Chidaneh.com placeholder image

مزایای شستشوی فرش با شامپو چیست؟

به قلم: مژگان احمدی

شستشوی فرش توسط مواد مختلفی با توجه به نوع آلودگی ها و همچنین محیط قالیشویی صورت می گیرد. با بررسی مزایای شستشوی فرش با شامپو به طور حتم افراد ترجیح می دهند تا در صورت امکان از این شیوه استفاده کنند.

قالیشویی ادیب
شستشوی فرش ماشینی و دستباف با بالاترین کیفیت
goldقالیشویی ادیب

سرویس خواب بالسا

معرفی انواع شامپو فرش جهت شستشوی فرش

فرش ها جزء جدایی ناپذیر از دکوراسیون داخلی بوده که به دلیل استفاده از آنها در کف فضا مقدار کثیفی و آلودگی در آنها بیشتر است. دلیل و علت آلودگی فرش ‌ها اهمیت ندارد؛ اما پس از ایجاد آلودگی باید از روی فرش تمیز شود. در چنین شرایطی با انبوهی از مواد شوینده برای فرش روبه رو می گردید.

در بین تنوع بالای مواد شوینده که برای شستشوی فرش مورد استفاده قرار می گیرد، شامپو‌ فرش جزء بهترین مواد است که امروزه بیشتر به آن توجه می شود. زیرا شامپو‌ فرش به نسبت سایر شوینده ها کیفیت بالاتری دارد.

شامپو فرش را در دو دسته تولید می کنند:

شامپو فرش خانگی

شامپو فرش خانگی دارای فرمولاسیون بسیار سبک و خاص است که برای شستشو و لکه برداری های ساده در منازل مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً شامپوهای خانگی در ظرف ‌های با حجم کوچک بسته بندی می شوند.

شامپو فرش صنعتی برای شستن فرش ماشینی

شامپو فرش صنعتی

شامپو فرش صنعتی از فرمولاسیون قوی تری برخوردار بوده و در حجم های بزرگ، مناسب برای استفاده در قالیشویی ها تولید می‌ گردد. به طور معمول در مراکز قالیشویی برای شستشوهای ویژه از شامپو فرش استفاده می کنند.

از شامپو فرش خانگی در صورت ایجاد لکه بر روی فرش یا برای برق انداختن فرش استفاده می کنند. لازم است تا برای بدست آوردن نتیجه بهتر، ابتدا مطابق دستورالعمل درج شده بر روی قوطی ترکیب شامپو را آماده کرده و از آن استفاده شود.

اما از شامپو فرش های صنعتی در مراکز قالیشویی برای شستشوی کامل فرش ها در مراحل اعلاشویی استفاده می کنند. به دلیل داشتن کیفیت بالا در سال ‌های اخیر بیشتر مورد توجه و استفاده قرار گرفته است.

مزایای استفاده از شامپو فرش در قالیشویی ها

در مراکز قالیشویی معتبر که به صورت حرفه ‌ای و با استفاده از دستگاه های کاملاً پیشرفته عمل شستشوی فرش ها را انجام می دهند، برای شستشوی اغلب فرش ها شامپو فرش به کار می برند.

به طور کلی استفاده از شامپو فرش به جای سایر مواد شوینده، مزایای بسیار زیادی به دنبال دارد. به همین جهت اغلب افراد ترجیح می ‌دهند، تا از خدمات قالیشویی هایی استفاده کنند که مجهز به این مواد شوینده می باشند.

در این بخش به مهمترین مزایای استفاده از شامپو فرش در قالیشویی ها می پردازیم:

  • شامپو فرش به هیچ عنوان الیاف بکار برده شده در فرش را سفت و سخت نمی کند.
  • پس از شستشوی فرش ها با استفاده از شامپو رنگ فرش کدر نمی گردد.
  • مهمترین مسئله ای که بیشتر مورد توجه است، هیچ گونه زرد آبی در فرش جمع شده و پس از شستشو فرش کاملا براق و با رنگ طبیعی می باشد.

برای استفاده از خدمات مختلف قالیشویی ها به صورت حرفه‌ ای لازم است تا از مراکز معتبر و فعال در این حوزه کمک بگیرید.

قالیشویی ادیب
شستشوی فرش ماشینی و دستباف با بالاترین کیفیت
goldقالیشویی ادیب

قالیشویی ادیب با توجه به رعایت استانداردهای شستشوی فرش و با استفاده از مواد شوینده استاندارد در صنعت قالیشویی توانسته خدمتی نوین در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در کارخانه قالیشویی ادیب با استفاده از دستگاه های مکانیزه شستشو انجام میگردد. علاوه بر این قالی ها در گرمخانه های بزرگ خشک و پس از اتو پرس بسته بندی میشود.

خدمت دیگری که قالیشویی ادیب در ارائه میدهد گارانتی شستشو می باشد. این گارانتی برای زمانیست که که مشتری از شستشو رضایت نداشته و یا اینکه خسارتی که بعد شستشو به فرش وارد شده را ضمانت میکند. 

علاوه بر این شما با رزرو در قالیشویی آنلاین ادیب میتوانید 20درصد تخفیف ویژه دریافت کنید. 

تهیه کننده محتوا: قالیشویی ادیب| شماره تماس: 0214704

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه