Chidaneh.com placeholder image

چیدمان مبل لوکس، 2 مدل کاناپه در دکوراسیون

به قلم: تحریریه چیدانه

ایده یک اتاق نشیمن لوکس می‌تواند در تصورات افراد مختلف بسیار متفاوت باشد. شاید شما یک اتاق نشیمن سنتی با مبلمان هنری فاخر که پرده‌های سنگین و تزئین شده دارد را شیک و لوکس ببینید، یا ممکن است یک سالن بزرگ و رویایی با فضایی مدرن که سرتاسر آن را شیشه احاطه کرده است؛ با مبلمانی خاص که جلوه‌ای لوکس و مجلل دارد را بپسندید. اتاق ایده‌آل شما هر چه که باشد، باید برای آن مبلمانی متفاوت انتخاب کنید. در این قسمت از شوروم گردی‌های چیدانه، سری به مجموعه مبلیران اصل زدیم و از بین مبلمان خاص آن‌ها، یک کاناپه سه نفره لوکس و یک کاناپه دونفره چستر را انتخاب کردیم. در این ویدیو با این دو کاناپه چیدمانی لوکس و محصربه‌فردی را خواهید دید.

مبلمان اداری راحتیران

چیدمان مبل لوکس با کاناپه سه نفره 

اتاق‌ نشیمن به عنوان یکی از شایع‌ترین مکان‌ها برای تجمع خانواده و دوستان در دورهمی‌ها و مهمانی‌ها است بنابر این چه میزبان دیدن یک فیلم سینمایی باشید و چه یک مهمانی رسمی، چیدمان آن باید پذیرا و دنج باشد. در این چیدمان لوکس، می‌توانید کاناپه‌های بزرگ را روبه‌روی یکدیگر قرار دهید و از دو مبل تکی در وسط آن‌ها استفاده کنید. به‌خاطر داشته باشید، میز جلومبلی همیشه در معرض دید و توجه است و باید هماهنگ با مبلمان انتخاب شود. برای چیدمانی لوکس در نشیمن و پذیرایی، بهتر است از میز جلو مبلی با متریال‌های شیشه و رنگ طلایی استفاده کنید تا با کاناپه همخوانی داشته باشد. در انتهای این چیدمان، دکوراسیونی لوکس و شیک خواهید داشت. 

چیدمان مبل لوکس با کاناپه دو نفره چستر

مبل چسترفیلد، مبلمان بسیار منحصربه‌فردی است که می‌توان از سبک مدرن تا کلاسیک و لوکس را با آن چیدمان کرد. این مبل در هر فضایی تاثیرگذار است و برای داشتن دکوراسیونی لوکس با این مبلمان، بهتر است رنگ و جنس پارچه را طوری انتخاب کنید تا جلوه‌ای شیک به فضا القا کند، مخمل و طیف رنگ‌های گرم و تیره مناسب یک فضای لوکس است. برای چیدمان مبل لوکس می‌توانید؛ کاناپه‌های دو نفره بزرگ را در کنار یکدیگر و دو مبل تک نفره را رو به‌روی آن‌ها قرار دهید. بهتر است میزجلومبلی، با مبلمان ست باشد و پایه‌های یک شکلی داشته باشند تا یکپارچگی فضا حفظ شود. این چیدمان در عین لوکس بودن، کمی حس و حال سبک نئوکلاسیک به فضا می‌دهد.

مبلیران اصل
مبلمان کلاسیک رنگ آبی آسمانی
مبلیران اصل

مبلیران اصل
مبلمان کلاسیک سبز رنگ
مبلیران اصل

مبلیران اصل
مبلمان کلاسیک مشکی طلایی
مبلیران اصل

مبلیران اصل
مبلمان راحتی رنگ مشکی
مبلیران اصل

برای چیدمان مبل لوکس در فضای نشیمن و پذیرایی، می‌توانید مدل‌های بی‌نظیری را در مجموعه مبلیران اصل پیدا کنید، برای دیدن تنوع بیش‌تر حتما از پروفایل این مجموعه دیدن کنید.

مطالب پیشنهادی: 

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه