Chidaneh.com placeholder image

تصاویر منزل رضا رویگری لو رفت! حضور هنرمندان در خانه جدید رویگری

به قلم: مژگان احمدی

طبق ویکی‌پدیا، رضا رویگری زادهٔ 6 دی 1325 در منطقه تجریش تهران است. حاصل ازدواج نخست او، پسری به نام «کیارش رویگری» زاده 1353 است. وی در سال 1391 با تارا کریمی ازدواج کرد. رضا رویگری چند سالی است که به بیماری مبتلاست و در این مدت کمتر در سینما و تلویزیون بازی کرده و چند بار هم در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفته‌است و در آسایشگاه کهریزک به سر می‌برد. او این خبر را از طریق کلیپ ویدیویی به طرفدارانش و مردم اطلاع رسانی کرد. تصویری منتشر شده که گروهی به او می‌گویند خانه‌ای با یک پرستار اختصاصی برای او آماده کرده‌اند. 
می‌توانید در ادامه تصاویر منزل رضا رویگری را ببینید.

بیوگرافی رضا رویگری

  • نام: رضا
  • نام خانوادگی: رویگری
  • تاریخ تولد: 1325/10/6
  • محل تولد: تهران
  • تاهل: متاهل

به گزارش شمانیوز رضا رویگری در سال 26 دی ماه 1325 در منطقه تجریش در تهران به دنیا آمد. تنها فرزند خانواده بوده و یک پسر دارد و یک نوه دختر، دوران مدرسه و دبیرستان را در همان تجریش به پایان رساند. او به خلبانی علاقه مند بود و دوبار امتحان داد ولی قبول نشد. سپس به نقاشی روآورد و با نمایش «ویس و رامین» به کارگاه نمایشی پیوست. او در جشنواره های نانسی، ورشو و چند شهر آلمان و آمریکا نمایش هایی را اجرا کرده است. بازی در سریال های تلویزیونی را با سریال «محله بهداشت» شروع نمود.

سرویس خواب بالسا

با فیلم «عقابها» به کارگردانی زنده یاد خاچیکیان به سینما آمد و 28 فیلم سینمایی بازی کرد و برای کارهای خود آهنگسازی نیز کرد. او در چند نمایشگاه نقاشی در ایران و آمریکا شرکت کرد و یک کنسرت نیز در سال 1996 در آمریکا برگزار نمود.

خوانندگی رضا رویگری

رضا رویگری یک کنسرت نیز در سال 1996 در آمریکا برگزار نمود.

رضا رویگری تاکنون سه آلبوم موسیقی با نام های «از عشق گفتن» و «غوغا» و «کازابلانکا» به بازار هنر عرضه کرده است.

وی همچنین، خوانندهٔ سرود معروف ایران ایران (الله الله) در اول انقلاب می باشد.

زندگی شخصی رضا رویگری

به ورزش علاقه فراوانی دارد و بیشتر عصرها اگر سرصحنه نباشد، باید او را در باشگاه بدنسازی ببینید. سعی می کند غذاهای دریایی میل کند و به پوست صورتش برسد، او یکی از محبوب ترین بازیگران میانسال است. آدم حساس و دل نازکی است، می گوید:کودک درونم حضور پررنگی در زندگی ام دارد.

پسر و نوه رضا رویگری

رضا رویگری یک پسر دارد که در آلمان زندگی میکند و یک نوه به نام آوا دارد که در سال 1386 در گوا هند به دنیا آمده است.

رضا رویگری در خانه جدید

به گزارش خبرنگار ایمنا، چندی پیش و در پی انتشار ویدئویی از حضور رضا رویگری در خانه سالمندان، جمعی از هنرمندان و مسئولان به عیادت وی رفتند و وعده فراهم کردن یک منزل مسکونی و پرستار خصوصی داده شد.

بر این اساس این بازیگر پیشکسوت با حمایت سازمان صداوسیما و جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان وی به منزل جدیدی که برای او تهیه شده نقل مکان می‌کند.

رویگری چند سالی است که به دلیل بیماری کمتر در آثار سینمایی و تلویزیونی حضور داشته است.

«مختارنامه»، «بوتیک»، «سال‌های مشروطه»، «معصومیت از دست رفته»، «معراجی‌ها»، «دارا و ندار»، «به کجا چنین شتابان» و «محله برو و بیا» از جمله سریال‌ها و فیلم‌هایی سینمایی است این بازیگر قدیمی است.

رضا رویگری بازیگر، خواننده و نقاش ایرانی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را در اواخر دهه 1340 آغاز کرده و در سینما، تلویزیون و تئاتر پرکار بوده است. وی همچنین خواننده سرود «ایران ایران ایران» در اوایل انقلاب 1357 بوده است و برای بازی در بوتیک (1382) نامزد دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن سینمای ایران شد.

تصاویر حضور هنرمندان در منزل رضا رویگری

پرده پذیرایی در منزل رضا رویگری

چیدمان مبلمان در منزل رضا رویگری

مطالب پیشنهادی مرتبط:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه