Chidaneh.com placeholder image

حراج فرش دستباف، دوشنبه های شگفت انگیز را به خاطر بسپارید!

به قلم: سمانه زارعی

 فرش دستباف با پیشینه چند صد ساله ­­ی خود، هنوز هم طرفداران خود را دارد و بسیاری از افراد فرش دستباف را به فرش ماشینی ترجیح می ­دهند. ازمجموع 31 استان کشور 28 استان در آنها سنت فرش بافی رواج دارد، 53 منطقه از این استان­ ها ثبت ملی و 29 منطقه در سازمان مالکیت معنوی (وایپو WIPO) ثبت جهانی شده­ اند.

آیا شما هم به دنبال خرید فرش دستباف هستید؟ آیا می­دانید در چه فروشگاه­ هایی می­ توانید فرش­ های دستباف با ارزش و با قیمت مناسب خریداری کنید؟ در این مطلب با سهامی فرش ایران شما را به حراج فرش دستباف دعوت می ­کند. این مطلب را بخوانید تا ببینید موضوع از چه قرار است.

سرویس خواب بالسا

 

شرکت سهامی فرش ایران
فرش دستباف مدرن
شرکت سهامی فرش ایران

با مزایای فرش دستباف آشنا شویم!

چرا فرش دستباف هنوز هم پرطرفدار است؟ و چه ویژگی­ هایی باعث جلب نظر مشتری ­ها برای خرید فرش دستباف شده است؟ قبل از اینکه به حراج فرش دستباف بپردازیم؛ با برخی از مزایای فرش دستباف آشنا شوید:

  • در بافت آن از الیاف کاملا طبیعی استفاده شده است و این مسئله برای سلامتی افراد بسیار مهم است.
  • طرح و رنگ بسیار متنوعی دارد و با کمی سلیقه می ­تواند هر سبک دکوراسیون هماهنگ شود.
  • دوام و طول عمر بالای فرش دستباف، یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن است.
  • خرید فرش دستباف، باعث حفظ هنر فرش­بافی و زنده ماندن این میراث فرهنگی با ارزش خواهد بود.
  • فرش دستباف، با استفاده از الیاف طبیعی که دارد، الکتریسیته ساکن ایجاد نمی­ کند.

مطلب پیشنهادی: فرش دستباف کاشان، مشخصات و طرح هایش را بشناسید!

 

شرکت سهامی فرش ایران
طرح‌های جدید فرش رنگی ایرانی
شرکت سهامی فرش ایران

حراج فرش دستباف؛ چرا از حراجی خرید کنیم؟

همه شما دیده ­اید که فروشگاه ­ها و مغازه ­ها، در مناسبت ­های مختلف محصولات خود را به حراج می ­گذارند. خرید از حراجی لذت زیادی دارد چرا که می ­توانید محصولات با ارزشی را با قیمتی پایین­ تر از همیشه خریداری کنید. برخی از فروشگاه ­ها هم به صورت دوره ­ای؛ هفتگی، ماهانه و یا سالیانه حراج­ های مشخصی دارند. در حراج فرش شرکت سهامی فرش ایران، شما می ­توانید انواع فرش دستباف کارکرده متنوع و با ارزش را در یک فروشگاه ببینید و از خرید و فروش لذت ببرید.

 

شرکت سهامی فرش ایران
طرح‌های جدید فرش رنگی ایرانی
شرکت سهامی فرش ایران

حراج فرش دستباف؛ خرید، فروش، تعویض! 

خرید فرش دستباف از حراجی، امکان بسیار خوبی است که شرکت سهامی فرش ایران هر دوشنبه آن را برگزار می­ کند و خریداران می ­توانند با حضور در این حراجی فرش ­های دستباف قدیمی و با ارزشی را با قیمت مناسب خریداری کنند. حتی اگر شما فرش دستبافی دارید که تصمیم به فروش آن گرفته ­اید، می ­توانید با شرکت در مزایده­ های فرش دستباف؛ آن را به قیمت مناسبی بفروشید. و همچنین تعویض فرش دستباف قدیمی با فرش دستباف جدید هم وجود دارد. با شرکت در این حراجی­ ها می­ توانید محصولات بسیار متنوعی را در یک مکان ببینید و خرید کنید. همچنین مشتری­ های زیادی برای فرش دستباف شما وجود دارد.

 

شرکت سهامی فرش ایران
طرح‌های جدید فرش رنگی ایرانی
شرکت سهامی فرش ایران

حراج فرش دستباف؛ طرح و نقشی که شما می­ خواهید!

فرش دستباف یکی از ویژگی­ های اصلی دکوراسیون در منزل ایرانی است. شرکت فرش از ابتدای تاسیس، فرش­ هایی با طرح کلاسیک ایرانی تولید می ­کند و برای این تولیدات دسته­ بندی‌ها و چهارچوب‌هایی در نظر گرفته که در سه مجلد چاپ شده. نکته‌ای که در این باره وجود داره؛ دسته بندی‌های ارائه شده از سوی شرکت فرش به عنوان منابع آموزشی در هنرستان‌ها و دانشگاه‌های فرش استفاده می‌شود. 

برخی از افراد تصور می‌کنند در طراحی دکوراسیون داخلی جدید و مدرن، فرش حتما باید طرح و نقشی جدید داشته باشد ولی بر اساس نظر بسیاری از کارشناسان طراحی داخلی طرح و نقش کلاسیک فرش ایرانی آنقدر متنوع است که هر کسی با هر سلیقه‌ای را راضی نگه می ­دارد. 

مطلب پیشنهادی: دکوراسیون با فرش ایرانی، هر فضا چه طرح و رنگی؟

 

شرکت سهامی فرش ایران
طرح‌های جدید فرش رنگی ایرانی
شرکت سهامی فرش ایران

دوشنبه­ های شگفت­ انگیز در شرکت سهامی فرش ایران 

مزایده حضوری (حراج هفتگی) فرش دستباف کارکرده هر دوشنبه ساعت 17 تا 19 در محل فروشگاه مرکزی شرکت سهامی فرش ایران برگزار می­ شود. در این مزایده (حراج هفتگی) می­ توانید فرش و سایر دست­بافته­ های کارکرده را بخرید، بفروشید، ببینید و از رقابت هیجان انگیز خریداران لذت ببرید! شرکت در حراج برای عموم علاقمندان آزاد است و محدودیتی وجود ندارد. 

در این رویداد هفتگی شرکت سهامی فرش ایران انواع فرش­ ها با تنوع قیمت، کیفیت، ابعاد، سبک و قدمت ارائه می­ شود که برخی از نمونه­ های آن شمارا شگفت زده می­ کند. شما نیز می­ توانید فرش دستباف، گلیم، گبه و تابلو فرش دست دوم و کارکرده خود را در ایام هفته به غیر از روز حراج جهت ارزیابی و ارائه در مزایده حضوری به شرکت سهامی فرش ایران تحویل داده و فروش، فرش خود را در یک رقابت هیجانی در بین خریداران از نزدیک تجربه و مشاهده کنید.

 

شرکت سهامی فرش ایران
فرش دستبافت رنگی با طرح ایرانی
شرکت سهامی فرش ایران

حراج فرش دستباف؛ چگونه فرش خود را به حراج بگذارید؟

 فرش شما در مزایده (حراج هفتگی) شرکت سهامی فرش ایران، به بالاترین پیشنهاد فروخته می ­شود. کلیه مراحل از اجرا، فروش و تسویه حساب با خریدار و واگذارکننده فرش به عهده شرکت سهامی فرش ایران می ­باشد.

پس از فروش فرش دستباف کارکرده، شرکت سهامی فرش ایران با کسر 10 درصد کارمزد از مبلغ فروش نهایی با شما تسویه حساب می­شود و یا  می­ توانید با استفاده از طرح ­های متنوع فروش از جمله تعویض فرش کهنه با  فرش نو و همچنین تسهیلات خرید فرش دستباف تا سقف 500 میلیون ریال در اقساط 20 ماهه بدون کارمزد استفاده نمایید. 

مطلب پیشنهادی: فرش جفت دستباف، با دکوراسیون ست کنید

 

شرکت سهامی فرش ایران
فرش دستبافت رنگی با طرح ایرانی
شرکت سهامی فرش ایران

کلام آخر:

شرکت سهامی فرش ایران 22 شعبه تولیدی و 12 فروشگاه دارد. شرکت فرش ایران اولین شرکت ثبت شده فرش دستباف و سومین شرکتی است که در ایران فروشگاه زنجیره‌ای تاسیس کرده است. اگر مایل هستید در یک رویداد هیجان انگیز فرش حضورداشته باشید قطعا پیشنهاد می­ کنیم حداقل یکبار حراج فرش را از نزدیک ببینید.

برای اطلاعات بیشتر راجع به حراج فرش دستباف به پروفایل شرکت سهامی فرش ایرانی سر بزنید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه