Chidaneh.com placeholder image

اکسسوری پرده، پنجره رو اینطوری قشنگ کن!

به قلم: حدیث حقیقت

در طراحی و دکوراسیون داخلی تمام فضاها عناصر مختلفی نقش دارند که اهمیت آن ها در چگونه دیده شده فضاست. اکسسوری ها از جمله این عناصر هستند که به زیباتر دیده شدن فضا کمک می کنند و علاوه بر آن کمبودها و نقص های فضا را نیز بر طرف می کنند. یکی از انواع اکسسوری ها اکسسوری پرده است که موارد استفاده از آن ها بر روی پرده می باشد. در این مطلب از وبسایت چیدانه به  کمک گالری شانل به بررسی انواع اکسسوری پرده پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

گالری شانل
انواع اکسسوری جدید پرده ترک
گالری شانل

قالیشویی ادیب

اکسسوری و دلیل استفاده از آن چیست؟

حتما واژه اکسسوری را شنیده اید و با آن آشنایی دارید. اکسسوری به معنای «لوازم جانبی» است. اکسسوری ها در هر زمینه ‌ای کاربرد داشته و حتی می ‌توانند تعریف خاص خودش را داشته باشند. اکسسوری هایی که در خانه مورد استفاده قرار می گیرند شامل وسایل کوچک و بزرگی هستند که نیازی به وجود آن ها در خانه نیست اما برای بالا بردن سطح زیباشناختی فضای مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرند.

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که دلیل اصلی و فایده استفاده از اکسسوری‌ ها چه می تواند باشد. از آنجایی که دکوراسیون داخلی و چیدمان خانه همیشه هزینه زیادی دارد، استفاده از اکسسوری ‌ها این امکان را به شما می ‌دهد که با هزینه کم و تنها با انتخاب چند گزینه مناسب برای فضای دلخواه تان، تغییری در فضای داخلی خانه تان ایجاد کرده و زیبایی آن را چند برابر کنید. 

گالری شانل
اکسسوری تزیین پرده نشیمن
گالری شانل

اکسسوری ‌ها فضای خانه را گرم ‌تر می کنند و کمک می کنند قسمت‌ هایی از خانه که خیلی خالی به نظر می رسند، پرتر دیده شوند. به علاوه به دلیل آن که هزینه کمی دارند، از عناصر پرطرفدار در دکوراسیون داخلی به حساب می آیند. همچنین استفاده از اکسسوری می ‌توانند کمبود رنگ خاصی را جبران کنند و در فضا تعادل رنگی به وجود آورند. بنابراین اکسسوری ها علاوه بر زیباتر کردن فضا، باعث رفع نقص‌ ها و ایجاد تعادل در فضا نیز می شوند.

گالری شانل
اکسسوری تزیین پرده نشیمن
گالری شانل

اکسسوری پرده کدام است؟ 

اکسسوری پرده یا یراق آلات (trimmings) محصولاتی هستند که برای تزیین و زیبایی بخشیدن به پرده استفاده می شوند.

اکسسوری های پرده مجموعه شانل با مدل ها و رنگبندی متنوع، پرده شما را از سادگی و یکنواختی خارج می کنند. این محصولات عبارتند از:

  • ریشه 
  • سرمه
  • نوار
  • شرابه
  • رزت 
  • منگوله 

گالری شانل
اکسسوری تزیین پرده نشیمن
گالری شانل

ریشه

یکی از اکسسوری های پرده و محصولات جذاب مجموعه شانل ریشه ها هستند. ریشه ها تنوع بسیار زیادی دارند و به لحاظ نوع بافت به دو دسته تقسیم می شوند .

  • ابریشمی 
  • اورگانزایی ( روبانی )

نخ استفاده شده برای بافت ریشه ابریشمی، همان طور که از نامش مشخص است ابریشم می باشد و کاملا قابل شستشو هستند. کیفیت بالا ، تنوع رنگ و مدل انتخاب را برای شما راحت تر می کند و دوام محصولات و موجودی کامل ، محصولات شانل را متمایز می کند. این ریشه ها برای تزئین پرده ، کوسن و حتی بعضی از مبلمان استفاده می شوند.

گالری شانل
انواع اکسسوری جدید پرده ترک
گالری شانل

سرمه 

سرمه ها یکی دیگر از اکسسوری های پرده جذاب مجموعه شانل هستند که تنوع بسیار زیاد، رنگبندی کامل و مدل های مختلفی دارند. سرمه ها برای تزیین پرده ، کوسن و پر کردن فضای روی کوبی شده در مبلمان استفاده می شوند .

گالری شانل
اکسسوری تزیین پرده نشیمن
گالری شانل

نوار

نوارها از دیگر محصولات جذاب و اکسسوری های پرده هستند. نوارها در رنگبندی، طرح ها و سایزهای مختلف برای تزیین و پوشش محل دوخت پرده ، تزئین شید آباژور و همچنین پوشش محل روی کوبی مبلمان استفاده می شود.

گالری شانل
اکسسوری تزیین پرده نشیمن
گالری شانل

شرابه

یکی دیگر از اکسسوری های پرده جذاب شرابه ها هستند. از دیگر نام های شرابه پرده، کمر پرده، دسته پرده و یا دستک پرده می ‌باشد. شرابه ها برای جمع کردن پرده و زیبایی بخشیدن به پرده های کلاسیک و مدرن کلاسیک استفاده می شوند و در مدل ها و سایزهای مختلف موجود می باشند.

گالری شانل
اکسسوری تزیین پرده نشیمن
گالری شانل

رزت

رزت ها یکی از محصولات جذاب مجموعه شانل هستند. رزت ها جز آن دسته از اکسسوری هایی هستند که در تزیین پرده نقش مهمی ایفا می کنند و برای تزیین برد و والان و رومن و کوسن ها و … قابل استفاده هستند .

منگوله

از دیگر اکسسوری های پرده منگوله ها هستند. منگوله ها در مدل ها و سایز های مختلف هستند و برای تزیین پرده قابل استفاده هستند.
منگوله معمولا همراه با رزت برای زیبایی و تزیین والان ، برد و رومن کاربرد دارد .

گالری شانل
انواع اکسسوری جدید پرده ترک
گالری شانل

درباره گالری شانل

گالری شانل عرضه کننده بهترین اکسسوری های مبل و پرده ترک و ارائه دهنده انواع پارچه های مبلی و پرده ای می باشد و کلیه خدمات دکوراسیون داخلی را انجام می دهند. 

برای مشاهده محصولات گالری شانل به پروفایل این مجموعه در وبسایت چیدانه مراجعه کنید.

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه