Chidaneh.com placeholder image

سینی پذیرایی جدید، دکوراتیوشو دیدی؟

به قلم: سمانه زارعی

یکی از وسایل ضروری که برای پذیرایی هر چه بهتر از مهمان لازم است سینی پذیرایی است. سینی­ها انواع مختلفی دارند؛ از سینی­ های با شکل و فرم ­های مختلف برای پذیرایی و بردن چای برای مهمان تا سینی­ های دکوراتیوی که به وسایل روی میز نظم می­ دهند و باعث زیبایی می­ شوند. در این مطلب با گروه لوازم دکوراتیو لوتوس همراه هستیم تا راجع به سینی پذیرایی جدید صحبت کنیم. با این مطلب از چیدانه همراه باشید.

 

قالیشویی ادیب
سینی چوبی

سینی پذیرایی جدید؛ در هر خانه ­ای نیاز است.

یکی از وسایل منزل که در بازار تنوع زیادی دارد سینی است. سینی ­های پذیرایی در انواع جنس­ های مختلف؛ فلزی، چوبی، پلاستیکی و.. وجود دارند که شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود آن را تهیه کنید. سینی ­ها یک وسیله مسطح هستند که با لبه­ی کم عمقی که دارند برای جابه­ جایی لیوان ­های چای، شیرینی و لوازم پذیرایی استفاده می ­شوند.

 

سینی دکوراتیو چوبی

انواع سینی؛ کدوم و لازم داری؟

سینی ­ها از نظر کاربرد در دو نوع: دکوراتیو و پذیرایی وجود دارد. و از نظر شکل و فرم به دو دسته تقسیم می ­شوند:

سینی­ های دسته دار: 

سینی ­هایی هستند که در دو طرف دسته ­هایی دارند که به بلند کردن و جابه­ جایی آنها کمک می­ کند. اغلب خانم ­ها سینی­ پذیرایی جدید و دسته ­دار را می­ پسندند.

سینی های بدون دسته: 

برخی از انواع سینی دسته ندارند ولی ممکن است در لبه ­های آن جای خالی برای گرفتن سینی وجود داشته باشد. همچنین برخی از سینی ­های دکوراتیوی که اکسسوری­ هایی داخل آنها قرار می­ گیرد بدون دسته هستند و لبه­ هایی پیوسته دارند.

 

سینی دکوراتیو

سینی دکوراتیو؛ جاش روی میز خالی نیست؟

سینی­ های کوراتیو انواعی از سینی­ های پذیرایی هستند که برای زیبایی و نظم دهی وسایل پذیرایی و یا دکوراتیوی که روی میز قرار دارند استفاده می­ شوند. به طور مثال شما می­ توانید یک سینی دکوراتیوی که داخل آن دو شمع و یک گلدان کوچک قرار گرفته است را روی میز قرار دهید و جذابیت دکوراسیون مبلمان خود را چند برابر کنید. از سینی ­های دکوراتیو برای قرار دادن روی میز آرایش و یا کنسول هم می توان استفاده کرد.

 

سینی پذیرایی

سینی پذیرایی جدید؛ جنسش چیه؟

همانطور که گفتیم سینی­ ها جنس ­های مختلفی مانند: استیل، مسی، پلاستیکی، سرامیکی، چوبی و.. دارند. یکی از انواع سینی­ هایی که دکوراسیون منزل شما را شیک­تر می­ کنند سینی­ های چوبی هستند. سینی­ های چوبی پذیرایی و دکوراتیو حس صمیمیت و راحتی برای استفاده دارند. اگر میز جلو مبلی شما چوبی باشد، جنس سینی و مبلمان هم خوانی خواهد داشت.

سینی ­های دکوراتیو لوتوس یکی از جدیدترین سینی­ های دکوراتیوی هستند که از ترکیب جنس چوب و شیشه ساخته شده ­اند. کف شیشه ­ای سینی آن را جذاب کرده است، تمیز کردن آن آسان بوده و می ­توانید به راحتی آن را گردگیری کنید . لبه­ های چوبی آن پروفیل­ های وارداتی کُره ­ای هستند.

 

سینی دکوراتیو جدید و مینیمال

سینی دکوراتیو چوبی؛ کجا می تونم قرارش بدم؟

سینی­ های دکوراتیو را می­ توانید روی میز عسلی، جلومبلی، میز آرایش، میز کنسول و یا میز ناهارخوری قرار دهید و با توجه به نوع فضا، اکسسوری و وسایل مختلفی داخل آن قرار می­ گیرد. سینی ­های چوبی حسی از صمیمت دارند و برای قراردادن در فضای نشیمن و یا ناهارخوری مناسب هستند. برای ساخت سینی ­های چوبی از چوب درختانی مانند: گردو، آبنوش، راش و بامبو استفاده می ­شود. با استفاده از روکش­ هایی ضد آب و رطوبت می ­شوند. سینی­ های چوبی لوتوس حسی از گرما و طبیعت دارند و از سینی­ های به روز و مد هستند که تکراری نمی­ شوند. این سینی­ های چوبی علاوه بر دکوراتیو بودن برای پذیرایی چای و میوه بسیار کاربرد دارند.

 

سینی چوبی مینیمال
سینی چوبی لوتوس

نکته ­هایی برای خرید انواع سینی­ 

برای تهیه سینی پذیرایی جدید و انواع سینی دکوراتیو باید به مواردی توجه کنید تا خرید خوبی داشته باشید. برخی از نکته ­های خرید سینی عبارتند از:

جنس سینی: برای سینی ­های دکوراتیو با توجه به فضای قرارگیری سینی و اکسسوری­ هایی که داخل آن قرار می­ گیرد جنس سینی را انتخاب کنید و به هم خوانی بین دکوراسیون و سینی توجه کنید. در مورد سینی­ های پذیرای به شستشوی راحت و قرارگیری راحت روی دست توجه کنید تا هنگام پذیرایی راحت باشید.

اندازه سینی: اگر از خانواده­ های پر رفت و آمد هستید به یک سینی با اندازه­ ی نسبتا بزرگ برای پذیرایی احتیاج دارید. برخی از انواع سینی پذیرایی در ست­ های دو یا سه تایی با اندازه­ های مختلف به فروش می ­رسند. اندازه سینی دکوراتیو را بر اساس وسایل داخل آن و اندازه میز تعیین می ­شود.

استحکام سینی: در هنگام خرید به اتصالات دسته ­ها و یا پایه ­های سینی توجه کنید. این موضوع برای سینی­ های پذیرایی که برای جابه­ جایی چای و پذیرایی استفاده می­ شد بسیار مهم است.

لبه دار بودن سینی: برخی از سینی­ ها لبه­ دارند. استفاده از سینی­ با لبه ­های کمی بلند برای سینی پذیرایی مناسب است و استحکام و ایمنی کافی برای قرار دادن لیوان­ های چای و شربت و.. را دارد و احتمال سر خوردن آن­ها را کم می ­کند. سینی­ هایی با لبه کم زیبایی خود را دارند و برای جابه ­جایی تعداد لیوان و یا ظرف کمتر مناسب اند.

قیمت سینی: سینی جزو وسایلی است که از قیمت ­های پایین مانند سینی­ های پلاستیکی تا قیمت­ های بالاتر مانند سینی ­های آینه ­ای و فلزی در بازار وجود دارند. برای پذیرایی از مهمان­ ها یک سینی با کیفیت و جنس مناسب انتخاب کنید و تا مدتها با خیال راحت استفاده کنید.

فرم سینی: سینی ­ها در انواع فرم ­ها در بازار وجود دارند که دو فرم پرطرفدار آن که در بیشتر خانه­ ها دیده می­ شود گرد و مستطیل است. فرم سینی پذیرایی و یا دکوراتیو بستگی به سلیقه شما و فرم میز بستگی دارد.

رنگ سینی: جنس سینی رنگ آن را می­ سازد. سینی­ های نقره­ای، طلایی، آینه­ ای و مسی از سینی ­های فلزی هستند که برای پذیرایی از مهمان طرفدار زیادی دارند. سینی­ های پلاستیکی و ملامین در رنگ­های متنوع ­تری تولید می­ شوند. در اغلب سینی ­های چوبی از رنگ طبیعی چوب استفاده می­ شود.

 

سینی دکوراتیو چوبی و خاص

کلام آخر:

سینی یکی از لوازم ضروری در هر خانه­ ای است، خاص بودن و راحتی سینی از مواردی است که بسیاری از افراد به آن توجه دارند. لوازم و اکسسوری­ های کاربردی و تزیینی کوچک با اینکه در ظاهر جزء کوچکی از دکوراسیون را تشکیل می­ دهند ولی تاثیر زیادی در جذابیت خانه شما دارند.

مجموعه لوتوس یکی از شرکت­ های تولیدکننده لوازم تزیینی و اکسسوری­ های خاصی مانند: ساعت­ های دیواری و سالنی، تابلوهای مدرن و کلاسیک، میزهای عسلی، سینی ­های دکوراتیو و… هستند که شما می­ توانید برای خاص بودن دکوراسیون منزل خود از این اکسسوری­ ها سفارش بدهید. به پروفایل مجموعه لوتوس سر بزنید و کارهای بیشتری از این گروه ببینید و با کارشناسان در ارتباط باشید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه