Chidaneh.com placeholder image

میز عسلی و جلومبلی چوبی گرد، چه مدلی باشه خوبه؟

به قلم: سمانه زارعی

اغلب افراد زمان خرید ست مبلمان منزل، میز عسلی و جلومبلی هم انتخاب می­ کنند. اغلب مدل­ های ست مبلمان، جلومبلی طراحی شده و هماهنگ با سبک مبلمان را دارند. میز عسلی و جلومبلی چوبی گرد، یکی از انواع میزهای موجود در بازار است. با توجه به فرم مبلمان و همچنین سبک دکوراسیون منزل می ­توانید یکی از انواع میز جلومبلی گرد را انتخاب کنید. در این مطلب با گروه محصولات چوبی آوان همراه هستیم تا راجع به میز عسلی و جلومبلی چوبی گرد صحبت کنیم. با چیدانه همراه باشید.

 

قالیشویی ادیب

گروه محصولات چوبی آوان
میز جلومبلی گرد راش
گروه محصولات چوبی آوان

میز جلو مبلی گرد چوبی

دکوراسیون فضای پذیرایی برای خانواده­ ها اهمیت دارد و نقش مهمی در دکوراسیون منزل بازی می­ کند. میز جلومبلی یکی از وسایل مهم در پذیرایی است که باعث ایجاد جذابیت فضای پذیرایی می­ شود. بر اساس فرم مبلمان، نوع چیدمان آنها و فرم فضای پذیرایی می ­توانید یک میز جلومبلی با فرم مربع و یا گرد و یا مستطیل انتخاب کنید.

 

گروه محصولات چوبی آوان
میز عسلی گرد مینیمال
گروه محصولات چوبی آوان

میز عسلی و جلومبلی چوبی گرد، برای چه فضایی؟

همانطور که گفتیم، میز عسلی و یا جلومبلی باید با توجه به نوع سبک دکوراسیون و سبک طراحی مبلمان انتخاب شود. میز عسلی و جلومبلی چوبی گرد که به شکل ساده ­ای طراحی شده باشد با یک دکوراسیون مدرن بسیار متناسب خواهد بود. ولی اگر به دنبال تهیه میز جلومبلی و یا عسلی برای قرار دادن در کنار مبلمان کلاسیک هستید، وجود منبت ­کاری و یا طرح و نقش بر روی آن لازم است.

 

گروه محصولات چوبی آوان
میز عسلی گرد مینیمال
گروه محصولات چوبی آوان

میز عسلی و جلومبلی چوبی گرد، حتما ست باشن؟

اغلب در ست مبلمان، میز عسلی و یا میز جلومبلی متناسب با مبلمان طراحی می­ شود و همراه با ست مبلمان به فروش می ­رسند، ولی با این حال دلیل نمی ­شود شما حتما همان میز جلومبلی را تهیه کنید. و می­ توانید انتخابی متفاوت داشته باشید. ممکن است رنگ و طرح دیگری برای میز جلومبلی و یا میز عسلی مد نظرتان باشد. در اینصورت می­ توانید مبلمان خود را خریداری کنید و میز جلو مبلی و عسلی را به طور جداگانه و با نظر خودتان سفارش بدهید.

 

گروه محصولات چوبی آوان
میز جلومبلی گرد راش
گروه محصولات چوبی آوان

میز عسلی چوبی گرد، یک کار مینیمال!

اگر به دنبال سادگی هستید، یک میز جلومبلی چوبی گرد که به صورت مینیمال طراحی شده است، انتخابی بسیار مناسب است. اولین کاربرد میز جلومبلی؛ قرار دادن وسایل پذیرایی بر روی آن است، ولی این میز پرکاربرد می­ تواند برای قرار دادن، وسایل دم دستی مانند مجله و روزنامه و یا یک اکسسوری تزیینی برای زیبایی مورد استفاده باشد.

 

گروه محصولات چوبی آوان
میز جلومبلی گرد راش
گروه محصولات چوبی آوان

میز عسلی و جلومبلی چوبی گرد، هویت بخش پذیرایی خانه!

هنگام خرید میز جلومبلی، شاید فرم آن خیلی به نظرتان مهم نیاید، ولی فرم دایره، مربع و یا مستطیلی بودن میز اهمیت دارد و بخشی از جذابیت فضای پذیرایی را می­سازد. فرم منحنی میز جلومبلی گرد، باعث می­ شود فضای نشیمن یا مبلمان سرد و بی روح نباشد. به طور کلی برای انتخاب فرم میز جلومبلی و یا عسلی باید به شکل وسایل دیگری مانند فرش، پرده، مبلمان هم توجه کنید. وجود تناسب باعث همخوانی و تعادل در فضا می ­شود.

 

گروه محصولات چوبی آوان
میز عسلی گرد مینیمال
گروه محصولات چوبی آوان

میز عسلی گرد چوبی با سه پایه

میزهای عسلی، میزهای کوچکتری هستند که در پذیرایی از مهمان به شما کمک می­ کنند. به خصوص وقتی که ست مبلمان تعداد مبل زیادی دارد، پذیرایی با یک میز جلومبلی امکان پذیر نیست، با استفاده از میز عسلی دسترسی مهمان­ ها به وسایل پذیرایی امکان­پذیر و راحت ­تر می­ شود. میزعسلی که در تصویر بالا می­ بینید یکی از طراحی­های گروه محصولات چوبی آوان است. در این مدل از میز عسلی از سه عدد پایه استفاده شده است که ظاهر میز عسلی را خاص تر کرده است.

 

گروه محصولات چوبی آوان
میز عسلی گرد مینیمال
گروه محصولات چوبی آوان

میز عسلی و جلومبلی گرد، استاندارد بخرید!

یکی از مهم ترین ویژگی­ هایی که میز عسلی و میز جلومبلی باید داشته باشند این است که باید استاندارد باشند. بهترین ارتفاع برای میز جلومبلی؛ 5 سانتیمتر بالاتر از سطح نشیمن مبلمان است. در این صورت بهتر است ارتفاع میز حدود 50 سانتی­متر باشد. همچنین ابعاد سطح میز باید به اندازه ­ای باشد که به راحتی وسایل پذیرایی روی آن جا بگیرند. طول میز جلومبلی استاندارد بین 90 تا 150 سانتی­متر و عرض­شان تقریبا 40 تا 90 سانتی­متر است. با توجه به اینکه مدل و ابعاد مبلمان چقدر است و همچنین میزان رفت و آمد و مهمان­ هایتان زیاد یا کم است می ­توانید میز جلومبلی با ابعاد مناسب را انتخاب کنید.

 

میز جلومبلی و عسلی چوبی گرد

گروه محصولات چوبی آوان
میز عسلی گرد مینیمال
گروه محصولات چوبی آوان

میز عسلی و جلومبلی چوبی گرد؛ انتخاب شما چیست؟

قبل از اینکه اقدام به سفارش و یا خرید میز عسلی و جلومبلی چوبی گرد کنید، شرایط فضای پذیرایی و منزل، ابعاد و اندازه مبلمان پذیرایی را مد نظر قرار دهید. میز عسلی و جلومبلی گرد می ­تواند یک انتخاب مناسب برای انواع سبک­ های دکوراسیون باشد. 

گروه محصولات چوبی آوان در زمینه تولید انواع اکسسوری چوبی فعالیت می­کند و می­ تواند در خرید انواع میز جلومبلی و عسلی چوبی کنار شما باشد. برای دیدن نمونه کارهای این گروه به پروفایل محصولات چوبی آوان سر بزنید.

 

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه