Chidaneh.com placeholder image

مبلمان طبی اداری لوکس ؛ هم زیبایی هم سلامتی

به قلم: مژگان احمدی

نشستن زیاد در پشت میز کار و مشکلاتی که از نظر جسمی برای کارمندان به همراه دارد، تبدیل به یک معضل بزرگ شده است که با استفاده از مبلمان طبی اداری لوکس می‌توانید به راحتی حل کنید و با کمک آن سلامت پرسنل مجموعه خود را ارتقا دهید. به همین دلیل امروز چیدانه تصمیم دارد، با معرفی بهترین مبلمان اداری و انواع صندلی و مبل طبی راه کارهای خوبی را برای داشتن یک دکوراسیون لوکس ارائه دهد که به سلامت افراد نیز کمک نیز می‌کند؛ پس با ما همراه باشید.

میز و صندلی گلدسیت
صندلی‌های ویزیتوری شیک و جذاب مدل دراما
میز و صندلی گلدسیت

چوب و هنر

میز و مبلمان طبی اداری لوکس نقطه تمرکز سلامتی

تنها لوکس بودن مبلمان کافی نیست و برای حفظ سلامت افراد داشتن یکسری خصوصیات در مبل‌های اداری کاملا الزامی است مخصوصا در یک دهه اخیر شرکت‌ها نسبتا به وضعیت سازگار بودن ساختار مبلمان با سلامت پرسنل خود توجه ویژه‌تری دارند. 

به همین دلیل صندلی‌های ارگونومیک معروف به صندلی طبی اداری طرفداران زیادی در دنیا پیدا کرده‌اند و یکی از وسایل مهم و ضروری در طراحی و دکوراسیون هر شرکتی هستند. معمولا مدیران قبل از تهیه هر چیزی به فکر خرید صندلی و مبل اداری به سر می‌برند؛ چرا که به خاطر حضور طولانی مدت در محیط کار و به پا داشتن کفش افراد را به شدت خسته می‌کند.

میز و صندلی گلدسیت
صندلی‌های ویزیتوری شیک و جذاب مدل دراما
میز و صندلی گلدسیت

حالا اگر وضعیت بدنی آنها بر روی صندلی در یک وضعیت استاندارد قرار نداشته باشد، در طی چند سال شاهد بروز انواع بیماری‌های مفصلی در کارمندان خواهیم بود. علاوه بر آن این موضوع باعث می‌شود تا افراد در محیط کار بیشتر دچار احساس خستگی و خمودگی شوند و این مساله بر روی میزان بازدهی آنها تاثیر بسزایی دارد؛  در حالی که در زمان استفاده از مبلمان طبی اداری لوکس این مشکل به ندرت دیده می‌شود. در نتیجه برای افزایش راندمان و فراهم کردن یک شرایط ایده‌آل و مناسب برای بالا بردن بهره‌وری پرسنل تهیه مبل اداری طبی دیگر هزینه نیست یک سرمایه گذاری بزرگ برای نگهداری از منابع انسانی یک مجموعه است.    

میز و صندلی گلدسیت
صندلی‌های ویزیتوری شیک و جذاب مدل دراما
میز و صندلی گلدسیت

صندلی طبی یا صندلی ارگونومیک: پیشگیری از آسیب های جسمانی

صندلی‌های طبی یا صندلی ارگونومیک در حقیقت مخصوص شرکت‌ها و فضاهای کاری طراحی شده‌اند تا آرامش را برای کارمندان فراهم کنند تا کمتر درگیر خستگی‌های ناشی از نشستن زیاد و طولانی شوند. حواس‌تان باشد که هر صندلی طبی‌ای صندلی طبی نیست!

بنابراین باید در زمان خرید مبلمان اداری بسیار حواس‌تان جمع باشد و شخصی که مامور خرید است با کسب اطلاعات و بررسی تمامی ویژگی‌هایی که یک صندلی ارگونومیک دارد، اقدام به تهیه مبل و صندلی اداری کند. البته جدا از اینکه این مدل مبلمان براساس اصول پزشکی و آخرین استانداردهای دنیا طراحی و تولید شده‌اند ظاهری بسیار زیبا و شیکی دارند و جز مبلمان طبی اداری لوکس به شمار می‌روند . 

میز و صندلی گلدسیت
شیک‌ترین صندلی‌های اداری ویزیتوری
میز و صندلی گلدسیت

یادتان باشد که خرید مبلمان طبی اداری لوکس هر چقدر هم که گران باشد یک سرمایه گذاری به شمار می‌رود؛ چرا که از آسیب‌های احتمالی که قرار است به جسم افراد وارد شود و هزینه‌هایی که باید برای درمان فرد داشته باشید پیشگیری می‌کند. پرداخت بها سلامتی به مراتب بهتر از پرداخت هزینه‌های درمانی است و با این روش بر روی سلامتی خود سرمایه گذاری می‌کنید و هم اینکه از سلامت منابع انسانی خود مطمئن خواهید بود و همچنین اینکه تاثیر مثبتی بر روی طراحی دکوراسیون شرکت خود می‌گذارید و با یک انتخاب مزایای زیادی نصیب خود می‌کنید که در آینده باعث احساس رضایت شما از شرایط کاری‌تان خواهد بود.

در نتیجه با استفاده از مبلمان طبی اداری لوکس برای همیشه با گردن درد و کمر درد خداحافظی کنید. البته توصیه اکید پزشکان متخصص نیز برای افرادی که با کمر درد و گردن درد دست و پنجه نرم می‌کنند این است که از مبل طبی هم در خانه و هم در فضای کاری استفاده کنند و هرگز بر روی صندلی‌های غیر طبی ننشینند تا به بهبود روند درمان شان کمک کرده باشند. البته میز و صندلی گلدسیت ویژگی‌های لازم برای حفظ سلامت پرسنل و کارمندان را دارا است و امتحان خود را به خوبی پس داده است.

میز و صندلی گلدسیت
انواع طرح‌های صندلی اداری مدل گلدن
میز و صندلی گلدسیت

صندلی طبی ارگونومیک یا صندلی های لوکس اداری؟!

صندلی‌های اداری ارگونومیک براساس ارگونومی خاصی طراحی و پیاده سازی شده است که حاصل تحقیقات و بررسی افراد متخصص این حوزه است و به همین جهت جایگاه خوبی در تمامی شرکت‌های دنیا برای خود پیدا کرده است به شکلی که کارمندان احساس راحتی بیشتری دارند و کمتر متوجه گذر زمان می‌شوند؛ بنابراین با حوصله بیشتری به کارهای خود رسیدگی می‌کنند و در طولانی مدت احساس خستگی کمتری نیز دارند. به همین دلیل بر روی داشتن یک روحیه مثبت در کارمندان شرکت نیز اثر گذار است.

اگر در فکر داشتن یک دکوراسیون شیک در شرکت خود هستید با مبلمان طبی اداری لوکس می‌توانید این کار را خیلی سریع و راحت انجام دهید. اما برای انتخاب دقیق و مطمئن عجله نکنید و قبل از هر چیز حتما از یک کارشناس حرفه‌ای کمک بگیرید، تا با آگاهی کامل نوع و مدل ست مبلمان اداری را انتخاب کنید. البته کارشناسان گلدسیت به صورت کاملا دقیق اطلاعات لازم را در این خصوص در اختیارتان خواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید: 38 مدل طراحی دکوراسیون اداری شیک و زیبا

میز و صندلی گلدسیت
مبلمان مدرن راحتی مدل فلین
میز و صندلی گلدسیت

6 عامل اثر گذار در مبلمان طبی اداری لوکس

در زمان خرید مبلمان اداری به این 6 نکته توجه داشته باشید که شامل موارد ذیل است:

  1. ارتفاع صندلی اداری طبی
  2. بخش یا قسمت نشیمنگاه صندلی
  3. روکش صندلی و فرم و حالت آن
  4. بخش یا قسمت تکیه گاه صندلی طبی
  5. دسته‌های صندلی طبی
  6. پایه‌های صندلی طبی

میز و صندلی گلدسیت
مبلمان مدرن راحتی مدل فلین
میز و صندلی گلدسیت

ارتفاع صندلی اداری طبی

ارتفاع صندلی در تمامی شرایط مهمترین فاکتور به شمار می‌رود. یک صندلی اداری خوب باید خیلی سریع و راحت متناسب با قد هر فرد قابل تنظیم باشد تا در زمان نشستن کمترین فشار به مفاصل بدن‌تان وارد کند و سریع خسته نشوید. ارتفاع صندلی طبی چیزی بین 40.45 تا 53/35 سانتی‌متر است. البته این فاکتور در خصوص صندلی‌های اداری طبی نیست و تمامی مبلمان طبی اداری لوکس این خصوصیت را دارا هستند.

میز و صندلی گلدسیت
انواع طرح‌های صندلی اداری مدل گلدن
میز و صندلی گلدسیت

بخش یا قسمت نشیمنگاه صندلی

عرض یا پهنا نشیمنگاه بین 42 تا 50 سانتی‌متر است و فرد در زمان نشستن بر روی صندلی به طور استاندارد باید 2 تا 3 سانتی متر از دو طرف صندلی خالی بماند تا کاملا راحت باشید. حتما در زمان خرید قد و وزن خود در نظر داشته باشید چون میزان قد و وزن در انتخاب مدل صندلی اهمیت زیادی دارد.

میز و صندلی گلدسیت
مبلمان 5نفره مینیمال مدل فلین
میز و صندلی گلدسیت

روکش صندلی و فرم و حالت آن

این قسمت اهمیت زیادی دارد؛ چرا که روی جنبه بصری مبلمان طبی اداری لوکس تاثیر زیادی می‌گذارد و می‌تواند توسط مشتری یا انتخاب شود یا رد! در نتیجه به هر آنچه که ممکن است مورد توجه مشتری‌تان قرار بگیرد توجه داشته باشید. همچنین فرم و حالت صندلی و سُر بودن آن اهمیت زیادی دارد اگر روکش صندلی لیز باشد احتمال انتخاب شدنش بسیار کم خواهد شد؛ چرا که در زمان کار آرامش را از کارمند می‌گیرد. بهترین صندلی‌های طبی برای محیط دارای روکش‌های چرمی از جنس پارچه‌های مرغوب هستند که در زمان استفاده شرایط تهویه را فراهم می‌کنند.

میز و صندلی گلدسیت
مبلمان 5نفره مینیمال مدل فلین
میز و صندلی گلدسیت

بخش یا قسمت تکیه گاه صندلی طبی

این قسمت حتما باید با توجه به فرم و حالت پشت و کمر طراحی شده باشد، تا در زمان نشستن بر روی صندلی طبی اداری لوکس راحت باشید و پشت صندلی با قوس و انحنای کمرتان کاملا مماس باشد. انحنای صندلی باید در ارتفاع 14 تا 21 سانتی‌متری باشد، تا کاملا گودی کمر را پر کند تا در زمان کار طولانی خسته نشوید و کمر درد سراغ‌تان نیاید. استفاده از این مدل صندلی را افرادی که دچار دیسک کمر یا هر نوع ناراحتی در ناحیه عضلات کمر دارند، می‌تواند مفید باشد.

دسته های صندلی طبی

تمامی میز و صندلی گلدسیت قابلیت تنظیم شدن را دارا هستند تا در زمان خستگی بتوانید دسته ها را جابه جا کنید تا بدین طریق به دست و مچ و شانه‌های‌تان فشاری وارد نشود.

میز و صندلی گلدسیت
مبلمان مدرن راحتی مدل فلین
میز و صندلی گلدسیت

پایه های صندلی طبی

تمامی صندلی‌های اداری 5 چرخه دارند که امکان جابه جایی راحت و آسان را برای فرد فراهم می‌کنند. جنس این پایه‌ها از آلومینیوم یا فولاد است و مقاومت بسیار بالایی دارند. این صندلی با کوچکترین تکان یا فشارهای غیر ارادی جابجا نشده و باعث اذیت شدن فرد نمی‌شود همچنین کلیه میز و صندلی‌های اداری و مبلمان طبی اداری لوکس گلدسیت کیفیت بالایی دارند و به راحتی قابل تنظیم هستند.

کلام آخر

یکی از دغدغه‌های اصلی که اغلب شرکت‌ها و موسسه‌های اداری با آن روبه رو هستند این است که از کجا و از چه برندی خرید کنند تا بعدا مجبور به خرید مجدد مبلمان اداری نباشند. توصیه چیدانه برای تمامی این افراد میز و صندلی گلدسیت است. گلدسیت یکی از بهترین و مطمئن ترین برندهای ایرانی است که شیک‌ترین و زیباترین مبلمان طبی اداری لوکس را براساس آخرین استانداردهای جهانی ارائه می‌دهد و برای تمامی محصولات خود گارانتی و تضمین لازم را ارائه می‌دهد.

مطالب مرتبط:

نویسنده: راضیه حسین آبادی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه