Chidaneh.com placeholder image

محبوب‌ترین هتل‌های ایران در زمستان را بشناسید

به قلم: علیرضا باقرپور

معمولاً وقتی که به لیست محبوب ترین هتل ها در زمستان در سطح دنیا نگاهی می‌اندازیم، غالباً با هتل‌های کوهستانی متنوع و جذابی مواجه می‌شویم که با فرارسیدن فصل سرما و بارش برف دارای چشم‌اندازهای فوق‌العاده دلچسبی برای مهمانان هستند. این هتل‌های جذاب در سراسر دنیا که محبوب ترین هتل ها در زمستان هستند، خاطره‌انگیزترین سفرها را برای مهمانان رقم می‌زنند. در ایران نیز هتل‌های مشابهی وجود دارند که می‌توانید در آن‌ها اقامت کنید. اگر برای سفرهای داخلی خود در زمستان به دنبال رزرو هتل و اقامتگاهی زمستانی هستید، مطالب این صفحه برای شماست.

ترجیح شما در فصل زمستان چه نوع آب‌وهوا و هتلی است؟ شاید اگرچه علاقه دارید از منظره کوه‌های برفی و یا اسکی روی برف لذت ببرید؛ ولی ترجیح می‌دهید در این فضاها اقامت شبانه نداشته باشید و یا مدت کوتاهی اقامت کنید و بیشتر ترجیح می‌دهید در سرمای هوا، به شهرهای خوش‌آب‌وهواتر سفر کنید. حتی در این صورت باز هم مطالب این صفحه را از دست ندهید. ما ابتدا به معرفی هتل‌های کوهستانی و سپس معرفی هتل‌هایی در جزیره کیش که محبوب ترین هتل ها در زمستان هستند، می‌پردازیم.

تابلو فرش ریحان

هتل های نزدیک به پیست های اسکی؛ انتخابی هیجان انگیز برای اقامت در زمستان

سرمای زمستان همیشه با بارش برف حال و هوای دیگری به خود می‌گیرد. منظره شهر و طبیعت تغییر می‌کند و با خود شوق قدم‌زدن‌های طولانی در برف، عکاسی و اسکی روی برف را با خود به همراه می‌آورد. ازاین‌رو قطعاً طرف‌داران این آب‌وهوا با اقامت در هتل‌های کوهستانی در اطراف پیست‌های اسکی اوقات فوق‌العاده لذت بخشی را تجربه خواهند کرد. همه هتل‌های لیست محبوب ترین هتل ها در زمستان به همراه تمام هتل‌های ایران، شامل هتل شیراز، هتل مشهد و اقامتگاه‌های بوم‌گردی و کلبه‌ها را می‌توانید به صورت آنلاین تنها با چند کلیک در وب‌سایت ایران هتل آنلاین رزرو کنید.

هتل جهانگردی دیزین

هتل جهانگردی دیزین که از هر طرف با کوه‌های البرز مرکزی محصور شده است، دو مجموعه گردشگری 1 و 2 و یک مجموعه اقامتی، معروف به شاله (کلبه) را شامل می‌شود. این هتل از جمله باکیفیت‌ترین مجموعه‌های جهانگردی ایران است که در بین محبوب ترین هتل‌ ها در زمستان جای گرفته است. 

طراحی فوق‌العاده به‌جامانده از دوره تاریخی پهلوی، قرارگیری در دل کوهستان، نزدیکی به پایتخت و دسترسی مطلوب به تمام مقاصد و تفاوت 20 درجه‌ای دما نسبت به شهر تهران شده و از همه مهم‌تر هم‌جواری با پیست اسکی دیزین از اساسی‌ترین دلایلی است که می‌توانید این هتل را برای اقامت در زمستان انتخاب کنید.

آدرس هتل جهانگردی دیزین: البرز، کرج، کیلومتر 75 جاده کرج/چالوس، بعد از دوراهی گچسر، مجتمع جهانگردی دیزین

هتل جهانگردی میگون

هتل چهار ستاره جهانگردی میگون نیز در دل کوه‌های سر به فلک کشیده‌ البرز  و در منطقه فشم تهران جای گرفته است. این هتل که یکی دیگر از محبوب ترین هتل ها در زمستان است، در سال 1350 افتتاح شده و آخرین بازسازی آن در سال 1388 انجام گرفته است. این مجموعه که از برترین هتل‌های گروه ایرانگردی و جهانگردی است، دارای 4 طبقه و 24 باب اتاق و سوئیت با کیفیت و مجهز به امکانات بسیار مناسب است. می‌توانید جزئیات بیشتر درباره این هتل و سایر هتل‌ها در ایران مانند هتل کیش، هتل مشهد و هتل شیراز را در ایران هتل مرور کنید.

آدرس هتل جهانگردی میگون تهران: شمیرانات، رودبار قصران، میگون نو

هتل جهانگردی شمشک

هتل جهانگردی شمشک در سال 1345 افتتاح شده و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل دارای سه طبقه و 17 باب اتاق و سوئیت اقامتی مجهز به امکانات رفاهی مناسب است. این هتل فاصله کمی با مجموعه تفریحی و پیست دربندسر و تله‌کابین دیزین دارد.

آدرس هتل جهانگردی شمشک: شمیرانات، رودبار قصران، شهر شمشک

هتل های کیش از بهترین مقاصد برای اقامت در زمستان

سفر به جزیره کیش در فصل زمستان برای افرادی که میانه خوبی با سرما و یا گرمای بیش از حد ندارند بسیار مناسب است. در فصل تابستان گرما و شرجی هوای کیش ممکن است برای عده‌ای مطلوب نباشد و از طرف دیگر ممکن است سایر نقاط کشور در فصل زمستان دمای بسیار پایین و در مواردی یخ‌بندان را تجربه کنند، به همین جهت لازم است در این جا به معرفی محبوب ترین هتل ها در زمستان که می‌توانید در جزیره کیش رزرو کنید بپردازیم.

از مزایای سفر به کیش در فصل زمستان این است که به علت کمتر بودن تقاضای مسافران نسبت به تعطیلات تابستانی، فرصت استفاده از تعداد زیادی امکانات تفریحی برای شما به‌سادگی و با تخفیف‌های ویژه در این جزیره فراهم است. در عین حال مراکز خرید نیز خلوت‌تر بوده و بنابراین آفرهای بهتری را برای رخید محصولات به مشتریان ارائه می‌دهند.

هتل ترنج کیش

این هتل که اولین هتل جزیره کیش در لیست محبوب ترین هتل ها در زمستان است، در ساحل و در مجاورت دریای خلیج‌فارس قرار گرفته است.  هتل ترنج کیش در دوفاز هتل روی آب و هتل ساحلی، در سال 1392 در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده است. فاز یک هتل پنج ستاره ترنج که بر روی آب به شکل بته جقه ساخته شده، اولین هتل دریایی در خاورمیانه است. اتاق‌های این هتل دریایی مدرن دارای بالکن اختصاصی و کف شیشه‌ای بر روی آب هستند و نمای رؤیایی از دریا را برای مهمانان ساکن هتل به نمایش می‌گذارند. 

هتل دریایی ترنج کیش در مجموع دارای 100 ویلا و پنج سوئیت است که توسط مسیری به طول یک کیلومتر به یکدیگر متصل شده‌اند. از دیگر امکانات هتل ترنج می‌توان به رستوران‌ها و کافی‌شاپ ساحلی با منوهای مختلف اشاره کرد که با ارائه خدمات مناسب، سعی در جلب نظر مهمانان گرامی داشته است.

آدرس هتل ترنج کیش: آدرس: هرمزگان، کیش ابتدای جاده جهان – بین میدان جاسک و کلبه هور

هتل مارینا پارک کیش

از مزایای اقامت در هتل پنج ستاره مارینا پارک کیش که جزو محبوب ترین هتل ها در زمستان است، می‌توان به امکانات مجهز و مدرن در فضاهای عمومی و خصوصی هتل، موقعیت مکانی بسیار مطلوب و دسترسی آسان به مناطق مختلف جزیره از جمله پارک مرجان، پارک دلفین‌ها، باغ پرندگان و آکواریوم کیش، اشاره کرد.

هتل مجلل مارینا پارک کیش در سال 1389 در زمینی با زیر بنای حدود ده هکتار ایجاد شد. این هتل طراحی منحصربه‌فردی دارد  و دارای انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس است. در محوطه این هتل انواع گیاه‌های تزئینی و طبیعی و همچنین آب‌نماهای بسیار زیبا، نمای با شکوهی از هتل را به نمایش می‌گذارد. این مجموعه تنها مارینا هتل در ایران است. هر ضلع هتل دارای دو طبقه و مجموعاً 186 واحد اقامتی است. هتل مارینا از دو طرف به ساحل مرجانی دریای خلیج‌فارس مشرف است و نمای دریای خلیج‌فارس را به نگاه مهمانان ارزانی داشته است. 

آدرس هتل مارینا پارک کیش: هرمزگان، کیش نوار سیاحتى شرقى – جنب برج‌های دوقلو

خب پس از خواندن این مطلب فکر می‌کنید مقصد شما در میان محبوب ترین هتل ها در زمستان کدام یکی است؟ البته بهترین هتل‌هایی که می‌تواند برای اقامت در فصل زمستان انتخاب کنید محدود به این لیست نمی‌شود. برای اطلاع از بهترین هتل‌های هر شهر که می‌توانید از میان آن‌ها اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید، تنها سرزدن به وب‌سایت ایران هتل آنلاین کافی خواهد بود چرا که با پوشش‌دهی تمام هتل‌ها در سراسر ایران و با تضمین ارزان‌ترین قیمت بهترین مرجع برای بررسی و رزرواسیون آنلاین هتل‌ها است.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه