پرفروش‌ترین رنگ مبل راحتی چه رنگی است؟

پرفروش‌ترین رنگ مبل راحتی چه رنگی است؟

به قلم: فهیمه مصدرالامور

پرفروش‌ترین رنگ مبل راحتی چه رنگی است؟

تصمیم‌گیری در مورد رنگ مبل راحتی، از بخش‌های بسیار مهم و حساس در خرید مبل برای منزل است که پس از مدل و طرح مبلمان به سراغ آن می‌رویم. انتخاب رنگ مناسب برای مبل راحتی می‌تواند تمام دکوراسیون منزل را تحت تاثیر قرار دهد و از این رو اهمیت زیادی دارد. اثر رنگ‌ها بر روی نما و فضای داخلی بدین صورت است که می‌تواند فضا را روشن یا تاریک، بزرگ یا کوچک و با انرژی یا خسته‌کننده جلوه دهد.

سرویس خواب بالسا

رنگ مبل بایستی هوشمندانه در نظر گرفته شود که چنانچه تصمیم گرفتیم دکوراسیون منزل را تغییر دهیم، مجبور به خرید مبل راحتی جدید نباشیم. در این نوشتار با همراهی اکستریم والز قصد داریم تمام نکات با اهمیتی که در انتخاب رنگ مبل تاثیرگذار هستند را به همراه شش رنگ پرطرفدار برای فروش بررسی کنیم.

کاغذ دیواری اکستریم والز
diamondکاغذ دیواری اکستریم والز

تاثیر رنگ مبل راحتی در دکوراسیون منزل چقدر است؟

مبل‌ها از وسایل اصلی و شکل‌دهنده‌ی اتاق‌های نشیمن و پذیرایی هستند و ظاهر خانه با حضور مبل‌ها رنگ و روی تازه‌ای به خود می‌گیرد. از بین انواع مبل‌هایی که توسط طراحان تولید شده و در بازار عرضه می‌شوند، مبل استیل طرفداران خاص خودش را دارد. افرادی که تمایل دارند وضع ظاهری منزلشان چشم‌گیرتر و پر زرق و برق باشد، به دنبال خرید این مبل‌ها هستند. همچنین رنگی که برای مبل‌ها انتخاب می‌کنیم اگر مطابق با فضای منزل و دکوراسیون باشد به خوبی تاثیر آن را بر روی روحیه‌ی خود و سایر افراد حس خواهیم کرد.

کاغذ دیواری اکستریم والز
diamondکاغذ دیواری اکستریم والز

هارمونی رنگ‌ها چگونه بر روحیه‌ ما اثر می‌گذارند؟

شاید تا به حال دقت نکرده باشید ولی پیش آمده که برای اولین بار وارد محیطی شده و از رنگی که در دکوراسیون به کار رفته به وجد آمده و هیجان‌زده شده باشید. چشم ما مدام در حال پیگیری یا تطابق رنگ‌ها است و این هماهنگی در مغز ما همزمان با دیدن ادراک می‌شود. هارمونی و هم‌خوانی رنگ‌ها در انسان باعث ایجاد حس آرامش و رضایت می‌شود. پس در اولین قدم به هارمونی رنگ مبلمان دقت کافی داشته باشید.

کاغذ دیواری اکستریم والز
diamondکاغذ دیواری اکستریم والز

چگونه با ایجاد تضاد بهترین رنگ مبل راحتی را انتخاب کنیم؟

غالبا افراد سعی می‌کنند رنگ مبل‌ها با فرش، پرده و سایر لوازم هم‌خوانی داشته باشد و رنگی یک‌دست و مشابه را انتخاب کنند. پیش از خرید مبل توصیه می‌کنیم به مبل‌های راحتی دو رنگ هم نگاهی بیندازید و بررسی کنید. این نوع مبل‌ها تنوع رنگی خانه‌ شما را بالا می‌برند، امکان تغییرات را در دسترس قرار می‌دهند و راه را برای تعویض دکوراسیون باز می‌کنند. البته هر تضاد رنگی سبب زیبایی بیشتر نمی‌شود بهتر است برای این کار از رنگ‌های سایه‌ای و هم‌خانواده استفاده کنید.

کاغذ دیواری اکستریم والز
diamondکاغذ دیواری اکستریم والز

پر طرفدارترین ترکیب رنگ‌ها در مبلمان کدام هستند؟

تجربه نشان داده است که رنگ‌های خنثی مثل طوسی روشن، صورتی، نسکافه‌ای، آبی فیروزه‌ای لایت، یاسی، سفید و کرم روشن، جزء پرطرفدارترین رنگ‌ها برای مبلمان هستند و بیشترین استفاده را بین خریداران مبلمان دارند. استفاده‌ تکی یا ترکیبی این رنگ‌ها با هم و یا با سایر رنگ‌های تند مانند قرمز، بنفش و زرد نیز جالب به نظر می‌رسد. البته بهترین رنگ مبل راحتی بسته به سلیقه‌ی هر فرد متفاوت بوده و نهایتا رنگی متناسب با تم منزل انتخاب می‌شود.

کاغذ دیواری اکستریم والز
diamondکاغذ دیواری اکستریم والز

1. رنگ مبل راحتی با تم صورتی برای افرادی که روحیات لطیف و خلاقی دارند

غالبا رنگ صورتی ملایم و صورتی چرک، بیشتر مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد. مخصوصا بین زوج‌های جوان که در حال خرید برای جهیزیه‌ی عروسی هستند. رنگ صورتی که از ترکیب دو رنگ قرمز و سفید به دست می‌آید در دسته‌ی رنگ‌های گرم محسوب می‌شود. این رنگ به خوبی می‌تواند فضایی صمیمی و دوست‌داشتنی را برای منزل شما به‌وجود بیاورد. رنگ صورتی روشن؛ نمادی از آرامش و صورتی چرک، نماد عشق پرشور است.

کاغذ دیواری اکستریم والز
diamondکاغذ دیواری اکستریم والز

2. مبل‌های رنگ طوسی که به راحتی با هر دکوراسیونی ست می‌شوند

رنگ طوسی از دسته رنگ‌های خنثی است و به همین دلیل سازگاری خوبی با محیط برقرار می‌کند. از خوبی‌های رنگ طوسی این است که به‌راحتی با رنگ‌های گرم مانند زرد، قرمز، صورتی هماهنگ می‌شود و زیبایی خاصی را به‌وجود می‌آورد. هرچند که رنگ مبل‌های طوسی به تنهایی هم درخشش خاص خود را دارند. به لحاظ روانشناسی افرادی که به رنگ طوسی یا فیلی علاقه‌مند هستند، ویژگی‌هایی چون اعتماد به نفس و اطمینان بیشتر در آن‌ها دیده می‌شود. همچنین یکی از بهترین و محبوب‌ترین ترکیب رنگ‌های موجود برای رنگ طوسی یا فیلی استفاده از رنگ زرد است. هارمونی رنگ طوسی و زرد باعث می‌شود فضا جانی دوباره بگیرد و شادتر به نظر برسد. می توانید مبل راحتی طوسی رنگ خود را با کاغذ دیواری طوسی ست کنید و دیگر وسایل دکوراسیون را رنگی انتخاب کنید.

کاغذ دیواری اکستریم والز
diamondکاغذ دیواری اکستریم والز

3. رنگ مبل راحتی کرم، رنگی که همواره طرفداران زیادی دارد

رنگ کرم، رقیق‌تر شده‌ی رنگ زرد بوده و از رنگ‌های خنثی است که هر چقدر به غلظت آن افزوده شود بیشتر به سمت رنگ‌های گرم در خانه متمایل خواهد شد. این رنگ، روشنایی فراوانی در خانه ایجاد می‌کند و بسیار مورد استقبال مشتریان است. رنگ کرم، قهوه‌ای هم که سال‌هاست مهمان خانه‌های گرم ایرانیان است. رنگ قهوه‌ای با کرم در مبل راحتی یک هارمونی منظم را ایجاد می‌کند و خانه را جذاب‌تر نشان می‌دهد.

کاغذ دیواری اکستریم والز
diamondکاغذ دیواری اکستریم والز

4. افرادی که به دکوراسیون‌های اشرافی علاقه دارند، مبل بنفش خریداری کنند

رنگ‌هایی چون یاسی، ارغوانی و بادمجانی که تم بنفش دارند، این روزها بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. این رنگ‌ها حسی سحرآمیز، اشرافی و در عین حال قدرتمند را به بیننده القا می‌کنند. از سویی رنگ بنفش در ترکیب با رنگ کرم می‌تواند یکی از بهترین هارمونی رنگ‌ها برای مبلمان منزل باشد.

کاغذ دیواری اکستریم والز
diamondکاغذ دیواری اکستریم والز

5. ظاهری لوکس و مجلل برای دکوراسیون با انتخاب رنگ مبل راحتی آبی

درخششی که مبل راحتی آبی رنگ در منزل به‌وجود می‌آورد، می‌تواند به نقطه‌ی کانونی تبدیل شده و همه‌ی توجهات را به خود جلب کند. رنگ آبی همچون آسمان و دریا نماد آرامش و تسکین است و جزء رنگ‌های سرد است که طیف متنوعی از آن وجود دارد. در این میان آبی نفتی با ظاهری سحرآمیز و جادویی به یکی از رنگ‌های دوست‌داشتنی برای دکوراسیون داخلی تبدیل شده است. البته ست کردن رنگ آبی با سایر لوازم منزل نیاز به کمی دقت و توجه بیشتر دارد تا نتیجه‌ی خوبی حاصل شود.

کاغذ دیواری اکستریم والز
diamondکاغذ دیواری اکستریم والز

6. زیبایی و تازگی را با مبل‌هایی به رنگ سبز به خانه ببرید

رنگ سبز پر از جنب و جوش و زندگی است و می‌تواند باعث زیبایی بیشتر در هر فضایی شود. رنگ مبل راحتی سبز پناهگاهی است که از فشارهای زندگی مدرن به دور است و احساس شادی و سر زندگی را به خوبی القا می‌کند. امروزه از رنگ‌های سبز جذابی برای پارچه‌ی مبل‌های راحتی استفاده می‌شود که توصیه می‌کنیم از توجه به آن‌ها غافل نشوید.

کاغذ دیواری اکستریم والز
diamondکاغذ دیواری اکستریم والز

کلام آخر

تصمیم‌گیری در مورد رنگ مبلمان راحتی از بخش‌های بسیار مهم و حساس در خرید مبل برای منزل است که پس از انتخاب مدل و طرح مبلمان به سراغ آن می‌رویم. در این مطلب تمام نکات با اهمیتی که در انتخاب رنگ مبل تاثیرگذار هستند را باهم بررسی کردیم. همچنین شش رنگ پرفروش برای مبلمان راحتی را نیز معرفی کردیم.

کمپانی اکستریم والز یک شرکت پیش‌رو در زمینه طراحی و تولید انواع کاغذ دیواری است. طراحان برجسته زیادی از سراسر دنیا با این شرکت همکاری می‌کنند و آلبوم‌های منحصر به فردی دارد. شما هم برای راهنمایی بیشتر در زمینه‌ انتخاب رنگ مبلمان، به مطلب انتخاب مبل نشیمن اکستریم والز و برای انتخاب ست کاغذ دیواری با مبلمان می‌توانید به سایت اکستریم والز مراجعه کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه