Chidaneh.com placeholder image

ست مبلمان و میز اداری: 25 مدل ست جذاب و حرفه ای

به قلم: سمانه زارعی

مبلمان اداری یکی از عناصر اصلی دکوراسیون فضای کار و اداره ­ها هستند. وقتی وارد یک شرکت یا اداره می­ شوید؛ دکوراسیون فضا می­ تواند حس­ های مختلفی از صمیمیت، تجمل، راحتی، سردی و بی­روحی، اعتماد و… را در شما ایجاد کند. پس اگر به دنبال تجهیزاتی برای شرکت خود هستید در انتخاب مبلمان اداری دقت کنید. در این مطلب گروه مبلمان جلیس شما را در انتخاب صحیح مبلمان اداری راهنمایی می­ کنند؛ پس با چیدانه با موضوع ست مبلمان و میز اداری همراه باشید.

مبلمان اداری جلیس
طراحی میز کار و صندلی اداری پروژه بانک کارآفرین
مبلمان اداری جلیس

تابلو فرش ریحان

مبلمان و میز اداری ؛ هویت شرکت شما!

ست مبلمان و میز اداری در فضای شرکت، بخشی از هویت شرکت شما را می ­سازد. انتخاب مبلمان راحت ، ایمن و زیبا برای شرکت نشان دهنده­ ی میزان اهمیتی است که برای کارمندان و یا ارباب رجوع خود قائل هستید. شاید اغلب ما با نکته ­های انتخاب مبلمان برای منزل بیشتر آشنا باشیم؛ ولی فراموش نکنید که انتخاب و خرید درست میز و بلمان اداری هم نکته­ های خودش را دارد. در ادامه مطلب با انواع مبلمان و میز اداری آشنا می­ شوید.

 

انواع مبلمان اداری
سبک طراحی مبلمان اداری

مبلمان اداری جلیس
اجرای دکوراسیون داخلی دفتر اداری فرح‌بخش
مبلمان اداری جلیس

انواع ست میز و مبلمان اداری ؛ به چه سبکی باشه؟

اگر به تازگی شروع به خرید ست مبلمان و میز اداری برای شرکت کرده ­اید؛ می­ توانید بین دو سبک ست مبلمان و میز اداری مدرن و کلاسیک یکی را انتخاب کنید. ولی اگر فقط به تعداد کمی مبلمان و میز اداری نیاز دارید باید با توجه به دکوراسیون شرکت مبلمان مناسبی را انتخاب کنید. هر یک از مبلمان و میز اداری مدرن و کلاسیک مزایای خاص خود را دارند. قبل از تصمیم با این دو نوع مبلمان آشنا شوید. 

مبلمان اداری جلیس
اجرای ست مبلمان اداری البرز توربین
مبلمان اداری جلیس

مبلمان اداری جلیس
اجرای دکوراسیون داخلی دفتر اداری فرح‌بخش
مبلمان اداری جلیس

مبلمان اداری جلیس
اجرای ست مبلمان اداری البرز توربین
مبلمان اداری جلیس

مبلمان و میز اداری مدرن ؛ جمع و­جور و ساده ولی شیک!

مبلمان اداری مدرن یک انتخاب بسیار عالی برای شرکت­ هایی است که فضای کار آنها مساحت زیادی ندارد. و یا با قیمتی منطقی می­ خواهند فضایی شیک داشته باشند. ست مبلمان و میز اداری مدرن نسبت به کلاسیک ؛ مخصوصا مبلمان تمام چوب قیمت کمتری دارند. ولی صحت این موضوع بستگی به جنس و کیفیت مبلمان هم دارد و قانون کلی نیست. اگر فضای شرکت در ساختمان اجاره ­ای قرار دارد و در طی یکی دوسال بعد قرار است مکان شرکت را تغییر دهید؛ با انتخاب مبلمان مدرنی که ابعاد و اندازه ­ای جمع و جور دارند نگرانی کمتری برای اسباب کشی خواهید داشت.

 

مبلمان اداری کلاسیک

ست مبلمان و میز اداری کلاسیک؛ با شکوه و مجلل!

مبلمان اداری کلاسیک ابهت زیادی به فضای کار شما می­ دهند؛ مبلمان اداری کلاسیک که اغلب با استفاده از چوب­ های با کیفیت، پر نقش و نگار و منبت ­کاری روی آن ساخته می­ شود توجه هر مشتری، ارباب رجوع و یا کارفرمایی را جلب خواهد کرد. فراموش نکنید که انتخاب صحیح مبلمان اداری حتی بر روی قراردادهای شما تاثیرگذار خواهد بود.

 مبلمان و میز اداری

ست مبلمان و میز اداری؛ کلاسیک یا سلطنتی؟

اگر می ­خواهید یک شرکت با فضای سلطنتی و مجلل داشته باشید می­ توانید از بین انواع مبلمان اداری سلطنتی و کلاسیک بهترین آنها را انتخاب کنید. مبلمان اداری سلطنتی تجمل و شکوه بیشتری نسبت به مبلمان کلاسیک دارد. در طراحی دکوراسیون اداری سلطنتی علاوه بر مبلمان به وسایل دیگر فضا هم توجه کنید. ست مبلمان اداری سلطنتی اغلب از جنس تمام چوب هستند و تزیینات زیادی دارند. با دیدن نمونه کارهای متنوع از مبلمان اداری جلیس می­ توانید انواع ست مبلمان و میز اداری را در سبک های مختلف انتخاب کنید.

 

مبلمان اداری چرمی

مبلمان اداری چرمی ، فضای کار لوکس و باکلاس!

یکی از انتخاب­ هایی که ما برای ست مبلمان و میز اداری دارید؛ انتخاب مبلمان چرم برای فضاهایی مانند، اتاق مدیریت ، اتاق کنفرانس و.. است. نمونه ­ای از مبلمان چرم در فضای اداری را در تصویر بالا می­ بینید. در کنار ست مبلمان چرم ، استفاده از میز مدیریت و جلومبلی مشکی رنگ به لوکس و باکلاس شدن فضای اتاق کمک زیادی کرده است.

مبلمان اداری جلیس
پروژه میز و مبلمان اداری ساویس
مبلمان اداری جلیس

ست مبلمان و میز اداری ؛ از کانتر تا میز مدیریت!

وقتی صحبت از مبلمان اداری می­ شود؛ منظورمان همه انواع مبلمانی است که برای کارمندان و مدیر و یا ارباب رجوع به کار می­ رود. برای انتخاب انواع مبلمان در فضاهای مختلف شرکت به هم­خوانی مبلمان با فضا و یا همخوانی با فعالیتی که انجام می­ شود توجه کنید. 

به طور کلی مبلمان اداری مورد نیاز در یک اداره یا شرکت عبارتند از:

مبلمان اداری جلیس
اجرای ست مبلمان اداری البرز توربین
مبلمان اداری جلیس

  • میز و صندلی کارمندان:

راحتی میز و صندلی کارمندان ، در راندمان کاری و مهم­ تر از آن بر سلامت آنان موثر است. فردی که چندین ساعت پشت سر هم از میز و صندلی استفاده می­ کند باید احساس راحتی کند تا تمرکز کافی برای کار کردن داشته باشد.

مبلمان اداری جلیس
طراحی میز کار و صندلی اداری پروژه بانک کارآفرین
مبلمان اداری جلیس

  • میز کانتر اطلاعات:

وقتی وارد هر فضای اداری می­ شوید، بخشی برای دریافت اطلاعات و یا منشی شرکت وجود دارد که در آن میز کانتر اطلاعات قرار دارد. میز کانتر اطلاعات باید به اندازه­ای باشد که همه وسایل مورد نیاز منشی در آن جا بگیرد.

مبلمان اداری جلیس
اجرای دکوراسیون داخلی دفتر اداری فرح‌بخش
مبلمان اداری جلیس

  • میز کنفرانس:

سالن ­های کنفرانس معمولا از فضاهایی هستند که به طراحی دکوراسیون و تهیه مبلمان آنها توجه زیادی می­ شود. چرا که در برگزاری جلسات مهم و کنفرانس ­ها مهمان­ هایی در جلسات حضور دارند و بهتر است برای راحتی افراد و مهمان­ ها از مبلمان استاندارد و زیبا استفاده شود.

مبلمان اداری جلیس
اجرای دکوراسیون داخلی دفتر اداری فرح‌بخش
مبلمان اداری جلیس

مبلمان اداری جلیس
اجرای دکوراسیون داخلی دفتر اداری فرح‌بخش
مبلمان اداری جلیس

  • مبلمان فضای استراحت:

در برخی از شرکت­ ها که فضا و امکانات کافی وجود دارد؛ فضای استراحت یکی از از بخش­ های آن است. در این بخش کارمندان می­ توانند یک میان وعده صرف کنند و یا استراحتی کوتاه داشته باشند. 

مبلمان اداری جلیس
اجرای دکوراسیون اداری لوکس
مبلمان اداری جلیس

  • میز مدیریت:

یک میز و صندلی کلاسیک در اتاق مدیریت ابهت زیادی به فضا و شخصیت مدیر خواهد داد. البته شما می­ توانید با انتخاب یک میز اداری مدرن برای اتاق مدیریت هم، فضایی شیک و جذاب داشته باشید.

 

ست مبلمان اداری

نکته­ هایی برای انتخاب ست مبلمان و میز اداری

در انتخاب مبلمان اداری علاوه بر اینکه به سبک طراحی میز و صندلی توجه می­ کنید؛ نکته­ های دیگری هم برای یک انتخاب صحیح وجود دارد:

رنگ مبلمان: 

یکی از عوامل موثر بر دکوراسیون اداری رنگ مبلمان اداری است. برای انتخاب ست مبلمان و میز اداری برای یک فضای کوچک بهتر است مبلمان اداری با رنگ روشن انتخاب کنید. همچنین نوع شرکت و اداره و سن و جنسیت افرادی که در آن کار می­ کنند و یا در آن رفت و آمد دارند، در انتخاب رنگ تاثیر گذار است.

کیفیت مبلمان: 

مبلمان اداری با کیفیت بالا؛ می ­توانند سال ­ها در یک اداره مورد استفاده قرار بگیرند. پس در انتخاب ست مبلمان و میز اداری به کیفیت و جنس مبلمان اداری دقت کنید.

تعداد مبلمان:

تعداد میز و صندلی که برای شرکت احتیاج دارید با توجه به تعداد کارمندان و مساحت فضای شرکت تعیین می­ شود. مبلمان اضافی می­ توانند برایتان دست و پا گیر باشند

قیمت ست مبلمان: 

سعی کنید در انتخاب ست مبلمان و میز اداری، هزینه ­ی متوسطی را در نظر بگیرید. نه آنقدر ارزان که کیفیت کار را کم کند و یا آنقدر گران که برای تهیه آنها مجبور که پرداخت هزینه­ های کلان شوید. همه چیز بستگی به میزان بودجه شما دارد.

مبلمان اداری جلیس
پروژه میز و مبلمان اداری ساویس
مبلمان اداری جلیس

قیمت مبلمان اداری

برای خرید مبلمان اداری به بودجه خود توجه کنید؛ خرید ست مبلمان و میز اداری با کیفیت نیاز به بودجه ­ی بیشتری دارد. عوامل موثر بر قیمت ست مبلمان و میز اداری عبارتند از:

  • جنس میز و مبلمان و کیفیت مواد اولیه
  • تعداد مبلمان
  • نوع چوب به کار رفته در مبلمان
  • میزان طرح و نقش و منبت­ کاری روی مبلمان
  • سبک طراحی مبلمان

 

مبلمان اداری کلاسیک

کلام آخر:

ست مبلمان اداری یکی از عناصر اصلی دکوراسیون اداری است. شما می ­توانید از انواع مبلمان مدرن و یا کلاسیک برای فضای شرکت انتخاب کنید. از نظر روانشناسی نوع مبلمان بر روی میزان انرژی فضای کار و راندمان کار تاثیر دارد. 

شرکت جلیس در چهار دهه فعالیت در صنعت مبلمان اداری همواره بر این باور بوده است که فن‌آوری‌های نوین این صنعت را با بالاترین سطح کیفیت و طراحی ارائه دهد و در مسیر تعالی و توجه به مشتریان خود مفتخر به ارائه یک سری کامل از محصولات با استاندارد بالا از جمله میزهای کار، میزهای کنفرانس، صندلی و مبلمان اداری، فایل، قفسه، کتابخانه و پارتیشن می‌باشد. از شما مشتریان دعوت می‌نماییم تا با شناسایی و بازدید از نمایشگاه‌های عرضه محصولات جلیس، با بزرگترین تولید‌کننده صنعت مبلمان اداری ایران بیشتر آشنا شوید.

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه