Chidaneh.com placeholder image

مبلمان آرافرم، محصولات جدید و خاص

به قلم: تحریریه چیدانه

خرید مبلمان منزل یکی از مهم ترین تصمیماتی است که در چیدمان و دکوراسیون نشیمن منزل صورت می‌گیرد. این که چه نوع مبلمانی را بر اساس سبک و نوع دکوراسیونی که مد نظر داریم انتخاب کنیم، خیلی بیشتر از چیزی که به نظر می‌رسد اهمیت دارد، چرا که به نوعی می‌توان گفت مبلمان برای فضاهایی مثل دکوراسیون نشیمن و یا پذیرایی مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کنند. به همین دلیل نیز برای انتخاب مبلمان منزل باید نهایت دقت را به کار گرفت. در ادامه با مبلمان مجموعه آرافرم همراه شما هستیم و ویدیویی از مبلمان و لوازم دکوری این مجموعه تهیه کرده‌ایم تا با محصولاتی زیبا و راحت آشنا شوید.

مطالب مرتبط: مبلمان نیم ست راحتی، با 5 ترکیب رنگ جذاب

اسکای اسکرپر

مبلمان آرافرم
انواع مبلمان خانگی با طراحی روز
مبلمان آرافرم

انتخاب مبلمان راحتی آرافرم

اتاق نشیمن شما بدون شک یکی از مهم‌ترین، فضاهای خانه شما است. اولین جایی که مهمانان وارد خانه می‌شوند و با آن مواجه می‌شوند و یا احتمالاً جایی که شما و خانواده‌تان بیشتر وقت خود را با هم می‌گذرانید. به این دلایل، بسیار مهم است که مهر خود را بر روی این فضای زندگی بگذارید. شما می‌خواهید اتاق نشیمن شما منعکس کننده شما و شخصیت شما باشد. بنابراین، توصیه می‌شود فضا را برای دستیابی به ظاهر و احساسی که برای شما مهم است برنامه ریزی کنید. اتاق نشیمن شما باید محل راحتی باشد، جایی که می‌توانید از پذیرایی از مهمانان خود لذت ببرید. به گفته کارشناسان آرافرم انتخاب مبلمان شما از نظر آرامش، پذیرایی از مهمانان و جذابیت بصری آن بسیار مهم است. هنگام انتخاب مبلمان، مهم است که عواملی مانند کیفیت، اندازه و جذابیت زیبایی را در نظر بگیرید. همچنین باید در نظر بگیرید که آیا می‌خواهید موضوعی برای فضای خود داشته باشید و یا می‌خواهید یک اتاق نشیمن رسمی یا غیر رسمی داشته باشید.

مطالب مرتبط: مبلمان راحتی و مدرن، در دکوراسیون خانه به سبکی متفاوت فکر کن!

مبلمان آرافرم
انواع مبلمان خانگی با طراحی روز
مبلمان آرافرم

مبلمان آرافرم
انواع مبلمان خانگی با طراحی روز
مبلمان آرافرم

مبلمان آرافرم، از نظر راحتی و زیبایی کیفیت بالایی را به فضای شما می‌بخشد و جلوه دکوراسیون را تغییر می‌دهد تا آن‌طور که دوست دارید آن را ببینید. برای انتخاب رنگ‌ها، با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون‌تان می‌توانید چند مورد را درنظر بگیرید و در کنار هم مقایسه کنید تا در نهایت انتخاب درستی داشته باشید.

مطالب مرتبط: مبل راحتی ارزان، همون چیزی که دنبالش هستی!

مبلمان آرافرم
انواع مبلمان خانگی با طراحی روز
مبلمان آرافرم

چیدمان مبل آرافرم با اکسسوری

در چیدمان منزل، عوامل زیادی روی زیبایی و کارایی فضا تاثیرگذار هستند. از جمله اکسسوری‌ها و لوازم دکوری که به نوعی تکمیل کننده دکوراسیون هستند. این وسایل جانبی، به خانه جلوه‌ای خاص القا می‌کنند که اگر نباشند مانند آن است که چیزی در خانه کم است. آرافرم، در کنار مبلمان پیشنهادهای ویژه‌ای برای چیدمان می‌دهد. از لوازم و اکسسوری‌های آرافرم می‌توانید روی میز جلومبلی برای تزئین پذیرایی و یا دکوری استفاده کنید. 

برای دیدن نمونه کارهای بیش‌تر، از پروفایل مبلمان آرافرم در چیدانه دیدن کنید.

مطالب پیشنهادی:

 

 

 

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه