Chidaneh.com placeholder image

عکس تخت خواب فرفورژه، نمونه‌هایی برای همه سلیقه‌ها

به قلم: تحریریه چیدانه

 همه ما به خوبی می‌دانیم که مبلمان‌ها شخصیت هر فضایی هستند و فضاها با حضور مبلمان است که معنا و کارآیی پیدا می‌کنند، هر فضا با توجه به تعریف خود نیازمند مبلمانی مناسب است. یکی از مهم‌ترین خریدهایی که ما برای خانه خود انجام می‌دهیم، خرید تخت خواب است که در اتاق خواب قرار می‌گیرد. قاب و فریم تخت خواب می‌تواند علاوه بر ایجاد زیبایی و سبک خاص در اتاق خواب شما، نقش مهمی نیز در راحتی داشته باشد. اما با وجود انواع فریم‌ها برای تخت خواب، باید بدانیم که چه سبک، اندازه و مدل فریم تخت خواب برای ما مناسب بوده و اصلا باید به سراغ فریم چوبی تخت خواب برویم و یا مدل فلزی را انتخاب نماییم. در این مطلب تخت خواب فرفورژه را بررسی خواهیم کرد که نوعی از تخت‌های فلزی است.

تخت تک نفره فرفورژه مشکی
تخت دو نفره فرفورژه فلزی طلایی با میز پا تختی

تخت خواب فرفورژه و مزایای آن

تخت خواب‌های فرفورژه به تخت‌های فلزی گفته می‌شود که از نوعی آهن برای ساخت آن استفاده می‌شود. از آن‌جایی که تخت خواب یکی از عناصر مهم در دکوراسیون اتاق خواب به حساب می‌آید و استفاده طولانی مدت از آن می‌شود،  اسکلت‌بندی محکم و پایدار بدنه به اندازه تشک آن اهمیت دارد. زمانی که کمی جستجو کنید خواهید دید که برای اسکلت تخت خواب‌ها معمولا از چوب و فلز استفاده می‌شود. علاوه بر استحکامی که فلز دارد، تخت‌های فرفورژه ظاهری ساده‌تر و زیبا‌تری داشته و همچنین ارزان‌تر هستند. انتخاب فرفورژه برای تخت خواب دلایل متنوعی دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

تابلو فرش ریحان
  • استحکام
  • کم هزینه بودن
  • حمل آسان
  • کاربردی بودن

مطالب مرتبط: انواع تخت خواب، فکر میکنی کدومش به سلیقه من میخوره؟

تخت فرفورژه آبی طرحدار
تخت فرفورژه ساده با رو تختی سفید
تخت فرفورژه با طرح پیچ و تاب دار مشکی
تخت فلزی فرفورژه ساده
تخت دو نفره فلزی مشکی
تخت فرفورژه سفید
تخت فرفورژه ساده بدون تزیینات
تخت فرفورژه ساده مشکی
تخت فرفورژه سفید
تخت فرفورژه
تخت فرفورژه طرحدار مشکی

تخت خواب فرفورژه ساده

تخت‌های فرفورژه، از قدیم در دکوراسیون خانه‌ها استفاده می‌شده است که معمولا طرح‌های ساده آن طرفداران بیش‌تری داشت. اگر شما سبک مدرن را ترجیح می‌دهید، تخت‌‌های ساده با چهاچوبی بدون تزئینات فلزی انتخاب هوشمندانه‌‌تری به نظر می‌‌رسد. اما در عوض می‌توانید رنگ‌های شاد و زیباتری را برای بدنه تخت فرفورژه انتخاب کنید. 

مطالب مرتبط: تخت خواب دونفره، چگونه انتخاب کنیم؟

تخت فرفورژه طرحدار مشکی با میز کنار تختی سفید چوبی
تخت فرفورژه با طرح کلاسیک مشکی
تاج تخت فرفورژه سفید طرحدار
تخت فرفورژه با طرح گرد رنگی
تخت فرفورژه چهارچوب دار کلاسیک
تخت فرفورژه فلزی کلاسیک بزرگ
تخت فرفورژه سیلور کلاسیک
تخت فرفورژه گلاسیک با رنگ قهوه ای
تخت دو نفره فرفورژه کلاسیک با تزیینات

تخت خواب فرفورژه کلاسیک

برای سبک کلاسیک انواع مختلفی از تخت ‌خواب‌های فرفورژه وجود دارد. باید بدانید کدام طرح را دوست دارید در اتاق خواب کلاسیک خود استفاده کنید. این نوع از سرویس خواب‌های فلزی فرفورژه، به دلیل طرح و نقش‌های مختلف، ابعاد کوچک‌تر نیز دارند و برای اتاق خواب با متراژ کم‌تر قابل استفاده هستند. زیبایی سرویس خواب فرفورژه، به تزیینات در تاج آن‌ها بستگی دارد البته معمولا پایه‌ها و بدنه تخت نیز دارای تزییناتی روی فلز خود هستند که از طرح اصلی روی تاج پیروی می‌کنند. بسیاری از این تخت‌ها پیچ و تاب‌های زیبایی دارند.

تخت تک نفره فرفورژه سفید
تخت دو نفره فرفورژه طلایی کلاسیک

راهنمای خرید تختخواب فرفورژه

مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام خرید تخت خواب‌های فرفورژه باید درنظر بگیرید، جنس فلز استفاده شده در ساخت آن است. تخت خواب‌های فلزی می‌توانند از جنس‌های برنج، آهن و فرفورژه باشد. از میان این فلزات استفاده از فرفورژه برای بدنه تخت خواب و تاج تخت، پرکاربرد‌تر است زیرا، با توجه به قیمت مناسب آن استکام بالایی دارد. در نتیجه برای انتخاب تخت خواب فرفورژه به فلز بکار رفته و داشتن ضد زنگ روی آن دقت کنید.

انواع مدل تاج تخت فرفورژه کلاسیک و ساده

اگر به این مدل از تخت‌ خواب‌های فلزی و فرفورژه علاقه‌مند هستید، می‌توانید از متخصصین مراکز فروش مبلمان در چیدانه کمک بگیرید. 

مطالب پیشنهادی: 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه