Chidaneh.com placeholder image

سرامیک روی دیوار، سرامیک‌های سایز بزرگی که خانه‌تان را لوکس‌تر می‌کنند!

به قلم: تحریریه چیدانه

استفاده از سرامیک در فضاهای مختلفی از خانه و هر فضای داخلی دیگر بسیار رایج و البته متفاوت است. یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین مدل‌هایی که اتفاقا امروزه نیز به عنوان ترندهای طراحی داخلی به شمار می‌رود استفاده از سرامیک‌های سایز بزرگ است. در این مطلب از وب سایت چیدانه با شما هستیم تا با بررسی محصولات شرکت سرامیک پرسلان PMA | IMPERIO به شکل کامل‌تری در رابطه با سرامیک‌های سایز بزرگ برایتان بگوییم.

سرامیک سایز بزرگ در فضای خانه

قطعا تصور اینکه در بخشی از فضاهای خانه همچون اتاق خواب و بالای تخت خواب از سرامیک روی دیوار استفاده کنید می‌تواند برایتان جذاب و متفاوت باشد. این کار فضای خانه را کمی لوکس‌تر و شکیل‌تر می‌کند و در نهایت نیز به زیبایی فضا می‌افزاید.

چوب و هنر

استفاده از سرامیک‌های سایز بزرگ برای دیوار باعث می‌شود که طرح‌ روی آن‌ها خیلی یکدست و طبیعی‌تر به نظر برسد و در نتیجه، فضای خانه نیز به مراتب یکدست‌تر و زیباتر دیده شود. به همین دلیل هم می‌توان از این طرح و مدل‌های سرامیک روی دیوار در فضاهای مختلفی از خانه همچون اتاق خواب، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و تمام دیوارهای خانه که دارای دیوار دکوراتیو هستند و می‌خواهید فضا و ظاهر جذابی پیدا کنند استفاده کرد. 

سرامیک پرسلان  PMA | IMPERIO
سرامیک شیک و مدرن پرسلان مدل Polaris
diamondسرامیک پرسلان PMA | IMPERIO

قیمت کاشی و سرامیک سایز بزرگ چند است؟

پیش از این در مطلبی با عنوان «سرامیک سایز بزرگ، لوکس و بسیار کاربردی» برایتان گفته‌ایم که  قیمت کاشی و سرامیک سایز بزرگ با توجه به اینکه مات باشد یا براق و همچنین با توجه به ابعاد کاشی سرامیک متفاوت است. کارشناسان در شرکت پیشگامان آریا می‌گویند قیمت هر متر مربع سرامیک سایز بزرگ در این شرکت از حدود 400 هزار تومان تا چیزی حدود 1میلیون 500 هزار تومان متفاوت است. به عنوان مثال کم‌ترین قیمت مربوط به سرامیک‌های اسلب رنگ روشن و مات 120 در 120 می‌باشد. و گران‌ترین سرامیک‌های اسلب نیز سرامیک‌های تیره براق 160 در 320 هستند. توجه داشته باشید که این قیمت‌ها مربط به کاتالوگ این شرکت در زمستان 99 است.

سرامیک پرسلان  PMA | IMPERIO
سرامیک پرسلان مدل Contemporary
diamondسرامیک پرسلان PMA | IMPERIO

 شرکت سرامیک پرسلان PMA | IMPERIO 

تمامی این محصولاتی که در رابطه با آن‌ها صحبت شد، با افتخار محصولات شرکت سرامیک پرسلان PMA | IMPERIO هستند. شرکت پیشگامان معماری آریا مجموعه ای با گسترە وسیعی از فعالیت‌ها در صنعت ساختمان است که در حال حاضر با بیش از 100 نفر نیروی انسانی متخصص، در زمینه تولید و واردات سرامیک و اسلب پرسلانی، چسب و مواد شیمیایی ساختمان و فرنیچرهای سرامیکی فعالیت می‌کند.

یکی از زیبایی‌های سرامیک پرسلان، سایز بزرگ بودن آن‌ها است. سرامیک  پرسلان پی ام ای یک برند شناخته شده است که رزومه جامعی دارد و در نما با متراژ بالایی می‌توان به صورت یکپارچه کار کرد.  این سرامیک‌های سایز بزرگ، در آزمایشگاه کارخونه، درجه بندی می‌شوند و کیفیت آن‌ها چک می‌شوند تا بالاترین درجه کیفی را به بازار ارائه دهند.

سرامیک پرسلان  PMA | IMPERIO
سرامیک دیوار و کف پرسلان مدل INVISIBLE GOLD
diamondسرامیک پرسلان PMA | IMPERIO

برندهای ایمپریو و PMA از شرکت پیشگامان آریا را می‌توان مهم‌ترین مرجع فروش سرامیک سایز بزرگ در ایران دانست. این شرکت توانسته با استفاده از تجربه و دانش در صنعت سرامیک و با تکیه بر فناوری روز کشور اسپانیا، این محصول را در داخل کشور تولید کند. علاوه بر اجرا روی دیوار، وسایل و فرنیچر سرامیکی نیز طراحی می‌کنند که با اطمینان می‌توان گفت که مشابه آن را در هیچ جای دیگری نمی‌توان مشاهده کرد.این مجموعه برای تکمیل سبد خود و‌ آسایش شما، چسب‌های مخصوص پایه سیمانی برای نصب سرامیک‌های پرسلانی خاص خود نیز به شما ارائه می‌دهند. 

فروشگاه بزرگی که در این ویدیو مشاهده کردید شوروم برند pma imperio در خیابان بنی هاشم است که پیشنهاد می‌کنیم حتما به آن سری بزنید و از محصولاتشان لذت ببرید. .تیم حرفه‌ای و مهندسین این مجموعه شما را برای خرید بهتر راهنمایی خواهند کرد. 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه