Chidaneh.com placeholder image

کشتیرانی اسپاد، بازسازی مقرون به صرفه با الهام از کشتی!

به قلم: تحریریه چیدانه

بازسازی فضاهای داخلی: تا به حال فکر کرده اید در بازسازی یک شرکت چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟ یا کمی تخصصی تر بگوییم برای بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی یک شرکت به نحوی منحصر به فرد چه اصولی را باید در نظر بگیریم؟ امروز چیدانه در این مطلب شما را با بازسازی شرکت کشتیرانی اسپاد که توسط گروه معمارى کانى سواران طراحی و اجرا شده است آشنا می کند،  با ما همراه باشید تا با محمد کانی سواران  طراح این پروژه به گوشه و کنار این مجموعه سری بزنیم.

دفتر معماری کانی سواران
بازسازی شرکت کشتیرانی اسپاد
دفتر معماری کانی سواران

سرویس خواب بالسا

نیاز کارفرما برای این دفتر داشتن فضایی اداری به صورت یکپارچه (لافت) و با امکان توسعه و افزایش تعداد کارکنان و داشتن چند فضای مجزا مانند تفکیک بودن فضای استراحت و غذاخوری، ایجاد یک فضای ورودی متناسب با حرفه کشتیرانی بود.

مطلب بیشتر: بازسازی فضای داخلی شرکت رویا، مکانی برای فروش بیشتر

[[nid:35340]]

کانسپت کلی طرح از مقطع دماغه کشتی شروع شد و دیتیل ها (جزئیات) و هندسه و نحوه ساخت این دماغه مورد بررسی قرارگرفت و شرایط ساخت منحنی با استفاده از مقاطع صاف به صورت آنالیز شده مورد ارزیابی قرار گرفت.

مطلب بیشتر:طراحی داخلی فروشگاه برگهف در هایپر استار

[[nid:35335]]

 با توجه به شکل گیری اولیه کانسپت و بررسی استراتژی های طراحی ، بحث شرایط ساخت و اجرایی کردن کانسپت و ارائه دیتیل های (جزئیات) اجرایی ساده و قابل فهم برای تیم اجرا بسیار مهم بود و ما با استفاده از یک تکنینک مدولار و تغییر در زاویه های اجرایی توانستیم شکلی پیچیده را در قالب یک دیتیل ساده ارائه نماییم که علاوه براجرای ساده بتوان سرعت ساخت و هزینه های اجرا را کاهش داد.

دفتر معماری کانی سواران
بازسازی شرکت کشتیرانی اسپاد
دفتر معماری کانی سواران

ایجاد فضای سه بعدی با تکنیک دو بعدی یکی دیگر از راه کارهای گروه معمارى کانى سواران برای خلق فضایی منحصر به فرد و همسو با نیاز کارفرما بوده است که به گونه ای بی نظیر در پروژه صورت گرفته است .

مطلب بیشتر:نمایشگاه و ساختمان اداری نمایندگی سایپا در مشهد

[[nid:35339]]

استفاده از رنگ به شکل هوشمندانه و از بین بردن مرزها و ایجاد حس آزاد و گسترش فضا هم با اهداف شرکت (برند) متناسب بود و هم با کانسپت طراحی و باعث کاهش شدید هزینه ها و ایجاد طراحی مقرون به صرفه شد .ایجاد فضایی سفید به همراه تاچ هایی آبی رنگ که رنگ آبی به عنوان تفکیک کننده فضا صورت گرفت و در سالن مرکزی این نکته به وفور دیده می شود.

دفتر معماری کانی سواران
بازسازی شرکت کشتیرانی اسپاد
دفتر معماری کانی سواران

شرکت کانی سواران سبک منحصر به فرد خود را در طراحی داخلی دارد. برای آشنایی بیشتر با این شرکت و دیدن نمونه پروژه های بیشتر آن می توانید به پروفایل اهالی فن کانی سواران در  چیدانه مراجعه کنید.

دفتر معماری کانی سواران
نمای داخلی شرکت کشتیرانی اسپاد
دفتر معماری کانی سواران

اگر مشغول ساخت خانه، بازسازی یا تغییر دکوراسیون داخلی فروشگاه و یا فضای اداری هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

مطالب بیشتر: دکوراسیون داخلی مرکز خرید دبی مال در مناسبت های خاص
دکوراسیون فروشگاه ویکتوریا بکهام ، هنر فرشید موسوی

بازسازی مدرن دفتر یک بازرگان در بازار بزرگ تهران
نگاهی به طراحی داخلی اپل استورها
دکوراسیون داخلی فروشگاه عینک چشم آذین

نویسنده: گروه معمارى کانى سواران| تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه