Chidaneh.com placeholder image

طراحی منحصر به فرد خانه 10 سلبریتی مشهور هالیوودی

به قلم: علیرضا باقرپور

از قهرمانان اساطیری گرفته تا افراد مشهور و سلبریتی‌ها. بیشتر افراد به دنبال الگو برداری از این افراد در زندگی خود هستند. افراد معروف به دلیل همکاری با بهترین و معتبرترین طراحان، همواره زیباترین و شیک‌ترین مدل‌ها را در اختیار دارند. اگر نگاهی به طراحی خانه سلبریتی های معروف بیندازیم، می‌بینیم که زیبایی خاصی دارد. از همین رو سایر افراد می‌خواهند از این طراحی های زیبا الگوبرداری کنند. حال به نظر شما چرا دوست داریم از طراحی خانه سلبریتی های معروف استفاده کنیم؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را بررسی کنیم.

چرا ما دوست داریم سبکی شبیه به خانه سلبریتی‌های معروف داشته باشیم؟

رسانه های اجتماعی قدرت بالایی در دنیای امروزی دارند. با استفاده از این رسانه می‌توانیم از زندگی معروف ترین انسان های دنیا باخبر شویم. مشاهده خانه‌های بزرگ به همراه پنت هاوس های جذاب، ما را هیجان زده می‌کند. این هیجان باعث ایجاد انگیزه‌ای در افراد می‌شود که سبک زندگی مشابهی را دنبال کنیم. همین موضوع باعث شده تا سلبریتی‌ها نیز روال زندگی خود را شبیه به مردم عادی کنند تا بتوانند در شبکه‌های اجتماعی طرفداران خود را راضی کنند. طرفداران دوست دارند از شباهت‌های موجود لذت ببرند و اگر تفاوتی وجود دارد، الگوبرداری کرده و آن را تبدیل به شباهت کنند. با این حال بیایید به 10 مدل از بهترین طراحی خانه سلبریتی های معروف در سال 2022 نگاهی بیندازیم تا از معماری و لوازم دکوری که استفاده می‌کنند، الهام بگیریم.

قالیشویی ادیب

1- استراحت‌گاه به سبک روستایی برای خانه تیلور هیل

اگر نگاهی به خانه تیلور هیل بیندازیم، می‌بینیم که به طرز هوشمندانه‌ای وسایل و تجهیزات آن چیده شده‌اند. هیل با به‌کار گیری دیوارهای چوبی، شومینه سنگی، کف پوش طرح بلوط، طراحی خانه خود را شبیه به خانه هایی کرده که بیشتر در روستاها مشاهده می‌کنیم. همچنین هیل از گل و گلدان و جاشمعی به بهترین شکل ممکن استفاده کرده است. محل قرارگیری‌ آن‌ها گویای این موضوع است.

شاید تنها اشکال طراحی این خانه، انتخاب نامناسب مبلمان باشد. اما قرار دادن میزگرد روستایی، پوشش خوبی برای مبلمان شده است. تیلور می‌گوید: لازم نیست برای حتما یک میلیون دلار خرج کنید تا همه چیز جالب به‌نظر برسد. گاهی اوقات می‌توان از سبک و طرح های قدیمی که زیبایی خاص خود را دارند، به عنوان طراحی خانه استفاده کرد. از نظر من، اینجا بسیار لوکس است.

2- تلفیقی از کلاسیک و مدرن برای خانه اشتون کوچر و میلا کونیس

میلا کونیس می‌گوید: ما به دنبال یک خانه بودیم نه یک ملک! شاید جمله او کمی عجیب به نظر برسد اما اگر نگاهی به خانه او بیندازیم، می‌فهیمیم انتخاب درستی داشته است. خانه آن‌ها شباهت زیادی به مهمانخانه های مناطق تفریحی دارد. آلاچیق و باربیکیو از ارکان اصلی این خانه است استخر و فضای باز نیز از دیگر بخش های دیگر این خانه است طراحی این خانه به وسیله هاوارد بکن معمار آمریکایی انجام شده است. این زوج علاقه زیادی به خانه‌هایی که به فرم بومی و روستایی با معماری مدرن است، داشتند. همچنین این خانه دارای یک مزرعه و یک چاه آب نیز است تا شبیه سازی جالبی از خانه های روستایی داشته باشد.

فضای داخلی این خانه را لوازم دکوری زیبایی پوشش می دهد. از آباژور و لوستر گرفته تا مجمسه و تابلوهای ترند روز. بدون شک یکی از زیباترین خانه ها در بین سلبریتی ها مربوط به اشتون کوچر و ملا کونیس است.

3- خانه ساحلی جیسون استاتهام ارتباط او با طبیعت را نشان می‌دهد

جیسون استاتهام ستاره هالیوود خانه‌ای زیبا در ساحل برای خود تهیه کرد. اتصال خانه به ساحل پر از ماسه باعث زیباتر شدن خانه او شده است. جیسون اقدامات زیادی برای بازسازی داخلی این خانه انجام داد و فقط عناصر حیاتی مانند شومینه آجری، سقف شیبدار و پنجره جذاب را بدون تغییر گذاشت. جیسون به دنبال خانه‌ای شیک و آرام بود که با تغییرات متنوع به این مهم دست پیدا کرد.

آنچه که بیشتر در خانه او به چشم می‌خورد، طراحی داخلی به سبک کاملا جدید دانمارکی است. مجسمه و تندیس به همراه آباژور و سایر لوازم دکوری، فضای خانه او را آرام‌تر و دل‌نشین تر کرده است. میزناهارخوری دانمارکی و صندلی های طرح چوب، نقطه کانونی خانه را تشکیل می‌دهند. جیسون تا حد امکان از زرق و برق اجتناب کرد و سبک آرام و راحت را ترجیح داد.

4- خانه‌ای پر از دکوریجات انتخاب دیتا فون تیز در لس آنجلس است

فون تیز مجموعه‌ای از زیباترین و جذاب ترین لوازم دکوری مدرن و سنتی را برای خانه خود انتخاب کرد. خانه اصلی او جذابیا خاصی نداشت اما او با به کارگیری درست و هوشمندانه وسایل تزئینی توانست یکی از زیباتری خانه را در بین افراد مشهور داشته باشد. ساعت ایستاده در گوشه اتاق در کنار مجسمه های پر زرق و برق، جذابیت خانه را در نگاه اول دوچندان کرده است.

اگر نگاه دقیق‌تری به این خانه داشته باشیم، می‌بینیم که استفاده از کاور کوسن حرفه‌ای به همراه گل و گلدان های رنگارنگ، نشان‌دهنده هوش بالای فون تیز در طراحی خانه است. نمای پشتی خانه از یک بالکن زیبا به همراه آلاچیق پوشیده شده است. فون تیز با طراحی این خانه توانسته طراحی دهه 20 و 30 را در خانه خود به اجرا در بیاورد.

5- عمارت مت دیمون در لیست برترین طراحی‌ها قرار گرفت

از هر طرف که نگاه کنید، این خانه پر از درختان سرسبز است که باعث شده فضای داخل از دید عموم مردم دور بماند. عمارت 13500 مترمربعی دیمون تشکیل شده از یک خانه پنج خوابه با دو اتاق خواب اضافی برای مهمانان است. فضای داخل خانه از کف پوش چوبی، مبلمان ترند روز و شومینه سنگی است. طراحی خانه به گونه‌ای است که آفتاب بدون هیچ مانعی وارد می‌شود. استخر و آلاچیق های حیاط نیز، سایر بخش های تشکیل دهنده این خانه است. اطلاعات دقیقی از تجهیزات داخلی خانه مت دیمون در دسترس نیست. اما می‌توان حدس زد که زیباترین دکوریجات دنیا را در بین خانه سلبریتی های معروف قابل مشاهده است.

6- لوکس; واژه‌ی مناسب طراحی خانه دریک

ترکیبی از صنایع دستی قدیمی، سنگ آهک، برنز، چوب های عجیب و غریب، آیینه دکورتیو و سایر وسایل دکوری و تزئینی، مجموعه‌ای است که فریس رافاولی، طراح و معمار داخلی برای خانه دریک، رپر دریک درنظر گرفته است. این خانه با وسعت 50000 متر مربع، با پایه و اساس معماری هنرهای زیبا، همانند یک عمارت زیباست که با پیچ و تاب های جذاب، منحصر به فرد شده است.

این عمارت بزرگ را می‌توان مظهر ولخرجی و تجمل گرایی دانست. جایی که دریک از هیچ چیزی برای زیباتر شدن خانه خود، دریغ نکرد. دریک درنظر دارد تا این خانه رویایی را به عنوان میراثی جاودانه از خود برجای بگذارد.

7- خانه تاریخی اسپانیایی اپرا وینفری

اپرا وینفری مجری برنامه های آمریکایی، خانه‌ای مدرن و زیبا دارد که تنها می‌توان آن را لوکس نامید. این خانه کلاسیک که از خاص ترین خانه سلبریتی های معروف هالیوودی است از پنج بخش خانه اصلی، مهمان خانه، حوض خانه، کالسکه خانه و بخش مربوط به سوارکاری تشکیل شده است. پنجره ها به اندازه‌ای بزرگ هستند که تمام فضای خانه را مملو از نور خورشید کنند. این خانه مشرف به استخر و باغ‌ های وسیع و درختان سرسبز است. طراحی چوبی داخل خانه باعث شده که ظاهر کلاسیکی به خود بگیرد. بهتر است برای جذاب‌تر شدن فضای داخلی، از مجسمه و تندیس هم استفاده شود.

8- پرطرفدار و دوست داشتنی طراحی خانه آدام لوین و بهاتی پرینسلو در لس آنجلس

خانه آدام لوین خواننده آمریکایی و بهاتی پرینسلو مدل نامبیایی، حال و هوای منحصر به فرد مینیمالیستی با طراحی زیربنایی شیک در کنار پنجره‌هایی رو به طبیعت، از دیگر خانه‌های مشهور و متمایز در بین سلبریتی ها است. صندلی های کلاسیک به همراه مبلمان راحتی، از ویژگی های ممتاز این خانه است. نقطه قوت این خانه تفاوت رنگ بین دیوارها و تجهیزات است. همین تفاوت باعث شده تا لوازم دکوری به کار رفته، جلوه بهتری داشته باشند. فضای خالی این خانه به درستی با گل و گلدان بلند و متناسب با طراحی خانه و تابلوهای دیواری زیبا، پوشیده شده است. به عبارتی بهتر آثار هنری در مرکز خانه قرار می‌گیرد.

9- زیباترین خانه متعلق به جنیفر آنیستون است

جنیفر آنیستون یکی از زیباترین عمارت‌ها را در بین خانه سلبریتی های معروف هالیوودی دارد، به جای استفاده از سبک پر زرق و برق، از فضایی گرم و دنج استفاده بهره می‌برد. استفاده از تجهیزاتی که ظاهر زیبایی دارند و استفاده هوشمندانه از چوب، سنگ و برنز، باعث ایجاد فضایی گرم و دنج و از همه مهمتر، راحت شده است. طراح خانه او استفان شادلی است که با به کارگیری از پوشش‌ها و بافت‌های داخلی ارگانیک، همچنین کاغذ دیواری های نقاشی شده، یکی از بهترین طراحی ها را در بین خانه‌های سلبریتی ها داشته است. در این خانه می‌توانید چراغ رومیزی، قفسه های کتاب، مبل های چرمی و میز وسط چوبی را مشاهده کنید که گرمی خاصی به خانه بخشیده‌اند. علاوه بر این در قفسه کتاب‌ها، انواع لوازم دکوری از جمله ساعت تزئینی، تندیس و کتاب‌های مختلف، قرار گرفته است.

10- لاکچری و حرفه‌ای، طراحی خانه نائومی کمبل

نائومی مدل انگلیسی، علاقه‌ای به زندگی در شهرهای بزرگ از جمله لندن و نیویورک نداشت. اعتقاد او بر این است که خانه باید در فضایی به دور از هیایو و در مکانی آرام و ساکت باشد. خانه بزرگ و مجلل او مملو از نور طبیعی خورشید است. وجود نور باعث می‌شود در نگاه اول، فضای خانه گسترده‌تر نشان داده شود. استخر و حیات بزرگ، از دیگر بخش های خانه مجلل کمبل است.

دکوریجات موجود در خانه او اغلب محلی است. لوستر و آباژورهای زیبا به همراه مجسمه رومیزی، دکوری عالی برای خانه او درست کرده است. فضای حیاط را درختان سرسبز و بلند تشکیل داده‌اند. چند آلاچیق نیز برای استراحت در زیر نور آفتاب تعبیه شده تا به زیباتر شدن آن فضا کمک کند. همانطور که در ابتدا گفتیم، یکی از لاکچری ترین خانه‌ها، همین خانه است.

منبع: foyr

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه