با کابینت کلاسیک سفید اصالت را به آشپزخانه ایرانی بیاورید

با کابینت کلاسیک سفید اصالت را به آشپزخانه ایرانی بیاورید

به قلم: یاسمین ثریا

کلمه کابینت ریشه فرانسوی دارد و به معنای قفسه‌بندی است. اگر خاطرتان باشد یا در فیلم‌های قدیمی دیده باشید تا چند دهه پیش در آشپزخانه‌های ایرانی برای مرتب کردن ظرف و ظروف و مواد غذایی از گنجه‌ها و بوفه‌ها استفاده می‌شد، اما کم‌کم کابینت‌ها روی کار آمدند و طراحان خلاق شروع به گسترش دادن این صنعت کردند، به طوری که امروز اگر سری به راسته کابینت‌سازان شهرتان بزنید با مدل‌های متنوعی از کابینت مواجه می‌شوید که حتما یکی از آن‌ها در سبک و سلیقه شما می‌گنجد و دست خالی برنمی‌گردید. اما پرطرفدارترین نوع کابینت چیست؟ چه کابینتی برای چه دکوراسیونی مناسب است؟ چه رنگی از کابینت بیشتر به آشپزخانه شما می‌آید؟ در این مطلب از چیدانه می‌خواهیم مدل‌های مختلفی از کابینت کلاسیک سفید را با هم ببینیم و بررسی کنیم، رنگی که با هر نوع دکوراسیونی ست می‌شود و سبکی که در میان خوش‌سلیقه‌ها و سخت‌پسندها طرفداران بیشماری دارد. با ما باشید تا درمورد این مدل کابینت بیشتر صحبت کنیم.

 

chidaneh ad banner

معماری دنیز
جدیدترین مدل‌های کابینت و کمددیواری کلاسیک
معماری دنیز

چرا کابینت کلاسیک سفید؟

اینجا سوال ما به دو بخش تقسیم شده است، چرا کابینت کلاسیک؟ و چرا کابینت سفید؟ بین اینهمه رنگ‌های جذاب و هیجان‌انگیز چرا باید رنگی خنثی مانند سفید را انتخاب کنیم؟ چرا رنگ سفید پرفروش‌ترین رنگ کابینت در سال‌های اخیر شده است؟ اصلا سبک کلاسیک به درد چه نوع آشپزخانه‌هایی می‌خورد؟ برایتان توضیح می‌دهیم:

سبک کلاسیک در دکوراسیون آشپزخانه

سبک کلاسیک همان سبک سلطنتی و شاهانه است، سبکی پرجزئیات که دکوراسیون خانه و آشپزخانه را موقر و باشکوه جلوه می‌دهد. درست است که صنعت معماری داخلی به سمت مدرنیته و دکورهای ساده و خلوت قدم برمی‌دارد اما بسیاری از خانواده‌های اصالت‌طلب و خاص‌پسند هنوز هم نتوانسته‌اند از سبک کلاسیک و حس و حال نوستالژیک آن دل بکنند. در این سبک از کابینت از چوب باکیفیت و مرغوب استفاده می‌شود و استادکارانی ماهر و طراحانی حرفه‌ای بر روی نقش و نگاره‌های زیبای آن کار می‌کنند. چوب‌های منبت‌کاری‌شده با حکاکی‌های جذاب بر روی تاج و سرستون‌ها و بدنه کابینت خودنمایی می‌کنند و دستگیره‌ها به هیچ عنوان نباید ساده و بدون طرح انتخاب شوند. ویژگی یک کابینت کلاسیک استفاده از دستگیره‌ها و اکسسوری‌های مدل‌دار و تجملاتی است. برخلاف سبک مدرن که عمدتا در طراحی آن از خطوط صاف و مستقیم استفاده می‌شود، سبک کلاسیک سبک خطوط منحنی و اشکال هندسی پیچیده است.

اگر اهل لوازم عتیقه و نفیس و ظروف گرانقیمت و دکوراتیو هستید سبک کلاسیک بهترین گزینه برای به نمایش گذاشتن لوازم تزئینی شماست. زیرا در کابینت‌های کلاسیک همیشه یک یا دو کابینت به عنوان ویترین تعبیه شده و با درب‌های بلند شیشه‌ای آنچه می‌خواهید را در معرض دید مهمانان قرار می‌دهد.

قسمت‌های مختلف کابینت کلاسیک سفید

  • تاج کابینت کلاسیک
  • درب  کابینت کلاسیک
  • ستون کابینت کلاسیک
  • ویترین شیشه کابینت کلاسیک
  • دستگیره و اکسسوری کابینت کلاسیک

 

معماری دنیز
جدیدترین مدل‌های کابینت و کمددیواری کلاسیک
معماری دنیز

رنگ سفید در دکوراسیون آشپزخانه

امکان ندارد افرادی که قصد دارند برای آشپزخانه خود کابینت انتخاب کنند به رنگ سفید فکر نکرده باشند. اما به نظر شما چرا در میان صاحبخانه‌ها کابینت کلاسیک سفید در این حد محبوب است؟ این مساله چند علت دارد:

  • رنگ سفید هیچوقت دمده نمی‌شود. به طور کلی رنگ‌های خنثی همیشه روی بورس هستند و مورد استفاده قرار می‌گیرند، از قدیم‌الایام از زمانی که استفاده از کابینت رایج شد تا همین امروز رنگ سفید قدیمی نشده و هنوز هم آن حس آرامش‌بخش و رویایی را به اهالی خانه منتقل می‌کند.
  • رنگ‌های روشن از جمله رنگ سفید فضای خانه را از آنچه که هست بزرگتر و دلبازتر نشان می‌دهند، به این دلیل که این مدل رنگ‌ها نور را به خوبی منعکس می‌کنند و در آشپزخانه‌های کم‌نور و تاریک بسیار گره‌گشا و کاربردی هستند.
  • رنگ سفید مشکلات کابینت و آلودگی‌های آن را به خوبی نشان می‌دهد. البته این موضوع هم می‌تواند خوب باشد هم بد! خوبی آن این است که کثیفی‌ها و جرم‌های ناشی از شستشو و پخت و پز روی سطح کابینت تلنبار نمی‌شوند و می‌توانید سریعا آن را ببینید و برطرف کنید. اما از طرف دیگر باید زود به زود کابینت را تمیز کنید تا لک نشود و مثل روز اول تمیز و پاکیزه بماند.
  • فکر می‌کنید چرا روپوش پرستارها و پرسنل بیمارستان به رنگ سفید است؟ زیرا این رنگ حس پاکی و تمیزی را به همراه خود دارد. در آشپزخانه هم استفاده از یک کابینت کلاسیک سفید باعث می‌شود تا حس پاکیزگی داشته باشید و از تاثیرات مثبت آن لذت ببرید.
  • طراحی، برجستگی ها، شیارهای روی کابینت و تمام ریزه کاری های به کار رفته در کابینت به رنگ سفید نسبت به دیگر رنگ های کابینت با وضوح بالاتری قابل مشاهده هستند و به چشم می آیند
  • همچنین می توانید با دیگر رنگ های  کابینت یک ترکیب فریبنده همچون سفید طلایی، خاکستری، سفید و مشکی به وجود آورید.

 

معماری دنیز
کابینت و کمد دیواری کلاسیک
معماری دنیز

اما دکوراسیون سفیدِ سفیدِ سفید را از لیستتان خط بزنید!

درست است که رنگ سفید نشانه پاکی و آرامش است و سبک کلاسیک هم بسیار محبوب و پرطرفدار! اما به زعم دکوراتورهای ماهر و با نگاهی روانشناسه به رنگ سفید، باید به شما بگوییم که اگر کابینت کلاسیک آشپزخانه را یکدست سفید سفارش بدهید پس از مدت کوتاهی چشم و ذهنتان از دیدن آنهمه سفیدی خسته می‌شود و این مدل کابینت می‌تواند دلتان را بزند. بنابراین به عنوان نگارنده به شما توصیه می‌کنم که رنگ کابینت‌ها و تم کلی دکوراسیون آشپزخانه را به صورت ترکیب دو یا سه رنگ دربیاورید تا یک تنوع بصری جذاب ایجاد شود. البته راهکارهای بسیاری وجود دارد برای این که سردی و بی‌روحی فضای آشپزخانه را از بین ببرید و پیشنهادهای ما به استفاده از کابینت‌های چندرنگه محدود نمی‌شود. فکر می‌کنید ترکیب رنگ سفید یک کابینت آشپزخانه کلاسیک با چه رنگ‌هایی زیباتر به نظر می‌رسد؟

 

کابینت کلاسیک سفید و طلایی

اگر انتخاب شما یک کابینت کلاسیک بوده، پس معلوم است که طرفدار دکوراسیون‌های تجملاتی و شاهانه هستید. اگر به دکورهای پرزرق و برق و پرجزئیات کلاسیک دقت کرده باشید سعی شده است تا با استفاده از رنگ طلایی ظاهری ملوکانه‌تر و مجلل‌تر ایجاد شود. رنگ طلایی رنگ محبوب کلاسیک‌پسندهاست و می‌توانید برای زیباسازی بیشتر دکوراسیون از آن استفاده کنید. مثلا اگر بدنه کابینت سفیدرنگ است بهتر است دستگیره‌ها و تاج و تزئینات کابینت را به رنگ طلایی انتخاب کنید. در حقیقت شما دارید با استفاده از اکسسوری‌ها و تزئینات اضافی این سفیدی بیش از حد را دور می‌زنید و آشپزخانه را از روح زندگی سرشار می‌کنید.

درست است که رنگ طلایی به دکوراسیون کلاسیک بیشتر می‌آید و در این سبک پرطرفدارتر است اما در سبک مدرن هم می‌توانید به صورت جزئی و محدود از آن استفاده کنید. مثلا انتخاب حاشیه کابینت‌ها به رنگ طلایی مات آشپزخانه را مدرن‌تر و لوکس‌تر جلوه می‌دهد.

 

معماری دنیز
کابینت و کمد دیواری کلاسیک
معماری دنیز

کابینت کلاسیک سفید و طوسی

اگر دوست ندارید خیلی هم خدشه‌ای به تم سفیدرنگ آشپزخانه وارد شود انتخاب رنگ طوسی در کنار سفید می‌تواند بسیار شیک و باوقار به نظر بیاید. کنتراست بین این دو رنگ ترکیبی جالب را به وجود می‌آورد که به روشن و دلباز بودن آشپزخانه هم خدشه‌ای وارد نمی‌کند. اگر آشپزخانه شما فاقد پنجره است یا بازشوهای کوچکی دارد که محیط را تاریک و بی‌نور کرده است انتخاب کابینت کلاسیک سفید و طوسی یگ گزینه عالی به شمار می‌رود. به خصوص اگر یخچال و ماشین ظرفشویی شما نقره‌ای رنگ است این ترکیب بیش از پیش در فضای آشپزخانه چشم‌نواز خواهد بود.

کابینت کلاسیک سفید و قهوه‌ای

یک کابینت چوبی به رنگ طبیعی چوب فضای روستیک و آرامش‌بخشی به آشپزخانه القا می‌کند. با ترکیب این دو رنگ ایده‌های جذابی می‌توان در دکوراسیون آشپزخانه پیاده کرد، مثلا می‌توانید کابینت‌های یک سمت را به طور کامل سفید در نظر بگیرید و ردیف کابینت‌های دیوار کناری را قهوه‌ای طراحی کنید. در یک ایده دیگر می‌توان کابینت‌های ویترینی را به رنگ قهوه‌ای در نظر گرفت تا به همراه یک نورپردازی زیبا و اصولی دکوراتیوها و لوازم تزئینی شما در کابینت بیشتر به چشم بیایند.

کابینت کلاسیک سفید و مشکی

رنگ مشکی شاید خودش به تنهایی نتواند فضایی زیبا و پرانرژی را به وجود بیاورد اما ترکیب آن با سایر رنگ‌ها گاهی اوقات بسیار هم لوکس و دیدنی به نظر می‌آید. البته این تضاد ظاهری بین سفید و مشکی بیشتر به درد کابینت‌های مدرن می‌خورد اما با بکار گرفتن خلاقیت و انجام یک طراحی هوشمندانه در سبک کلاسیک می‌توانید این دیدگاه قدیمی را بشکنید و یک اثر هنری خلق کنید. مثلا یک یا دو کابینت کناری را مشکی در نظر بگیرید و اگر دوست ندارید رنگ بدنه کابینت را تغییر بدهید کابینت کلاسیک با جزیره را امتحان کنید، البته جزیره‌ای به رنگ مشکی و صندلی‌های ست شده با آن که می‌تواند حسابی چشمگیر باشد و آن سفیدی افراطی و خسته‌کننده را از بین ببرد.

 

معماری دنیز
جدیدترین مدل‌های کابینت و کمددیواری کلاسیک
معماری دنیز

توجه کنید!

خیلی‌ها قبل از این که به سفارش دادن کابینت اقدام کنند سعی می‌کنند با سرچ کردن در اینترنت و تماشای عکس کابینت کلاسیک سفید در آشپزخانه‌های مختلف برای خودشان یک تصور اولیه ایجاد کنند و تقریبا همه این مشتریان اذعان دارند که عکس‌های موجود در اینترنت همگی این آشپزخانه‌ها با کابینت‌های سفید و کلاسیک ظاهری یکنواخت و دلسردکننده دارند. اما شما از چند نکته مهم غافل مانده‌اید!

اول این که خانه شما یک خانه ایرانی است با همه ترئینات و اکسسوری‌های معمول در یک خانه ایرانی، اما اغلب عکس‌هایی که در گوگل جستجو می‌کنید رندر هستند و به طور کلی وجود خارجی ندارند. بسیاری از آن‌ها هم مربوط به خانه‌های اروپایی با پنجره‌های بزرگ و قدی و نورگیرهای پهن هستند و به طور کل پلان خانه‌های آن‌ها با منازل ایرانی که معمولا نقلی و کم‌نور ساخته می‌شوند قابل قیاس نیست. بنابراین اگر به این عکس‌ها و تصاویر اکتفا کنید و بخواهید بر آن اساس دیزاین منزلتان را بچینید احتمال این که پس از اتمام کار از نتیجه ناراضی باشید بسیار زیاد است.

اما راهکارهای ما فقط به استفاده از کابینت‌های چندرنگ محدود نمی‌شود، اگر بخواهیم خودمانی بگوییم در یک خانه ایرانی انواع و اقسام اکسسوری‌ها و تزئینات وجود دارد که می‌تواند این سفیدی را پوشش بدهد و شما ملزم به انجام کارهای عجیب و غریب و هزینه‌بر نیستید. به عنوان مثال استفاده از استندهای زیبای گل، پرده‌های رنگی کلاسیک، دکوراتیوهای سنتی، تابلوهای دیواری، صنایع دستی زیبا و خلاقانه و … همه و همه می‌توانند به سرعت یک آشپزخانه شاد و پرانرژی را برای شما فراهم کنند و به دکور شما رنگ بپاشند، با همین کابینت‌های کلاسیک یکدست سفید!

 

مدل کابینت کلاسیک سفید

اگر به دنبال جدید ترین ترندها و ویژگی‌ها برای خانه خود هستید پس به آشپزخانه خود بیش از هر زمانی اهمیت دهید کابینت کلاسیک با ویژگی‌های زیر خانه شما را زیباتر می سازد :

  • ازکورین یا کوارتز برای رویه صفحه کابینت کلاسیک سفید استفاده شود.
  • دستگیره هایی با طرح کلاسیک برای درب های کابینت کلاسیک سفید استفاده شود.
  • هود در نمای کابینت کلاسیک مشخص نباشد و دیده نشود و به صورت مخفی کار شود.
  • همچنبن در دوطرف هود ستون های طرح کلاسیک اجرا شده و سرستون به کار گرفته شود.
  • استفاده از کمد و کابینت عمودی و بلند در آشپزخانه های کلاسیک بسیار رایج است مخصوصا که شیشه در آن استفاده شود.
  • همچنین اگر متراژ و فضای آشپزخانه به شما اجازه می دهد حدالامکان از قرینه گی برای ستون های عمودی و بلند استفاده کنید.

 

جزیره با کابینت کلاسیک سفید

به آن قسمت از کابینت که در مرکز آشپزخانه قرار می‌گیرد اصطلاحا کابینت جزیره گفته می شود.
نصب کابینت جزیره می توانند به دو صورت  ثابت و متحرک انجام شود،به این صورت که یک چرخ در زیر کابینت قرار می گیرد اما  داشتن چرخ به آن معنی نیست که با کوچک ترین حرکت و یا ضربه کابینت حرکت کند و جابه جا شود، چرخ ها به صورت قفلی طراحی می شوند به این صورت که کابینت را زمانی که در مکان مورد نظر قرار میدهید می توانید چرخ ها را قفل کنید و اطمینان حاصل کنید که جزیره دیگر حرکت نمی کند و بر اثر ضربه ی ناخواسته جا به جا و کج نمی شوند.

 

کاربرد کابینت جزیره کلاسیک سفید

  • دکوراسیون های کلاسیک همیشه مجلل و با شکوه بوده اند
  • استفاده از کابینت های مدل جزیره می تواند یکی از جالب ترین طراحی ها برای این سبک باشد.
  • اگر میخواهید جزیره در کابینت کلاسیک بیش تر به چشم بیاید پس بهتر است از سنگ گرانیت برای صفحه کابینت استفاده کنید که شکوه و جمال  کلاسیک و رسمی بودن را به محیط آشپزخانه شما هدیه دهد.
  • از خوبی و کاربرد های کابینت جزیره این است که پتانسیل این را دارد که به عنوان کمد کابینت و حتی میز قابل استفاده می باشد و شما می توانید اطراف کابینت از صندلی ها با ارتفاع های مختلف استفاده کنید.
  • همچنین می توانید  گاز، هود و سینک و روشویی خود را روی آن نصب  کنید.
  • می توانید از نور پردازی استفاده کنید و دکورهای زیبایی روی آن قرار دهید.

معماری دنیز
جدیدترین مدل‌های کابینت و کمددیواری کلاسیک
معماری دنیز

کابینت کلاسیک سفید در چه آشپزخانه‌ای؟

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که کابینت سفید کلاسیک به درد چجور آشپزخانه‌ای می‌خورد؟ یا در چه نوع خانه‌ای یک کابینت کلاسیک به رنگ روشن جلوه بیشتری دارد؟ البته که انتخاب سبک کابینت و طرح و رنگ آن یک موضوع کاملا شخصی و سلیقه‌ای است اما در برخی خانه‌ها به دلیل شرایط خاصشان این نوع کابینت جلوه و عملکرد بیشتر و بهتری خواهد داشت.

آشپزخانه‌های کم‌عرض

بعضی خانه‌ها دارای نقشه‌های نامنتاسب هستند. اگر آشپزخانه عرض کم و طول زیاد شبیه به یک راهروی بلند و باریک داشته باشد استفاده از کابینت سفید یک راهکار عالی برای پوشاندن این نقص است. البته از یک نکته غافل نشوید! اگر آشپزخانه خیلی کوچک و باریک باشد نصب یک کابینت کلاسیک با خرده‌تزئینات و اکسسوری‌های زیاد و جاگیر فقط دست و پای شما را برای رفت و آمد و تردد می‌بندد و فضای مفیدتان را اشغال می‌کند. در آشپزخانه‌های کوچک و کم‌مساحت بهتر است کابینت مدرن اجرا کنید تا در نهایت سادگی هیچ فضای اضافه‌ای را از شما نگیرد.

آشپزخانه‌های کم‌نور

پنجره و بازشو در آشپزخانه و محیط خانه نقش مهمی دارد. هم از این لحاظ که نور و روشنی را به فضای داخل دعوت می‌کند و هم باعث تهویه هوا و خارج شدن بوهای نامطبوع می‌شود. تاریکی فضا آشپزخانه را خفه و دلگیر جلوه می‌دهد و این مساله می‌تواند برای خانواده بار روانی داشته باشد، زیرا دیگر آشپزخانه فقط محیطی برای آشپزی کردن و شستن ظروف نیست. اکثر خانواده‌ها در این محیط دور هم جمع می‌شوند، گپ می‌زنند، غذا میل می‌کنند و همه اینها مستلزم این است که از حضور در آن فضا به اندازه کافی لذت ببرند.

خانه با کفپوش تیره

فرقی نمی‌کند این رنگ تیره متعلق به کفپوش آشپزخانه باشد یا پذیرایی و نشیمن، کفپوش تیره ذاتا می‌تواند فضا را کوچک و تاریک نشان بدهد. اگر کفپوش خانه روشن باشد شما اختیار دارید تا هر نوع کابینت با هر طیف رنگی را در آشپزخانه نصب کنید، اما کفپوش تیره یک کابینت روشن می‌طلبد تا اثر منفی‌اش را خنثی کند. استفاده از یک کابینت کلاسیک سفید تعادل جالبی در خانه ایجاد کرده و آن حالت دلمردگی را از فضای خانه دور می‌کند. بخصوص اگر کفپوش خانه لمینت چوبی به رنگ قهوه‌ای تیره باشد ترکیب رنگ آن با کابینت سفید می‌تواند بسیار جذاب و دیدنی شود.

 

معماری دنیز
جدیدترین مدل‌های کابینت و کمددیواری کلاسیک
معماری دنیز

نکات استفاده از کابینت کلاسیک سفید

شاید میان صحبت‌هایی که مطرح کردیم یکی دو نکته در باب استفاده از کابینت کلاسیک سفید فکرتان را درگیر کرده باشد، در این بخش سعی می‌کنیم این موارد را برایتان بشکافیم، پس نکات زیر را با دقت بخوانید:

  • سبک کلاسیک به اندازه کافی شلوغ و پرجزئیات هست و اگر بنا باشد که شما هم نظم و انضباط آشپزخانه را رعایت نکنید و وسایل سر جای خودشان قرار نگیرند بلبشوی عجیبی در آشپزخانه به راه می‌افتد و اصطلاحا شتر با بارش گم می‌شود. پس در یک آشپزخانه کلاسیک سعی کنید همیشه فضا را مرتب نگه دارید و زود به زود آن را تمیز کنید.
  • یک کابینت کلاسیک سفید با نورپردازی‌های خاصش است که توی چشم می‌آید و زیبایی‌اش را نشان می‌دهد. ضمن این که نور مناسب می‌تواند خستگی و افسردگی و احساسات منفی را از خانواده شما دور کند. بنابراین پس از نصب کابینت‌ها کار را به کاردان بسپارید و با استفاده از یک تیم متخصص به یک نورپردازی عالی و اصولی دست پیدا کنید. برخلاف سبک مدرن که طرفدار نورهای مخفی زیر کابینت‌هاست، سبک کلاسیک به نورهای خطی و لوسترهای سقفی و روشنایی‌های دیواری کلاسیک علاقه دارد.
  • این مقاله درمورد کابینت‌های کلاسیک به رنگ سفید است اما جالب است بدانید که در علم فنگ‌شویی رنگ‌های تند و تیز و تیره موجی از احساسات منفی را در خانه به وجود می‌آورد  و به طور کلی رنگ‌های روشن در دکوراسیون کاربردی‌تر و جذابترند.
  • به هیچ عنوان در آشپزخانه از پرده‌های زمخت و سنگین استفاده نکنید. همه تلاش شما بر این باشد که بیشترین نور خورشید را از محیط بگیرید و به جای بکارگیری نورهای مصنوعی روشنایی طبیعی را به خانه بیاورید.
  • اگر مستاجر هستید و پس از اتمام قرارداد می‌خواهید کابینت‌های انتخابی‌تان را باز کنید و به خانه جدید ببرید بهتر است بدانید که رنگ‌های خنثی و همه‌پسند بیش از هرچیز به کارتان می‌آید، زیرا هر خانه‌ای با یک تنالیته رنگی متفاوت طراحی شده است و کابینت شما باید به همه جور دکوراسیونی بیاید.
  • اگر مالک هستید و می‌خواهید واحدتان را اجاره بدهید بهتر است بدانید که انتخاب کابینت‌ها و کفپوش‌ها و دیزاین کلی خانه در رنگ‌های روشن و خنثی باعث می‌شود به منزلتان آسیب کمتری برسد و از رفت و آمد مستاجرهای متعدد در امان بمانید. زیرا شما نمی‌دانید که مبلمان و لوازم منزل مستاجرتان در چه سبکی خریداری شده است.

 

معماری دنیز
جدیدترین مدل‌های کابینت و کمددیواری کلاسیک
معماری دنیز

جمع‌بندی پایانی

دکوراسیون آشپزخانه ظاهر کل خانه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و در این دکوراسیون چه چیزی مهم‌تر از کابینت‌ها که بزرگترین المان این فضا هستند؟ در این مقاله درمورد کابینت کلاسیک سفید و نکات چیدمان و استفاده از آن صحبت کردیم. سبک کلاسیک این مدل کابینت و تزئینات زیبای آن به آشپزخانه شما رنگ و لعاب متفاوتی می‌بخشد و رنگ سفید آن روشنی و دلباز بودن فضا را تضمین می‌کند. اما خرید کابینت با متریال مرغوب و طراحی حرفه‌ای بهتر است از کدام برند انجام شود؟

ما به شما گروه معماری دنیز را پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه با استفاده از یک تیم متخصص بهترین محصول را به مشتری ارائه داده و کیفیت دکوراسیون آشپزخانه شما را تضمین می‌کنند. نمونه کارهای دیگر این گروه را می‌توانید در صفحه معماری دنیز مشاهده کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه