Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون خانه لوکس شیلا خداداد و همسر پزشکش

به قلم: علیرضا باقرپور

شیلا خداداد بازیگر معروف و زیبای سینمای ایران می باشد. او چند سالی است که زندگی مشترک خود را با فرزین سرکارات آغاز کرده است. حاصل این ازدواج یک فرزند دختر و یک پسر است. در قسمت زیر تصاویر جالب از دکوراسیون خانه شیلا خداداد و همسرش را قرار داده ایم. برای مشاهده این تصاویر جالب در Niksalehi همراه ما باشید.

دکوراسیون خانه شیلا خداداد

منزل شیلا خداداد با دکور زیبا

راهکارهایی برای دکوراسیون منزل

با گل و گیاه به خانه رنگ ببخشید. استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون خانه نه تنها موجب تصفیه شدن هوای خانه می‌شود بلکه گل‌ها تصویری زیبا و لذتبخش در خانه ایجاد می‌کنند. در دکوراسیون داخلی منزل کوچک، گل‌ها بیش از سایر خانه‌ها به چشم می‌آیند. آن‌ها به خانه رنگ می‌دهند و طراوت و شادابی خاصی در فضا پخش می‌کنند.

چوب و هنر
دکوراسیون زیبای منزل

گل‌ها همچنین جاگیر نیز نخواهند بود و نیازی نیست حتما یک گلدان بزرگ تهیه کنید. شما می‌توانید یک گلدان کوچک روی میز اتاق پذیرایی، اپن آشپزخانه یا میز غذاخوری بگذارید و یا از گلدان‌های سقفی برای پرورش گیاهان سبز استفاده کنید و ببینید چه تاثیر شگفت انگیزی در دکوراسیون داخلی منزل کوچک شما ایجاد خواهند کرد.

حتما نیاز نیست از گلدان های بزرگ استفاده کنید. یک گلدان کوچک نیز به همان اندازه به فضای خانه شما طراوت و تازگی خواهد بخشید.

دکوراسیون خانه شیلا خداداد و همسرش

رنگ سفید به دیوارها بزنید

رنگ سفید برای دیوارهای خانه بسیار ایده کلاسیک و کاربردی است. این کار دلیل خاصی دارد. رنگ سفید موجب می‌شود فضای خانه شما روشن‌تر و در نتیجه بزرگ‌تر نیز دیده شود.

تقارن را در دکوراسیون داخلی منزل کوچک رعایت کنید

تغییر دکوراسیون و نحوه چیدمان خانه های کوچک یک بازی سرگرم کننده است؛ البته اگر به آن علاقه داشته باشید. یکی از بازی‌های شما در راستای دکوراسیون منزل کوچکتان، می‌تواند قرینه‌سازی باشد.

چیدمان زیبای خانه

برای این کار، کافیست وسایل هم‌شکل را روبه‌روی هم قرار دهید. به عنوان مثال، در یک اتاق پذیرایی که دو مبل بزرگ وجود دارد، هر دو مبل را روبه‌روی هم قرار دهید. این قرینه شدن، انعکاس هماهنگی در فضا پخش می‌کند که موجب بزرگ‌تر به نظر رسیدن خانه می‌شود.

منبع: نیک صالحی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه