Chidaneh.com placeholder image

سینک گرانیتی رنگی و خاص، مدل‌های جذاب برای آشپزخانه شما!

به قلم: سمانه زارعی

سینک آشپزخانه را می‌توان مهم‌ترین المان و جزء آشپزخانه است و تاثیر زیادی در دکوراسیون و ظاهر آشپزخانه دارد. علاوه بر آن بهداشت و سلامت آشپزخانه ارتباط مستقیمی به سینک آشپزخانه دارد. در این مطلب از وب سایت چیدانه به سراغ برند ماگما استون رفتیم تا با بررسی محصولات این برند، شما را با کاربردهای جذاب و مناسب سینک‌های گرانیتی آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

سینک گرانیتی چیست؟

سنگ گرانیتی از ترکیب پودر سنگ گرانیت و مواد پلیمری مانند رزین آکرلیک ساخته شده است. نسبت تقریبی این دو ماده حدودا 80 درصد پودر سنگ گرانیت و 20 درصد آکرلیک است. به سینک گرانیتی، سینک کامپوزیتی هم گفته می­ شود. سینک­ های گرانیتی نسل جدیدی از سینک­ ها هستند که به صورت توکار و زیرکار اجرا می­ شوند. 

چوب و هنر

آنچه که با نام سینک گرانیتی در بازار وجود دارد؛ به طور کلی شامل دو نوع سینک گرانیتی است؛ سینک گرانیتی که از ماده پلیمری و سنگ ساخته شده است و سینک گرانیتی که فقط از مواد پلیمری ساخته شده است. انواع سینک گرانیتی که در آن پودر سنگ گرانیت وجود دارد؛ کیفیت و مقاومت بالاتری نسبت به انواع دیگر آن دارد.

 

سینک ظرفشویی ماگما استون
مدل سینک ظرفشویی دو لگنه رنگی
سینک ظرفشویی ماگما استون

سینک گرانیتی رنگی

سینک گرانیتی رنگی؛ تا به حال شنیده بودید؟

یکی از مزایای سینک گرانیتی، داشتن تنوع رنگی آن است. با افزودن رنگدانه ­های مخصوصی می­ توان سینک گرانیتی را در رنگ ­های مختلفی تولید کرد. سینک گرانیتی در انواع رنگ­ های خنثی مانند؛ سفید، مشکی، نقره ­ای، مسی و کرم طرفداران بیشتری دارند. در برخی از انواع جدیدتری از سینک­ های گرانیتی، طرح­ هایی مانند رگه­ های مرمر و یا طرح دانه ­های شن وجود دارد که باعث تنوع بیشتر در سینک گرانیتی شده است. سینک گرانیتی ماگما استون یکی از برندهای معتبر در بازار است که با تنوع رنگی بالا دست شما را برای انتخاب سینک باز می­ گذارد.

سینک گرانیتی فونیکس PHOENIX هوگونیک
سینک گرانیتی فونیکس مدل جدید
سینک گرانیتی فونیکس PHOENIX هوگونیک

سینک ظرفشویی ماگما استون
مدل سینک ظرفشویی دو لگن
سینک ظرفشویی ماگما استون

نحوه تمیز کردن سینک گرانیتی، به همین راحتی!

تمیز کردن سینک گرانیتی بسیار راحت و بدون استفاده از مواد شیمیایی قوی قابل انجام است. در ابتدا سینک را از هر نوع ماده غذایی و آشغال تمیز کنید. ترکیبی از آب گرم و سرکه سفید را بر روی سینک اسپری کنید و بگذارید تا 10 دقیقا بماند و پس از آن سینک را آبکشی کنید. همچنین می­ توانید از جوش شیرین هم برای تمیز شدن سینک گرانیتی استفاده کنید. حالا با یک اسکاچ نرم و با استفاده از کمی مایع ظرفشویی سینک را تمیز کنید و دوباره آبکشی کنید. و در نهایت با یک دستمال نرم آن را خشک کنید.

 

مزایای سینک گرانیتی

مزایای سینک گرانیتی رنگی

سینک گرانیتی ماگما استون دارای مزایایی است که آن را به انتخاب اول افراد تبدیل کرده است. برخی از مزایای سینک گرانیتی رنگی عبارتند از:

  • مقاوم در برابر ضربه و حرارت بالا
  • ضد خط و خش افتادگی
  • شستشوی راحت
  • عدم ایجاد لکه
  • دارای تنوع رنگی بالا
  • دارای زیبایی ظاهر
  • مقاوم در برابر تغییر رنگ
  • کاهش صدا در هنگام شستشو

سینک ظرفشویی ماگما استون
انواع سینک ظزف شویی تک لگن
سینک ظرفشویی ماگما استون

معایب سینک گرانیتی

معایب سینک گرانیتی رنگی

هر محصولی در کنار مزایایی که دارد ممکن است ویژگی­ هایی داشته باشد که جزو معایب آن محسوب شود. برخی از معایب سینک گرانیتی رنگی عبارتند از:

  • هزینه نصب سینک: سینک گرانیتی نسبت به انواع سینک­ های استیل و یا شیشه ­ای وزن بیشتری دارد در نتیجه اگر نصب آن به درستی انجام نشود مشکل ساز خواهد شد. سعی کنید از نصاب حرفه ­ای برای نصب سینک گرانیتی استفاده کنید. این موضوع باعث شده است هزینه نصب آن بیشتر باشد.
  • جنس سخت سینک: اگر ظرفی شکستنی روی این سینک بیفتد احتمال شکستن آن نسبت به سینک استیل بیشتر خواهد بود. هنگام شستشوی ظروف مراقب باشید.
  • قیمت: سینک گرانیتی نسبت به سینک­های استیل و متداول گران­تر است.
  • ایجاد ترک: سینک گرانیتی در برابر تغییر دمای بسیار شدید، احتمال ترک خوردگی دارد.

سینک ظرفشویی ماگما استون
سینک آشپزخانه
سینک ظرفشویی ماگما استون

نکته­ های مهم در انتخاب سینک گرانیتی رنگی

برای انتخاب درست سینک گرانیتی برای آشپزخانه باید به مواردی توجه کنید تا سینک متناسب با آشپزخانه شما باشد.

  • ابعاد سینک گرانیتی: 

ابعاد سینک گرانیتی باید با توجه به مساحت آشپزخانه و کابینتی که سینک روی آن قرار دارد متناسب باشد. همچنین تعداد افراد خانواده و میزان استفاده از سینک در انتخاب ابعاد سینک گرانیتی موثر است. 

  • تعداد لگن: 

اگر از خانواده­ های پر رفت و آمد و اهل مهمانی و یا آشپزی هستید، حتما به تعداد لگن­ های سینک توجه کنید. شستن مقدار زیادی میوه و یا ظرف در سینک گرانیتی فونیکس که دو لگن دارد بسیار راحت ­تر است. انواع سینک­ ها یک یا دو لگن هم اندازه یا با اندازه مختلف دارند.

  • عمق لگن سینک:

 در انتخاب ابعاد و اندازه سینک به عمق لگن آن توجه کنید. لگن­ های عمیق ­تر کار شستشو را برای شما راحت ­تر می­ کند.

سینک ظرفشویی ماگما استون
مدل سینک ظرفشویی دو لگن
سینک ظرفشویی ماگما استون

  • نحوه نصب: 

نصب زیرکار و یا توکار سینک یکی از مواردی است که هم از نظر راحتی استفاده از سینک و هم از نظر زیبایی ظاهر باید به آن توجه کرد. قبل از انتخاب راجع به مزیت هر کدام، از فروشنده سوال کنید.

  • رنگ سینک:

در بخش قبلی به انتخاب رنگ مناسب سینک گرانیتی اشاره کردیم. با کمی جسارت و سلیقه می­ توانید بهترین رنگ سینک را انتخاب کنید. فراموش نکنید یک طراح دکوراسیون و یا شرکت تولید کننده سینک گرانیتی در این مورد می ­تواند به شما کمک کنند.

  • داشتن سینی:

وجود سینی کنار سینک گرانیتی برای شستشو کمک زیادی به شما می­ کند. اگر سطح کابینت آشپزخانه جای کافی دارد می ­توانید برای راحتی خود سینک گرانیتی سینی­دار فونیکس را انتخاب کنید.

  • گارانتی:

در هنگام سفارش و خرید به داشتن ضمانت محصول توجه کنید و مدت زمان و مواردی که شامل گارانتی می­ شوند را بررسی کنید. سینک گرانیتی فونیکس یکی از برندهای پرفروش بازار است که دو سال ضمانت بی قید و شرط دارد.

 

قیمت سینک گرانیتی

قیمت سینک گرانیتی فونیکس

این روزها قیمت محصولات مختلف ثبات ندارد و با تغییر شرایط قیمت ­ها بالا و پایین می­ شود در نتیجه نمی ­توان عدد دقیقی برای سینک گرانیتی مشخص کرد. هر زمان که تصمیم به خرید سینک گرانیتی فونیکس گرفتید باید از فروشگاه­ های معتبر هوگونیک، قیمت آن را پرس و جو کنید. ولی به طور کلی قیمت سینک گرانیتی رنگی از برخی از عوامل تاثیر می گیرد. برخی از موارد موثر بر قیمت سینک گرانیتی عبارتند از:

  • ابعاد و اندازه سینک و تعداد لگن
  • رنگ و طرح سینک
  • محل نصب
  • برند شرکت تولید کننده

 

سینک ظرفشویی ماگما استون
مدل سینک ظرفشویی دو لگن
سینک ظرفشویی ماگما استون

سینک گرانیتی ماگما استون

با توجه به کیفیت بالای سینک‌های گرانیتی ماگما استون، محصولا این برند به خاطر استفاده از مواد اولیه درجه یک با استانداردهای فنی، طول عمر بالایی دارند. تمام مدل‌های این برند ماگما استون از یک لایه آنتی باکتریال تشکیل شده که از ماندن لکه بر روی سینک جلوگیری می‌کند.  

سینک‌های این برند مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارند و همین موضوع هم باعث می‌شود که نگرانی شما نسبت به استفاده از آن‌ها به مراتب کمتر شود. برای دیدن محصولات بیشتر این برند می‌توانید به پروفایل ماگما استون در وب سایت چیدانه سر بزنید و برای دریافت مشاوره و راهنمای خرید و انتخاب نیز با کارشناسانشان ارتباط بگیرید. 

مطالب پیشنهادی:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه