Chidaneh.com placeholder image

سرویس تخت خواب و کمد چوبی، این 14 مدل جذاب!

به قلم: سمانه زارعی

یک سرویس خواب زیبا و باکیفیت، جلوه­ ی زیادی به اتاق خواب شما می ­دهد. سرویس تخت خواب و کمد چوبی از وسایل ضروری است که هنگام خرید جهیزیه و یا تعویض لوازم خانه باید به فکر یک انتخاب خوب باشیم. کدام سرویس تخت خواب برای اتاق خواب من مناسب است؟ آیا به خرید کمد چوبی احتیاج دارم؟ سرویس تخت خواب طراحی شده با چه سبکی زیباتر است؟ ابعاد و اندازه­ ی سرویس تخت خواب چقدر مهم است؟ کمد چوبی با چه رنگی برای اتاق خواب من مناسب است؟ این ­ها سوالاتی هستند که بعد از تصمیم به خرید سرویس تخت خواب باید جوابشان را بدانید تا یک خرید عالی داشته باشید. در این مطلب با شرکت النا هوم همراه هستیم، این مطلب از چیدانه را از دست ندهید.

النا هوم
سرویس تخت‌خواب و کمد چوبی مدرن
النا هوم

سرویس خواب بالسا

انتخاب سرویس تخت خواب و کمد چوبی

برای خرید سرویس خواب مناسب باید موارد مختلفی را مد نظر قرار دهید. برخی از این موارد در ادامه مطلب توضیح داده شده است. ویژگی ­های مهم در انتخاب سرویس خواب عبارتند از:

  • ابعاد و اندازه
  • سبک طراحی
  • جنس
  • رنگ سرویس خواب
  • استاندارد بودن ابعاد

 

النا هوم
سرویس تخت‌خواب و کمد چوبی مدرن
النا هوم

به ابعاد و اندازه سرویس خواب توجه کنید!

اولین مسئله برای خرید یک وسیله، مخصوصا سرویس خواب که یکی از وسایل جاگیر است؛ توجه به ابعاد و اندازه آن است. چرا که اگر یک سرویس خواب بزرگ برای اتاق خواب کوچک انتخاب کنید، تا چندین سال که امکانی برای تعویض آن پیش بیاید، هر روز آن را به عنوان یک وسیله جاگیر و نامناسب می­بینید و به خرید اشتباه خود پی می ­برید! پس در اولین قدم باید طول و عرض اتاق خواب را اندازه بگیرید تا در هربار جستجو و بررسی محصولات در فروشگاه­ ها، ابعاد سرویس تخت خواب را مد نظر قرار دهید.

گروه النا هوم، می­ تواند انواع سفارش سرویس تخت خواب در ابعاد مختلف؛ 120، 160، 180 و 200 را بپذیرند. پس نگران ابعاد نباشید و هر اندازه ­ای مد نظر شماست را از النا هوم بخواهید.

النا هوم
سرویس تخت‌خواب و کمد چوبی مدرن
النا هوم

النا هوم
طراحی و تولید سرویس‌خواب دونفره چوبی مدرن
النا هوم

سبک طراحی در سرویس تخت خواب و کمد چوبی

همه وسایلی که در یک فضا چیدمان می­ شوند باید از نظر سبک طراحی و رنگ و فرم با هم هماهنگ باشند. سرویس تخت خواب و کمد چوبی می­ تواند در انواع سبک؛ کلاسیک، مدرن، مینیمال، روستیک و یا اسپورت طراحی شود. با توجه به ابعاد و اندازه اتاق خواب، سلیقه خودتان و قیمت سرویس خواب می ­توانید زیباترین سبکی که می ­پسندید و مناسب با فضای اتاق خواب شماست را انتخاب کنید.

اگر وسایل زیادی در اتاق خواب دارید؛ سرویس خواب ساده و مینیمال از شلوغ ­تر شدن اتاق خواب جلوگیری می­ کند و آرامش شما را در حین استراحت به هم نمی­زند. سرویس خواب مدرن یکی از انواع پر طرفدار سرویس خواب است که اغلب افراد از خرید این سبک راضی هستند. سبک مدرن دیرتر شما را خسته و دلزده می­ کند. گروه النا هوم تولید کننده انواع سرویس خواب مدرن است و بهترین محصولات را برای افرادی مدرن پسند دارد.

النا هوم
سرویس تخت‌خواب و کمد چوبی مدرن
النا هوم

جنس سرویس خواب ساده و شیک

اغلب سرویس تخت خواب و کمد که در بازار می ­بینیم اسکلت چوبی دارند. هرچند سرویس تخت خواب چوبی می ­تواند ام­دی­اف و یا تمام چوب باشد. در هنگام خرید سرویس خواب جنس تمامی اجزای تختخواب و کمد و.. را سوال کنید. برخی از انواع سرویس تخت خواب قسمت­ های پارچه ­ای هم دارند، در نتیجه علاوه بر اسکلت تختخواب به جنس پارچه آن هم توجه شود.

در انواع سرویس تخت خواب و کمد چوبی مجموعه النا هوم از بهترین متریال از جمله: چوب راش رومانی، ام ­دی ­اف خارجی و تایلندی، پارچه ترک استفاده شده است. این موضوع باعث کیفیت بالای محصولات شده است.

النا هوم
سرویس خواب و کمد دونفره ساده و شیک
النا هوم

سرویس خواب چوبی، رنگ مهمه؟

رنگ­ها نقش بسیار مهمی در دکوراسیون منزل دارند. کافی است یک رنگی که دوست ندارید و یا افراط و تفریط در استفاده از رنگ اتفاق بیفتد آن وقت متوجه می­ شوید که یک انتخاب اشتباه چقدر می ­تواند بر روی روح و روان شما تاثیر منفی بگذارد. سرویس خواب کامل بخش زیادی از اتاق خواب را پر می­ کند در نتیجه رنگ آن، رنگ غالب اتاق را تشکیل می­دهد.

یک رنگ ملایم و یا خنثی می­تواند انتخاب بسیار خوبی باشد؛ چرا که خیلی به چشم نمی ­آید و آرامش بیشتری به فضا اضافه می­ کند. برخی از افراد هم برای جهیزیه عروس، سرویس خواب سفید رنگ را می ­پسندند. با دیدن نمونه ­های بیشتر از سرویس تخت خواب و کمد چوبی، بهتر تصمیم خواهید گرفت.

 

النا هوم
سرویس تخت‌خواب و کمد چوبی مدرن
النا هوم

سرویس تخت خواب و کمد چوبی، استانداردشو بخر!

یکی دیگر از ویژگی ­هایی که در خرید سرویس خواب باید به آن توجه شود، استاندارد بودن ابعاد و اندازه ­ها است. تختخواب یک وسیله بسیار مهم در کیفیت خواب شماست و در نتیجه برای یک استراحت خوب و خواب آرام، به استاندارد بودن ابعاد و ارتفاع تختخواب و همچنین تشک و دیگر وسایل و تجهیزات اتاق خواب دقت کنید.

 

النا هوم
سرویس خواب و کمد دونفره ساده و شیک
النا هوم

خرید سرویس خواب، چقدر فضا نیاز دارید؟

یک سرویس خواب کامل شامل وسایل مختلفی مانند تختخواب، کمد، میز آرایش، آینه، پاف، پاتختی و… است. با توجه به نیاز خود و فضای موجود در اتاق خواب می­ توانید برخی از آنها را انتخاب کنید. اگر فکر می­ کنید که فضای کافی برای خرید دراور و یا کمد ندارید، انتخاب یک تختخواب که کشوهای متعدد داشته باشد بسیار زیرکانه است.

سرویس تخت خواب و کمد چوبی؛ ایده ­های خاص برای اتاق شما!

در ادامه برخی از نمونه­­ های سرویس خواب آورده ­ایم، دیدن این نمونه محصولات به اتخاب بهتر شما کمک خواهد کرد.

النا هوم
سرویس تخت‌خواب و کمد چوبی مدرن
النا هوم

وجود هدبورد بالای تختخواب علاوه بر ایجاد یک نقطه کانونی و زیبایی فضای اتاق، یک جز کاربردی از تختخواب است و فاصله بین سر شما و دیوار را پوشش می ­دهد.

النا هوم
سرویس تخت‌خواب و کمد چوبی مدرن
النا هوم

اگر فردی با ریسک پذیریی بالا هستید و از رنگ ­های خنثی خسته شده ­اید؛ جسارت داشته باشید و سرویس خواب با رنگ­ های متفاوت ­تر و کمی تندتر را انتخاب کنید. این سرویس خواب آبی رنگ می ­تواند یک انتخاب خاص باشد.

النا هوم
سرویس خواب و کمد دونفره ساده و شیک
النا هوم

اگر موافق این جمله هستید که زیبایی در سادگی است؛ این سرویس خواب مدل سورنا بسیار مناسب شماست. در عین حال که طراحی ساده ­ای دارد، جذابیت خود را حفظ کرده است.

 

النا هوم
سرویس خواب و کمد دونفره ساده و شیک
النا هوم

سرویس تخت خواب مدل النا، مخصوص افرادی است که به رنگ­ های تیره ­تر علاقه دارند. این تختخواب یک نقطه عطف جذاب در اتاق خواب شما خواهد شد.

 

النا هوم
سرویس تخت‌خواب و کمد چوبی مدرن
النا هوم

اگر می­ خواهید سرویس خواب سفید رنگ تهیه کنید، بهتر است همه اجزای سرویس خواب سفید نباشد و کمی رنگ چوب و یا رنگ ­های دیگر در وسایل به کار برود تا تنوع و تعادل حفظ شود. مدل سرویس خواب مانیسا یک انتخاب مناسب برای عروس خانم­ هایی است که به دنبال سرویس خواب سفید و شیک هستند.

 

النا هوم
سرویس خواب و کمد دونفره ساده و شیک
النا هوم

کلام آخر:

سرویس تخت خواب و کمد چوبی می ­تواند جلوه ­ی خاصی به اتاق خواب شما بدهد. با استفاده از نکته­ های بیان شده در این مطلب قبل از خرید سرویس خواب همه موارد را در نظر بگیرید تا بهترین سرویس خواب را تهیه کنید.

در این مطلب با مجموعه النا هوم همراه بودیم. این شرکت در زمینه طراحی و تولید مبلمان اتاق خواب و محصولات چوبی مدرن فعالیت می­کند. النا هوم برای تولید محصولات خود از پیشرفته ­ترین ماشین­ آلات آلمانی استفاده می ­کند. همچنین به کارگیری پرسنل متخصص و رضایت مشتری ­ها از محصولات از ویژگی­ های مهم این مجموعه است. برای دیدن نمونه کارهای بیشتری از این گروه به پروفایل شرکت النا هوم سر بزنید و برای سفارش انواع سرویس خواب با کارشناسان در ارتباط باشید.

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه