Chidaneh.com placeholder image

فروش فوق‌العاده لایکو؛ کالای خواب اتاق خود را گران نخرید!

به قلم: مهشید بختیاری

فرقی ندارد که از آن دسته‌ای باشید که هشت ساعت کامل را در طول شب می‌خوابند یا از آن افراد که به خواب کم بسنده می‌کنند، در هر صورت شما نیاز به یک خواب باکیفیت دارید تا بتوانید شاد و پرانرژی به فعالیت روزمره خود بپردازید. همه ما به طور طبیعی در حدود یک سوم شبانه روز خود را در خواب به سر می‌بریم، بنابراین توجه به این بخش از زندگی اهمیت بخصوصی دارد. این مقاله تعلق دارد به مجموعه‌ای که در زمینه تولید و توزیع و فروش کالای خواب به یکی از پیشتازان این صنعت تبدیل شده‌اند و با اعمال تخفیفات ویژه به دنبال کسب رضایت مشتریان خاص خود هستند. پس این مطلب را تا انتها بخوانید و فروش فوق‌العاده لایکو را در مجموعه کالای خواب لایکو به دوستان و نزدیکان خود نیز اطلاع بدهید.

کالای خواب، حمام و آشپزخانه
مدل‌های روتختی 2نفره اسپرت
کالای خواب، حمام و آشپزخانه

سرویس خواب بالسا

فروش فوق‌العاده لایکو؛ به کیفیت خواب خود اهمیت بدهید!

شاید برایتان جالب باشد اما حدود یک سوم از مردم جهان از بی‌خوابی رنج می‌برند و با مشکلاتی مانند استرس و افسردگی و اضطراب دست و پنجه نرم می‌کنند، در حالی که این حالات روانی در اکثر مواقع به کیفیت خواب آن‌ها برمی‌گردد. خوب خوابیدن به اندازه غذا خوردن، نوشیدن و نفس کشیدن برای بدن ضروری است و تمرکز و حال خوب، خلق و خو و تفسیر شما از مسائل مختلف را تحت تاثیر مستقیم خود قرار می‌دهد. در حقیقت اگر بخواهید خواب خوبی داشته باشید در درجه اول باید کالای خواب خوبی در اختیار داشته باشید. فروش فوق‌العاده لایکو این امکان را برای شما فراهم کرده است تا اجناس دلخواه و مورد علاقه خود را با قیمتی مناسب خریداری کنید. اما قبل از این که به فکر خرید از حراجی باشید بهتر است با مشخصات یک کالای خواب خوب بیشتر آشنا بشوید.

کالای خواب، حمام و آشپزخانه
مدل‌های روتختی 2نفره اسپرت
کالای خواب، حمام و آشپزخانه

فروش فوق‌العاده لایکو؛ اقلام مختلف کالای خواب چیست؟

شاید در نگاه اول کالای خواب را فقط پتو و بالشت و تشک در نظر بگیرید و فکر کنید که انتخاب آن‌ها چندان هم مساله پیچیده و سختی نیست! اما برای اینکه منظره‌ای دلنشین از محل خواب خود داشته باشید تا بتوانید هنگام خستگی‌های روزانه به آن پناه ببرید و خوابی خوش را تجربه کنید نیاز دارید تا اقلام متنوع کالای خواب را بشناسید:

بالشت

بسیاری از افراد بالشت را در خانه‌های خود و به روش‌های غیرعلمی می‌دوزند و مورد استفاده قرار می‌دهند، اما خوب است بدانید که در فروشگاه‌های مخصوص کالای خواب بالشت با علم روز دنیا و در سه سایز استاندارد تولید می‌شود، سایزی که با ابعاد سر و گردن شما متناسب است و از سلامت بدنی شما محافظت خواهد کرد.

متکا

متکاها بالشت‌های لوله‌ای شکل هستند که این روزها در خانه‌های ایرانی بیشتر نقش دکوراتیو و تزئیناتی دارند و برای تکیه دادن و به عنوان پشتی استفاده می‌شوند، هرچند در گذشته نقش بالشت زیر سر را داشتند.

کالای خواب، حمام و آشپزخانه
انواع مدل بالش و تشک‌های باکیفیت
کالای خواب، حمام و آشپزخانه

کوسن

کوسن‌ها معمولا با رنگ و طرح مبل و تختخواب ست می‌شوند و زیبایی کالای خواب را چندین برابر خواهد کرد.

روبالشی

لباس بالشت و کوسن شما باید نرم، لطیف و ضدحساسیت باشد، زیرا مستقیما با مو و پوست شما در ارتباط است و اگر جنسی زبر و خشن داشته باشد خیلی زود شما را از محل خوابتان دلزده می‌کند.

پتو

پتوها اصولا از پنبه، پشم و پلی‌استر و الیاف طبیعی تولید می‌شوند و معمولا عادت داریم که آن‌ها را با رویه‌های مختلف بپوشانیم تا زود کثیف نشوند و آسیب نبینند. 

لحاف

لحاف‌ها از پتوها ضخیم‌ترند و بیشتر برای فصول سرد و مناطق سردسیر استفاده می‌شوند. لحاف برای ما ایرانی‌ها حس و حالی نوستالژیک به همراه دارد و احتمالا بسیاری از ما را به یاد کرسی و لحاف گرم خانه مادربزرگمان می‌اندازد.

کالای خواب، حمام و آشپزخانه
انواع تشک طبی فنری
کالای خواب، حمام و آشپزخانه

روتختی

روتختی‌ها به دو نوع روپوش تختخواب و روانداز تخت تقسیم می‌شوند. روانداز تخت تنها روی تشک را می‌پوشاند اما روپوش تختخواب بلند است و لبه‌های آن به سطح زمین می‌رسد.

تشک

اگر تشک شما قدیمی و غیراستاندارد باشد خیلی زود شما را به بیماری‌های عضلانی مبتلا خواهد کرد و خواب راحت را از شما خواهد گرفت. تشک شما نه باید آنقدر نرم باشد که بدن شما در آن فرو برود و نه آنقدر سفت باشد که کمر و بدن شما را اذیت کند. به عنوان مثال تشک‌های فنری باید دارای فنرهای قوی و مستحکم باشند و پارچه آن‌ها دارای جنس خوب و دوخت مناسب باشد. اگر پارچه تشک مرغوبیت خوبی نداشته باشد احتمالا شما را دچار بیاری‌های آلرژیک و ناراحتی‌های پوستی خواهد کرد.

روتشکی

روتشکی ملحفه‌ای کش‌دار است که از تشک در برابر کثیفی و آلودگی محافظت خواهد کرد، روتشکی‌ها قابل شستشو و قابل تعویض هستند و استفاده از آن‌ها ضروری است تا تشک شما طول عمر بالاتری داشته باشد.

تخت مناسب

کالای خواب مهمی که در اتاق خود دارید تختخوابتان است. هنگام خرید تختخواب باید در درجه اول متراژ اتاق و جثه فرد استفاده‌کننده را در نظر بگیرید. نختخواب باید به اندازه‌ای باشد که تمام فضای شما را اشغال نکند و جایی هم برای تردد و رفت و آمد داشته باشید. ارتفاع تخت باید به گونه‌ای باشد که با آن احساس راحتی کنید، نه آنقدر بلند و مرتفع باشد که وقتی روی آن دراز می‌کشید احساس ناامنی کنید و نه آنقدر کوتاه و به زمین نزدیک باشد که با آن مشکل پیدا کنید و به شما حس آرامش ندهد. ارتفاع بهینه تختخواب 35 تا 50 سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شود. 

برخی تخت‌ها به واسطه بی‌کیفیتی و صداهای ناهنجاری که از خود تولید می‌کنند به یک زجر بزرگ در میان استفاده‌کنندگان تبدیل شده‌اند و با سر و صدای طاقت‌فرسای خود احساس آسایش را از صاحبان خود سلب می‌کنند. اتصالات ضعیف، تولید غیرحرفه‌ای و متریال نامناسب می‌توانند از دلایل تولید صدای تختخواب‌های نامرغوب باشند. همچنین تختخواب انتخابی شما نباید بوی نامطبوعی مانند بوی رنگ یا چوب بدهد، این موضوع بالاخص برای افرادی که از مشکلات تنفسی رنج می‌برند بسیار آزاردهنده خواهد بود. بنابراین به جای از کوره در رفتن بهتر است از همین حالا به فکر خرید یک تختخواب خوش‌کیفیت باشید.

مطالب پیشنهادی: کالای خواب شامل چیست؟ جدیدترین مدل‌های لطیف را ببینید

کالای خواب، حمام و آشپزخانه
مدل‌های متنوع پارچه ساتن طرح‌دار
کالای خواب، حمام و آشپزخانه

فروش فوق‌العاده لایکو؛ نکات کلیدی خرید کالای خواب

هنگام خرید اقلام کالای خواب این نکات را مد نظر داشته باشید:

نکته اول: علاوه بر این که جنس و کیفیت کالای خواب شما مهم و ضروری است، ظاهر و نمای آن نیز مساله‌ای مهم است. رنگ و طرح و مشخصات اقلام خواب شما بایستی با دکوراسیون اتاق خواب شما همخوانی داشته باشد تا ظاهر جذاب‌تری به محل خواب شما بدهد. جایی که استراحت می‌کند باید چشم‌نواز و آرامش‌بخش باشد و روح شما را تسکین بدهد، اتاق خواب شما پناهگاهی برای رفع خستگی‌هایتان است، بنابراین در هماهنگی المان‌های آن وسواس به خرج بدهید.

نکته دوم: به بافت پارچه کالای خواب خود اهمیت بدهید، زیرا این موضوع قدرت این را دارد که شما را از لوازم خوابتان دلزده کند یا شما را به اتاق خوابتان علاقمند کند! نوع بافت پارچه نشانه برتری آن نیست، در حقیقت اینجا تنها سلیقه و روحیات شماست که در انتخاب نوع بافت پارچه کالای خوابتان حکم می‌دهد. به عنوان مثال اگر دوست دارید ملحفه خوابتان آزاد و رها باشد احتمالا پارچه‌های ساتن به مذاقتان خوش می‌آید، یا پارچه‌های ژرسه در عین این که نرم و لطیفند اما روی سطح تختتان لیز می‌خورند، پس اگر دل خوشی از روتختی‌هایی که از روی تخت پایین می‌افتند نداری بهتر است سراغ این نوع پارچه نروید. بنابراین این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه نوع بافتی برای سبک زنگی شما مناسب است.

نکته سوم: هنگام انتخاب اقلام کالای خوابتان معجزه رنگ‌ها را در نظر بگیرید. انتخاب یک رنگ آرامش‌دهنده و چشم‌نواز می‌تواند به آسودگی روح شما کمک زیادی کند. معمولا برای اتاق خواب استفاده از رنگ‌های تند و جیغ توصیه نمی‌شود و بهتر است کالای خواب خود را از پالت رنگ‌های خنثی و ملایم انتخاب کنید.

کالای خواب، حمام و آشپزخانه
انواع مدل بالش و تشک‌های باکیفیت
کالای خواب، حمام و آشپزخانه

شرایط فروش فوق‌العاده لایکو

به احتمال زیاد تا به اینجای مقاله متوجه اهمیت زیاد کالای خواب و نقش خواب راحت در کیفیت زندگی شده‌اید. هرساله یا به صورت فصلی بسیاری از فروشندگان تصمیم می‌گیرند که بر روی محصولات خود آف بگذارند تا هم تولیدات خود را به فروش برسانند و هم رضایت و اعتماد و توجه مشتریان را به برند خود جلب کنند. ممکن است مدتها باشد به دنبال خرید کالای خواب باشید یا برای ماه‌ها و سال‌های آینده به کالایی نیاز داشته باشید که ترجیح بدهید امروز و با تخفیف ویژه آن را خریداری کنید. در هر صورت آفرهای فصلی و سالیانه به صرفه‌جویی شما در هزینه‌های خریدتان کمک زیادی خواهد کرد. به همین منظور مجموعه کالای خواب لایکو با در نظر گرفتن تخفیفاتی ویژه شما را درخریدن اقلام دلخواهتان همراهی خواهد کرد. شرایط تخفیفات لایکو به شرح زیر هستند:

  • فروش فوق‌العاده 10 تا 50 درصد تخفیف برای تمامی کالاها
  • در نظر گرفتن بن هدیه معادل 10 درصد خرید مشتری ( این بن را می‌توانید در تاریخ 14 فروردین الی 30 اردیبهشت هنگام خرید مورد استفاده قرار بدهید)

کالای خواب، حمام و آشپزخانه
انواع مدل بالش و تشک‌های باکیفیت
کالای خواب، حمام و آشپزخانه

سخن پایانی

کیفیت بالای کالای خواب مهمترین اصل در داشتن یک خواب خوب و آرامش‌بخش است و همانطور که می‌دانید بسیاری از فاکتورهای زندگی ما اعم از انرژی، تمرکز، قدرت تحلیل و آنالیز مسائل و … به خواب کافی و مناسب بستگی دارد، بنابراین تهیه کردن کالای خواب از یک برند خوشنام لطفی است که می‌توانید در حق سلامت فیزیکی و روانی خود روا داشته باشید. 

گروه لایکو هم اکنون با بیش از 42 سال سابقه فعالیت تولیدی و بازرگانی همچنان با حفظ و ارتقا کیفیت محصولات خود با ثبت برندهای خوشنام چاپرنگ، ویوانا، دیزین کالرز، پرک، آبی جین، کانن در عرصه تولید و توزیع و فروش کالای خواب و منسوجات خانگی به فعالیت‌های خود ادامه می دهد و در ازای خرید هرکدام از محصولات خود تخفیفات ویژه‌ای را برای رفاه حال مشتری در نظر گرفته است. بنابراین برای تماشای نمونه تولیدات این مجموعه به صفحه کالای خواب لایکو مراجعه کنید و فروش فوق‌العاده لایکو را از دست ندهید.

 

 

مطالب پیشنهادی چیدانه به شما:

 

نویسنده: مهشید بختیاری
عضو تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه