Chidaneh.com placeholder image

مدل‌های جدید تخت و سرویس خواب نئوکلاسیک زیبا و شیک

به قلم: مژگان احمدی

در این مقاله از چیدانه قصد داریم تا با همراهی مجموعه بلسینو به 3 سوال رایج مخاطبین درباره سرویس خواب نئوکلاسیک پاسخ دهیم. اینکه فرق سرویس خواب نئوکلاسیک با کلاسیک چیست؟ دکوراسیون اتاق خواب نئوکلاسیک چگونه است؟ و تخت خواب نئوکلاسیک را با چه چیزهایی می‌توان ست کرد؟ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

فرق سرویس خواب نئوکلاسیک و کلاسیک

تفاوت سرویس خواب نئوکلاسیک با کلاسیک

سرویس خواب بالسا

فرق سرویس خواب نئوکلاسیک با کلاسیک چیست؟

انواع سرویس خواب نئوکلاسیک نسبت به مدل‌های کلاسیک ساده‌تر هستند.  این مهم‌ترین تفاوت سرویس خواب نئوکلاسیک و کلاسیک است. سرویس خواب‌های کلاسیک جزئیات و تزئینات بسیار زیادی دارند. علاوه بر این از نظر تنوع رنگی نیز کمی محدودیت دارند.

در واقع سبک نئوکلاسیک دستمان را باز می‌گذارد که نه مدرنِ مدرن باشیم و نه صد در صد کلاسیک. کارشناسان درباره سرویس خواب نئوکلاسیک می‌گویند که تخت‌خواب‌های این سبکی نه مثل مدل‌های کلاسیک پر از تزئینات و جزئیات هستند و نه مثل سبک‌های مدرن ساده و خطی‌‌اند.

به همین دلیل است که این مدل سرویس خواب‌ها برای اکثر دکوراسیون‌های امروزی مناسب‌اند و طرفداران زیادی هم دارند.

نمونه کارهای تخت و سرویس خواب نئوکلاسیک شرکت بلسینو

سرویس خواب نئوکلاسیک

دکوراسیون اتاق خواب نئوکلاسیک چگونه است؟

همانطور که گفتیم سبک نئوکلاسیک در طراحی داخلی عملا تلفیق هوشمندانه‌ای از سبک مدرن و کلاسیک است. کارشناسان پیشنهاد می‌دهند که اگر به فکر دکوراسیون اتاق خواب نئوکلاسیک هستید، اولین و بهترین گزینه انتخاب سرویس خواب به همین سبک است. چرا؟

چون مهم‌ترین عنصر اتاق خواب که در ظاهر آن تاثیر زیادی دارد سرویس خواب است. اگر شما تخت خواب خود را به سبک مدرن یا کلاسیک انتخاب کنید احتمالا به سختی بتوانید با سایر المان‌ها، دکوراسیون اتاق خواب‌تان را از مدرن یا کلاسیک به نئوکلاسیک سوق دهید.

در حالی که با انتخاب سرویس خواب نئوکلاسیک، بِیس طراحی به این سبک را آماده کرده و برای انتخاب سایر عناصر آزادترید.

جهت آشنایی با سایر سبک های دکوراسیون اتاق خواب این مطلب را بخوانید.

سرویس خواب نئوکلاسیک کودک

سرویس خواب نئوکلاسیک کودک

حواستان باشد که این توصیه از طراحی اتاق خواب نوزاد گرفته تا اتاق کودک و یا اتاق مستر اهمیت دارد.

سرویس خواب نوزاد، نوجوان و بزرگسال بلسینو
تخت و سرویس خواب مینیمال نوزاد مدل الینو
سرویس خواب نوزاد، نوجوان و بزرگسال بلسینو

خوشبختانه خانه های نئوکلاسیک این امکان را به شما می‌دهند تا در انتخاب عناصر و اکسسوری‌ها کمی آزادانه‌تر عمل کنید. کلاسیک یا مدرن؟ مثلا می‌توانید از کاغذ دیواری مدرن استفاده کنید و یا رنگ‌های شادتر را وارد دکوراسیون خانه کنید.

قبلا به طور کامل درباره پالت رنگی نئوکلاسیک، انتخاب فرش، پرده و سایر متریال‌ها در این سبک پرداخته‌ایم. پبشنهاد می‌کنیم که حتما مطلب سبک نئوکلاسیک در دکوراسیون را جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.

سرویس خواب نئوکلاسیک

سرویس خواب نئوکلاسیک شیک و زیبا

تخت خواب نئوکلاسیک را با چه چیزهایی می‌توان ست کرد؟

کارشناسان در پاسخ به این سوال توصیه می‌کنند که در کنار تخت خواب نئوکلاسیک می‌توانید از مدل‌های میز آرایش، کمد دیواری و پاتختی نیز به همین سبک استفاده کنید. البته باید فضای اتاق خواب را هم در نظر بگیرید. مثلا اگر اتاق خواب بزرگی ندارید، داشتن پاتختی یا دراور بسته به فضا ضروری نیست. اما اگر جای کافی دارید، انتخاب ست کامل سرویس خواب نئوکلاسیک برای طراحی اتاق به این سبک توصیه می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم که مطلب روش های چیدمان اتاق خواب را از دست ندهید. در این مطلب می‌توانید بهترین ایده های چیدمان اتاق خواب را همراه با عکس ببینید.

سرویس خواب نوزاد، نوجوان و بزرگسال بلسینو
تخت‌خواب یک نفره ساده و شیک مدل کاترینا
سرویس خواب نوزاد، نوجوان و بزرگسال بلسینو

[[nid:427588]]

سرویس خواب نئوکلاسیک

ست تخت خواب نئوکلاسیک با مبلمان اتاق خواب و تزیینات دیوار به این سبک

سرویس خواب نئوکلاسیک

سرویس خواب نئوکلاسیک لمسه دوزی شده

سرویس خواب نئوکلاسیک

سرویس خواب چوبی نئوکلاسیک

سرویس خواب نئوکلاسیک

سرویس خواب پارچه ای نئوکلاسیک شیک و زیبا

سرویس خواب نئوکلاسیک

تختخواب نئوکلاسیک خاص و شیک

کلام آخر:

نظر شما در مورد استفاده از سبک نئوکلاسیک در طراحی داخلی چیست؟ آیا می‌خواهید اتاق خواب‌تان را به این سبک دیزاین کنید؟ دکوراسیون هال یا پذیرایی چطور؟ سوالات و نظرات خود را برایمان کامنت کنید. کارشناسان در مجموعه بلسینو به شما کمک خواهند کرد.

مطالب پیشنهادی مرتبط:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه