Chidaneh.com placeholder image

خرید اینترنتی فرش دستباف؛ آسان‌تر از همیشه!

به قلم: مهشید بختیاری

خرید آنلاین چند سالی است که به طور جدی وارد عرصه کسب و کار شده و بالاخص در این روزها که با شیوع بیماری کرونا دست به گریبان هستیم فروش اینترنتی کالا حسابی رونق گرفته است. شاید در گذشته وقتی صحبت از خرید اینترنتی می‌شد مشتریان از این موضوع واهمه داشتند که در قبال پولی که می‌پردازند جنس دلخواهشان را دریافت نکنند، اما کسب و کارهای آنلاین به تدریج توانستند با ارائه خدمات گوناگون اعتمادها را به خود جلب کنند. به همین خاطر تصمیم گرفته‌ایم تا در این مقاله  به موضوع خرید اینترنتی فرش دستباف بپردازیم و در ادامه بزرگترین فروشگاه آنلاین تخصصی فرش دستباف را به شما معرفی کنیم، مجموعه‌ای که باکیفیت‌ترین اجناس خود را در حداقل زمان ممکن به دست شما خواهند رساند: فرش دستباف سی‌پرشیا.

با چیدانه همراه باشید تا درمورد مزایای خرید آنلاین فرش دستباف اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

سرویس خواب بالسا

فرش دستباف سی‌پرشیا
انواع فرش دستباف
فرش دستباف سی‌پرشیا

مزایای خرید اینترنتی فرش دستباف؛ چرا آنلاین بخریم؟

بسیاری از مشتریان به خرید سنتی فرش علاقمندند و ترجیح می‌دهند خودشان بازار را زیر پا بگذارند و با صرف انرژی و هزینه بیشتر فرش دلخواهشان را پیدا کنند، اما تا کنون به این فکر کرده‌اید که اگر بزرگترین مرکز خرید فرش در جیب شما باشد و بتوانید با چند کلیک ساده فرش موردپسندتان را پیدا کرده و سفارش بدهید چرا باید برای خرید خود زمان، انرژی و هزینه بیشتری بپردازید؟ اصلا مزایای خرید اینترنتی فرش دستباف چیست؟ کارشناسان فرش دستباف سی‌پرشیا به شما پاسخ می‌دهند:

تنوع گسترده در مدل‌های فرش

فضای اینترنت، فضایی وسیع و نامحدود است. شاید اگر به صورت حضوری به فرش‌فروشی‌های مختلف سر بزنید تنها بتوانید از چند فروشگاه دیدن کنید و تعداد محدودی از انواع فرش را ببینید، در حالی که شاید فرش موردعلاقه شما در بین مواردی که دیده‌اید نباشد. اما خرید اینترنتی فرش دستباف این حسن را دارد که می‌توانید در زمان کوتاهی از تمامی محصولات یک فروشگاه به طور دقیق دیدن کنید.

امکان مقایسه سریع و راحت

تصور کنید که با چند کلیک ساده تمامی مدل‌های مطلوبتان را کنار هم بچینید و اطلاعات و قیمت و شکل ظاهری آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. جالب نیست؟ این در حالی است که در صورت خرید اینترنتی فرش دستباف مبلغی که می‌پردازید مناسب‌تر و معقول‌تر از زمانی است که با سود واسطه آن را خریداری می‌کردید.

فرش دستباف سی‌پرشیا
انواع فرش دستباف
فرش دستباف سی‌پرشیا

دسترسی 24ساعته

این که سایت‌های اینترنتی همیشه در دسترس هستند امتیازی است که معمولا کارمندان و شاغلان و آن دسته از افراد که در طول شبانه‌روز زمان محدودی برای کارهای متفرقه در اختیار دارند به خوبی درک می‌کنند. فروشگاه‌های فیزیکی ساعت کاری مشخصی دارند اما سایت و زیرساخت‌های کسب و کار آنلاین همواره در دسترس‌اند، بنابراین در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید وارد فروشگاه شوید، در فروشگاه بچرخید و فرش دستباف محبوبتان را انتخاب کنید.

استفاده از نظر کاربران

معمولا سایت‌های فروش اینترنتی بخشی به نام نظریات مشتریان دارند و افرادی که از خدمات فروشگاه بهره‌مند شده‌اند نظرات خود را در مورد محصولات و کیفیت خدمات‌رسانی آن مجموعه به ثبت می‌رسانند و همان طور که می‌دانید هیچ نظری قابل اعتمادتر از راهنمایی فردی نیست که مشتری یک فروشگاه بوده و از کالا و خدمات آن استفاده کرده است.

صرفه‌جویی در انرژی

ترافیک و آلودگی و زمان محدود به خصوص در شهرهای بزرگ شرایط را برای بازارگردی سخت می‌کند. بسیاری از شهروندان برای خرید یک کالای ساده ساعت‌ها در مسیر می‌مانند و سرو صدا و شلوغی را تحمل می‌کنند، اما آیا خرید آنلاین راه بی‌دردسر و کم‌هزینه‌تری نیست؟ آن هم در شرایطی که زمان بسیار ارزشمند است و اصطلاحا وقت حکم طلا را دارد. از طرفی با خرید آنلاین مبالغ تهیه سوخت و هزینه‌های تردد و رفت و آمد هم پس‌انداز کرده‌اید.

فرش دستباف سی‌پرشیا
انواع فرش دستباف
فرش دستباف سی‌پرشیا

عدم محدودیت ظرفیت مراجعه‌کننده

فضای اینترنت هیچگونه محدودیتی در رابطه با پذیرش تعداد کاربر ندارد و یک سایت مطمئن و معتبر می‌تواند میزبان تعداد زیادی از خریداران باشد، اما یک فروشگاه فیزیکی فضای محدودی در اختیار مشتریان خود خواهد گذاشت. این قضیه بالاخص در این دوره زمانی که بیماری کرونا سراسر کشور را فرا گرفته و رعایت فواصل اجتماعی و عدم تجمع اولین و مهم‌ترین توصیه است تا بتوانید از بیماری در امان بمانید اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

برند معتبر

در ابتدای رونق گرفتن کسب و کار اینترنتی بسیاری از سایت‌ها و درگاه‌های پرداخت آنلاین قابل اعتماد نبودند و هنوز مشتریان آگاهی کاملی درمورد خرید اینترنتی اصولی نداشتند، اما به مرور زمان سایت‌های نامعتبر از گردونه خارج شدند و امروزه غالبا برندهای خوشنام توانسته‌اند در میدان فروش آنلاین پابرجا بمانند. این روزها دیگر خدمات خرید اینترنتی فرش دستباف توسط متخصصان و برندهای شناخته‌شده و معروف به همراه گارانتی و ضمانت‌نامه عرضه می‌شود و این موضوعی نگرانی بسیاری از خریداران را بابت خرید فرش تقلبی و بی‌کیفیت کم کرده است.

فرش دستباف سی‌پرشیا
انواع فرش دستباف
فرش دستباف سی‌پرشیا

چرا خرید اینترنتی فرش دستباف از سی‌پرشیا …؟

تا به اینجای مقاله درمورد مزایای خرید اینترنتی فرش دستباف صحبت کردیم. علاوه بر موارد فوق‌الذکر هر فروشگاه خدمات اضافه‌تری به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا خیال آن‌ها بابت خرید آنلاین از هر جهت راحت باشد.

فروشگاهی تخصصی

درمورد خرید هر کالایی، بهترین و راهبردی‌ترین خدمات مربوط به متخصصان و کارشناسان آن حوزه هست. فرش کانون زیبایی یک خانه بوده و فرش دستباف هم فرشی نفیس و گرانقیمت است، بنابراین برای انتخاب برندی که خرید خود را از آن انجام می‌دهید باید حسابی وسواسی باشید. در این شرایط چه چیزی بهتر از یک فروشگاه تخصصی که تمرکز اساسی آن بر روی کیفیت و تنوع فرش دستباف و کالاهای مرتبط با آن است؟ 

گروه فرش دستباف سی‌پرشیا یک فروشگاه تخصصی است، مجموعه‌ای که در تولید و ارائه انواع فرش دستباف از استادکاران و صنعتگران خبره این حوزه استفاده می‌کند تا محصولی مرغوب و درجه یک به دست مشتری برساند.

تنوع در محصولات

فرش برای ما ایرانی‌ها فراتر از یک کالاست، در حقیقت فرش ریشه در اصالت و فرهنگ و تاریخ کشور ما دارد و در هرکجای ایران می‌توانید استادکاران و بافندگان هنرمند این صنعت را بیابید. مهم است که در یک فروشگاه معتبر بتوانید تنوع بالایی از فرش دستباف پیدا کنید. این موضوع رغبت شما را به خرید زیاد می‌کند زیرا در میان صدها محصول مطمئنا می‌توانید فرش رویایی‌تان را پیدا کنید. در فروشگاه سی‌پرشیا انواع فرش‌های دستباف شهری، روستایی و عشایری، گلیم و انواع فرش تخت‌باف، فرش‌های نو و کهنه و آنتیک و کارکرده عرضه می‌شود، در حقیقت این فروشگاه با تنوع محصولات خود مشتری با هر نوع سلیقه‌ای را دست پر و راضی برمی‌گرداند.

فرش دستباف سی‌پرشیا
انواع فرش دستباف
فرش دستباف سی‌پرشیا

اپلیکیشن موبایل

موبایل شما فروشگاه شماست. مجموعه سی‌پرشیا تنها تولیدکننده فرش دستباف است که برای خرید راحت‌تر اقدام به طراحی اپلیکیشن کرده تا کاربران بتوانند دسترسی آسان‌تری به کالاهای فروشگاه داشته باشند.

فناوری پرو فرش مجازی

این مورد حتما برایتان جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود. زمانی که به صورت سنتی و حضوری به فرش‌فروشی مراجعه می‌کنید با دیدن فرش‌های موجود حتما در ذهنتان درمورد هارمونی طرح و رنگ فرش با دیگر وسایل خانه تصویرسازی خواهید کرد. حالا اگر این فضاسازی تخیلی به واقعیت تبدیل شود و با موبایل خود بتوانید تصورات خود را به تصویر بکشید مسلما خرید جذاب‌تر و شیرین‌تری خواهید داشت. فناوری واقعیت افزوده این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید بدون نصب اپلیکیشن تمام فرش‌های موردعلاقه خود را به صورت مجازی در خانه پهن کنید و آن فرشی را انتخاب کنید که به دکوراسیون منزل شما بیاید و با چیدمان شما همخوانی داشته باشد. جالبتر اینکه فناوری پرو مجازی فرش، هم در وب سایت، هم در اپلیکیشن موبایل و هم در صفحه اینستاگرام سی پرشیا قابل استفاده است.

فروش اقساطی و ارسال رایگان

لازم نیست تمام هزینه فرش را یکجا بپردازید. با قسط‌بندی مبلغ فرش، هر مشتری با هر توان مالی می‌تواند به فرش موردپسند خود برسد. فروشگاه تخصصی سی‌پرشیا محصولات خود را با بازپرداخت 24ماهه و بدون هیچ سقف مالی مشخصی در اختیار خریداران قرار می‌دهد. ناگفته نماند که مجموعه سی‌پرشیا هزینه‌های ارسال سفارشات شما را نیز پرداخت خواهد کرد. حتی اگر محصولات خود را خارج از ایران سفارش داده‌اید، کالای شما با حداقل هزینه و در کمترین زمان ممکن به درب منزلتان خواهد رسید.

فرش دستباف سی‌پرشیا
انواع گلیم دستباف
فرش دستباف سی‌پرشیا

ارائه صنعت فرش ایران به بازار جهانی

جالب است بدانید که مجموعه سی‌پرشیا با راهکارهای منحصربفرد به گسترش صنعت فرش ایران در سرتاسر جهان اقدام نموده‌ است. به عنوان مثال توضیحات و اطلاعات فرش‌های دستباف این مجموعه در وبسایت و اپلیکیشن به چندین زبان زنده دنیا مانند انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، عربی، چینی، ترکی استانبولی، فرانسوی، روسی، ایتالیایی و ژاپنی موجود است و این موضوع به نوعی ترویج و معرفی جالبی از هنر ایرانی به جهانیان است. راهبرد دیگر این مجموعه در عرصه بین‌المللی خرید اینترنتی انواع فرش دستباف با استفاده از ارزهای مختلف است، یعنی خریداران علاوه بر پرداخت ریالی می‌توانند با ارز خارجی نیز فرش دلخواه خود را سفارش بدهند. این موضوع درمورد رمزارزهایی مانند بیت‌کوین و لایت‌کوین نیز صادق خواهد بود.

قبول مرجوعی تا 7 روز

اگر به هر علتی از فرش خریداری شده از سی پرشیا رضایت نداشتید. حتی اگر این عدم رضایت به دلایل سلیقه‌ای باشد و طرح و نقش و مدل فرش به دلتان ننشست و یا به هر علتی از خرید خود منصرف شدید، مجموعه سی‌پرشیا تا 7 روز پس از دریافت سفارش فرش را از شما پس خواهد گرفت.

فرش دستباف سی‌پرشیا
جدیدترین مدل‌های گلیم دستباف
فرش دستباف سی‌پرشیا

حرف پایانی

صنعت فرش از گذشته تا کنون رونق بسیار زیادی در کشور ما دارد و خانه‌های ما ایرانی‌ها به فرش‌های خوش‌جنس و زیبای ایرانی مزین شده است. خرید اینترنتی فرش همواره یکی از دغدغه‌های مشتریان بوده است و بسیاری از افراد هنوز هم درمورد انتخاب خرید اینترنتی یا حضوری در تردیدند. در این مقاله درمورد خرید اینترنتی فرش دستباف نکات مهم و قابل توجهی را به شما همراهان عزیز چیدانه تقدیم کردیم تا بتوانید با دید بازتر و شفاف‌تری به خرید فرش اقدام کنید. 

فروشگاه فرش دستباف سی‌پرشیا با قابلیت‌های منحصربفرد فناورانه و با پیش‌زمینه خانوادگی تولید و تجارت فرش دستباف به قدمت پنج نسل با محصولات درجه یک و امکانات بی‌نظیری که در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد برای شما تجربه‌ای شیرین و به یادماندنی از خرید فرش رقم خواهد زد.

محصولات متنوع این مجموعه را می‌توانید در سایت www.cpersia.com و صفحه پروفایل فرش دستباف سی‌پرشیا تماشا کنید و لذت ببرید.

 

 

مطالب پیشنهادی:

 

نویسنده: مهشید بختیاری|عضو تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه