Chidaneh.com placeholder image

خانه ویشکا آسایش، دکوراسیونی با ایده های کلاسیک!

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: ویشکا آسایش یکی از توانمند ترن بازیگران ایرانی است که به راحتی از پس هر نقشی بر می آید از نقش هایی جدی مانند قطام در سریال زیبای امام علی تا نقش های طنز مانند خانوم دارابی در فیلم ورود آقایان ممنوع. ویشکا آسایش خود نیز در رشته طراحی صحنه و لباس از انگلستان می باشد و همین قضیه چیدانه را به فکر انداخت تا در ادامه طراحی دکوراسیون داخلی منزل به سبک هنرمندان این بار به سراغ خانه ویشکا آسایش برود، نکات و ایده هایی را از لابه لای خانه او بیرون بکشد و در اختیار شما قرار دهد، پس این مطلب جذاب را از دست ندهید تا بدانید ویشکا اسایش برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه اش چه نکاتی را مد نظر قرار داده است و شما اگر می خواهید خانه ای به این سبک داشته باشید چه باید بکنید. با چیدانه همراه باشید.

تابلو فرش ریحان

وقتی به طراحی دکوراسیون داخلی خانه ویشکا آسایش نگاه می کنی، کاملا متوجه جسارتی که طراح داشته است می شوی، دیوارهایی که بر خلاف اکثر خانه ها سبز تیره است، میزچوبی با صندلی های چرمی، مجسمه هایی که به احتمال زیاد ساخته دست خود ویشکا آسایش است و فرش های ایرانی که اصالت به فضا می بخشند.

مطلب پیشنهادی چیدانه: ۷ نکته طلایی برای ست کردن فرش ایرانی با دکوراسیون منزل

آباژورهای قرینه در دو طرف آینه بزرگ طلایی رنگ نشسته بر روی دیوار سبز نشان از سبک کلاسیک دارد، در جلوی این آینه زیبا میز چوبی قرار دارد که بیشتر شبیه میز کار است تا میز غذاخوری، در دو طرف آن هم دو صندلی چوبی با رویه چرم قرار دارد در زیر آینه کنسولی زیبا و چوبی وجود دارد که رویش پر است از قاب عکس های زیبا و عکس هایی زیبا تر.

مطلب پیشنهادی چیدانه: انتخاب مبلمان کلاسیک در طراحی دکوراسیون منزل

وجود عکس های خانوادگی را تقریبا در همه جای خانه ویشکا آسایش می توان دید ، هم روی کنسول چوبی هم روی درب یخچال خانه یا هر جای دیگری که فکر آن را بکنید، در خانه ویشکا آسایش همه چیز همنشینی زیبایی با یکدیگر دارند، دیوار سبز و آینه طلایی، میز چوبی و صندلی های چرمی، کابینت های مدرن قهوه ای و نورهای سفید اطراف آن.

مطلب پیشنهادی چیدانه: طراحی داخلی خانه ویلایی مدرن برای همنشینی با طبیعت

خب حالا که کم و بیش با خانه ویشکا آسایش آشنا شدیم بهتر است به سراغ ایده هایی برویم که به وسیله آن ها می توانیم خانه ای به سلیقه ویشکا آسایش داشته باشیم، عکس هایی که در ادامه مشاهده می کنید، فقط ایده هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان است و هیچ گونه ارتباطی با خانه ویشکا آسایش ندارد.

مرکز طراحی کوثر
دکوراسیون منزل دامون ساخلی کیش
مرکز طراحی کوثر

مبلمان چرمی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه 

یکی از زیبا ترین عناصری که در خانه ویشکا آسایش دیده می شود، صندلی های چرمی است، گرچه این صندلی ها برای نشستن های طولانی مدت مناسب نیستند اما شخصیتی متفاوت به دکوراسیون داخلی خانه شما می دهند می توانید برای میز کارتان از این صندلی ها استفاده کنید که خیلی هم شیک و متفاوت هستند و فضای داخلی اتاق را تحت تاثیر خود قرار می دهند. اگر می خواهید برای میز غذاخوری خود صندلی های زیبا تهیه کنید، پس خواندن مطلب راهنمای خرید صندلی غذاخوری را از دست ندهید. 

اگر در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان سوالی دارید می توانید آن را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه مطرح کنید تا کارشناسان چیدانه به شما کمک کنند. 

[[nid:10386]]

آینه ای با قاب طلایی در دکوراسیون داخلی 

آینه و کنسول عناصر جلوه بخش در طراحی دکوراسیون داخلی خانه هستند، استفاده از آن ها می تواند به خانه چهره ای منحصر به فرد ببخشد، مخصوصا اگر رنگ قاب آینه مکمل رنگ دیوار پشت سرش باشد و یک کنسول زیبا این زیبایی را تکمیل کند.

مطلب پیشنهادی چیدانه: آینه کاری تلالو نور و روشنی خانه های ایرانی

معماری و دکوراسیون داخلی
دکوراسیون آشپزخانه مسکونی زنبق
معماری و دکوراسیون داخلی

نورپردازی بین کابینت های آشپزخانه

در عکس دوم این مطلب شاهد بودیم که نورپردازی زیر کابینت های آشپزخانه خانه ویشکا آسایش چه جلوه زیبایی به آشپزخانه بخشیده بود و چه صحنه ی دوست داشتنی ای را در آشپزخانه  پدیدی آورده بود، پس شما هم از این کار غافل نشوید و فضای تاریک بین کابینت آشپز خانه تان را با نورپردازی های مدرن و کاشی های سفید روشن تر کنید. 

مطلب پیشنهادی چیدانه: بهترین کابینت برای آشپزخانه شما کدام است؟

[[nid:5183]]

قاب عکس هایی فاخر و زیبا در طراحی دکوراسیون داخلی خانه

عکس های خانوادگی تان که یادآور خاطرات زیبا و دلنشینتان هستند را در قاب هایی زیبا و فاخر بگذارید و از آن ها در جای جای فضاهای داخلی خانه استفاده کنید این کار باعث می شود تا هر جای خانه را که نگاه می کنید لبخندی گوشه لبانتان بنشیند و ناخودآگاه روزهای خوب را بیشتر مرور کنید.

مطلب پیشنهادی چیدانه: ۸ ایده جذاب دکوراسیون با کمک لوازم عکاسی برای عاشقان عکاسی

فرش ابریشمی کرامتیان
فرش کرامتیان در فضای نشیمن
فرش ابریشمی کرامتیان

فرش های ایرانی در دکوراسیون داخلی خانه

خب همه ما به خوبی می دانیم که فرش ایرانی عضو جدانشدنی دکوراسیون داخلی خانه های ما است، طراحی دکوراسیون داخلی خانه با هر سبکی هم که صورت گرفته باشد باشد یک فرش ایرانی زینت بخش کف خانه ها است. فرش ایرانی عنصری است که به هیچ عنوان نمی توان ان را از خانه های ایرانی حذف کرد.

مطلب پیشنهادی چیدانه: فرش با طرح های سنتی در فضاهای مدرن

Mr.
ست تلویزیون و کتابخانه
Mr.

لاله عباسی و مجسمه های برنزی برای فضاهای داخلی خانه 

لاله عباسی ها و مجسمه های برنزی هم وسایل تزیینی جالبی هستند که جایشان واقعا در طراحی دکوراسیون خانه های امروزی خالی است، این مجسمه ها کاملا می توانند فضای اتاق را تخت تاثیر حضور خود قرار بدهند و تبدیل شوند به روح دکوراسیون داخلی خانه شما.

مطلب پیشنهادی چیدانه: خودنمایی گره چینی ایرانی در دکوراسیون خانه های امروزی

[[nid:2320]]

آباژور های قرینه در دکوراسیون داخلی خانه 

خیلی از افراد فکر می کنند که آباژورها فقط برای اتاق خواب طراحی شده اند، در صورتی که آباژور ها را می توان در هر فضایی استفاده کرد، در اتاق نشیمن، در اتاق کار، یا حتی در کتابخانه، آباژورهای قرینه روی کنسولی بزرگ بسیار زیبا تر می شوند و با نور ملایم خود فضایی گرم تر و صمیمی تر پدید می آورند.

چیدانه به شما پیشنهاد می کند که خواندن مطالب زیر را از دست ندهید: 
خانه پدر سالار سینمای ایران، سلیقه مدرن در پوسته سنتی!

خانه پرویز تناولی، شاهکاری از معماری و دکوراسیون ایرانی
تزیین دیوار خانه به سلیقه شقایق دهقان و محراب قاسم خانی
خانه صابر ابر جلوه ای تمام عیار از زندگی ایرانی

ما دوست داریم بدانیم که آیا این مطلب برای شما کاربردی بوده است؟ خوشحال خواهیم شد که نظرات و پیشنهادهای خودتون رو در قسمت نظرات در انتهای مطلب با چیدانه در میان بگذارید. 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه