کمد لباس ممبران، مدل‌های جدیدش خیلی بادوامه!

کمد لباس ممبران، مدل‌های جدیدش خیلی بادوامه!

به قلم: یاسمین ثریا

کمد لباس ممبران طرحی کلاسیک دارد اما در تلفیق با سبک مدرن برای دکوراسیون داخلی خانه های ساده‌تر هم مناسب است. چون متریال استفاده شده در کمدهای ممبران، مرغوب‌تراند؛ عمر مفید بیشتری دارند. بنابراین اگر صاحب خانه هستید و یک بار می‌خواهید، دکور اتاق خواب‌تان را تغییر دهید؛ این جنس و سبک کمد لباس ممبران برای‌تان انتخاب خوبی است. در این آلبوم جدیدترین نمونه‌های این کمدهای لوکس را ببینید.

چوب و هنر

انواع کمد لباس ممبران

یکی از انواع کمد دیواری که بسیار هم محبوب و دوست داشتنی است، کمد دیواری ریلی است. این نوع کمد دیواری مناسب فضاهای کوچک است. به این دلیل که درب های این کمد به صورت ریلی باز می شوند و فضایی از اتاق خواب را اشغال نمی کنند. این نوع کمد دیواری ها را می تواند جزو دسته بندی کمد دیواری های مدرن هم دسته بندی کرد.

مطلب پیشنهادی: کابینت ممبران چیست؟

طراحی درب کمد دیواری ریلی جهت زیبایی دکوراسیون داخلی

طراحی درب کمد دیواری ریلی از این جهت مهم است زیرا طرحی که اجرا می شود مستقیما بر جلوه و زیبایی دکوراسیون داخلی خانه تاثیر گذار است. این طرح می تواند یک طرح تکرار شونده باشد و در طول کمد دیواری اجرا شود تا بتواند آن را به صورت یک عنصر دکوراتیو مستقل نیز نمایان کند.

مواد و مصالح مورد استفاده در طراحی کمد دیواری در دکوراسیون داخلی

کارشناسان و طراحان معتقد اند، کمد دیواری ها می توانند به واسطه متریال و مواد و مصالحی که برای ساخت آن ها مورد استفاده قرار می گیرد، خاص و منحصر به فرد باشند، مواد و مصالحی زیادی هستند که می توان برای ساخت کمد دیواری ها به آن ها رجوع کرد. صفحات پلکسی گلس یکی از این صفحات هستند که هم ظاهری مدرن دارند و هم می توان روی آن ها طرح و نقش ایجاد کرد تا متفاوت باشد.

4. کمد دیواری های بدون درب در طراحی دکوراسیون داخلی

لززومی ندارد که کمد دیواری ها حتما دارای درب باشند، اگر شما هم طراح باهوشی باشید از طبقه بندی های داخل کمد دیواری برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه استفاده می کنید، البته می توان روی آن ها نام شلف و قفسه هم گذاشت. این دیگر دست خودتان است که به چه نامی آن ها را صدا کنید، مهم این است که جایی برای نظم بخشیدن به وسایلتان داشته باشید، یک فضای خلاقانه.

5. نورپردازی نمای کمد دیواری در دکوراسیون داخلی خانه

برای متفاوت شدن نمای کمد دیورای ها می توان از ترفندهای دکوراسیونی زیادی استفاده کرد، یکی از آن ها نورپردازی است. نورپردازی ها در هرجایی می توانند کمک حال شما باشند، کافی است به آن ها اعتماد کنید. نورپردازی ها به کمد دیواری ظاهری مدرن می بخشند.

کمد لباس ممبران شلف ها در دکوراسیون داخلی خانه

برای این که بتوانید کمد دیواری های متفاوتی را در دکوراسیون داخلی خانه تان تجربه کنید، لازم است که متفاوت فکر کنید، به عنوان مثال در عکس بالا که یکی از پروژه های اجراییاست، می توانید ببینید که کمد دیواری با طبقه های شلف مانندی ترکیب شده است که همین مساله باعث شده تا ظاهر کمد دیواری دیگر خسته کننده و یکنواخت نباشد. این مساله در طراحی دکوراسیون داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است.

کمد لباس ممبران برای پوشاندن قناسی های دکوراسیون داخلی خانه

کمد دیواری بهترین گزینه برای پوشاندن قناسی ها و فرورفتگی و برجستگی هایی است که در دکوراسیون داخلی بعضی از خانه ها وجود دارد. به عنوان مثال می توانید عکس بالا را ببینید که چگونه مشکل یک ستون بد جا با حضور یک عنصر تاثیر گذار مانند تلویزیون و یک عنصر کاربردی مانند کمد دیواری ریلی تبدیل حل شده است.

کمد لباس ممبران خلاقیت دارد

می خواهیم کمی دید و نگاه شما را به کمد دیواری تغییر دهیم. تقریبا تصور همه شما وقتی اسم کمد دیواری به میان می آید همان عکس هایی است که از اول این مطلب آن ها را دیده ایم. اما عکس بالا نمونه دیگری از کمد دیواری ها را به شما نشان می دهد که مطمئنا شما را غافلگیر خواهد کرد. این کمدها در واقع همان قفسه های دیواری هستند  و کاربرد همان کمد دیواری مدرن را برای وسایل و لوازم دکوری دارند.

مطالب پیشنهادی:

انواع دراور فانتزی برای گوشه چیدمان مرتب لباس‌ها.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه