Chidaneh.com placeholder image

عکس دکوراسیون داخلی سنگی خانه

به قلم: تحریریه چیدانه

زمستان زمان بسیار خوبی برای گنجاندن سنگ طبیعی و دکوراتیو در فضاهای داخلی خانه شماست. آشپزخانه‌ها، حمام‌ها یا اتاق‌های نشیمن از گرانیت، کوارتزیت یا مرمر بهره می‌برند، متریالی طبیعی که هرگز از مد نمی‌افتند. در ادامه با نمونه‌های زیبایی از استفاده سنگ در دکوراسیون داخلی همراه خواهیم بود که حس و حال منحصربه‌فردی به خانه بخشیده است.

مطالب مشابه: انواع سنگ ساختمانی، از نما تا شومینه!

چوب و هنر
استفاده از سنگ در دوار پشت شومینه
دیوار سنگی در آشپزخانه
دیوار سنگی در آشپزخانه همراه با گاز و هود
آَشپزخانه سنگی

مزایای سنگ طبیعی در دکوراسیون

سنگ طبیعی حس ظرافت بی نظیر و بافتی منحصر به فرد را به تمام فضاهای داخلی می بخشد. گرانیت، تراورتن، تخته سنگ یا سنگ مرمر معمولا برای انواع پروژه های طراحی داخلی استفاده می شود. یکی از مزیت‌های استفاده از سنگ در دکوراسیون داخلی: ظرفیت حرارتی سنگ به حفظ دمای ثابت در فضای داخلی خانه کمک می کند و راحتی حرارتی و صرفه جویی در انرژی را افزایش می دهد. این متریال، از نظر زیست محیطی پایدار است، سنگ طبیعی حاوی هیچ گونه مواد شیمیایی نیست و می تواند با خیال راحت برای داخل خانه استفاده شود. سنگ کاملاً قابل بازیافت است و هر گونه تأثیر نامطلوب بر اکوسیستم را کاهش می دهد و حتی می تواند در پروژه های جدید مورد استفاده مجدد قرار گیرد.

مطالب مشابه: با سنگ گرانیت به دکوراسیون منزل تان جلوه ای لوکس دهید!

آشپزخانه سنگی کنار نشیمن
سنگ روی کابینت
دیوار سنگی پشت سینک

دکوراسیون آشپزخانه سنگی با گرانیت

هنگامی که سنگ طبیعی را برای آشپزخانه خود انتخاب می کنید، محصولی را انتخاب می کنید که عمر طولانی تری نسبت به خانه شما داشته باشد و حداقل نیاز به نگهداری داشته باشد. گرانیت، یکی از سخت ترین سنگ های موجود در طبیعت، به دلیل دوام و مقاومت در برابر حرارت، انتخاب خوبی برای آشپزخانه سنگی و جزیره ای است. این سنگ طبیعی می تواند خواسته های شلوغ ترین آشپزخانه ها را بدون نشان دادن نشانه هایی از سایش برآورده کند. هیچ دو صفحه گرانیتی شبیه هم نیستند. الگوی منحصر به فرد و ظرافت این سنگ دلیل دیگری است که میزهای گرانیتی یک انتخاب محبوب هستند. گرانیت و کوارتزیت بهترین سنگ های طبیعی برای میز و پشتی آشپزخانه هستند. آنها سخت، غیر متخلخل، بادوام هستند و به راحتی تمیز می شوند. شما امکانات زیبایی شناختی، رنگ ها و پرداخت های زیادی برای انتخاب دارید.

مطالب مشابه: انواع سنگ کف ساختمان، مزایا و معایب در معماری داخلی!

دیوار سنگی نشیمن
دیوار سنگی شومینه در نشیمن
دکوراسیون سنگی خانه
دکوراسیون سنگی در نشیمن
دیوار سنگی برای شومینه
دکوراسیون داخلی سنگی نشیمن
دیوار سنگی برای شومینه

استفاده از سنگ برای پوشش دیوار دکوراسیون

سنگ های طبیعی مانند تخته سنگ یا ماسه سنگ را می توان به عنوان محلول های روکش دیوار استفاده کرد. بافت و جذابیت بیشتری به دیوارهای داخلی می بخشد. می توانید با استفاده از روکش سنگی در اتاق نشیمن و آشپزخانه، تقسیمات داخلی ایجاد کنید. یا می توانید با پوشاندن دیوارها با انواع مختلف سنگ طبیعی، بافتی به آن اضافه کنید. حتی شما می توانید دیوارهای آشپزخانه خود را بازسازی کنید.

مطالب مشابه: سنگ دکوراتیو مصنوعی، جدیدترین های بازار!

دیوار سنگی در دکوراسیون
دکوراسیون سنگی دیوار
دکوراسیون سنگی خانه و نشیمن
دیوار آشپزخانه سنگی
دیوار سنگی در دکوراسیون
دیوار سنگی در دکوراسیون
دیوار سنگی در دکوراسیون با شومینه
دیوار سنگی در دکوراسیون
دیوار سنگی در دکوراسیون با شومینه
دیوار سنگی در دکوراسیون
دیوار سنگی در دکوراسیون شومینه
دیوار سنگی در دکوراسیون

اگر دوست دارید بخشی از خانه خود را با سنگ‌های طبیعی و دکوراتیو دکور کنید، می‌توانید از متخصصین معماری و دکوراسیون در چیدانه کمک بگیرید.

مطالب پیشنهادی: 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه