Chidaneh.com placeholder image

کمد دیواری پذیرایی، 30 طرح شیک و جدید

به قلم: پریچهر رضوی

کمد دیواری‌ها همیشه در خانه یکی از قسمت‌های مفید و بسیار کاربردی به شمار می‌روند که وجودشان در هر خانه‌ای ضروری است و بسیاری از وسایل ریز و درشت را در خود جا می‌دهند. برخلاف تصور عموم کمد دیواری تنها مختص اتاق خواب‌ها نیست و می‌تواند در قسمت‌های دیگر خانه نیز مورد استفاده قرار گیرد. به طور مثال کمد دیواری پذیرایی یکی از نمونه‌های کاربردی استفاده است که بسیاری از وسیله‌های پذیرایی را در خود جا می‌دهد و اتاق پذیرایی بسیار خلوت‌تر و مرتب‌تر خواهد بود. اگر شما هم قصد این را دارید که یک کمد دیواری در سالن پذیرایی تعبیه کنید اما ایده‌ای ندارید، در این مقاله با ما همراه شوید تا با 30 ایده زیبا و شیک کمد دیواری پذیرایی آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: کمد دیواری ریلی مدرن، 60 مدل برای آپارتمان های ریزه میزه!

چوب و هنر
کمد دیواری پذیرایی

هنگام انتخاب کمد دیواری پذیرایی به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای انتخاب طراحی کمد دیواری پذیرایی لازم است که توجه و وسواس بیشتری به خرج دهید و به نکاتی که در طراحی داخلی و دکوراسیون درباره این موضوع بیان شده دقت بیشتری به خرج دهید. در ادامه به برخی نکاتی که بهتر است که هنگام انتخاب و طراحی کمد دیواری پذیرایی به آن‌ها دقت کنید، خواهیم پرداخت.

مطالب پیشنهادی: مدل کمد دیواری، کدومشون به دردم می خوره؟

مدل شیک کمد دیواری پذیرایی

محل نصب کمد دیواری

یکی از مواردی که بسیار حائز اهمیت است، مشخص کردن جای درست برای قرار گیری کمد دیواری در پذیرایی است. محل قرارگیری کمد دیواری نباید به گونه‌ای باشد که فضای پذیرایی را اشغال کند یا آن را کوچکتر نشان دهد. همچنین یکی از قسمت‌هایی که برای قرارگیری کمد دیواری بسیار کاربردی است، نطب آن اطراف تلویزیون است. این کار باعث می‌شود تا هم قابی اطراف تلویزیون ایجاد شود و هم کمد دیواری در طراحی کلی فضا غرق شود و با آن یکی شود.

بیشتر بخوانید: رنگ کمد دیواری، همه چی به انتخاب تو بستگی داره!
 

رنگبندی کمد دیواری پذیرایی

طرح و رنگ‌بندی کمد دیواری پذیرایی
 

امروزه به دلیل اهمیت فراوان به طراحی داخلی خانه‌ها،‌ سازندگان و طراحان کمدهای دیواری آن‌ها را در طرح‌ها و رنگ‌ها متنوعی تولید می‌کنند و شما این امکان را دارید تا براساس دکوراسیون خانه خود، طرح دلخواهتان را برای ساخت سفارش دهید. برای انتخاب کمد دیواری پذیرایی بسیار مهم است که با همخوانی طرح و رنگ آن با فضای مورد نظرتان دقت کنید تا با قرارگیری کمد دیواری در پذیرایی، جلوه سالن پذیرایی زیباتر و چشم‌نوازتر از قبل شود.

مطالب پیشنهادی: 25 مدل آینه کاری کمد دیواری شیک و امروزی
 

چهارچوب کمد دیواری

چهارچوب کمد دیواری
 

به طور کلی برای اینکه یک کمد دیواری با دوام و با طول عمر طولانی داشته باشید، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید جنس چهار چوب به کار رفته در آن است. کمد دیواری‌هایی که چهارچوب فلزی دارند بسیار با دوام بوده و بعد از مدتی دچار شکستگی و آسیب نخواهند شد.
 

ایده‌ طراحی کمد دیواری پذیرایی

ایده‌هایی برای طراحی کمد دیواری پذیرایی

برای زیباتر شدن فضا و استفاده بهینه‌تر از آن، می‌توان از ایده‌های کاربردی و مفیدی که طراحان داخلی آن‌ها در فضاهای مختلف پیاده کرده‌اند، استفاده کرد. در ادامه به بررسی برخی از این ایده‌های کاربردی خواهیم پرداخت.

کمد دیواری پذیرایی با درب آینه‌ای

استفاده از درب‌های آینه‌ای

اگر می‌خواهید فضای پذیرایی شما بزرگ‌تر از چیزی که هست نشان داده شود، یکی از گزینه‌های مناسب استفاده از درب‌های آینه‌ای است. انعکاسی که درب‌های آینه‌ای در فضا ایجاد می‌کنند، باعث می‌شود که فضا بزرگ‌تر از آنچه که هست به چشم آید و همخوانی آن با هر دکوراسیونی امکان‌پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: طراحی کمد دیواری در اصفهان
 

کمد دیواری پذیرایی مینیمال

درب‌های سفید بدون طرح

 

کمد دیواری‌هایی که با رنگ دیوارها همخوانی دارند و سفید ساده هستند، یک انتخاب عالی برای ایجاد فضایی مینیمال و شیک محسوب می‌شوند و از شلوغ شدن فضا جلوگیری می‌کنند. همچنین رنگ سفید و یک‌دست درب‌های کمد دیواری‌ها فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.
 

کمد دیواری و شلف

ترکیب شلف و کمد دیواری
 

ترکیب شلف و کمد دیواری پذیرایی یکی دیگر از ایده‌هایی است که می‌تواند فضای بهینه‌تری را در سالن پذیرایی ایجاد کند. این ترکیب باعث می‌شپ تا هم وسیله‌ها در جای خود قرار گیرند و هم بتوان از مجسمه‌ها و وسیله‌های تزسینی برای زیباتر جلوه دادن فضایی که برای کمد دیواری در نظر گرفته شده، استفاده کرد. 
این ترکیب باعث می‌شود تا شما دیگر نیازی با تعبیه یک کمد دیواری جداگانه در سالن پذیرایی نداشته باشید و از فضای سالن پذیرایی به صورت بهینه استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی: کمد لباس ممبران، مدل‌های جدیدش خیلی بادوامه!
 

30 طرح جدید و شیک کمد دیواری پذیرایی
 

در ادامه قصد داریم تا تصاویری در اختیارتان قرار دهیم که هر یک ایده‌ای متفاوت و بی‌نظیر برای طراحی کمد دیواری پذیرایی در اختیارتان قرار خواهند داد. با مشاهده این تصاویر می‌توانید تصویر ذهنی بهتری از ایده‌هایی که در ذهن دارید و میزان همخوانی آن با فضای مورد نظرتان، داشته باشید.

کمد دیواری جدید و شیک
کمد دیواری مدرن
کمد دیواری آینه‌ای
ایده‌های کاربردی برای کمد دیواری پذیرایی
طراحی زیبای کمد دیواری
طراحی زیبای کمد دیواری آینه‌دار
ایده جالب برای کمد دیواری پذیرایی
دیزاین کمد دیواری در پذیرایی
ترکیب شلف و کمد دیواری
کمد دیواری و میز تلویزیون
کمد دیواری مدرن و زیبا
کمد دیواری با طرح و رنگ متفاوت
کمد دیواری پذیرایی یا طراحی متفاوت
کمد دیواری ام دی اف
کمد دیواری ساده و مینیمال
کمد دیواری و شلف مدرن
طراحی مدرن کمد دیواری
مدل ساده و شیک کمد دیواری
کمد دیواری و شلف ایده جدید
کمد دیواری سفید و شیک
کمد دیواری مدرن آینه‌ای
کمد دیواری پذیرایی با سبکی مدرن
کمد دیواری پذیرایی و شلف
کمد دیواری پذیرایی به سبک مدرن
کمد دیواری پذیرای آینه‌دار
کمد دیواری پذیرایی ام دی اف مشکی
کمد دیواری پذیرایی و شلف

 

کمد دیواری پذیرایی شیک

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه