Chidaneh.com placeholder image

بهترین هتل ‌های ساحلی شمال، تجربه اقامتی رؤیایی

به قلم: پریچهر رضوی
معرفی بهترین هتل‌ های ساحلی شمال

زمانی که تصمیم می‌گیریم به شمال ایران سفر کنیم، اولین تصویری که در ذهنمان نقش می‌بندد آبی دریا و ساحل زیبای دریای خزر است. در چنین شرایطی ترجیح می‌دهیم اقامتگاهی که رزرو می‌کنیم نزدیک دریا باشد یا در شرایط ایده‌آل، پنجره‌هایش منظره دریا را به تصویر بکشند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که آبی دریا را به هر زیبایی طبیعی دیگری ترجیح می‌دهید و برای روزهای سفرتان به شمال به دنبال اقامتگاهی رو به دریا هستید، در این مقاله با ما همراه شوید تا بهترین هتل‌ های ساحلی شمال به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل‌ های ساحلی شمال

معرفی بهترین هتل‌ های ساحلی شمال

همان طور که اشاره کردیم، اکثر افرادی که قصد سفر به شمال ایران دارند، ترجیح می‌دهند اقامتگاهی نزدیک دریا و ساحل دریای خزر داشته باشند تا از زیبایی بی‌نظیر و موج‌های خروشان این پهنه آبی بهره‌مند شوند. در این بخش قصد داریم تا برخی از بهترین هتل‌ های ساحلی شمال چه در استان گیلان و چه در استان مازندران را به شما معرفی کنیم.

تابلو فرش ریحان
هتل کیمیا | رامسر، مازندران

هتل کیمیا | رامسر، مازندران

اگر مقصد شما در خطه شمال ایران شهر رامسر است، هتل کیمیا می‌تواند تجربه اقامتی آرامش‌بخش را در اختیارتان قرار دهد. این هتل سه ستاره تقریباً نوساز است و از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. اتاق‌های این هتل از لحاظ منظره به دو دسته چشم‌انداز دریا و چشم‌انداز جنگل تقسیم می‌شوند. به عبارت دیگر اگر عاشق دریا هستید می‌توانید اتاقی با چشم‌انداز دریا رزرو کنید یا اگر منظره جنگل را ترجیح می‌دهید، اتاق‌هایی با چشم‌انداز جنگل به شما ارائه می‌شود. برخی از اتاق‌های این هتل نیز دارای تراس است تا از هوای مطبوع بیرون نیز بی‌بهره نمانید. از دیگر مزایای این هتل می‌توان دسترسی آسان آن به نقاط دیدنی و مهم رامسر اشاره کرد. 

مطالب پیشنهادی: امسال نظر مسافران درباره بهترین هتل های مشهد چیست؟

هتل پارسیان خزر | چالوس، مازندران

هتل پارسیان خزر | چالوس، مازندران

از جمله بهترین هتل‌ های ساحلی شمال می‌توان به هتل پارسیان خزر اشاره کرد. قدمت این هتل به قبل از انقلاب باز می‌گردد و نام اولیه آن «هتل‌هایت» بود که بعد از انقلاب تغییر نام داد. این برخی از اتاق‌های این هتل چشم‌انداز دریا داشته و برخی دیگر دارای چشم‌انداز جنگل هستند. این هتل در سال 1354 فعالیت خود را آغاز کرد و معماری چشمگیر آن باعث شده تا بسیاری از مسافران این هتل قدیمی را به هتل‌های نوساز و جدید این منطقه ترجیح دهند. همچنین دسترسی این هتل به مجتمع تفریحی نمک‌آبرود که بهترین مرکز تفریحی این منطقه به شمار می‌رود، بسیار آسان است.

هتل نارنجستان | نور، مازندران

هتل نارنجستان | نور، مازندران

هتل نارنجستان نور در سال 1377 تأسیس شد و دارای 119 اتاق است که در تمام فصول سال پذیرای مهمان‌هایش است. این هتل چهارستاره دارای مرکز همایش، رستوران گردان، مجموعه ورزشی و امکانات تفریحی است و امکان دسترسی آسان به دو شهر ساحلی محمودآباد و نور را فراهم می‌کند. 

مطالب پیشنهادی: معماری هتل‌های 5 ستاره کیش

هتل آپارتمان شهر نور | ایزد شهر، مازندران

هتل آپارتمان شهر نور | ایزد شهر، مازندران

این مجموعه اقامتی نوساز در سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد و از همان روزهای اول فعالیت به دلیل معماری خاص و امکانات تفریحی کامل، افراد بسیاری تمایل داشتند تا در این هتل اقامت کنند. این هتل ساحلی در کرانه دریای خزر قرار دارد و امکاناتی همچون رستوران، کافی‌شاپ، سالن سینما، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی و سایر امکانات تفریحی لوکس را شامل می‌شود. 

هتل آهوان | چابکسر، گیلان

هتل آهوان | چابکسر، گیلان

هتل آهوان دارای 212 سوئیت و ویلا است که در سه مجموعه اقامتی با نام‌های گل‌افشان، گل‌نشان و ویلایی جای گرفته‌اند. این هتل در 16 کیلومتری جاده رامسر و 10 کیلومتری شهر چابکسر قرار دارد و با اقامت در این هتل می‌توانید با یک تیر دو نشان زده و علاوه بر بازدید از شهر چابکسر سری هم به رامسر بزنید. اکثر واحدهای این هتل دارای چشم‌انداز دریا هستند و تجربه سفری بی‌نظیر را برایتان به ارمغان می‌آورند.

مطالب پیشنهادی: طراحی دکوراسیون داخلی هتل، ایده هایی که نباید فراموش کرد!

هتل ملورین | بندر انزلی، گیلان

هتل ملورین | بندر انزلی، گیلان

هتل سه ستاره ملورین در سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرد که دارای 16 سوئیت است و اکثر اتاق‌های آن دارای چشم‌انداز دریا و امکانات لوکس هستند. دسترسی این هتل به مراکز دیدنی و تفریحی انزلی مانند تالاب انزلی، مجموعه آکواریوم و گیم‌لند بسیار آسان است.

هتل دلفین | بندر انزلی، گیلان

هتل دلفین | بندر انزلی، گیلان

این هتل چهارستاره دارای چهار طبقه و 18 سوئیت است که از اکثر آن‌ها می‌توان چشم‌اندازی رؤیایی به دریای خزر داشت. دسترسی این هتل به مکان‌هایی مانند بازار انزلی، مرکز شهر و ساحل شنی آسان است و تجربه اقامتی بی‌دردسر و سرشار از آرامش را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

هتل سفید کنار | بندر انزلی گیلان

هتل سفید کنار | بندر انزلی گیلان

هتل سفید کنار نیز مانند هتل پارسیان خزر در مازندران از قدمت زیادی برخوردار است و در سال‌های قبل از انقلاب فعالیت خود را آغار کرده است. تأسیس این هتل قدیمی در سال 1352 صورت گرفت و از آن سال‌ها تا به امروز توانسته رضایت مهمانان خود را با ارائه امکانات مناسب جلب کند. دسترسی آسان این هتل به مکان‌هایی مانند پل غازیان و آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی از جمله دیگر مزایای آن به شمار می‌رود.

مطالب پیشنهادی: بوتیک هتل چیست و چه ویژگی های منحصر به فردی دارد؟

هتل‌ های ساحلی شمال

کلام آخر

همان طور که اشاره کردیم، یکی از جاذبه‌های بی‌نظیر شهرهای شمالی ایران که هر مسافری را مجاب می‌کند تا حداقل یک بار در سال به این منطقه سفر کند، چشم‌انداز زیبای دریای خزر و ساحل آن است. در این مقاله سعی داشتیم تا با معرفی بهترین هتل‌ های ساحلی شمال، شما را با بهترین و لوکس‌ترین اقامتگاه‌ها با چشم‌انداز دریا بیشتر آشنا کنیم تا با انتخاب هر یک از آن‌ها بتوانید سفری فراموش‌نشدنی به شمال ایران را تجربه کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه