Chidaneh.com placeholder image

کابینت طلایی، یک رنگ مدرن یونیک برای خاص پسندها!

به قلم: یاسمین ثریا

کابینت طلایی از آن رنگ‌هایی است که تا به چشم نمونه عکس‌های آن را نبینید؛ باورتان نمی‌شود که چقدر آشپزخانه را جلا می‌دهد و شیک است! باورتان نمی‌شود؛ یک سر تا پایان این صفحه بروید و برگردید؛ تا نمونه‌های مدل‌های کابینت طلایی مشکی، نقره‌ای، سفید یا کرم را ببینید. این ترکیب‌ رنگ‌های زیبای کابینت طلایی چه مات باشند چه های گلاس، همگی مد روزاند و خاص پسندها، از طرح چنین کابینت‌های زیبایی در آشپزخانه منزل‌شان به کار می‌برند. پس بیایید با هم جدیدترین مدل‌های کابینت طلایی را ببینیم و ایده بگیریم؛ البته با کلی نکته کاربردی خرید و دیزاین.

کابینت طلایی رنگ
کابینت طلایی رنگ
کابینت طلایی جدید
کابنیت طلایی مدرن

انواع کابینت طلایی را بشناسید

کابینت‌های طلایی بر اساس ترکیب رنگ و سبک‌شان طبقه بندی می‌شوند. البته از نظر جنس براق و مات بودن هم کابینت‌های طلایی مختلفی در بازار است. پس در ادامه این موارد را بررسی می‌کنیم:

تابلو فرش ریحان
  1. ترکیب رنگ کابینت طلایی
  2. سبک کابینت طلایی
  3. جنس کابینت طلایی

مطلب پیشنهادی: این مدل شیر ظرف‍شویی‌های جدید خیلی شیک‌اند.

کابینت طلایی شیک
کابینت طلایی براق
کابینت طلایی شیک

انواع ترکیب رنگ کابینت طلایی، طبق مد روز

کابینت طلایی را به تنهایی اگر بخواهید در آشپزخانه به کار ببرید؛ باید از یک دیزاینر حرفه‌ای کمک بگیرید. با این حال، کابینت‌های ترکیب رنگ طلایی، معمولا انتخاب راحت‌تری هستند. هم شما را خسته نمی‌کنند؛ هم نیاز به تبحر بسیار بالای ترکیب رنگ و طراحی داخلی ندارند. جدیدترین انواع کابینت طلایی با این رنگ‌ها ترکیب و به بازار مصرف، عرضه می‌شوند.

  • کابینت طلایی اکلیلی
  • کابینت طلایی مشکی
  • کابینت طلایی قهوه ای
  • کابینت کرم طلایی
  • کابینت طلایی نقره ای
  • کابینت طلایی و مشکی

مطلب پیشنهادی: اندازه‌های استاندارد کابینت را می‌دانید؟

کابینت طلایی اکلیلی
کابینت طلایی کرم کابینت کرم طلایی

خرید کابینت طلایی ارزش دارد؟ کابینت را کسی می‌خرد که دنباله‌رو سبک‌ها و مد روز دکوراسیون است یا در خانه‌ای قرار است زندگی کند که کابینت قدیمی دارد؛ پس باید کابینت نو سفارش دهد. برای طلایی رنگ کردن کابینت، می‌توانید گران‌ترین نوع و مدل‌های جدید آن را سفارش دهید؛ یا این‌که به دنبال جنسی مقرون به صرفه و ارزان باشید که تنها از مد روز تبعیت کنید؛ همجنین برچسب‌های کابینت طلایی هم در بازار موجود اند که موقتا کابینت را طلایی رنگ می‌کنند.  . 

کابینت طلایی نقره ای
کابینت طلایی نقره ای

کابینت‌ساز: همان‌طور که در طراحی این کابینت‌های طلایی زیبا مشاهده می‌کنید؛ ظرافت و طراحی خود کابینت یکی از مهم‌ترین رکن‌های زیبا شدن آشپزخانه است. یعنی همان طور که به انواع رنگ کابینت طلایی و ترکیب آن با دیگر رنگ‌های خنثی اهمیت می‌دهید؛ باید بتوانید یک کابینت ساز ماهر هم انتخاب کنید.

کابینت طلایی قهوه ای
کابینت طلایی قهوه ای

گران یا ارزان؟ نمای طلایی و لوکس این کابینت‌های طلایی مدرن شاید به شما این حس را القا کند که کابینت طلایی حتما خیلی گران است! اما همان‌طور که اشاره کردیم صرف نظر از رنگ و جنس، طراحی کابینت بسیار مهم‌تر است. به عبارتی یکی از فاکتورهیا مهم قیمت این کابینت‌های طلایی، تمیزی ساخت آن به شمار می‌رود. 

کابینت طلایی مشکی
کابینت طلایی مشکی

حالا که تکلیف‌مان با اساس کابینت طلایی مشخص شد، انواع ترکیب رنگ آن را با سبک طلایی اکلیل شروع می‌کنیم:

کابینت طلایی اکلیلی

کابینت‌های طلایی که رگه‌های اکلیلی دارند؛ بسته به متریال و طراحی رویه آنها درصدی اکلیل براق در غلظت رنگ‌شان مشاهده می‌شود. بنابراین از دور خیلی براق و شکیل به نظر می‌رسند. 

مطلب پیشنهادی: کابینت زیر پنجره‌ای چه مدل‌هایی دارد؟

کابینت طلایی اکلیلی

طیف طلایی: این حالت براق در مواقعی حالت متالیک به کابینت می‌دهد. بسته به این‌که طیف رنگ طلایی دقیقا چه باشد؛ خود کابینت طلایی اکلیلی نیز مانند یک جعبه مداد رنگی ده‌ها رنگ به شما می‌دهد. باید صبورانه از میان تصاویر ما انتخاب کنید که کدام را بیشتر دوست دارید؟ 

مطلب پیشنهادی: جدیدترین کابینت‌های متالیک را اینجا ببین!

کابینت طلایی اکلیلی

پررنگ یا کم‌رنگ؟ مثلا این کابینت طلایی اکلیلی روشن، به درد جوان‌های می‌خورد؛ شاید زوج‌های میان‌سال آن را نپسندند؛ پیشنهاد می‌کنیم اگر سال‌ها از زندگی مشترک شما می‌گذرد یا در آشپزی تبحر خاص دارید؛ با طیف‌های طلایی تیره‌تر، به آشپزخانه خود جلا ببخشید!

کابینت طلایی اکلیلی

رنگ طلایی مدرن یا کلاسیک: ببنید وجود طیف زرد و گرم بود یا سرد بودنش، چطور سبک کابینت طلایی را به مدرن یا کلاسیک تغییر می‌دهد! شما طرفدار کدام هستید؟

مطلب پیشنهادی: کابینت سفید و رنگ چوب، مدرن و دنج!

کابینت طلایی اکلیلی
کابینت طلایی اکلیلی
کابینت طلایی اکلیلی

صیقلی یا مات؟ روی برخی از این کابنیت‌های طلایی می‌توانید مانند آینه خودتان را تماشا کنید؛ در حالی که برخی دیگر صفحه‌ای مات‌اند اما هنوز براق؛ خود این تفاوت در سطح کابینت‌های طلایی، ایجاد کننده سبک‌های جدید است!

کابینت طلایی اکلیلی

کابینت طلایی قهوه ای 

یکی از رنگ‌هایی که برای ترکیب کابینت طلایی به کار می‌رود افزودن رگه‌های خیلی نامحسوس قهوه‌ای در آن است. استفاده از چوب داخل خود نمای کابینت طلایی را توصیه نمی‌کنیم. با این حال برای دنج شدن فضای آشپزخانه و کمی دور شدن از آن نمای متالیک صنعتی‌، می‌توانید از انواع صندلی‌های چوبی قهوه‌ای به کار برید.

مطلب پیشنهادی: صندلی اپن چوبی می‌خوای؟ بیا اینجا!

کابینت طلایی قهوه ای
کابینت طلایی قهوه ای

کابینت کرم طلایی

کابینت‌های کرم طلایی، معمولا یا به صورت ترکیبی در رنگ کابینت‌ها از این دو رنگ هستند؛ یا کلا این دو رنگ با هم ترکیب شده‌اند و یک رنگ کابینت طلایی خاص را به وجود آورده‌اند.

مطلب پیشنهادی: اتاق خواب لوکس با رنگ مشکی و طلایی چه شکلی می‌شه!

کابینت کرم طلایی

بیشتر کرم یا طلایی؟ در این میان انواع کابینت کرم طلایی را به شما نشان داده‌ایم؛ بسته به این‌که چقدر می‌‌خواهید با مد روز پیش بروید؛ یا اصلا چقدر می‌خواهید نمای آشپزخانه در دکوراسیون داخلی کل خانه بدرخشد؛ می‌توانید از طلایی بیشتری در طراحی کابینت کرم طلایی به کار برید.

کابینت کرم طلایی

وینتیج: می‌توایند با کمک طراحان زبردست کابینت، نمای وینتیج را هم در کابینت‌های کرم طلایی ایجاد کنید؛ انگار کابینت‌تان کهنه است اما این سبک در اصل یک مدل جدید در طراحی آشپزخانه به شمار می‌رود و کلی هم کلاس دارد!

کابینت کرم طلایی
کابینت کرم طلایی

می‌توانید از ترکیب کابینت کرم طلایی استفاده کنید برای زیبا ساختن آشپزخانه یکی از اجزا، مثلا یخچال، هود، گاز یا هر وسیله‌ی که دوست دارید را به صورت کاملا طلایی انتخاب کنید.

کابینت کرم طلایی

کابینت طلایی نقره ای 

این ترکیب رنگ کابینت طلایی، برای آنهایی خوب است که فضای سرد و مدرن کابینت نقره‌ای یا خاکستری-طوسی را دوست دارند اما آن نمای لوکس طلایی را هم می‌پسندند. پس باید به کمک طراح کابینت، یک ترکیب رنگ عالی را از این دو رنگ زیبا، در بیاورند.

مطلب پیشنهادی: ترکیب رنگ طوسی طلایی در دکوراسیون داخلی منزل لوکس!

کابینت طلایی نقره ای
کابینت طلایی نقره ای
کابینت طلایی نقره ای
کابینت طلایی نقره ای
کابینت طلایی نقره ای
کابینت طلایی نقره ای

کابینت طلایی و مشکی

مشکی همیشه یک رنگ قدرت است؛ در ترکیب کابینت طلایی مشکی نیز، این قدرت با نمای لوکس رنگ طلایی آمیخته شده و ظاهر آشپزخانه را مانند یک جواهر گران‌قیمت می‌سازد. اگر چنین ترکیبی انتخاب می‌کنید؛ انتظارها را برای طراحی داخلی دیگر بخش‌‌های خانه‌تان هم خیلی بالا می‌برید.

مطلب پیشنهادی: ترکیب رنگ مشکی و طلایی پذیرایی، دکوراسیون مدرن لوکس!

کابینت طلایی و مشکی
کابینت طلایی و مشکی

مدرن و کلاسیک‌اش را چطور درآورم؟ هرچه در این ترکیب رنگ کابینت اکلیل و زردی را بیشتر کنید فضای آشپزخانه‌تان کلاسیک‌تر می‌شود. برای مدرن کردن و حالت دنج بخشیدن می‌توانید با رنگ کرم کمی فضا را تلطیف کنید. اگر در کابینت‌ها از نورپردازی حرفه‌ای هم به کار برید؛ آشپزخانه‌تان کلاسیک‌، لوکس و شیک‌تر به نظر می‌رسد.

کابینت طلایی و مشکی

کابینت طلایی براق

کابینت‌های طلایی برای، معمولا خیلی درخشان‌اند؛ بنابراین باید یادتان باشد که فقط خرید و سفارش دادن آنها مهم نیست؛ باید دقیقا بدانید، حالا که این رنگ خاص را انتخاب کرده‌اید؛ آن هم از نوع براق و خیلی یونیک آن؛ برای چیدمان و انتخاب لوازم آشپزخانه هم ایده درستی دارید؟ یعنی زمانی این رنگ را انتخاب کنید که یک طراح داخلی حرفه‌ای کنارتان است. یک دیزاینر به شما می‌گوید کف، دیوار، کاشی، شیرآلات یا لوازم برقی و حتی صندلی و لوستر را چطور انتخاب کنید که این کابینت طلایی براق انتخابی‌تان زیباتر به نظر برسد.

مطلب پیشنهادی: آینه طلایی مدل جدید برای خانه‌های شیک!

کابینت طلایی براق
کابینت طلایی براق
کابینت طلایی براق

کابینت آشپزخانه طلایی، کلاسیک یا مدرن؟

شاید فکر کنید کابینت طلایی، فقط انواع مدرن را شامل می‌شود. با این‌حال اگر طرفدار سبک‌های کلاسیک و سوپر لوکس در طراحی دکوراسیون آشپزخانه هستید؛ می‌توانید این مدل کابینت‌های طلایی کلاسیک را انتخاب کنید.

کابینت آشپزخانه طلایی
کابینت آشپزخانه طلایی
کابینت آشپزخانه طلایی
کابینت آشپزخانه طلایی

انواع جنس کابینت طلایی

کابینت‌های طلایی معمولا رویه‌های مات یا های گلاس دارند. نمی‌توان گفت این مدل بهتر است؛ یا آن یکی؛ هر کدام زیبایی‌های خاص خود را دارند. با این‌حال کابینت طلایی مات شاید با رنگ مشکی مدرن و زیبا شود. کابینت های گلاس طلایی هم که سبکی مدرن است که باید آنهایی سراغش بروند که طرفدار مد روزاند. 

مطلب پیشنهادی: میز اپن شیشه‌ای دیده بودی! ببین چه خاصه!

کابینت های گلاس سفید طلایی اکلیلی
کابینت کرم طلایی های گلاس
کابینت های گلاس سفید طلایی اکلیلی
کابینت کرم طلایی های گلاس
کابینت های گلاس سفید طلایی جدید
کابینت های گلاس سفید طلایی جدید
کابینت کرم طلایی های گلاس
کابینت های گلاس سفید طلایی اکلیلی

کابینت های گلاس طلایی

کابینت های گلاس طلایی خودش با برخی رنگ‌ها بیشتر مد شده است؛ از جمله این ترکیب رنگ‌ها

  • کابینت کرم طلایی های گلاس
  • کابینت های گلاس سفید طلایی جدید
  • کابینت های گلاس سفید طلایی اکلیلی

مطلب پیشنهادی: کابینت های گلاس، سفید یا نقره‌ای؟

کابینت طلایی براق
کابینت طلایی براق
کابینت طلایی براق

جایگزین هوشمندانه کابینت طلایی رنگ

حالا که با انواع و اقسام کابینت طلایی رنگ آشنا شدید؛ شاید با خودتان بگویید که رنگ طلایی برای آشپزخانه خوب است؛ اما رنگ من نیست! چرا بعضی‌ها نمی‌توانند از مد پیروی کنند؟ زیرا اولا شاید ظاهر ساده را بیشتر بپسندند که بعدا پشیمان نشوند؛ شاید هم مستاجر باشند و نتوانند زیاد در دیزاین کابینت مانور دهند.

مطلب پیشنهادی: کابینت نسکافه‌ای، انتخاب خوبیه؟

کابینت طلایی رنگ
کابینت طلایی رنگ
کابینت طلایی رنگ
کابینت طلایی رنگ
کابنیت طلایی رنگ

پیشنهادی برای طلایی کردن کابینت!

حالا اگر نمی‌تواند برای طلایی کردن آشپزخانه از کابینت طلایی استفاده کنید؛ این تجهیزات را می‌توانید روی کابینت‌های سفید، مشکی، طوسی یا دیگر کابینت‌های براق به کار برید.

  • برچسب بین کابینت طلایی
  • دستگیره کابینت طلایی
  • لوستر طلایی آشپزخانه
  • لوازم برقی طلایی
  • لوستر آشپزخانه طلایی
  • هود طلایی

مطلب پیشنهادی: انواع صفحه کابینت را بشناسید.

جایگزین هوشمندانه کابینت طلایی رنگ لوازم برقی آشپزخانه طلایی

برچسب کابینت طلایی

برچسب‌های کابینتی طلایی می‌توانند جنس‌های مختلفی داشته باشند؛ آن‌قدر متنوع‌اند که بسته به بودجه‌تان می‌توانید مدل‌ها و سبک‌های مختلفی را انتخاب کنید و به جای کابینت طلایی، از آن لذت ببرید. 

مطلب پیشنهادی: شلف داخل کابینت، جادوی نظم کدبانوی خانه!

برچسب کابینت طلایی
برچسب کابینت طلایی
کابینت طلایی رنگ
کابینت طلایی رنگ
برچسب کابینت طلایی

در پایان 

در این آلبوم کابینت طلایی آشپزخانه، به شما حدود 60 مدل طراحی آشپزخانه مدرن و کلاسیک را نشان دادیم؛ می‌دانید چطور باید این کابنیت‌ها را در آشپزخانه خود به مرحله اجرا درآورید؟ می‌توانید از اهالی فن چیدانه کمک بگیرید؛ برای این منظور به سامانه ثبت سفارش ما کمک بگیرید؛ اطلاعات خود را ثبت کنید تا متخصصان با شما تماس بگیرند.

مطالب پیشنهادی: 

اصول کاربرد رنگ طلایی در دکوراسیون خانه را یاد بگیرید!

کابینت های گلاس مات بهتره یا براق؟

انواع دستگیره کابینت را اینجا ببین!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه