Chidaneh.com placeholder image

ساخت لوستر چشمگیر با کاغذهای شیرینی

به قلم: تحریریه چیدانه

خودتان بسازید: وقتی مشغول تغییر دکوراسیون خانه تان هستید شاید به وسایلی دور ریختنی برخورد کنید که بشود با ایجاد اندک تغییراتی، دوباره از آن ها در تزیین و طراحی دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد. مثلا می توانید با استفاده از کاغذهای شیرینی لوستر زیبای خود را که در بالای میز غذاخوری تان نصب کرده اید را چهره ای متفاوت ببخشید. چیدانه قبلا هم در مطالبی مانند با چند برش ساده لوستری منحصر به فرد داشته باشید، نحوه درست کردن لوستر های زیبا را با شما در میان گذاشته است. اما اگر فکر می کنید که لوسترهای کاغذی برای تان جذاب تر است پس با این مطلب از چیدانه همراه باشید.

استفاده از لوستر های کاغذی در دکوراسیون منزل

تابلو فرش ریحان

وسایل و لوازم مورد نیاز: 

  • چسب 
  • کاغذ شیرینی
  • لوستر کاغذی 

 

تزیین لوستر با کاغذ شیرینی

انتهای کاغذ های شیرینی را به چسب آغشته کنید و آن ها را دور تا دور لوستر بچسبانید. دقت کنید که کاغذ های شیرینی را جوری به هم بچسبانید که فضای خالی بین آن ها نماند، سعی کنی که آن ها را خیلی فشرده و نزدیک به هم بچسبانید.

دلتان می خواهید با متخصصان و کارشناسان طراحی وسایل روشنایی تزیینی آشنا شوید؟ پس حتما سری به بخش لوستر و آباژور و روشنایی ها در اهالی فن چیدانه بزنید.  

مراحل چسباندن کاغذ های شیرینی روی لوستر

فشرده تر چسباندن این کاغذ ها به هم چهره جذاب تری به لوستر شما می بخشد. حتما هم احتیاجی نیست که کاغذ های شیرینی هم رنگ لوستر شما باشند می توانید از رنگ های دیگری نیز برای این کار استفاده کنید، هدف فقط تغییر چهره لوستر شما است. 

طراحی دکگوراسیون داخلی خانه با رنگ های سیاه و سفید

حالا وقت آن رسیده است که لوستر جدید و دست ساز خودتان را در سالن غذاخوری بیاویزید و از زیبایی بی نظیر آن لذت ببرید. وجود وسیله هایی که خودتان در درست کردنشان نقش داشته اید در فضای داخلی خانه حس بهتری را به شما منتقل می کند.

چیدانه خوشحال خواهد شد که در بخش مشاوره دکوراسیون پذیرای عکس های زیبای شما از وسایل تزیینی و دکوری باشد که با سلیقه و خلاقیت خود آن ها را ساخته اید.

اگر از مطلب بالا خوشتان آمده است حتما مطالب زیر هم برایتان جذاب خواهد بود: 
با ساخت لوستر های بتنی زیبا دکوراسیون منزل خود را متفاوت کنید!
با لیوان های پلاستیکی یک بار مصرف لوستر بسازیم
یک فکر بکر برای ساخت لوستر دست ساز
آموزش ساخت لوستر کنفی

 منبع: houzz | مترجم: شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه