Chidaneh.com placeholder image

تکنیک های بازاریابی موثر در معماری

به قلم: گلنار

این روزها برای بازاریابی کسب‌وکارتان چه می‌کنید؟

با شیوع کرونا تحولات زیادی در زندگی افراد رخ داد و یکی از آن‌ها گسترش تحقیق‌های اینترنتی در مورد محصولات در اینترنت و به صورت آنلاین است. حالا در این دنیای متحول شده، کسب و کار‌ها باید روش‌های بازاریابی خود را تغییر دهند و به تکنیک‌هایی روی آورند که به درد بازاریابی در زمان شیوع کرونا می‌خورند. در این مطلب در مورد مارکتینگ در دوران کرونا به شما می‌گوییم و نکاتی را در مورد بازاریابی در زمان کرونا را بازگو می‌کنیم.

تکنیک های بازاریابی در معماری

به محتوای سایت خود توجه کنید! اگر ندارید، حتما بسازید.

با داشتن یک سایت آپدیت و به‌روز، شانس دیده شدن دارید!

قالیشویی ادیب

با محدودیت مراجعه حضوری و تردد در سطح شهر، سایت شما مانند دفتر یا فروشگاه‌تان عمل می‌کند. محتوای سایت نیز مانند یک چراغ خاموش و بدون هیچ هیاهویی شما را در صفحه اول گوگل به نمایش درمی‌آورد؛ جایی که از آن به عنوان بزرگترین بیلبورد جهان یاد می‌کنند. تصاویر نمونه پروژه‌های اجرا شده‌تان را در سایت بگذارید و در بخش بلاگ مطالب مفید عمومی مرتبط با حوزه معماری منتشر کنید. مخاطبان زیادی با جستجوی کلمه‌های کلیدی مرتبط با کسب و کار شما به سایت‌تان می‌رسند و می‌توانند مشتریان جدید شما باشند. پس تولید محتوای اصولی فراموش‌تان نشود.

در شبکه‌های اجتماعی بدرخشید

اگر نمی‌توانید برای داشتن یک فروشگاه آنلاین هزینه کنید، از اینستاگرام کمک بگیرید و از طریق آن به فروش محصولات یا خدمات خود بپردازید. یک صفحه خوب و مرتب با اطلاعات مفید و مرتبط با کسب و کارتان، شما را در معرض دید دنیایی از مخاطبان قرار می‌دهد. حالا با تعداد بیشماری از مخاطبان سر و کار دارید که می‌توانید هر یک را به مشتریان بالقوه و بالفعل تبدیل کنید. می‌توانید از تبلیغات در اینستاگرام هم بهره ببرید و تحولی در زمینه برندینگ کسب و کارتان ایجاد کنید. 

تکنیک های بازاریابی در معماری

برای تبلیغات بنری و کلیکی هزینه کنید

اگر بودجه کافی برای بازاریابی دارید، می‌توانید به سراغ تبلیغات بنری و کلیکی هم بروید، اما باید خوب حواس‌تان را جمع کنید. در این روش، طراحی بنر و محتوای آن اهمیت زیادی دارد و از آن مهم‌تر انتخاب سایت یا صفحه درست برای نمایش آن است.
شما می‌توانید با قراردادن بنر‌های تبلیغاتی در سایت‌های مرتبطی که جنس مخاطبانشان به شما نزدیک هست، ترافیک بالایی را به سمت سایت خود هدایت کنید.

به وبینار مارکتینگ روی بیاورید 

شاید وبینار مارکتینگ یا بازاریابی وبیناری، عبارتی ناآشنا برای‌تان باشد، اما باید بدانید این، عنوان یکی از روش‌های نوین بازاریابی است که در دوران شیوع کرونا و حتی پس از آن حسابی به کارتان می‌آید. به طور خلاصه تا دیر نشده دست به‌کار شوید تا رقبایتان پیشتاز نشدند!

تا به حال با سمینار‌هایی که در زمینه معرفی محصولات و خدمات بوده‌اند برخورد داشته‌اید و یا تبلیغات همایش‌های رایگان با برگزاری مسابقه را دیده‌اید؟ وبینار مارکتینگ چیزی شبیه یه اینهاست با این تفاوت که سمینار یا همایش شما به صورت آنلاین برگزار می‌شود و علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های برگزاری، گروه بزرگتری از مخاطبان را خواهید داشت. شما در وبینار خود به معرفی محصولات و خدمات می‌پردازید و اطلاعاتی ارزشمند را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهید. اگر اصلا با وبینار آشنایی ندارید، نگران نباشید. برای مثال هم می‌توانید وبیناری برای بازاریابی خدماتتان برگزار کنید و هم می‌توانید وبیناری آموزشی برگزار کنید و در آن بین خدماتتان را بازاریابی کنید.

کافیست به یکی از پلتفرم‌های برگزاری وبینار مانند ایسمینار مراجعه کنید و از خدمات آن‌ها در این زمینه بهره ببرید. 

بازاریابی در دوران کرونا را جدی بگیرید

به جای دست روی دست گذاشتن و حسرت فروش بالای روز‌های پیش از کرونا را خوردن، دست به کار شوید و روش‌هایی را به کار بگیرید که موجب نجات بسیاری از کسب و کار‌ها شده است. اگر روش دیگری به ذهن‌تان می‌رسد آن را با ما در میان بگذارید و دیگران را در تجربه خود شریک کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه