Chidaneh.com placeholder image

صفر تا صد هر آنچه که باید درباره قفسه‌بندی فلزی خانگی بدانید!

به قلم: مهشید بختیاری

شاید یکی از بزرگترین دغدغه‌های زندگی شهری و آپارتمانی کمبود فضا برای جا دادن وسایل متنوع در خانه باشد. در این صورت تنها راه چاره استفاده بهینه از فضای موجود است. در حل این مشکل قفسه‌ها می‌توانند نقش تاثیرگذاری داشته باشند و بخش بزرگی از این نیاز را برطرف کنند. در این مقاله می‌خواهیم به طور مفصل درباره قفسه‌بندی فلزی خانگی صحبت کنیم، المانی که می‌تواند نظم و انضباط وسایل شما را مدیریت کند و از طرفی با یک طراحی جذاب و حرفه‌ای می‌تواند باعث زیبایی‌بخشی و دیزاین محیط خانه نیز بشود.

گروه صنعتی الکومودو اولین و تنها تولیدکننده سیستم طبقه‌بندی سنگین در ایران، در این مقاله به شما معرفی خواهند شد. اگر شما هم می‌خواهید به محیط شلوغ و درهم و برهم خانه خود سر و سامان بدهید این مقاله مخصوص شماست.

تابلو فرش ریحان

گروه صنعتی الکومودو
قفسه بندی فلزی خانگی
گروه صنعتی الکومودو

انواع قفسه‌بندی فلزی خانگی؛ کاربرد این قفسه‌ها چیست؟

شاید هنوز هم به طور دقیق ندانید این شلف‌ها را می‌شود در کجای خانه قرار داد و از آن بهره برد؟ ما به شما می‌گوییم:

قفسه‌بندی فلزی خانگی برای حمام

عموما افراد هنگام استحمام برای دسترسی به شامپو، صابون، شوینده‌ها، حوله و لوازم نظافتی خود به مشکل می‌خورند. شلف‌ها به راحتی می‌توانند نگهداری از این لوازم را بر عهده بگیرند و از آنجا که معمولا حمام‌ها فضاهای کوچکی هستند و متراژ بالایی ندارند این قفسات فلزی فضای خوبی در اختیار افراد قرار می‌دهند. به تازگی هم مد شده است که برای دیزاین حمام و سرویس بهداشتی از لوازم تزئینی و خاص استفاده می‌کنند. یک قفسه‌بندی فلزی خانگی میزبان مناسبی برای اقلام دکوراتیو شماست. تنها نکته‌ای که در انتخاب قفسه برای حمام باید به آن دقت کنید این است که حواستان باشد شلف‌هایی که می‌خرید مقاومت خوبی در برابر رطوبت و گرما داشته باشند تا زنگ نزنند و آسیب نبینند.

قفسه‌بندی فلزی خانگی برای آشپزخانه

آشپزخانه پر از وسایل ریز و درشت است که معمولا صاحبخانه‌ها هنگام چیدن و مرتب کردنشان به مشکل می‌خورند. بسیاری از وسایل فاسدشدنی هستند و برخی دیگر نیاز است همیشه در دسترس باشند. درست است که کابینت‎‌ها تا حد زیادی فضای آشپزخانه را منظم کرده‌اند اما حضور یک قفسه‌بندی فلزی خانگی نه تنها ظاهر آشپزخانه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد بلکه مسلما میزبان خوبی برای وسایل شما خواهد بود. در این صورت می‌توانید قابلمه‌ها، شیشه‌های ادویه، ماگ‌های زیبا، وسایل دکوراتیو و ظروف سنگین خود را داخل قفسات آن جا بدهید بدون این که نگران باشید این قفسات کج شوند، شکم بدهند، مقاومت خوبی نداشته باشند و وسایل شما از روی آن سقوط کنند. فلزات عناصر بادوام و مقاومی هستند و خیال شما را از بابت نگهداری از وسایل راحت خواهند کرد. در این صورت دیگر لازم نیست برای پیدا کردن یک وسیله تمام کابینت‌ها را زیر و رو کنید و دسترسی‌تان به وسایل آسان‌تر خواهد شد.

گروه صنعتی الکومودو
قفسه بندی فلزی خانگی
گروه صنعتی الکومودو

قفسه‌بندی فلزی خانگی برای تزئینات

این قفسه‌بندی‌ها نمایشگاهی عالی هستند برای این که وسایل نفیس و دوست‌داشتنی خود را روی آن بچینید و در معرض دید قرار بدهید. بهترین جا برای این مدل قفسه‌بندی فلزی خانگی در اتاق پذیرایی یا اتاق خواب است.اشیاء دکوراتیو و تزئینی شما برای این که بیشتر به چشم بیایند در طبقات این قفسه‌ها قرار می‌گیرند. شاید یکی از دلایلی که قفسه‌بندی فلزی خانگی برای نمایش دادن لوازم ترئینی به کار می‌رود این باشد که خود این قفسات تزئینات شلوغ و چشمگیری ندارند و توجه بیننده بیشتر به محتوای این شلف‌ها جلب می‌شود تا ظاهر خود آن‌‍ها.

گروه صنعتی الکومودو
قفسه بندی فلزی خانگی
گروه صنعتی الکومودو

قفسه‌بندی فلزی خانگی برای جالباسی

اگر ار لباس‌های متعدد و متنوعی استفاده می‌کنید و کیف و کفش زیادی دارید و نیاز دارید که به تمام آن‌ها دسترسی راحتی داشته باشید این نوع قفسه‌ها می‌توانند کار شما را آسان کنند. شاید ترجیح بدهید در هر فصل لباس‌های فصلی خود را روی دست بیاورید و مابقی لباس‌های بلااستفاده را در کمد جاسازی کنید. در هر صورت کافی است بنا به نیاز خود یک مدل قفسه‌بندی فلزی خانگی در گوشه اتاق خواب خود قرار بدهید و مانند رگال لباس‌های موردنیاز خود را به آن آویزان کنید. کیف و کفش و سبد لباس‌های دیگرتان را هم می‌توانید در طبقات دیگر آن قرار بدهید تا برای پیدا کردن هرکدام از لباس‌های خود مجبور نباشید تمام کمد خود را بیرون بریزید و دوباره جمع کنید. قفسه‌بندی فلزی خانگی دارای مدل‌های متعددی است، بستگی دارد شما بخواهید با چه هدفی آن را بخرید و در کجا قرار بدهید.

گروه صنعتی الکومودو
قفسه بندی فلزی خانگی
گروه صنعتی الکومودو

قفسه‌بندی فلزی خانگی برای جاکفشی

جاکفشی یکی از لوازمی است که در همان بدو ورود توجه مهمانان را به خود جلب می‌کند و به نوعی گویای سلیقه شماست. خیلی‌ها دوست دارند از جاکفشی‌های درب‌دار استفاده کنند اما ترجیح عده‌ای دیگر این است که تمام کفش‌های خود را جلوی چشمشان بچینند تا بتوانند به راحتی یکی از آن‌ها را برای پوشیدن انتخاب کنند. قفسه‌بندی فلزی خانگی این نیاز را هم رفع می‌کند و به عنوان اولین المانی که به چشم یک تازه‌وارد می‌آید می‌تواند وسیله‌ای شیک و جالب باشد.

گروه صنعتی الکومودو
قفسه بندی فلزی خانگی
گروه صنعتی الکومودو

قفسه‌بندی فلزی خانگی برای کتابخانه

انتخاب مدل یک وسیله برای خانه یک موضوع سلیقه‌ای است. کتابخانه از آن لوازم ضروری است که علاوه بر این که نشان از فرهنگ و سطح مطالعه صاحب خود دارد می‌تواند ذوق شخصی و هنری او را هم منعکس کند. ضمن این ک کتاب نیز گنجینه‌‍ای باارزش است و مراقبت درست از آن واجب و ضروری است. قفسه‌بندی فلزی خانگی برای آن دسته از افرادی که دوست دارند کتاب‌های متعدد خود را همیشه در دسترس داشته باشند گزینه‌ای عالی به شمار می‌رود. حتی می‌توانید خلاق باشید و برای این که فضای کتابخانه فلزی شما سرد و بی‌روح به نظر نرسد با گلدان‌ها و اکسسوری‌های کوچک و جذاب به آن رنگ و لعاب بدهید.

گروه صنعتی الکومودو
قفسه بندی فلزی خانگی
گروه صنعتی الکومودو

مزایای استفاده از قفسه‌بندی فلزی خانگی

این موارد چند مورد از مزایای بسیار قفسه‌بندی فلزی خانگی هستند:

  • نصب و راه‌اندازی ساده و آسان
  • مقاومت در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی
  • نظم‌دهی به فضاهای شلوغ و به هم ریخته
  • ایجاد مساحت مفید بیشتر و استفاده بهینه از فضای موجود
  • استحکام فوق‌العاده بالا در برابر ضربه و وزن سنگین وسایل
  • تنوع ظاهری بالا بنا بر نوع نیاز و مدل کاربری
  • افزایش سطح دید و ایجاد قابلیت دسترسی آسان به تمام محتویات آن
  • قابلیت شستشو و نظافت آسان
  • مناسب برای دکوراسیون مدرن و مینیمالیستی
  • مقرون به صرفه بودن

گروه صنعتی الکومودو
قفسه بندی فلزی خانگی
گروه صنعتی الکومودو

چرا قفسه‌بندی خانگی ال‌کومودو؟

نظم‌دهی به وسایل در محیط کار یا منزل و همچنین افزایش فضای مفید و استفاده بهینه از فضاهای پرت همواره یکی از مسائل مهم در زندگی امروزه بوده و هست. تاثیر منظم بودن محیط اطرافمان بر نظم فکری و تاثیر آن بر زندگی ما غیر قابل انکار است. سیستم قفسه‌بندی ال کومودو با ابعادی استاندارد، ظاهری ظریف و شیک و متناسب با هر دیزاین ، امکان استفاده مفید از فضا در هر مکان را برای شما فراهم می‌کند و شما می‌توانید از یک محیط منظم بعد از چیدمان مرتب وسایل لذت ببرید.

سیستم قفسه‌بندی مدرن ال کومودو بدون پیچ و مهره بوده و برای نصب و باز کردن نیازی به هیچگونه ابزاری ندارد. به علاوه روی پایه‌های این سیستم شیارهایی وجود دارد که به شما امکان تنظیم فاصله بین طبقات را به دلخواه و با توجه به ارتفاع وسایل می‌دهد.از دیگر ویژگی‌های این سیستم می‌توان به تحمل وزن بالا در هر طبقه اشاره کرد. قابلیت تحمل 300 کیلوگرم وزن در هر طبقه امکان استفاده از این سیستم را برای نظم‌‌دهی به وسایل سنگین و یا استفاده در محیط‌های صنعتی هم فراهم می‌کند.

گروه صنعتی الکومودو
قفسه بندی فلزی خانگی
گروه صنعتی الکومودو

کلام آخر

در این مقاله درباره قفسه‌بندی فلزی خانگی به طور مفصل صحبت کردیم. شاید مهم‌ترین دلیل مجبوبیت این مدل قفسه‌بندی‌ها این است که این تجهیزات علاوه بر نظام‌مند کردن محیط خانه، امکان دسترسی آسان را به تمام لوازم ریز و درشت منزل فراهم می‌کنند و فضای در دسترس ما را چندین برابر خواهند کرد، این ویژگی برای عصر امروز و زندگی‌های آپارتمانی ما امتیازی بی‌نظیر محسوب خواهد شد. حالا فقط یک سوال و.جود دارد که بدون پاسخ مانده است: قفسه‌بندی فلزی خانگی را از کجا تهیه کنیم؟ ما به شما می‌گوییم.

گروه صنعتی ال کومودو تولیدکننده سیستم طبقه‌بندی سنگین، اولین و تنها تولیدکننده این سیستم در ایران می‌باشد که با قابلیت‌های زیر تولید می‌گردد:  تحمل بیش از سیصد کیلوگرم در هر طبقه، نصب آسان و بدون پیچ و مهره، ظاهری شکیل، ابعاد استاندارد، دارای پوشش کروم یا رنگ الکترواستاتیک. می‌توانید نمونه‌کارهای این مجموعه را در صفحه پروفایل گروه صنعتی ال کومودو مشاهده بفرمایید.

 

 

مطالب پیشنهادی چیدانه به شما:

نویسنده: مهشید بختیاری
عضو تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه