Chidaneh.com placeholder image

چگونه یک میز استیل مناسب انتخاب کنیم؟

به قلم: مژگان احمدی

میز ها یکی از عنصر های اصلی دکوراسیون هر محیطی به شمار می روند. از محیط اداری گرفته تا اتاق کار و سالن پذیرایی و… وجود آن ها سبب می شود که دکوراسیون شیک و مرتب داشته باشید اما به شرطی که مدلی متناسب با سبک چیدمان و فضای مد نظرتان خریداری نمایید. یکی از پر فروش ترین میز هایی که امروز بازار را دست گرفته و پادشاهی می کند میز استیل است. میزی با پایه های فلزی و رویه جذاب از متریال های مختلف که می تواند پاسخگو نیاز شما در هر سبکی باشد. 

نکات مهم در خرید میز استیل با قیمت ارزان

اگر تصمیم خود را برای خرید میز استیل گرفته اید وقت ان رسیده است که هدف خودتان را هم مشخص کنید تا بتوانید یک نمونه مناسب بخرید. میز را برای کار یا کامپیوتر می خواهید؟ یا برای تکمیل چیدمان اتاق و سالن پذیرایی به آن نیاز دارید؟ در هر صورت شما باید مدلی انتخاب کنید که با دیگر عناصر محیط هماهنگ باشد. یکی از ویژگی هایی که مبلمان استیل دارند این است که با هر سبک و متریالی ست می شوند. اگر تمامی لوازم دکوراسیون شما چوبی باشد اگر باز هم به سراغ یک میز با پایه استیل به رنگ طلایی و رویه سنگی یا چوبی بروید می توانید ان را در چیدمان خود جای دهید. نگران نباشید این میزها در طرح های بسیار متنوعی توسط هومینایس تولید می شود که می توانید به آسانی و به صورت اینترنتی ان ها را خریداری نمایید. ابعاد استاندارد میز، کیفیت بالا، شکل ظاهری و… از نکات مهم دیگری است که باید در نظر بگیرید. 

اسکای اسکرپر

انواع میز استیل کدامند؟

میزها انواع مختلفی دارند که رایج ترین آن ها در دیزاین منازل عبارتند از:

میز جلو مبلی

میزهای جلومبلی همانطور که مشخص است در مقابل مبل ها قرار داده می شوند و واضح است که باید طراحی هم سبک با مبل داشته باشند. جلو مبلی استیل به واسطه طراحی امروزی و شیکی که دارد به نقطه مرکزی خانه شما تبدیل می شود. در همان لحظه اول ورود به خانه توجه همگان را به خود جلب می کند و سبب می شود که دکوراسیون خارق العاده و زیبایی داشته باشید. طرح پایه این میزها بسیار متنوع است. اما اگر مبل شما از نوع راحتی است بهتر است جلومبلی با شکل گرد بخرید یا اگر مبلمان شما به صورت ال هستند و پشته چهارگوشی دارند به سراغ جلومبلی های چهارگوش بروید.

در چیدانه بخوانید: معرفی انواع میز جلو مبلی

تولید و فروش جلو مبلی استیل طلایی و نقره ای در هومینایس. رعایت این تناسب زیبایی ان ها را پیش از پیش می کند. در هنگام خرید میز جلو مبلی  استیل علاوه بر شکل رویه به طرح پایه ها و جنس رویه هم توجه کنید. 

در چیدانه بخوانید: میز جلو مبل یاستیل برای کدام کوراسیون مناسب است؟

میزعسلی 

میزهای جلومبلی استیل همراه با میزهای عسلی به صورت ست هم عرضه می شوند تا دکوراسیون یکنواخت و هماهنگ داشته باشید. میزهای عسلی به صورت دوتایی و سه تایی به فروش میرسند که میتوانید طرح ان ها را با طرح جلومبلی به شکل یکسان انتخاب نمایید. 

میز کار

میز کار طراحی ساده با پایه های بلندتری دارد که در عین سادگی بسیار چشم نواز است. اما همین طراحی منحصر به فرد ان است که موجب شده برای کاربردهای مختلفی از ان استفاده شود. شما میتوانید از این میز استیل به عنوان میز کار در اتاق کارتان استفاده کنید. حتی می توانید ان را به عنوان میز کنسول در گوشه ای از راهرو یا سالن بگذارید و ان را با لوازم دکوری و آینه تزئین کنید. می تواند به عنوان میز مطالعه در کنار کتابخانه هم قرار گیرد. یک میز با چندین کاربرد مختلف که ارزش خرید ان را بیشتر کرده است. این میزها بسته به سلیقه شما می توانند با کشو یا بدون کشو طراحی و تولید شوند. شما هر طرح و مدلی را در مجموعه هومینایس می توانید مطابق با سلیقه و نظر خودتان سفارش دهید.

تکمیل چیدمان میز استیل با صندلی ست آن

قطعا هیچ چیزی به اندازه یک صندلی استیل نمی تواند با میز استیل ست شود. احتمالا شما هم فکر می کنید برای هر میزی نیاز به صندلی نخواهید داشت اما این تصور اشتباه است. شما می توانید در کنار هر میزی یک صندلی داشته باشید. وجود یک عنصر از جنس استیل در محیط کمی متفاوت به نظر خواهد رسید اما اگر در کنار ان از المان استیل دیگری هم استفاده کنید یک تعادل در محیط ایجاد خواهید کرد. 

برای مثال: وجود یک صندلی استیل در پشت میز کامپیوتر با پایه های استیل بسیار جذاب خواهد بود و پرستیژ کاری شما را بیشتر خواهد کرد. اما اگر بخواهید از میزها در سالن استفاده کنید نمی توانید صندلی را پشت ان بگذارید اما تا به حال فکر کرده اید که در کنار یا نزدیکی ان قرار دهید؟ این یک ایده جدید و شگفت انگیز که دیزاین فضا را بسیار جذاب تر خواهد کرد. می توانید در کنار جلومبلی استیل  یک یا دو صندلی استیل هم انتخاب کنید و در بین مبلمان خود قرار دهید. حتی می توانید در راهرو و کنار میز کنسول هم یک صندلی استیل بگذارید. چرا که طراحی صندلی ها فوق مدرن و متنوع هستند و برای هر منظوری از قبیل: صندلی میزبان، صندلی غذاخوری و… کاربرد دارند. 

این دکوراسیون خانه شما است و نظر شما بر هر چیز دیگری الویت دارد. اگر نخواهید از ان در کنار میزها استفاده کنید حضور صندلی هایی از جنس استیل در فضای خانه شما به واسطه زیبایی چشمگیری که دارند، میتوانند یک هارمونی شیک به ارمغان آورند. 

خرید انواع میز و صندلی استیل از هومینایس

فرقی نمی کند به دنبال جلو مبلی استیل هستید یا صندلی و میزاستیل، شما میتوانید همه آن ها را با چند کلیک به راحتی آب خوردن از هومینایس سفارش دهید.

میتوانید در سایت هومینایس انواع  صندلی استیل شیک و مدرن را با قیمت ارزان سفارش دهید. این یک انتخاب استثنایی برای شما خواهد بود. چرا که محصول انتخابی خود را در دو رنگ طلایی و نقره ای به صورت مات و براق میتوانید سفارش دهید. همچین رویه میزها و صندلی ها هم قابل تغییر هستند و رنگ ان هم بستگی به خواست شما خواهد داشت. هر جزئی از محصول را که بخواهید می توانید تغییر دهید و در نهایت یک خرید باب دل داشته باشید. جدا از ان فروشگاه هومینایس برترین تولید کننده لوازم مبلمان استیل است که برای ساخت محصولات خود از متریال درجه یک و باکیفیت استفاده میکند و لوازم تضمینی را به خانه های شما هدیه می دهد. اما با این وجود به دلیل نبود واسطه قیمت بسیار مناسبی هم دارد که میتوانید با خرید آنلاین از این مجموعه علاوه بر صرفه جویی در زمان در هزینه هم صرفه جویی کنید. هومینایس یک انتخاب برای همیشه خواهد بود. 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه