Chidaneh.com placeholder image

آپارتمان خیابان ملاصدرا تهران، دکوراسیون داخلی آرامش بخش

به قلم: تحریریه چیدانه

فضاهای مسکونی: دکوراسیون فضاهای داخلی ساختمان چه اداری چه مسکونی باید به نحوی اجرا شود که فعالیت های روزمره ما در آن راحت تر صورت بگیرد. چرا که ما بیشتر ساعات روز خود را در فضاهای بسته می گذرانیم، پس بسیار مهم است، که دکوراسیون داخلی فضاها اثرات مثبتی بر روحیات ما داشته باشند. اگر ما بتوانیم محل کار و منزل خود را طوری طراحی کنیم که از حداکثر فضاها استفاده مطلوب داشته باشیم و دکوراسیون زیبایی را هم برای فضا در نظر بگیریم، در انجام کارهای روزمره از لحاظ فیزیکی و روانی عملکرد بهتری خواهیم داشت. با این مطلب از چیدانه همراه باشید تا ببینیم که طراحی دکوراسیون داخلی چگونه می تواند باعث دگرگونی فضاها و عملکرد انسان شود. 

دکوراسیون داخلی طوفان
پروژه ملاصدرا
دکوراسیون داخلی طوفان

قالیشویی ادیب

به سراغ شرکت طراحی دکوراسیون داخلی طوفان می رویم تا با بررسی فضاهای طراحی شده توسط آن ها با تاثیرات دکوراسیون داخلی بر عملکرد انسان بیشتر آشنا شویم. شرکت معماری و دکوراسیون داخلی طوفان (اولین شرکت دکوراسیون داخلی بر مبنای علم روانشناسی) با هدف ارائه خدمات حرفه ای معماری و دکوراسیون داخلی و در پاسخ به نیازهای روز افزون این مقوله در کشور در سال ۱۳۸۵ تأسیس شد. این شرکت در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی بر اساس اصل “طراحی علمی، کیفیت عالی، و زمان مناسب" در پروژه­ های مسکونی، اداری، تجاری فعالیت می­ کند.

دکوراسیون داخلی طوفان
دکوراسیون داخلی پروژه خیابان ملاصدرا
دکوراسیون داخلی طوفان

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان ملاصدرا

این آپارتمان در خیابان ملاصدرا واقع شده است. طراح با استفاده از متریال های ساده مانند چوب یک فضای دلنشین برای این آپارتمان طراحی کرده است. چیزی که در این فضا به چشم می آید استفاده از رنگ های گرم است، این کار باعث شده است فضایی باز تر پدید بیاید و هیچ گونه حس بستگی در فضا حس نشود. 

مطلب پیشنهادی چیدانه: دکوراسیونی برای عاشقان رنگ

دکوراسیون داخلی طوفان
دکوراسیون داخلی نشیمن پروژه ملاصدرا
دکوراسیون داخلی طوفان

پنجره های سرتاسری در طراحی دکوراسیون داخلی 

نکته مهم دیگر در طراحی دکوراسیون داخلی این آپارتمان، ایجاد بازشوهای بزرگ و سرتاسری است که بهترین راه برای ورود نور به این فضا به شمار می رود که در زیبایی فضاهای داخلی تاثیر به سزایی داشته است. ترکیب این بازشوهای سرتاسری با رنگ های گرم، فضایی صمیمی را پدید آورده است که می توان در آن عملکردی خوب داشت و حس خوب را در فضا تجربه کرد.

اگر در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان سوالی دارید می توانید آن را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه مطرح کنید تا کارشناسان چیدانه به شما کمک کنند. 

 [[nid:33291]]

استفاده از اصول طراحی پلان باز در دکوراسیون داخلی 

طراحان شرکت طراحی دکوراسیون داخلی طوفان تصمیم گرفتند تا برای طراحی داخلی این آپارتمان از اصول طراحی پلان باز برای خانه استفاده کنند و برای جداسازی فضاهای داخلی از حداقل دیوارها استفاده کنند و این کار را با کمک مبلمان های موجود در فضا انجام دهند. به عبارتی دیگر هر عرصه فضایی به کمک مبلمان خود از دیگر عرصه ها و فضا ها متمایز شده است.

مطلب پیشنهادی چیدانه: ۱۰ نکته طلایی برای طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان های پلان باز

   

دکوراسیون داخلی طوفان
دکوراسیون فضای غذاخوری پروژه ملاصدرا
دکوراسیون داخلی طوفان

استفاده از چوب در طراحی دکوراسیون داخلی 

یکی دیگر از المان هایی که باعث شده است تا دکوراسیون داخلی این خانه دلچسب تر و صمیمی تر بنماید، استفاده از متریال چوب در فضا بوده است، چوب با حس و حال طبیعی خود طراوت خاصی را به فضای داخلی خانه می بخشد. چوب باعث می شود تا فضا حس صمیمی تر داشته باشد، این متریال جذاب به روش های مختلفی می تواند در طراحی دکوراسیون داخلی خانه به کار رود.

مطلب پیشنهادی چیدانه: چوب مایع، مصالحی نو در صنعت ساختمان و دکوراسیون

[[nid:33288]]

مبلمان چوبی در طراحی دکوراسیون داخلی

همان طور که گفتیم چوب به روش های مختلف در طراحی دکوراسیون داخلی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. در آپارتمان ملاصدرا چوب ها در کفپوش ها، مبلمان ها و وسایل تزیینی نظیر لوستر و کتابخانه به چشم می آید، استفاده گسترده از چوب در طراحی دکوراسیون داخلی این فضا باعث شده است تا بتوانیم بگوییم این خانه به سبک دلنشین و زیبای روستیک طراحی و دکوراسیون شده است. 

مطلب پیشنهادی چیدانه: مبلمان را با کف پوش خانه ست کنید

[[nid:33294]]

رنگ های روشن برای مبلمان ها در طراحی دکوراسیون داخلی 

وقتی برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه از چوب با رنگ قهوه ای خواستنی اش استفاده می کنیم، بهتر است در کنار آن برای روکش مبلمان ها از رنگ های روشن نظیرسفید استخوانی یا کرم استفاده کنیم تا جلوه زیبایی از همنشینی رنگ ها را ببینیم. این دقیقا اتفاقی است که در طراحی دکوراسیون آپارتمان ملاصدرا اتفاق افتاده است. شرکت طراحی دکوراسیون داخلی طوفان در این خانه برای از بین بردن یکنواختی فضا از کوسن هایی با رنگ جذاب طلایی استفاده شده است. 

مطلب پیشنهادی چیدانه: استفاده از رنگ ها، عناصر معجزه گر در دکوراسیون داخلی

[[nid:33295]]

وسایل تزیینی و دکوری هماهنگ با دکوراسیون داخلی

رنگ طلایی که در قسمت قبل از آن صحبت کردیم در لوستر چوبی و رومیزی جذاب میز غذاخوری هم به چشم می آید. این کار باعث می شود تا هماهنگی ظریفی میان وسایل دکوری خانه پدیدی بیاید. 

[[nid:33299]]

نورپردازی دردکوراسیون داخلی 

عنصر دیگری که نباید از آن در طراحی دکوراسیون خانه غافل شد، نور پردازی است، اما باید به این نکته هم توجه کرد که نورپردازی ها همان قدر که می توانند در جذابیت فضا تاثیر گذار باشند، اگر غلط اجرا شوند می توانند تاثیر عکس داشته باشند، نور پردازی ها نباید خیره کننده باشند، شدت نور ها بستگی کامل به رنگ غالب فضای داخلی خانه دارد، در آپارتمان ملاصدرا ما شاهد نورپردازی های مناسبی برای فضا هستیم که باعث شده تا فضا حرفه ای تر به نظر برسد.

مطلب پیشنهادی چیدانه: درخشش دکوراسیون داخلی منزل با نورپردازی اصولی

در پایان از شرکت طراحی دکوراسیون داخلی طوفان که با عکس و تجربیات خود ما را در نوشتن این مطلب یاری کرده اند کمال تشکر را داریم، برای دیدن دیگر پروژه های این گروه می توانید به وبسایت شرکت طراحی دکوراسیون داخلی طوفان مراجعه کنید. 

چیدانه به شما پیشنهاد می کند خواندن مطالب زیر را از دست ندهید: 
ترکیب رنگ های امروزی در دکوراسیون داخلی
آشنایی با طراحی مبلمان در دکوراسیون داخلی
۷ دکوراسیون داخلی ، مناسب آپارتمان های کوچک
مبانی طراحی در دکوراسیون داخلی منزل

به ما بگویید که آیا اطلاعات ارائه شده در این مطلب برای تان جذاب و کاربردی بوده است؟ شما هم نکات و ایده هایی را که در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان به کار برده اید را  بخش نظرات در انتهای مطلب با ما در میان بگذارید، همچنین می توانید عکس های آن را نیز در بخش در بخش مشاوره دکوراسیون با چیدانه به اشتراک بگذارید تا هم ما و هم همه دوستان از دیدن آن ها لذت ببریم.

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه