Chidaneh.com placeholder image

مبل لوکس رنگ تیره، مدل هایی برای دکوراسیون مجلل

به قلم: تحریریه چیدانه

به نظر شما انتخاب رنگ خوب برای مبلمان چقدر در دکوراسیون مهم است؟ امروزه برای داشتن دکوراسیونی شیک و لوکس باید در انتخاب مبل و وسایل هوشمنانه عمل کنیم چرا که هر انتخاب اشتباهی ممکن است ضرر و ضیان زیادی به همراه داشته باشد. یکی از وسایل مهم و بزرگ مقیاس در دکوراسیون مبل ها هستند که اتتخاب رنگ مناسب برای آن اهمیت زیادی دارد. در این مطلب همراه شده ایم با گالری مبل آیسان تا با هم چند نمونه مبل لوکس با رنگ تیره ببینیم و نکات دکوراسیونی آن را بررسی کنیم. 

قالیشویی ادیب

مبل لوکس رنگ تیره با تم کلاسیک

رنگ های طیف سورمه ای و قهوه ای طلایی همیشه جز رنگ های خاص و لوکس به حساب می آیند. اگر در خانه مشکل کمبود فضا ندارید، می توانید مبلی کلاسیک لوکس با رنگ چوب تیره و پارچه ای با ترکیب رنگ های تیره تر مانند سورمه ای استفاده کنید. در این حالت دکوراسیونی خاص با حس و حال کلاسیک خواهید داشت.

گالری مبلمان آیسان
مبلمان کلاسیک لوکس طرحدار
گالری مبلمان آیسان

مبل لوکس رنگ تیره در فضای کوچک

اگر متراژ فضای منزل تان کوچک تر است  اما دوست دارید از رنگ تیره بهره ببرید، می توانید از یک دست مبلمان با رنگ چوب تیره ولی طرح پارچه به رنگ روشن تر استفاده کنید. برای این منظور دستتان باز است رنگ چوب و اسکلت مبل را زیبا تر انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر رنگ چوب مبل لوکس، مشکی با رگه های طلایی باشد بسیار جذاب تر و مجلل تر به نظر می آید.

گالری مبلمان آیسان
مدل مبل کلاسیک سلنا
گالری مبلمان آیسان

به طور کلی انتخاب طیف رنگ های تیره و گرم برای مبلمان، جز رنگ هایی شیک و منحصر به فرد محسوب می شوند و برای داشتن دکوراسیونی کلاسیک لوکس گزینه بسیار مناسبی هستند چون علاوه بر مجلل بودن حس صمیمت به فضا می بخشند.

 

برای دیدن محصولات بیشتر در زمینه مبلمان لوکس و کلاسیک با طیف گسترده ای از طرح و رنگ می توانید به گالری مبل آیسان مراجعه کنید.

 

 

مطالب بیشتر: 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه