Chidaneh.com placeholder image

8 وسیله که اتاق خواب شما کم دارد!

به قلم: تحریریه چیدانه

اتاق خواب: در دید اکثر ما در نگاه اول اتاق خواب محدود به تختخواب و کمدش می شود اما شاید جزییات ریزی کنار این دو عنصر اصلی و اولیه قرار می گیرد نقش بیشتری در جلوه و زیبایی بصری دکوراسیون داخلی اتاق خواب ما داشته باشد، جزییاتی که تاثیر گذاری آنها در برخی موارد بیشتر از داشتن یک تخت خواب نرم می تواند در آرامش پذیری ما موثر باشد، با چیدانه همراه باشید تا با هم بررسی برخی از این جزییات ساده اما کاربردی بپردازیم.

استفاده از آباژور

سرویس خواب بالسا

یک آباژور منحصر به فرد همان چیزی است که در نگاه اول شما را جذب می کند، این آباژور حتی اگر در ترکیب رنگی  با دیگر عناصر اتاق نباشد به عنوان یک عنصر جذاب و منحصر به فرد می تواند عمل کند،  آباژور های زیبا و جذاب  از آن عناصری ویژه ای هستند که نیاز نیست فقط در زمان کاربردشان حضورشان مفید باشد حتی زمانی که خاموش هستند و کاربردی ندارند می توانند جذاب باشند و تاثیر خودشان را در محیط ایجاد کنند.

مطلب پیشنهادی: ۲۱ چراغ رومیزی با طراحی خلاقانه

استفاده از گلدان

گلدان ها را جدی بگیرید به طور کلی این خاصیت آرامش بخشی طبیعت بر هیچکس پوشیده نیست حضور یک گلدان منحصرا با رنگ سبز هم نه می تواند در تلطیف  روحیه ی شما موثر باشد اما جادوی طبیعت و رنگ های جذاب آن را در طراحی  داخلی خود فراموش نکنید و بیش از هر چیز به آن بپردازید.

آینه،الزاما نباید با یک کنسول همراه باشد خودتان را از قید و بند های قوانین طراحی دکوراسیون کتاب ها رها کنید ، آن چه که  بیشتر از همه برای شما حاییز اهمیت است حس فردی و درونی شما نسبت به یک عنصر است البته این موضوع را نباید نادیده گرفت که هنجار شکنی ها هم باید روی قاعده و قانون باشند، به سادگی دیوار مقابل تخت تان را با یک  آینه شیک و منحصر به فرد  پر کنید این آینه حس خوبی به شما خواهد داد به خصوص اگر قاب آن را خودتان بسازید!

مطلب بیشتر: آینه و کنسول عناصر جلوه بخش دکوراسیون منزل شما!

استفاده از کتابخانه

کتابخانه ها یکی دیگر از همان عنصرهای دوست داشتنی هستند که کاربردی بیشتر از یک اکسسوری نظم دهنده دارند، حتی اگر زبانم لال چندان اهل مطالعه نیستید! می توانید این طبقات را با کتاب های رنگارنگ و یا حتی مجلات روزمره و لوازم دکوری جذاب کنید، مطمئنا داشتن یک کتاب خانه ی جذاب شما را بیشتر برای مطالعه ترغیب می کند، امتحان کنید حتما شگفت زده خواهید.

شما می توانید سوالات خود را درباره خرید لوازم منزل و یا طراحی دکوراسیون خانه تان در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه با اهالی فن و کارشناسان در میان بگذارید.

[[nid:12481]]

تاثیر چشم گیر تابلو ها را در فضای اتاق خواب تان جدی بگیرید، این تابلوها می تواند اثر هنری، منظره ای روح نواز و یا حتی لحظات دوست داشتی و خصوصی شما باشند که با دیدن آن ها روحتان تازه شود، حتی می توانید از قاب عکس های زیبا  استفاده کنید که پس زمینه ی آن ها قابل تعویض است و هر از گاهی عکس پس زمینه را عوض کنید و به سادگی یک تغییر دکوراسیون جذاب و بی دغدغه و مقرون به صرفه داشته باشید.

مطلب پیشنهادی: ۸ ایده منحصربه‌فرد برای به نمایش گذاشتن عکس‌ها در خانه

[[nid:12191]]

 پوف های جذاب همان دوست داشتنی های خارق العاده ای هستن که به سادگی می توانند با روح و روان ما بازی کنند یکی از آن ها تهیه کنید و در اتاق خوابتان قرار دهید و مطمئن باشید که همه شیفته اش می شوند و به دارایتان رشک خواهند ورزید باور کنید!

مطلب پیشنهادی چیدانه: روشی ساده و ارزان برای دوخت مبل پوف

[[nid:11808]]

از فرش تان غافل نشوید، فرش ها عناصر کاربردی در فضا هستند که می توانند فضای شما را منحصر به فرد کنند، حتی اگر این فرش شما ابعاد کوچکی  دارد باز حائز اهمیت هست و باید روی طرح و کیفیت آن تمرکز کنید، فرش شما می تواند نقطه ی کانونی اتاق خواب شما باشد و در زیبایی بصری اتاق خواب شما تاثیر به سزایی داشته باشد.

اکسسوری کمد اتاق خواب

اگر از آن دسته افراد پر مشغله ای هستید که فرصت شست و شو و اتو کشی لباس هایتان را ندارید و این پروسه ی خطیر را به آخر هفته ها موکول می کنید برای لباس های خود سبدی تهیه کنید و در کمدتان قرار دهید طبقه بندی و نظم دهی کمد هایتان هم به اندازه ی خود فضای داخلی اتاقتان حائز اهمیت است و در آرامش فکری شما بسیار موثر خواهد بود.

مطالب پیشنهادی: یک اتاق خواب ایده آل!
با رنگ سیاه اتاق خواب تان را جذاب و متفاوت کنید
تخت خواب و آنچه باید بدانید!
اتاق خواب مستر شیک و زیبا در دکوراسیون منزل
یادآوری ۵ نکته برای ست کردن ترکیب رنگ اتاق خواب

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه