Chidaneh.com placeholder image

تجربه حضور شیرین نوعروسان در آشپزخانه با لوازم آشپزخانه ارزان

به قلم: گلنار

لوازم آشپزخانه ارزان اما با کیفیت عالی، ارائه شده در بعضی فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، از موارد مقرون به صرفه‌ای است که این روزها با سربه فلک کشیدن قیمت‌های اجناس مختلف در بازار، مشتریان زیادی از جمله نوعروسان عزیز را با خود به همراه دارد. امروزه رواج کسب و کار در اینترنت به خصوص با شیوع بیماری همه گیر کرونا، در میان تمام مردم سراسر دنیا مورد استقبال عمومی قرار گرفته و فروشگاه‌های متنوعی در این زمینه فعالیت و به عرضه کالا‌های خود می‌پردازند. حال اگر لوازم با کیفیت اما ارزان‌تر از زمان خرید حضوری به دلیل صرفه‌جویی در هزینه رفت و آمد و حمل و نقل و …. در اختیار مشتریان عزیز قرار بگیرد، قدر مسلم خرید انواع لوازم از جمله، لوازم آشپزخانه ارزان از سایت‌هایی که اجناسشان دارای کیفیت و قیمت مناسب باشد، مقرون به صرفه خواهد بود. حال این که خرید لوازم آشپزخانه ارزان، از کدام سایت معتبر صورت بپذیرد را باید با خواندن این گزارش تا انتها متوجه شوید تا کیفیت بالاو دقت نظر شما مشتریان عزیز به خصوص نوعروسان بزرگوار، خرید راحتی را برایتان به ارمغان بیاورد. پس تا انتهای گزارش ما را همراهی نمایید.

لوازم آشپزخانه ارزان

لوازم آشپزخانه

اینکه ما روزانه شاهد ظهور و بروز وسایل تازه برای رفع نیازهای خود هستیم دلیلی ندارد، به جز نیاز به سرعت عمل و سهولت امورات روزانه زندگی به دلیل سبک زندگی جدیدی که انسان‌ها در پیش گرفته‌اند و این امر لوازم آشپزخانه را نیز از خود مستثنی نساخته است. سادگی و انجام سریع کار‌های روزمره در قلب تپنده خانه برای اهل خانه امری ضروری است. در عین حال که شیک شدن آن با انواع لوازم آشپزخانه ارزان اما مدرن و ضروری، دارای طراحی متنوع، دارای کیفیت و کارایی، ظاهر شیک و زیبا و البته در بعضی موارد فانتزی در کنار خلاقیت در چیدن و نحوه‌ی چیدمان این لوازم برای خانم‌های خانه و به خصوص نوعروسان بسیار حائز اهمیت است تا علاوه بر لذت بخش شدن آشپزی، باعث جذاب شدن حال و هوای محیط آشپزخانه نیز گردد. بنابراین در ادامه این مطلب سعی شده، برخی از لوازم آشپزخانه ارزان اما شیک و بسیار پرطرفدار را به شما معرفی کنیم تا شما عزیزان بتوانید از بین این لوازم آشپزخانه شیک ارزان، آن طرح و رنگی که متناسب با دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما است را انتخاب کنید.

تابلو فرش ریحان

در همین راستا سعی شده در زیر به معرفی برخی از این اقلام پرداخته و برای آشنایی بیشتر با موارد متنوع دیگر لوازم آشپزخانه ارزان و همچنین خرید این دستیارهای با کیفیت، مطابق با نیاز خود می‌توانید به سایت لوازم آشپزخانه بخشی مراجعه نمایید. 

ظروف پخت وپز

از جمله لوازمی که به واسطه خرید اینترنتی لوازم آشپزخانه ارزان بخشی می‌توانید به آن‌ها دست یابید ظروف مربوط به پخت و پز می‌باشد. داشتن ظروف پخت و پز مناسب جهت آشپزی، می‌تواند آشپزی را تبدیل به یک فعالیت مفرح بنماید. از جمله این ظروف پخت و پز مناسب، انواع سرویس قابلمه گرانیتی ارزان سرویس 7 پارچه قابلمه و تابه مدل سلتیک می‌باشد که دارای قطر خوب و مناسبی بوده و همچنین جنس داخلی آن گرانیت است. داشتن ضمانت از ویژگی‌های این سرویس می‌باشد. این سرویس قابلمه در سایز‌های استاندارد 20 ، 24 و 28 تهیه شده‌اند که باعث استفاده درب سایر سرویس‌های موجود در منزل برای سرویس قابلمه و تابه سلتیک می‌شود. 

از جمله نکات مهم جهت افزایش طول عمر این سرویس قابلمه این است که قبل از استفاده از این سرویس قابلمه و تابه سعی کنید 2 الی 3 مرتبه داخل قابلمه را با روغن چرب کرده و بر روی اجاق گاز قرار دهید تا ماندگاری گرانیت داخل آن افزایش یابد و همچنین از استفاده و برخورد قاشق با داخل قابلمه پرهیز شود و کفگیر و ملاقه‌های چوبی مورد استفاده قرار بگیرد.

لوازم آشپزخانه پلاستیکی

لوازم آشپزخانه پلاستیکی

امروزه سبک و نشکن بودن، عایق حرارتی و الکتریکی خوب بودن، نفوذ نکردن قارچ و کپک درون ظروف پلاستیکی، تنوع ظروف و مقرون به صرفه بودن و داشتن تنوع بسیار بالا از دلایل محبوبیت ظروف پلاستیکی آشپزخانه محسوب می‌شود. در همین راستا باید در هنگام خرید این لوازم نکات زیر را حتما مدنظر داشت:

  • دارای نام و نشان تجاری معتبر و علامت استاندارد
  • استفاده از مواد اولیه بهداشتی در فرایند تولید آن
  • درج علامت استاندارد روی ظروف
  • دارای قابلیت انعطاف‌پذیری و خیلی سفت نبودن
  • قابل استفاده برای فریز کردن مواد غذایی و درج علامت مربوطه
  • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
  • دارای نوار سیلیکون در دور درب و دارای چند قفل از اطراف برای بسته شدن برای ظروف نگهداری غذا در یخچال
  • نداشتن تکه‌های اضافی
  • کدر و مات نبودن

لازم به ذکر است که لوازم آشپزخانه ارزان بخشی همه این نکات و استانداردها را در ارائه محصولات خود در نظر گرفته و بهترین‌ها را در سایت خود ارائه می‌دهد.

جا حبوبات

یکی از پرکاربردترین لوازم آشپزخانه، ظروف نگهدارنده غذا و حبوبات، ادویه، چای و سایر مواد غذایی خشک است. داشتن یک ظرف مناسب، جادار و زیبا که در عین حال کاربری راحتی نیز داشته باشد برای بانوان خانه دار از اهمیت زیادی برخوردار است.  جا حبوباتی ارائه شده در سایت لوازم آشپزخانه ارزان بخشی  با طراحی نوین و کاربردی، محلی مناسب برای نگهداری انواع مواد غذایی خشک می‌باشد. 

ظروف پذیرایی

ظروف پذیرایی یکی از مهم‌ترین و بهترین ظروف در دکوراسیون خانه است که وجود حداقل یک ست از این ظروف در هر منزلی ضروری است. از ظروف پذیرایی که بیشتر از همه مورد استفاده قرار می‌گیرند، سینی، ظروف میوه خوری ، شیرینی خوری، آجیل خوری و …است. در عیدها و مراسمات معمولا برای تزئین سفره و چیدمان سفره از ظروف پذیرایی استفاده می‌کنند. در همین راستا ظروف پذیرایی سایت لوازم آشپزخانه ارزان بخشی به راحتی پاسخگوی خانم‌های مشکل پسند خواهد بود که در عین زیبا و شکیل بودن از قیمت مناسبی نیز برخوردارند.

ترازوی آشپزخانه

اهمیت ترازوی آشپزخانه بر آشپزان ماهر پوشیده نیست زیرا گاهی کمی زیاد و کم شدن مواد اولیه دستور پخت، به‌کل غذا را خراب می‌کند. از طرفی به کمک اندازه‌گیری مواد غذایی با ترازو در مصرف مواد غذایی به شکل قابل‌توجهی صرفه‌جویی می‌شود. ضمن اینکه اگر کسی رژیم غذایی خاصی را رعایت می‌کند، احتمالا باید اندازه دقیق مواد خوراکی‌ خود را با خرید ترازوی آشپزخانه به درستی تعیین کند.

از سایر لوازم آشپزخانه مجموعه بخشی  همانند، لگن 5 پارچه استیل درب دار، جا حبوبات و … می‌توانید با مراجعه به وب سایت بخشی مطلع شوید.

لوازم آشپزخانه ارزان

معرفیم معرفی مجموعه بخشی

مجموعه بخشی فعالیت خود را بر پایه قیمت مناسب، شفافیت در فروش و صداقت در عمل بنا نموده است و با این متد، باعث تبدیل مشتریانش به مشتریانی وفادار شده است، چرا که خریداران فروشگاه بخشی شعار حمید یعنی معامله بُرد بُرد را در عمل تجربه می‌کنند. در این راستا خرید از سایت لوازم خانه و آشپزخانه بخشی، برای مشتریان، زمینه یک خرید مطمئن و مناسب را با مشاوره و راهنمایی‌های لازم فراهم می‌نماید تا مشتری هیچ نگرانی بابت خرید از مجموعه بخشی نداشته باشد. پس با مراجعه به سایت و شبکه‌های اجتماعی مجموعه بخشی از تنوع محصولات و قیمت‌های مناسب و با کیفیت اجناس مطلع و اسباب خرید مطمئن و آسان را برای خود فراهم سازید.

  • تلفن پشتیبانی: 02191305357
  • آدرس سایت: https://www.bakh6i.com

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه