Chidaneh.com placeholder image

روش‌های تغییر دکوراسیون در ادارات

به قلم: گلنار

اداره و سازمان مانند خانه نیست تا ماهی چند بار دکوراسیون آن را هر طور که دلمان خواست تغییر دهیم. اما اگر زمانی لازم شد چنین کاری انجام دهیم، روش‌های تغییر دکوراسیون در ادارات چیست؟

سیستم اداری مانند خانه منعطف نیست و از طرف دیگر تعداد زیادی کارمند با سلایق و علایق مختلف کنار هم کار می‌کنند. البته نباید این نکته را هم فراموش کنیم که ماهیت کار افراد شاغل در یک اداره یا سازمان هم با یکدیگر فرق می‌کند. حال تصور کنید که قرار است به دلایل مختلف از جمله اضافه‌شدن افراد جدید، تسهیل فرایندهای اداری یا بهبود عملکرد کارمندان بخواهیم در اداره تغییر دکوراسیون داشته باشیم.

اسکای اسکرپر

بدون‌شک این کار در فضای اداری خیلی راحت نیست، ولی روش‌هایی وجود دارد که به کمک آنها می‌توانیم ساده‌تر این امر را میسر کنیم. البته بیشتر موارد به تغییر فضا و مبلمان اداری بستگی دارد.

پارتیشن‌بندی اصولی و حرفه‌ای

پارتیشن‌بندی یکی از بهترین کارهایی است که برای تغییر دکوراسیون اداری می‌توان انجام داد. پیشتر تصور ما از فضای اداری محیطی بود که از تعداد زیادی اتاق تشکیل شده است. ولی در فضای اداری مدرن دیگر این سبک قابل قبول نیست و باید به فکر تغییر آن باشد. استفاده از پارتیشن اداری مزایای جذابی دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

زیباترکردن فضا: پارتیشن‌بندی کمک می‌کند تا فضای شما از حالت زمخت و اداری خارج شود و کارمندان و مراجعه‌کنندگان از یک فضای زیبا لذت ببرند.

افزایش بهره‌وری: قرارگیری کارمندان در یک فضای بسته با رنگ‌ سفید یکنواخت دیوار و احتمالا حضور مراجعه‌کنندگان باعث می‌شود بعد از گذشت زمان دچار فرسایش و خستگی روحی شوند. اما پارتیشن اداری نه‌تنها حال و هوای فضا را تغییر می‌دهد، بلکه کارمندان با دیدن اینکه همکارانشان در حال کار کردن هستند، انگیزه بیشتری می‌گیرند. ضمن اینکه این حق انتخاب را دارند تا فضای شیشه‌ای را بپوشانند.

استفاده بهتر از فضا: در محیط‌های اداری فضاهای زیادی وجود ندارد که می‌توان به بهترین شکل از آنها استفاده کرد. برای این کار پارتیشن‌بندی می‌تواند یکی از بهترین راهکارها باشد.

ایجاد حس خوب و تعامل بهتر: استفاده از پارتیشن اداری کمک می‌کند تا نور بیشتری وارد فضا شود و حس خوبی شکل بگیرد. ضمن اینکه تعامل میان همکاران یا مراجعه‌کنندگان راحت‌تر خواهد بود.

پارتیشن اداری

اما پارتیشن‌بندی کار ساده‌ای نیست و باید به صورت تخصصی انجام شود. ضمن اینکه طراحی، کیفیت و کارایی پارتیشن مورد نظر نیز اهمیت دارد. دنیته یکی از بهترین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان انواع پارتیشن اداری به صورت شیشه‌ای، تک‌جداره، دوجداره و اتاق سکوت است. ما تلاش می‌کنیم تا بهترین مدل‌های مدرن را مطابق با انتظار، فضا و بودجه با بهترین کیفیت به شما ارائه کنیم. کافیست خیلی ساده محصول و سپس ابعاد، رنگ و طرح آن را انتخاب کنید، تا یک پارتیشن‌بندی فوق‌العاده را برایتان اجرا کنیم.

تغییر مبلمان اداری

یکی دیگر از بهترین روش‌ها برای تغییر دکوراسیون در ادارات، تغییر مبلمان اداری است. این روش نه‌تنها باعث جذاب‌تر شدن فضا می‌شود، بلکه روی بهره‌وری و کارایی کارمندان نیز تاثیر گذاشته و حس خوبی را تجربه حضور به مراجعه‌کنندگان منتقل می‌کند. کارمندان قرار است ساعت‌ها روی صندلی‌های خود بنشینند و کار کنند، گاهی ممکن است در طول روز بارها با افراد مختلف جلسه داشته باشید و گاهی اوقات هم مراجعه‌کنندگان باید برای مدت طولانی در انتظار باشند.

بنابراین مبلمان اداری جدید نه‌تنها فضایی مدرن، زیبا و چشم‌نواز برای شما می‌سازد، بلکه باعث رضایت افرادی می‌شود که با آنها جلسه دارید یا قرار است منتظر باشند تا کارشان انجام شود.

مبلمان

 

شرکت مبلمان اداری دنیته یکی از بزرگترین مجموعه‌هایی است که به صورت تخصصی و حرفه‌ای در این زمینه کار می‌کند. ما در مجموعه خود فقط به زیبایی محصولات فکر نمی‌کنیم و علاوه بر کیفیت بالای ساخت، مواردی چون ارگونومی، کارایی، سهولت استفاده، انتقال حس خوب، رنگ‌بندی جذاب و… تمامی جوانب مهمی توجه می‌کنیم که شاید از دید خیلی‌ها دور مانده باشد.

استفاده از انواع میز اداری مدرن

میزها نیز مانند صندلی و مبلمان اداری اهمیت بسیار زیادی دارند؛ چراکه نه‌تنها جلوه‌بخش محل کار ماست، بلکه در طول روز ساعت‌های زیادی باید با آنها سر‌وکله بزنیم. در طراحی انواع میز اداری مدرن از المان‌های جذاب، مینیمال و متناسب با محیط کار افراد استفاده می‌شود. شما می‌توانید انواع میز اداری مدرن را در برای میز مدیریت، میز پذیرش، کار گروهی، میز کارمندی، اتاق کنفرانس و جلسات، فضای استراحت و غذاخوری و… استفاده کنید.

میز اداری مدرن

از آنجایی که در طراحی این میزها به کارایی، محیط کار، نیاز افراد و زیبایی توجه می‌شود، به خوبی استفاده از فضا را بهینه می‌کنند. مجموعه دنیته در تولید انواع میز اداری مدرن هم جزو پیشگامان بازار است که مدل‌های بسیار متنوع و جذابی را روانه بازار می‌کند.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه