحی سقف دکوراتیو و اجرای آن این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا یک تغییر اساسی در منزلشان ایجاد نمایند. 

شما نه تنها دستتان در تنوع طراحی برای اجرای سقف دکوراتیو بسیار باز است، بلکه در هنگام رنگ‌آمیزی آن نیز انتخاب‌های بسیار متنوعی خواهید داشت. شما می توانید از انواع رنگ ها و کاغذ دیواری بر روی سقف ها و دیوارهای کناف استفاده کنید. حتی تلفیق هر یک از این روش‌ها با یکدیگر این امکان را به شما می‌دهد تا در نهایت یک سقف دکوراتیو زیبا و منحصر به فرد داشته باشید.

در ادامه می‌توانید چند نمونه سقف دکوراتیو از انواع سقف های دکوراتیو را که با کناف اجرا شده‌اند ببینید:

اجرای سقف کناف

اجرای سقف دکوراتیو

اجرای سقف دکوراتیو کناف

مدل های سقف دکوراتیو هال

در تصاویر بالا سه نوع طراحی نشان داده است:

  • در اجرای سقف دکوراتیو تصویر اول از طراحی مدرن کناف استفاده شده که مشخصه‌ی اصلی آن اشکال هندسی نامنظم است
  • تصویر دوم طرح کناف دایره ای را نشان می‌دهد که با اضافه کردن المان‌های خطی جلوه‌ی متفاوتی به خود گرفته است
  • تصویر سوم نیز نشان دهنده‌ی اجرای سقف دکوراتیو پله‌ای می‌باشد. مدل سقف های دکوراتیو پله‌ای امروزه بسیار رایج و از محبوبیت زیادی برخوردار است
  • اجرای سقف دکوراتیو این امکان را به شما می‌دهد که از منابع نوری بیشتری استفاده کنید و در نتیجه فضای روشن‌تری داشته باشید. این مسئله به ویژه در هال و اتاق نشیمن از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای اجرای سقف های دکوراتیو مختلف با کناف می توانید به سامانه کی پلاس مراجعه کرده و از نصاب های متخصص کناف کمک بگیرید.

سقف دکوراتیو کناف

اجرای سقف دکوراتیو

اجرای سقف دکوراتیو

مدل های سقف دکوراتیو پذیرایی

همانطور که در تصاویر بالا نیز می‌بینید مدل های مختلفی از سقف های دکوراتیو را با کناف می‌توان اجرا نمود. مدل سقف دکوراتیو ساده، سقف دکوراتیو منحنی و همچنین ترکیب فرم‌های هندسی مختلف با یکدیگر می‌توانند جلوه‌ی فوق‌العاده‌ای به سقف پذیرایی منزلتان بدهند. 

انواع مختلف طرح سقف پذیرایی کناف علاوه بر زیبایی بصری به شما کمک می‌کنند تا نورپردازی داخلی بهتر و زیباتری نیز داشته باشید. سقف هالوژن دار در پذیرایی منزل بسیار زیبا و چشم‌نواز است. این مسئله در تصاویر بالا نیز به خوبی مشخص است.

سقف کناف اشپزخانه

سقف کناف پذیرایی

سقف کناف دکوراتیو

سقف کناف

مدل های سقف دکوراتیو آشپزخانه

برای سقف دکوراتیو آشپزخانه نیز می‌توانید از همه مدل های ساده و اشکال پیچیده استفاده کنید. همچنین در آشپزخانه‌ها اغلب چنانچه در تصاویر نیز مشخص است سقف بالای کانتر، جزیره و یا ستون‌ها اگر وجود داشته باشند این امکان را به شما می‌دهند تا طراحی‌های خلاقانه‌ای برای این قسمت‌ها نیز داشته باشید. با انتخاب یک مدل مناسب و یک طراحی دقیق این امکان برایتان فراهم است که از نورهای موضعی و کاربردی در این فضا نیز بهره‌مند شوید.

برای بازسازی سقف آشپزخانه خود و اجرای سقف های دکوراتیو آشپزخانه به سامانه کی پلاس مراجعه کرده و از این طریق از اصالت محصول و کیفیت اجرا مطمئن باشید.

اجرای سقف کناف

سقف کناف اتاق خواب

مدل های سقف دکوراتیو اتاق خواب

طراحی و اجرای سقف دکوراتیو برای اتاق خواب باید متناسب با اندازه و نوع اتاق باشد. همه‌ی موارد ذکر شده در بالا برای طراحی سقف دکوراتیو اتاق خواب نیز صدق می‌کنند. امروزه خیلی‌ها برای اجرای سقف دکوراتیو اتاق خواب منزل اغلب به سراغ مدل های ساده کناف با طراحی های فانتزی می‌روند. روشنایی سقف کاذب اتاق خواب نیز هم می‌تواند کاربردی بوده و هم جنبه‌ی دکوراتیو داشته باشد. این مسئله کاملا به طراحی کناف و نورپردازی سقف بستگی دارد. 

در تصاویر بالا نمونه‌هایی از اجرای سقف دکوراتیو اتاق خواب را می‌بینید.

اگر مایل هستید در اتاق خواب خود سقف دکوراتیو کناف داشته باشید به سامانه کی پلاس مراجعه کنید و سفارش خود را به آسانی ثبت نمایید. در عین حال از بین متخصصین شرکت کناف مجری پروژه خود را انتخاب کنید.

اجرای سقف کناف

هزینه اجرای سقف دکوراتیو چگونه محاسبه می‌شود؟

کارشناسان در شرکت کی پلاس پیش از این در مقاله‌ قیمت اجرای کناف، سوال شما هم هست؟ به طور کامل درباره عوامل تاثیرگذار بر هزینه کناف کاری صحبت نموده‌اند که خود شامل قیمت سقف دکوراتیو کناف نیز می‌شود. عواملی مثل قیمت مصالح کناف، هزینه طراحی کناف (هزینه طراحی سقف دکوراتیو) و هزینه نصب کناف از جمله این عوامل هستند که همگی از جمله عوامل تعیین کننده‌ی قیمت اجرای سقف کناف دکوراتیو نیز می‌باشند.

اجرای سقف کناف

کلام آخر:

در این مقاله از چیدانه سعی نمودیم تا با همراهی متخصصین در شرکت کناف ایران، اطلاعات منسجم و کاملی را درباره اجرای سقف دکوراتیو به ویژه سقف کاذب دکوراتیو کناف در اختیارتان قرار دهیم. با خواندن این مقاله می‌توانید با دانش و آگاهی بیشتری نسبت به اجرای این خدمات در ساختمان خود اقدام کنید. اگر بعد از خواندن این مقاله هنوز هم پاسخ برخی از سوالات خود را دریافت نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که با متخصصین و کارشناسان در شرکت کناف ایران ارتباط برقرار کرده و از آن‌ها بخواهید تا به سوالاتتان پاسخ دهند.

می‌توانید همین حالا به سامانه کی پلاس بروید و راهنمایی های بیشتری را از متخصصین دریافت نمایید >>

شاید این مطالب را نیز درباره اجرای سقف دکوراتیو کناف و کناف کاری بپسندید:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه