Chidaneh.com placeholder image

ویلاهای کردان را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت رزرو کنید

به قلم: تحریریه چیدانه

طبیعت به ذات خود سرشار از آرامش است. تمام افراد یک خانواده با هر روحیه و هر سنی این آرامش را در دل طبیعت احساس می‌کنند. اما اگر سفر به طبیعت با بازدید از آثار باستانی و یا تجربه تفریحات هیجان‌انگیز همراه شود، لذت سفر صد چندان می‌شود.

طبیعت کردان

کردان، بهشتی نزدیک به تهران

روستای زیبا و آرام کردان در 65 کیلومتری کرج واقع شده و این روزها به خصوص برای تهرانی‌ها محل استراحت و تفریح آخر هفته به حساب می‌آید. در دل این روستای گردشگری جذاب، آثار باستانی دیدنی وجود دارند. مکان‌های تفریحی جذابی نیز در این منطقه بنا شده تا سفر گردشگرهای خود را به خاطره‌ای بی‌نظیر بدل کند. در روستای کردان، میان درختانی که در پاییز هزار رنگ به برگهای خود می‌بینند، ویلاهای بسیار زیبایی ساخته شده که هر کدام دارای فضاهایی جذاب برای لذت بردن هستند. از میان درختان رنگارنگ مختلف رود زیبای کردان گذر می‌کند و حس و حال روستا را به روستاهای شمالی شبیه می‌کند. حاشیه این رود محل مناسبی برای کمپ کردن است و این نوع سفر را نیز به کردان امکان پذیر می‌سازد. برای گردشگرهایی که قصد اقامت در ویلاهای جذاب کردان را دارند گزینه‌های زیادی وجود دارد. تنوع امکانات و قیمت ویلاهای کردان کرج به قدری گسترده است که هر نوعی از سفر چه خانوادگی، چه دوستانه و چه تور گردشگری را انتخاب کنید، گزینه‌های متنوعی را برای انتخاب محل اقامت پیشرو خواهید داشت. سایت جاباما نیز با دسته بندی ویلا کردان و در اختیار گذاشتن جزییات مربوط به هر ویلا، این انتخاب را برای گردشگرهای این روستای با صفا آسان کرده است. شما می‌توانید ویلاهایی با استخرهای سرپوشیده و روباز، ایوان‌هایی با چشم‌انداز فوق‌العاده، اتاق‌هایی مجزا با امکانات کامل و دیگر گزینه‌های تفریحی و رفاهی را با قیمت‌هایی مناسب به صورت اینترنتی انتخاب، رزرو و اجاره کنید. این امکان، دقت برنامه ریزی سفر شما را بالا برده و کیفیت محل اقامت شما را تضمین می‌کند. برای اطلاع از بهترین گزینه‌های اقامتی می‌توانید به صفحه‌ی www.jabama.com/stays مراجعه کنید.

تابلو فرش ریحان

در ادامه این مطلب شما را با جاذبه‌های گردشگری روستای دیدنی کردان کرج آشنا می‌کنیم تا در حین اقامت خود در این منطقه‌ی زیبا،‌ حداکثر لذت را ببرید.. با ما همراه شوید.

پرواز در آسمان کردان

سایت پروازی کردان

در روزهای آفتابی، آسمان پاک روستای کردان جایی برای پرواز کردن گردشگرهاست. در سایت پروازی کردان، تعداد زیادی از خلبانان به صورت علمی به آموزش گردشگرهایی می‌پردازند که قصد دارند پرواز با پاراگلایدر را تجربه کنند. این تجربه قطعا از جذاب ترین بخش‌های سفر به کردان است. در روزهای ابری و بارانی، اجازه پرواز به مسافران داده نمی‌شود. پس برای تجربه پرواز در آسمان آبی کردان، روز آفتابی را انتخاب کنید و طبیعت شگفت انگیز این منطقه را زیر پای خود ببینید.

دهکده‌های تفریحی کردان

مجتمع تفریحی ایثار، دارای مجموعه‌ای از دهکده‌های تفریحی است که در روستای کردان واقع شده است. این دهکده‌ها وجه تمایز این روستا با اغلب روستاهای دیگر هستند. چرا که در این مجموعه، امکان تفریحات آبی و ورزشی در استخر، زمین و سالن‌های مختلف برای مسافران به وجود آمده است. می‌توانید به صورت گروهی برای فوتبال و دیگر ورزش‌ها زمین و سالن اجاره کنید و به لذت سفر خود بیفزایید.

طبیعت و رودخانه کردان

کمپ در کنار رود زیبای کردان

رود کردان از جاذبه‌های طبیعی و زیبای این منطقه دیدنی است. استراحت در کنار این رود و گوش سپردن به صدای آب، آرامش بی‌نظیری دارد و صدای شلوغی تهران را از سر شما خارج می‌کند. چادر زدن کنار رود کردان و تماشای آسمان در شب نیز از تجربه‌های لذت‌بخش سفر به کردان است.

پیاده روی و کوهنوردی

روستای کردان دارای کوه‌هایی با ارتفاعات مختلفی است که با توجه به میزان آمادگی بدنی خود می‌توانید هر کدام از آنها را برای گردش در دل طبیعت انتخاب کنید. بلندترین کوه این منطقه کوه کهار است که 4000 متر ارتفاع دارد و رود کردان نیز از همین کوه سرچشمه می‌گیرد. کوهنوردی در کردان شما را با مناظر شگفت انگیزی رو به رو می‌کند که به خصوص در پاییز بسیار دیدنی هستند.

پل تاریخی بانو صحرا

روستاهایی که قدمت زیادی دارند، اغلب دارای بازمانده‌هایی از دوران باستان هستند. این آثار تاریخی اگر به دیدن آنها علاقه داشته باشید، حس متفاوتی را در شما برانگیخته می‌کنند. حتی اگر از یک اثر فقط دو پایه به جا مانده باشد، همین که نمادی از دوران صفوی است ارزش بازدید را دارد. پل بانو صحرا نمادی از دوران صفوی است که در دو کیلومتری روستای کردان قرار گرفته است.

برج باستانی مقبره

در 800 کیلومتری روستای کردان برجی باستانی روی یک سکویی با قطر 8 متر، برجی با پلانی دایره‌ای و خورشیدی بنا شده که هیچ زاویه‌ای در آن به چشم نمی‌خورد. سقف مقبره به شکل کلاه خود است و دور تا دور بنا حفره‌هایی وجود دارد که برای گردش هوا و دفع رطوبت بر دیوارهای برج قرار گرفته‌اند. این برج باستانی که به برج مقبره و آرامگاه امامزاده حسین معروف است یادگاری از دوران سلجوقی است. اهالی روستا معتقدند که این برج متعلق به نوادگان امام سجاد (ع) است و برای زیارت امامزاده حسین از این مقبره دیدن می‌کنند. اطراف برج را درختان کهنسال چنار و توت پر کرده‌اند و جوی آبی نیز به این برج منتهی می‌شود که مسیر بسیار زیبایی را طی می‌کند.

اگر تمایل دارید با سایر جاذبه‌های کردان آشنا شوید،‌ پیشنهاد می‌کنیم به پست «کردان کجاست» در بلاگ جاباما مراجعه کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه