Chidaneh.com placeholder image

مبل قرمز، لمیدن روی آتشی نرم و راحت!

به قلم: یاسمین ثریا

برای انتخاب مبل قرمز دو دل مانده‌اید؟ مدل‌های مختلف مبل‌های قرمز رنگ، اگر به صورت حرفه‌ای و اصولی انتخاب شوند؛ زیباترین دکوراسیون را برای اتاق نشیمین شما ایجاد می‌کنند. چه هال و پذیرایی کوچکی دارید؛ چه در یک ویلای بزرگ یا پنت هاوس زندگی می‌کنید؛ مبلمان قرمز را می‌توانید با رنگ‌های زیبایی ترکیب کنید.

بهنام حضرتی
مبل قرمز راحتی
مبلمان قرمز

انواع سبک مبل قرمز 

مبلمان قرمز را بیشتر در خانه جوان‌های دیده‌اید اما همین یک رنگ مبل می‌تواند انواع سبک دکوراسیون را در منزل شما ایجاد کند. هر سبکی که بخواهید، اگر رنگ قرمز را دوست داشته باشید؛ می‌توانید با مبل قرمز ایجادش کنید. خود مبلمان رنگ قرمز هم می‌تواند به سبک‌های مختلف ساخته شده باشد. 3 سبک اصلی این رنگ مبل، عبارتند از:

شیرآلات کسری
  • مبل قرمز راحتی
  • مبل قرمز سلطنتی
  • مبل قرمز چرم

مطلب پیشنهادی: انواع مدل پرده قرمز در آلبوم چیدانه!

مبل قرمز راحتی
مبل قرمز راحتی
مبل قرمز سلطنتی

ترکیب رنگ‌ مبل قرمز

عده‌ای مبل قرمز را به صورت تک رنگ تهیه می‌کنند. این یک رنگ شدن مبلمان اتاق نشمین یا پذیرایی، فضا را مدرن و مینیمال می‌سازد. با این حال اگر قصد ایجاد فضایی با کانسپت و ماهیت به خصوص دارید؛ می‌توانید این ترکیب رنگ‌ها را هم با رنگ قرمز همراه سازید.

  • طوسی
  • مشکی
  • زرد
  • سبز
  • آبی
  • سورمه ای
  • سفید
  • طلایی
مبل قرمز ساده

مبل قرمز ساده

مبلمان قرمز را می‌توانید با انواع المان‌های دکوراسیون به زیبایی ترکیب کنید و سبک‌های صنعتی، اسکاندیناوی و بسیاری دیگر از سبک‌های مدرن را بسازید اما همچنان رنگ قرمز نگین دکوراسیون‌تان باشد.

مطلب پیشنهادی: صندلی راک، گهواره‌ای آرامش بخش در خانه.

مبل قرمز ساده

مبل قرمز طوسی 

ترکیب رنگ طوسی با قرمز نمای مدرن و صنعتی رنگ طوسی را تبدیل به فضایی دنج می‌کند. 

مطلب پیشنهادی: یک فرق‌هایی بین مبل ال و راحتی هست، که نمی‌دانی!

مبل قرمز طوسی

مبل قرمز مشکی 

مبلمان قرمز و مشکی بیشتر برای خانه جوان‌ها مناسب است؛ یا کسانی با دکوراسیون مدرن بسیار میانه خوبی دارند؛ این افراد به فضاهای تاریک علاقمندند اما در صورتی‌که به نور خورشید و انرژی نیاز دارید؛ این ترکیب رنگ اصلا برای‌تان مناسب نیست. اگر تصاویر ست مبلمان قرمز و مشکی، زیر را ببینید؛ متوجه این موضوع خواهید شد.

مطلب پیشنهادی: رنگ مشکی در اتاق نشمین خانه چه‌ها می‌کند!

مبل قرمز مشکی
مبل قرمز مشکی
مبل قرمز مشکی

مبل قرمز و سبز 

در ترکیب رنگ مبل قرمز و سبز اگر رنگ‌های زمینه دکوراسیون روشن باشند، فضا مدرن می‌شود. اگر هم رنگ‌های تم چوب و تیره را انتخاب کنید؛ به سمت سبک کلاسیک می‌روید.

مطلب پیشنهادی: دکوراسیون سبز و کرم چی می‌شه!

مبل قرمز و سبز
مبل قرمز و سبز
مبلمان قرمز و سبز
مبلمان قرمز و سبز

مبل قرمز کرم

اگر برای اتاق نشیمن یا هال خانه یک فضای مینیمال اما با حس دنج خانه نیاز دارید؛ ترکیب مبلمان قرمز و کرم برای‌تان مناسب است.

مطلب پیشنهادی: این میز و صندلی‌های ناهارخوری هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شن!

مبل قرمز کرم
مبل قرمز کرم

مبل قرمز و زرد 

اگر می‌خواهید فضایی شیک را با مبلمان قرمز و زرد ایجاد کنید؛ باید به طور هوشمندانه زرد با تم ملایم را به دکوراسیون بیافزایید. اگر تم رنگ زرد هم تند باشد؛ ماندن در اتاق نشمین عصبی‎‎‎‌تان می‌کند.

مطلب پیشنهادی: کابینت طلایی، شیک و یونیک!

مبل قرمز و زرد

مبل قرمز و سورمه ای 

با این دو رنگ زیبا می‌توانید یک فضای تلفیقی مدرن بسازید. مبلمان قرمزتان المان‌های مدرن‌تان خواهند بود و با اکسسوری‌های درجه کلاسیک و لوکس شدن فضا را تعیین می‌کنید.

مطلب پیشنهادی: دکوراسیون سورمه‌ای را چطوری متوازن کنیم؟

مبل قرمز سورمه ای

 

مبل قرمز سلطنتی 

مبلمان قرمز سلطنتی از ان مدل و رنگ‌هایی از لوازم دکوراسیون خانه است که هرکسی آن را نمی‌پسندد. دلیل این تفاوت سلیقه را می‌توان به اشتباه‌هایی نسبت داد که برخی دکوراتورها در انتخاب مب سلطنتی قرمز مرتکب می‌شوند یا حتی برخی خریداران عادی که چنین ست مبلمان قرمزی را برای یک فضای بسیار کوچک تهیه می‌کنند.

مطلب پیشنهادی: بهترین رنگ موکت برای پذیرایی چیست؟

مبل قرمز سلطنتی
مبل قرمز سلطنتی

مبل قرمز طلایی

اگر تمایل دارید دو رنگ قرمز و طلایی را در دکوراسیون و مبلمان پذیرایی به کار برید؛ حتما باید به رنگ دیوارها و اکسسوری‌ها توجه کنید. در غیر این صورت انگار مبل قرمز سلطنتی با ترکیب طلایی، برای منزل‌تان اندازه نبوده است.

مطلب پیشنهادی: مبل نئوکلاسیک، هم خوشرنگه هم ظریف.

مبل قرمز طلایی
مبل قرمز سلطنتی
مبل قرمز
مبل قرمز و آبی
مبل قرمز
مبلمان قرمز کلاسیک
مبل قرمز ساده
مبل قرمز راحتی
مبل قرمز
مبلمان قرمز
کوسن مبل قرمز
کوسن مبل قرمز
مبل چستر فیلد قرمز
مبل قرمز و سبز
مبل قرمز کلاسیک
مبل قرمز ساده
مبلمان قرمز
مبل قرمز راحتی
مبل قرمز
مبلمان قرمز
کوسن مبل قرمز

 

کوسن برای مبل قرمز

اگر هر کدام از این انواع مبلمان قرمز را خریدید؛ باید برای آن کوسن هم تهیه کنید. معیارهای شما در خرید کوسن باید یکی از این موارد باشد:

  • فضای مینیمال
  • فضای کلاسیک
  • فضای دنج

مطلب پیشنهادی: انواع کوسن مبل سلطنتی، ساده می‌خوای یا طرح‌دار؟

کوسن مبل قرمز

کوسن مبلمان طوسی قرمز

اگر رنگ مبل قرمز منزل‌تان با طوسی ترکیب شده می‌توانید به طور متضاد رنگ کوسن را روی هر مبل بچینید. اگر هم در دکوراسیون رنگ دیگری به جز طوسی و قرمز به کار برده‌اید؛ می‌توانید برای توازن کوسن‌هایی به آن رنگ تهیه کنید.

مطلب پیشنهادی: مبل کلاسیک مدرن دقیقا چیست؟

کوسن مبلمان طوسی قرمز

کوسن مبلمان کلاسیک قرمز

بهتر است در فضاهای کوچک از طرح‌های ساده کوسن برای مبل کلاسیک قرمز به کار برید. کوسن‌های طرح‌دار را هم باید مطابق با تم رنگی مبلمان کلاسیک‌تان انتخاب کنید؛ به هیچ عنوان از پالت رنگی مبلمان خارج نشوید. مثلا در فضای نشیمن تصویر پایین؛ رنگ طوسی فرش یا کوسن‌ها کاملا زیبایی و لوکس بودن فضا را از بین برده؛ انگار مبلمان برای این پذیرایی خریداری نشده است.

کوسن مبلمان کلاسیک قرمز

کوسن مبلمان قرمز مشکی

در یک فضا با پالت قرمز و مشکی، بهتر است روی مبلمانن، همان رنگ مکمل را برای کوسن‌ها انتخاب کنید؛ می‌توانید آنها را ردیفی بچینید یا یکی در میان.

مطلب پیشنهادی: خرید آنلاین مبلمان از یک فروشگاه خوب!

کوسن مبلمان قرمز مشکی

کوسن مبلمان قرمز و سبز 

مبل قرمز و سبز هم چون رنگ‌های مکمل را به خود اختصاص داده باید کوسنی به رنگ همین پالت داشته باشد. با این‌حال بسته به دیزاین دیوار، اکسسوری‌ها و لوسترها، می‌توانید با انتخاب کوسن‌های طرح‌دار با زمینه سفید، فضایی دنج و زیبا بسیازید. مثلا ببینید این چند رنگ بودن کوسن‌ها، فضای اتاق نشیمن تصویر زیر را نامرتب ساخته است.

کوسن مبلمان قرمز و سبز

در پایان 

برای خرید مبلمان قرمز می‌‌توانید از اهالی فن چیدانه کمک بگیرید. این آلبوم مبل‌های قرمز ما را بردارید؛ با این افراد متخصص تماس بگیرید تا شما را در دیزاین منزل‌تان راهنمایی کنند. سامانه ثبت سفارش چیدانه شما را به متخصص ایده‌آل‌تان می‌رساند.

مطالب پیشنهادی: 

  1. راهنمای خرید مبلمان منزل اینجاست.
  2. بهترین رنگ برای مبلمان هال چیه؟
  3. آشنایی با مبل چستر فیلد!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه