Chidaneh.com placeholder image

انواع کمد دیواری تاشو، همه چیز توش جا میشه!

به قلم: گلنار

در سری مطالب شوروم گردی چیدانه، همواره سعی داریم تا یک راهنمای خرید کامل و جامع را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای رسیدن به این هدف، به گالری ها و شوروم های مختلف رفته تا بتوانیم انواع محصولات و وسایل را از نزدیک به شما نشان داده و در مورد خصوصیات، ویژگی ها، قیمت ها و هر آنچه که برای یک خرید خوب نیاز دارید صحبت کنیم. در این قسمت همراه ما باشید تا به همراهی گروه کمجا مدرن تخت، انواع کمد دیواری تاشو را با هم بررسی نماییم.

 

چوب و هنر

انواع مدل کمد دیواری تاشو

کمد دیواری های تاشو نسل جدیدی از وسایل کم جا هستند که می توانند چند وسیله را به طور همزمان در خود جای دهند. مسلما مانند هر وسیله کم جای دیگری، کمد دیواری های تاشو نیز برای خانه و آپارتمان های کوچک ایده آل خواهند بود. اما شما باید از بین مدل های متنوعی که وجود دارد آن چه را که مورد نیازتان است انتخاب نمایید. در ادامه می توانید با کاربردهای مختلف کمد دیواری تاشو آشنا شوید.

کمجا مدرن تخت
سرویس خواب تاشو
کمجا مدرن تخت

مدل کمد دیواری تاشو با تخت تاشو

تخت های تاشو بخش جدایی ناپذیری از کمد دیواری ها هستند که طرفداران زیادی هم دارند. تفاوت این مدل با سایر مدل ها در ظاهر آن است. به دلیل استفاده از طرح و نقشی که بر روی کمد و پشت تخت به کار رفته، می تواند جنبه دکوراتیو بودن را هم به دست بیاورد. شما با انتخاب طرح و رنگ متناسب با دکوراسیون‌تان می توانید به زیباتر شدن فضا کمک نمایید.

کمجا مدرن تخت
سرویس خواب تاشو
کمجا مدرن تخت

تخت تاشو با میز تحریر

این مدل برای اتاق خواب های کوچک بسیار ایده ال است. قرار گیری میز تحریر و تخت خواب تاشو در یک قاب امکان استفده حداکثر از فضا را فراهم می کند. نکته قابل توجه این مدل در این است که برای باز و بسته شدن تخت نیازی به جابه جایی وسایل وجود ندارد.

کمجا مدرن تخت
سرویس خواب تاشو
کمجا مدرن تخت

تخت تاشو چند منظوره

این مدل کمددیواری نسبت به مدل های قبلی کامل تر محسوب می شود و آن هم به دلیل چند منظوره بودن آن است. در واقع این مدل کمد دیورای می تواند به تنهایی نقش یا خانه کامل را برای شما بازی کند به این صورت که علاوه بر تخت تاشو، میز تلویزیون، آشپزخانه کوچک و کمد لباس در کنار هم قرار گرفته اند و به طور مستقل کاربردهای خود را دارند.

 

“برای مشاهده نمونه های بیش تر به پروفایل کمجا مدرن تخت مراجعه نمایید"

مطالب پیشنهادی:

مجری: انسیه عطایی | فیلمبردار: امیر صادقی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه