Chidaneh.com placeholder image

بهترین برند درب اتوماتیک، آنلاین سفارش بده!

به قلم: سمانه زارعی

درب اتوماتیک یکی از تکنولوژی­ هایی است که باعث ایجاد راحتی و امنیت در ساختمان ­های مختلف مانند هتل، رستوران، پاساژها و… شده است. شاید برایتان جالب باشد که جرقه­ ی به کارگیری و اختراع درب­ های اتوماتیک از دوران یونان باستان زده شد. امروزه برندهای زیادی در زمینه درب اتوماتیک وجود دارد؛ و برای کارفرماها انتخاب بهترین برند درب اتوماتیک اهمیت دارد. در این مطلب با گروه صنعتی آکام همراه هستیم و می­ خواهیم راجع به درب­ های اتوماتیک و بهترین برند درب اتوماتیک صحبت کنیم. با این مطلب از چیدانه همراه باشید.

 

chidaneh ad banner
انواع درب اتوماتیک شیشه ای

با درب­ های اتوماتیک آشنا هستید؟

احتمالا نیاز به وجود درب­ هایی که به طور خودکار باز و بسته شوند از حدود دو هزار سال پیش حس می­ شده است که یونانیان به فکر اختراع چنین درب­ هایی افتادند. این درب ­های اتوماتیک با استفاده از نیروی بخار آب باز و بسته می­ شدند. پس از آن تکنولوژی درب اتوماتیک در طی سال­ ها پیشرفت زیادی داشته است؛ تا به امروز که این نوع درب­ ها با استفاده از چشمی­ ها و سنسورها و در کمترین زمان باز و بسته می ­شوند. 

وقتی تصمیم به نصب درب اتوماتیک در یک ساختمان می­ گیریم اولین سوالات این است: انواع درب اتوماتیک ساختمان کدامند؟ بهترین برند درب اتوماتیک کدام است؟ و چگونه بهترین نوع درب اتوماتیک را انتخاب کنیم؟

 

آرایه کاشانه مانا( درب اتوماتیک آکام)
درب ورودی اتوماتیک تلسکوپی
آرایه کاشانه مانا( درب اتوماتیک آکام)

آرایه کاشانه مانا( درب اتوماتیک آکام)
درب اتوماتیک کشویی
آرایه کاشانه مانا( درب اتوماتیک آکام)

انواع درب اتوماتیک ساختمان کدامند؟

درب­ های اتوماتیک انواع مختلفی دارند و شاید بتوان گفت اغلب این درب­ها شیشه ­ای هستند و البته انواعی از درب های اتوماتیک در پارکینگ­ ها و یا بیمارستان ­ها وجود دارند که جنس­شان متفاوت است. رایج­ترین تقسیم ­بندی انواع درب اتوماتیک براساس نوع باز و بسته شدن آنهاست. انواع درب اتوماتیک شیشه­ ای عبارتند از:

  • درب اتوماتیک کشویی (اسلایدینگ)
  • درب اتوماتیک لولایی (سوئینگ)
  • درب اتوماتیک تاشو (فولدینگ)
  • درب اتوماتیک مثلثی
  • درب اتوماتیک گردان (ریوولوینگ)

 

آرایه کاشانه مانا( درب اتوماتیک آکام)
درب اتوماتیک چرخشی
آرایه کاشانه مانا( درب اتوماتیک آکام)

بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ­ای، چگونه درست انتخاب کنیم؟ 

بهترین درب اتوماتیک شیشه ­ای برای هر مشتری با توجه به میزان خدمات و رفع نیاز مشتری توسط شرکت مشخص می­ شود. برای انتخاب بهترین درب اتوماتیک شیشه ­ای باید به عوامل مختلفی توجه شود:

  • مکان نصب: اینکه کاربری فضا تجاری، مسکونی، اداری یا آموزشی و… باشد در انتخاب نوع درب اتوماتیک موثر است. همچنین میزان فضای در دسترس برای نصب در، در انتخاب نوع درب اتوماتیک تاثیرگذار است.
  • میزان رفت و آمد: با توجه به حجم تردد­ افراد، باید بهترین نوع درب اتوماتیک که با باز و بسته شدن زیاد و یا کم سازگار هستند انتخاب شود.
  • عرض و ارتفاع دهنه ورودی: تناسب اندازه بین نوع درب اتوماتیک با اندازه فضایی که برای نصب درب اتوماتیک در نظر گرفته می­ شود مهم است.
  • گارانتی برند درب اتوماتیک: یکی از موارد مهم در انتخاب بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ­ای، بررسی وجود ضمانت و گارانتی محصول است.
  • هزینه و قیمت: انتخاب بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ­ای باید متناسب با میزان بودجه شما باشد. فراموش نکنید گاهی پرداخت هزینه بیشتر برای محصول باکیفیت، مقرون به صرفه ­تر خواهد بود.

 

بهترین برند درب اتوماتیک

مزایای درب اتوماتیک شیشه­ ای

امروزه در اغلب ساختمان­ها از درب اتوماتیک استفاده می­ شود. گسترش استفاده از این نوع درب ها در انواع کاربری­ ها مزایای زیاد آن را اثبات می ­کند. از جمله مزایای درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای می­ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • راحتی در رفت و آمد افراد
  • ایجاد آسایش برای معلولین و سالمندان
  • قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب­ های اتوماتیک
  • جلوگیری از هدررفت انرژی
  • میزان امنیت بالای درب های اتوماتیک

 

آرایه کاشانه مانا( درب اتوماتیک آکام)
درب ورودی اتوماتیک نیم دایره
آرایه کاشانه مانا( درب اتوماتیک آکام)

بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای

بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ­ای؛ چرا آکام؟

برای انتخاب بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ­ای بهتر است با محصولات و سابقه بهترین­ های این زمینه آشنا باشید. گروه صنعتی آکام یکی از شرکت­ های فعال در زمینه انواع درب­ های اتوماتیک است که با 20 سال تجربه و تخصص و با داشتن پنج سال گارانتی محصولات بهترین انتخاب برای کارفرمایان در این حوزه باشد. و یکی از مهم ­ترین دلایل انتخاب آکام برای سفارش درب اتوماتیک، ارائه ­ی یک اپلیکیشن تخصصی است. نرم افزار تخصصی آکام اولین پلتفرم آنلاین درب­ های اتوماتیک است.

 

خرید آنلاین درب اتوماتیک

اولین اپلیکیشن درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای

در دنیای امروز که اغلب کارها به سرعت و به صورت آنلاین در حال انجام است؛ وجود اپلیکیشین­ های سفارش محصولات و خدمات در هر زمینه ­ای می­ تواند باعث راحتی و رضایت مشتریان می­ شود. پلتفرم تخصصی آکام این امکان را ایجاد کرده است که تمام افرادی که درب­ های اتوماتیک دارند می ­توانند از این اپلیکیشین استفاده کنند و با استفاده از آن سرویس ­های خرید، گارانتی و خدمات انواع درب های اتوماتیک را به صورت آنلاین دریافت کنند.

 

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای

مزایای اپلیکیشن درب ­های اتوماتیک شیشه­ ای

برخی از مزایای استفاده از اپلیکیشن درب­ های اتوماتیک شیشه ­ای عبارتند از:

  • سفارش آسان و سریع محصول
  • انتخاب دقیق و هوشمند
  • پرداخت آنلاین
  • امکان پیگیری روند خرید از زمان ثبت سفارش تا ارسال، نصب و راه اندازی
  • دریافت کارت گارانتی آنلاین

 

درب اتوماتیک شیشه ای

کلام آخر:

اپلیکیشین­ های سفارش و خدمات درب های اتوماتیک تاثیر زیادی در سرعت فرایند خرید و نصب محصول دارند. با توجه به شرایط این روزها و همه ­گیری­ بیماری کرونا، دیگر شما نیازی به خرید حضوری نخواهید داشت و با استفاده از این پلتفرم می ­توانید همه کارهای خود را برای سفارش درب اتوماتیک انجام دهید.

گروه صنعتی آکام از شرکت­ های فعال در زمینه انواع درب های اتوماتیک است. آکام ارائه دهنده اولین اپلیکیشن تخصصی درب های اتوماتیک است. تمامی تصاویر این مطلب متعلق به گروه صنعتی آکام است. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به پروفایل این مجموعه سر بزنید و برای سفارش و تهیه انواع درب اتوماتیک با کارشناسان در ارتباط باشید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه