Chidaneh.com placeholder image

قیمت موکت تایل، مناسب باشه اما باکیفیت!

به قلم: یاسمین ثریا

برای خرید موکت تایل قیمت مناسب باید کمی درباره ویژگی‌های این سبک موکت بیشتر بدانیم؛ به همین خاطر از گروه آرتا نقش تاک خواهش کردیم که ما و مخاطبان چیدانه را راهنمایی کنند. در این صفحه می‌خوانیم که موکت تایل برای چه فضاهایی مناسب است؛ برای تهیه آن باید چه اقداماتی انجام دهیم؟ زیباترین و جدیدترین مدل‌های این سبک موکت چیست؟ عوامل موثر در قیمت این موکت چیست؟ پسر اگر قصد خرید موکت تایل دارید؛ بهتر است تا پایان این صفحه همراه ما باشید.

آرتا نقش تاک
صفحه موکت تایل
آرتا نقش تاک

چوب و هنر

قیمت موکت تایل چقدر است؟

قبل از این‌که درباره موکت تایل قیمت مناسب با هم گفتگو کنیم؛ بیایید ابتدا کمی درباره خود این متریال کف، بیشتر بدانیم. اگر هم فقط دوست دارید بدانید، قیمت موکت تایل چقدر است؛ همین حالا وارد وبسایت آرتا شوید و فهرست قیمت موکت تایل آرتا را از کارشناسان بگیرید. 

حالا که تکلیف‌مان با قیمت موکت تایل مشخص شد، بیایید درباره جزئیات قیمت و نحوه اثر گذاری آن در بودجه پروژه دکوراسیون داخلی صحبت کنیم.

آرتا نقش تاک
صفحه موکت تایل
آرتا نقش تاک

قیمت موکت تایل ایرانی ارزان‌تر است؟

باتوجه به این‌که موکت تایل ایرانی در کشورمان تولید و توزیع می‌شود؛ مسلما در مراحل واردات و هزینه سنگین آن وارد نخواهید شد؛ بنابراین حتما قیت موکت تایل ایرانی نسبت به انواع خارجی، ارزان‌تر است. بنابراین توصیه می‌کنیم خرید موکت تایل ایرانی را در پروژه خود اولویت قرار دهید؛ شرکت آرتا اولین و تنها تولید کننده موکت تایل در سطح خاورمیانه است. 

جنس غالب موکت های تایل آرتا از پلی آمید است و از جمله مشخصات آن می توان به قرار گرفتن در گروه تافتینگ اشاره کرد.

موکت تایل 3 نوع اصلی دارد:

  • LCT (Luxury Carpet Tile)
  • LCP (Luxury Carpet Plank)
  • LCH (Luxury Carpet Hexagan)

آرتا نقش تاک
صفحه موکت تایل
آرتا نقش تاک

قیمت موکت تایل ارتا رقابتی است

برای خرید موکت تایل باید متراژ فضا را حتما به دقت محاسبه کنید. این‌که بتوانید موکت تایل قیمت مناسب را با کیفیت عالی خریداری کنید؛ تفاوت زیادی در هزینه تمام شده پروژه دکوراسیون داخلی شما ایجاد می‌کند.

اصلا چرا موکت تایل سفارش دهیم؟

موکت تایل تفاوت‌های زیادی با موکت‌های رولی دارد:

  • موکت تایل به صورت قطعه ای مربع شکل(Tile) تولید و عرضه می‌شود
  • ابعاد مختلفی دارد: ابعاد 50*50 سانتی متر، مستطیل (Plank) در ابعاد 20*120 سانتی متر و شش ضلعی (Hexagan) با ضلع 25 سانتی متر
  • درون جعبه هایی با وزنی متعادل قابل حمل  است.
  • هر جعبه تایل حاوی 18 یا 14 عدد تایل موکت است.
  • در برابر کیفیت، قیمت موکت تایل بسیار مناسب است.

آرتا نقش تاک
مدل‌های صفحه موکت تایل آرتا
آرتا نقش تاک

آرتا نقش تاک
صفحه موکت تایل
آرتا نقش تاک

لیست قیمت موکت تایل را حتما بخواهید

اگر دیزاینر پروژه‌های طراحی داخلی اداری یا منازل هستید؛ می‎‌توانید همین حالا با کارشناسان آرتا تماس بگیرید؛ برای مذاکره دربار مدل و جنس و همچنین قیمت موکت تایل، در جلسات با کارفرما، باید لیست قیمت موکت تایل را همیشه همراه داشته باشید؛ کارشناسان آرتا این فهرست را در اختیار شما می‌گذارند.

مطلب پیشنهادی: میز اداری مدرن بخریم یا کلاسیک؟

آرتا نقش تاک
مدل‌های صفحه موکت تایل آرتا
آرتا نقش تاک

آرتا نقش تاک
مدل‌های صفحه موکت تایل آرتا
آرتا نقش تاک

مزایای کاربردی موکت تایل نسبت به قیمت

  • شستشوی خارق‌العاده: یکی از مهم‌ترین مزایایی کاربردی موکت تایل قیمت مناسب و باکیفیت، این است که شستشوی آن خیلی راحت است.این مزیت در موکت رولی وجود ندارد. برای شستن موکت تایل تنها باید قطعه مورد نظر را بردارید، بشویید، سپس سرجای خودش قرار دهید.
  • محل‌های مستعد آلودگی: اگر در خانه بچه دارید یا محل کسب و کار شما طوری است که موکت ممکن است مرتب لک شود؛ شستن قطعه‌ای محل موکت واقعا یک مزیت است.
  • نفوذ ناپذیری به کف: موکت تایل یک مزیت عالی دارد؛ وقتی مایعات روی آن بریزند؛ از بافت موکت به کف زمین نفود نمی‌کنند؛ بنابراین کف نمی‌پوسد و بعد از مدتی نیاز به تعویض آن نیست.
  • تعویض و ترمیم: اگر به هر دلیلی موکت رولی خراب شود؛ باید کل مساحت کف را دوباره موکت کنید؛ اما موکت تایل آسیب دیده را تنها با تعویض همان قطعه می‌توان درست مانند روز اول ساخت.

آرتا نقش تاک
صفحه موکت تایل
آرتا نقش تاک

قیمت موکت تایل خارجی چقدر است؟

باتوجه به این‌که نرخ تورم در کشور ما بالاست؛ بهتر است انواع موکت تایل ایرانی را در پروژه دکوراسیون داخلی استفاده کنید؛ زیرا اگر وعده موکت تایل خارجی را به کارفرما بدهید؛ ممکن است به علت نوسانات ارز، محاسبات مالی شما برهم بریزد؛ در نتیجه هنگام پیش برد روند پروژه دکوراسیون داخلی، با کارفرما دچار چالش‌هایی شوید.

آرتا نقش تاک
مدل‌های صفحه موکت تایل آرتا
آرتا نقش تاک

موکت تایل قیمت طراحی دکوراسیون داخلی را کاهش می‌دهد

 تصور کنید که بخواهید برای طراحی کف منزل یا محل کار خود، از دیزاینرها کمک بگیرید؛ خودش یک پروژه کامل است اما با کمک کارشناسان آرتا می‌توانید ضمن خرید موکت تایلی رنگ دلخواه‌تان؛ زیباترین الگوی نصبش را هم از آرتا بخواهید؛ به این ترتیب هزینه طراحی دکوراسیون داخلی‌تان کاهش می‌یابد. 

الگوی چیدمان موکت تایل

  • همسو
  • نامنظم
  • موازی
  • تصادفی
  • پازلی

آرتا نقش تاک
مدل‌های صفحه موکت تایل آرتا
آرتا نقش تاک

مزایای انحصاری موکت تایل آرتا

در شرکت آرتا انواع رنگ‌های موکت تایل به صورت کالکشن موجود است؛ با این حال تمامی دیزاینرها، مشتریان گرامی یا کاربرانی ادارات بزرگ می‌توانند، سبک و طرح مورد نظرشان را به صورت سفارشی نیز درخواست کنند؛ مثلا برای:

  • پروژه‌های هتل
  • اماکن فرهنگی
  • سالن‌های کنفرانس
  • مراکز توریستی
  1. آرتا همچنین در مقایسه با قیمت مناسب موکت تایل، دوام، کیفیت و تراکم بالای محصولات خود را تضمین می‌کند؛ بنابراین محصولات آرتا برای اماکن پرتردد بسیار مناسب‌اند. برخوردار است،
  2. ضد سُر: همچنین موکت‌های تایل آرتا کفی ضد سُر (دارای ترمز) دارند که از جا به جا شدن محصول بر روی کف جلوگیری می‌کند
  3. . موکت های تایل آرتا انعطاف پذیر و دارای ثبات رنگ بوده و قابلیت تعویض، شستشو و نصب آسان دارد.

آرتا نقش تاک
مدل‌های موکت هتلی و پروژه‌ای آرتا
آرتا نقش تاک

قیمت موکت تایل اداری چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین فضاهای کاربردی موکت تایل، موکت تایل اداری است. بیشتر دیزاینرهای پروژه‌های طراحی داخلی شرکت، برای قیمت موکت تایل اداری، از بزرگترین تولیدکننده آن در کشور، شرکت آرتا، استعلام می‌گیرند. 

آرتا نقش تاک
صفحه موکت تایل
آرتا نقش تاک

قیمت نصب موکت تایل

اگر به دنبال قیمت نصب موکت تایل هستید؛ باید بگوییم که نصب موکت تایل هیچ هزینه‌ای ندارد؛ حتی خودتان هم می‌توانید به راحتی آن را نصب کنید. در خصوص نصب موکت تایل به دو روش:

  1. لوزلی
  2. چسبی

انجام می‌شود؛ کارشناسان موکت تایل آرتا در این باره بیشتر ما را راهنمایی کرده‌اند.

آرتا نقش تاک
مدل‌های صفحه موکت تایل آرتا
آرتا نقش تاک

نصب موکت تایل لوزلِی 

این روش که به واسطه خاصیت کفی ضد سُر محصول، بدون نیاز به چسب و دانش فنی و ابزار خاص یا حضور نصاب و متخصص در محل، قابل  انجام است.

مطلب پیشنهادی: الگوهای چیدمان پارکت را در این آلبوم ببینید.

استفاده از چسب برای نصب موکت تایل 

 این روش نصب مطابق سلیقه مشتری، برای محیط‌های کوچک و چیدمان موقت مانند نمایشگاه‌ها کاربرد دارد.

  • نوار چسب‌های دو طرفه برای فضای کوچک در آن استفاده می‌شود.
  • چسب خمیری و یا 8888 برای پروژه‌های بزرگتر کاربرد دارد.
  • نصب خاص: می‌توان برای فضاهای پر پیچش و گوشه‌ها از کاتر و قیچی استفاده کرد.
  • محل نصب باید سطوح صاف و بدون پستی بلندی باشد.

آرتا نقش تاک
مدل‌های صفحه موکت تایل آرتا
آرتا نقش تاک

قیمت روز موکت تایل تنها با یک تماس

در پایان ذکر این نکته لازم است که موکت های تایل آرتا، دارای استاندارد ایران و ISO های معتبر اروپایی می باشد. و ثمره تجربه چند نسل تلاش بی وقفه باعث اعتماد و دلگرمی ایران و ایرانی بوده و برای چند سال پیاپی، به عنوان صادر کننده نمونه کشور برگزیده و با افتخار به تولید ملی خود می بالیم. اگر برای اطلاع دقیق از قیمت روز موکت تایل اطلاعات بیشتری نیاز دارید؛ سری به اینستاگرام آرتا بزنید؛ در این شبکه اجتماعی می‌توانید با کارشناسان آرتا به‌طور مستقیم در ارتباط باشید.

مطاالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه